Enpä usko.
Tärkeä on tuo ratasvälys että se on tiukka, koska hampaiden ero on tuo mainittu 6 joka on ääripäässä mitä ero voi ylipäätänsä olla. Muuten tarvitaan 3-vaihdetta.
Pronssilaakerit voi korvata kuulalaakereilla joka on tosiaan eduksi ja jotkut laittavat sinne väliin vielä putkimiehen teflonteippiä jotta paketti on tiukka eikä heilu millinosiakaan.
GT2 moottorissa on niin paljon vääntöä että vaihteen voi säätää vaihtamaan aikaisin. Eka vaihde on käytännössä liikkeelle lähtöä varten ja sitten mennäänkin jo kakkosella. Jos rata on pieni niin sitten gt1 välitykset tai yksivaihteinen. Tuosta vaihteesta saa 1-vaihteisen hieman modifioimalla, sitä rikkomatta eikä koko autoa tarvitse edes purkaa. Kandee kokeilla mikä toimii.
Kiitoksia vinkeistä.
Pakkasella ei varmaankaan ollut kovin suuri vaikutus, koska auto oli lämpimässä ennen ajelua ja kakkosen ratas antautui jo noin minuutin ajelun jälkeen. Toki nyt kun vähän miettii niin noin pienet osat luovuttavat lämpöenergiansa melko nopeasti. Ei sekään ole poissuljettua että kivi olisi lentänyt sinne rattaitten väliin auttamaan niiden pettämisessä.
Täytyy ostaa kuulalaakerit ja yrittää eliminoida välys minimiinsä, koska ainakin nyt ratas heiluu kohtalaisen paljon. En kokeillut aivan uutena mutta varmaan klappia on jo silloinkin.
Parhaan suorituskyvyn kannalta vaihdetta kannattaa vaihtaa vasta vähän huipputehon kierrosten jälkeen, joten ainakaan alkuunsa en kyllä halua laittaa vaihdetta vaihtumaan kohtuuttoman aikaisin, vaikkakaan sillä ei näillä ajotaidoilla olisi käytännössä mitään merkitystä, kun on ensimmäinen polttomoottoriauto ja viimeksi yli 15 vuotta sitten ollut sähkökrossiauto.