Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - EXOTIC

Sivuja: [1]
1
Bensa-autot / Vs: 2-tahti moottorin virittely
« : 16.09.15 - klo: 17.39 »
.

2
Bensa-autot / Vs: HPI baja projektit
« : 09.09.15 - klo: 19.21 »
Hyvin alkoi toimimaan, ehkä pientä hieno säätöä kaipais kun vähän miettii ennen kun lähtee kunnolla, mutta parempi huomattavasti. Ymmärsinkö tekstistä oikein että toi paketti käy suoraan 5b bajaan eikä muuta tarvita?

http://www.rcmodelz.co.uk/bodyshells/storm-nylon-roll-cage-with-body-panels-carbon.html

3
Bensa-autot / Vs: HPI baja projektit
« : 08.09.15 - klo: 21.59 »
Okei kiitos vinkeistä. Täytyy näillä eväillä kokeilla jos saisi paremmin toimimaan. Tai sitten on vika jossain muualla.

4
Bensa-autot / Vs: HPI baja projektit
« : 08.09.15 - klo: 18.19 »
Autossa nyt kiinni wt-990 joka on hankala käynnistää kun ei ole ryyppyä ja en oikeen saa sitä toimimaan muutenkaan vaikka miten koittaa säätää. Onko kyseiselle kaasarille olemassa jotain säätöjä josta olis hyvä ruveta hienosäätämään?
Ei kellään satu olemaan ylimääräsenä 668 alkuperäistä kaasaria bajaan jos sen laittais tilalle?

5
HPI / Vs: Hpi Savage 4.0
« : 07.08.08 - klo: 20.13 »
nyt tais hajota laatikosta jotain kun rallitin tossa nurmikolla.. diffit ja tasauspyörästöt pyörii ihan normaalisti, muovinen spurri meni ihan sileeks ja kun autoa työntelee niin spurri ei pyöri ollenkaan ja kun spurrista pyörittelee niin yhtä äkkiä töksähtää ihan lukkoon.. pitänee varmaan huomenna purkaa laatikko osiin..

6
HPI / Vs: Hpi Savage 4.0
« : 31.07.08 - klo: 11.59 »
Iskarit pitää purkaa. Se letkunpätkä pujotetaan akseliin männän juureen. Ite laitoin n.15mm pitkät kumiletkut jokaiseen. Hemmetisti muuttu ajo ominaisuudet.

Koitin tossa äsken vähän kurkkia, mutta ei se iskarin akseli nouse sieltä niin paljon että sais pujotettua yläkautta ja alapäässä on se o-rengas niin saako sen sitten sitä kautta pois..??

Oho sen saakin sieltä alhaalta irti.. Pitäs varmaan tutkia vähän paremmin asioita.. :roll:

Nyt laitoin pätkät sinne iskarin väliin ja kyllä tuli huomattavasti parempi ajettava..
Autosta tuli matalempi ja paljon jäykempi..

7
HPI / Vs: Hpi Savage 4.0
« : 30.07.08 - klo: 16.29 »
Iskarit pitää purkaa. Se letkunpätkä pujotetaan akseliin männän juureen. Ite laitoin n.15mm pitkät kumiletkut jokaiseen. Hemmetisti muuttu ajo ominaisuudet.

Koitin tossa äsken vähän kurkkia, mutta ei se iskarin akseli nouse sieltä niin paljon että sais pujotettua yläkautta ja alapäässä on se o-rengas niin saako sen sitten sitä kautta pois..??

Oho sen saakin sieltä alhaalta irti.. Pitäs varmaan tutkia vähän paremmin asioita.. :roll:

8
HPI / Vs: Hpi Savage 4.0
« : 30.07.08 - klo: 16.22 »
Iskarit pitää purkaa. Se letkunpätkä pujotetaan akseliin männän juureen. Ite laitoin n.15mm pitkät kumiletkut jokaiseen. Hemmetisti muuttu ajo ominaisuudet.

Koitin tossa äsken vähän kurkkia, mutta ei se iskarin akseli nouse sieltä niin paljon että sais pujotettua yläkautta ja alapäässä on se o-rengas niin saako sen sitten sitä kautta pois..??

9
HPI / Vs: Hpi Savage 4.0
« : 30.07.08 - klo: 15.45 »
siis, orkkis iskaritorneissa ei olekkaan, kuin yhdet kiinnitys reiät, PAITSI X:ssä on kolme vaihto-ehtoa...

niin no, toi pätkä poltto-aineletkua iskarin sisällä kyllä toimii madalluskeinona hienosti tai voihan sinne myös laitaa jostain muusta materiaalista tehdyn "holkin"...
tai jos se ei tunnu fiksulta, ni osta vaikka Hellfire:n iskarit tai jotkut muut vastaavat...

esim. Proline:lta löytyy asfaltille tarkoitettuja renkaita...


Mitenkäs ne poltto-aineletkun pätkät pitää sitten laittaa sinne sisään jotenkin pujottaa..?? pitääkö iskari purkaa kokonaan...??

10
HPI / Vs: Hpi Savage 4.0
« : 30.07.08 - klo: 13.32 »
Savasta tulee huomattavasti ajettavampi kun madallat sitä 12mm iskarin sille laitettavilla rajoittimilla. Eli leikkaat vaikka löpö letkusta 12mm pituisia paloja ja laitat ne iskarivarteen, siis iskarin sisälle. On tosin hieman työläs projekti mutta huomattavasti ajettavampi alusta tämän jälkeen.

PS: Voi niitä sava aikoja  :evil: *Klick*
Rankasti on mietitty tuleeko sava takaisin talouteen ;)
Pah, eipä mun tarvitse tehdä kun olet Boltsi tehnyt työn puolestani.  :roll:
Lähinna se että mulla on ne iskarit yläpäästä kiinni melko alhaalla niissä iskaritorneissa joissa on reikävaihtoehtoja vaivaiset 22kpl. Siirrän ylöspäin niin sitten luulisi pysyvän paremmin pystyssä. Kyllä se soralla pysyy ihan hyvin, mutta kun nurmikolle mennään...



Ei mulla ole mitään eri vaihto ehtoja iskarin kiinitykselle.. Onko jotain muuta fiksua tapaa madaltaa autoa..?? Mitäs renkaita ja vanteita olette käyttänyt kun vakiot tuppaa taittumaan alle mutkissa kun asvaltilla ajelee.. niin ja auto on savage 25

11
HPI / Vs: Hpi Savage 4.0
« : 07.07.08 - klo: 15.40 »
tais mennä viime ajokerralla tulppa ja nyt pitäs ostaa uus niin Mikäs olis sopiva tulppa savage 25 ja löpönä on sidewinder 16%. ja toinen kysymys olis spurri on aika kulunut niin ostanko tilalle sen 49t vai jonkun muun, Mitä vaikutusta jos ostan isomman tai pienemmän..??

Sivuja: [1]