1
RC-kerhot ja -radat / Vs: Joensuun pienoisautoilijat!
« : 12.09.10 - klo: 17.01 »
Huhuu mistä ostatte nitrot kun ei saa postissa enää lähettää?
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Tuolta TRX foorumilta selaa niin todella moni on saanut rikottua tuon alkup kangen.
Se menee yleensä tosta keskeltä nätisti poikittain halki.
Näin meni omastakin rikki, ja samalla koko motti pilalla. ehdin ajaa vain n pari gallonaa.
Eikös traxxas:in koneet ole "pikkulohkoja", kun taas tuo cipolla on normaali 21 kone siis "isolohko" ja koneen korvat ovat eri mitoituksella eivätkä sovi moottoripukkeihin. Muutos sarjoja kyllä saa...
on meinaa vähän hieno koppa platinum!
Heti tuossa videon alussa pisti silmään kun pyörittelit parkkipaikalla jossa oli autoja parkissa. Itse kävisin vetämässä nenän niskaan ja rc-auton roskiin jos joku tulisi nakkomaan hiekkaa/sepeliä mun auton kylkeen. Kohtuullisen vanhoja autojahan nuo olivat mutta siitä huolimatta en lähtisi toisten autoja naarmuttamaan, voi tulla kalliiksi.
Elikkäs, pitkän tauon jälkeen laittelin autoa kuntoon ja käyntiin se lopulta lähti, mutta säädöt on täysin hukassa.
Jää välillä kaasu päälle ja stumppailee vähän väliä... jne
Mutta ohjekirjanen on hukkunut niin mikä on hyvä ns. "Tehdassäätö" josta lähteä sitten säätelemään?
Oletko laittanut jäykemmät kytkinjouset tai alumiinipalat,
tai jopa molemmat.
Sillä nämä seikat nostavat kytkimen "kiinniotto kierroskohtaa".
Joissain kytkinkelloissa on hieman suurempi sisähalkaisija kuin
toisissa,joka myös nostaa kiinniotto kohtaa.
Löyty hyvältä vaikuttava laturi, maksaa tosin n.60e , tässä olisi: http://www.racingfactory.fi/shop/cat/product_details.php?p=2670 . Ei tarvitse erillistä virtalähdettä ja ominaisuuksiakin löytyy, kuten näyttökin. Robben laturit on yleisiä, hyviä ja luotettavia.
230V ominaisuus vähentääkin sitten valikoimaa reippaasti, koska pikalaturit on yleensä 12V latureita. 230V pikalatureitakin on, mutta ovat yleensä vähän kalliimpia.