Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Wile E. Coyote

Sivuja: [1] 2 3 4
1
kysytäänpäs cut-offista sen verran että mihin kennojännitteseen olette laittaneet? mulla drift master turbo+säädin turistissa ja jos laittaa 3,2v niin akut tulee ajettua vain osittain tyhjiin. Ajon jälkeen mitatessa akut 6,7v Ilmeisesti kuormitus notkauttaa sen verran. Varmaan ihan turvallista laittaa 3,0 vai peräti 2,8v?

2
Tamiya / Vs: Tamiya TT-01 -kaikkea vakiosta ralliautoon!
« : 26.05.10 - klo: 12.23 »
Eikös 540-kokoisissa ole aina sama jako reijissä. Miten on mahdollista ettei käy :huh:

3
Vapaa keskustelu / Vs: Valo- ja videokuvaus
« : 24.05.10 - klo: 21.45 »
Muutaman tältä viikonlopulta Kuusankosken kisoista. Oli hauska harjoitella liikkuvia kohteita ja tilanne kuvia.












4
Ja vielä sekalainen seos sähkökapinoista:
(Jos jonkun pärstä on liian näkyvillä ja ahistaa niin pm-viestiä vaan tulemaan niin voin suttailla)





















5
Tässä muutama makupala polttiskapinoista.


















6
Yleinen keskustelu / Vs: Omat RC-Videot
« : 17.05.10 - klo: 23.25 »
Ei tarvi olla edes uudet. Hyvin raksuttaa täälläkin :grin:

Et sitten löytänyt mistään yhtään riskimpää ajelu paikkaa  :shocked: En mä olis tuossa uskaltanut vedellä. Edes puolikaasulla.

Ajelin itsekin ja on se vaan kummasti vakaampi fastlanen rungon kanssa. Sudittelin hiekkapihalla ja nurtsilla. Nurmikko on siitä kiva kun ei ole niin pölyistä eikä auto ihan helpolla hajoa muutenkaan. Kallistuksenvakaaja pitää vaan jotenkin rimpuilla kiinni. kallistelee liikaa. Eikä pysty edes asfaltilla ottamaan kuin 50-70% huipuista muuten karkaa lapasesta :mrgreen:

7
Sähköautot / Vs: LiPo akut autokäytössä.
« : 10.05.10 - klo: 17.17 »
^No varmaan pienemmälläkin lompakon raotuksella olis selvinny jos vanhoille akuille oli kuorma vain hiukan liikaa. Tuossahan tuli melkoinen hyppäys virran anto kyvyssä. 100A->260A :afro: Ei heti tule mieleen missä nuo ei riittäisi! :lol:

8
Sähköautot / Vs: LiPo akut autokäytössä.
« : 10.05.10 - klo: 10.51 »
Laturin manuska se kokonainen 1 sivu mikä mukana on ei kerro tasaako laturi vielä latauksen päätyttyä mikäli akun pitää vielälaturissa.

Täytyy testata

Ainakin omassa pitää valita "balance charge" ja kytkeä balanceri ja latauspistoke. Kun laturi piippaa on akku täynnä ja kennot taas balanssissa. Napista voi vielä tarkistaa niin näyttää kennokohtaiset jännitteet.

Eli omassa on vaihtoehdot, charge, balance charge, fast charge. Ymmärsin ohjeista että vain balance charge balansoi.

9
Komea on kupen auto, ja akkukotelo mutta pääseekö tuo vielä joskus tositoimiin. :wink:

Nimim. Keppo innoittamana tutkin omastani ohjauksen välyksiä. Olin jo ehtiny purkaa vakiorungon pois enkä pelkkää vivustoa liikuttamalla huomannut välystä. Sitten posteljooni toi fastlanen rungon ja iskaritornit, ja päivää myöhemmin kallistuksenvakaajat. Siinä putsaillessa ja kasatessa yritin uudelleen tutkia ohjauksen välyksiä mutta hämmästyksekseni omassani ei käytännössä ole haitallista klappia. Voi olla että yksilö kohtaista, ja että omallanikaan ei ole vielä tarpeeksi ajettu että olisi kulunut, tuo kun on käytännössä joka kerta kannettu takaisin kotiin rikkinäisenä.

Pikku lisä ylläri oli että ne vakaajat ei käy "bolt on" meiningillä kiinni. Ne ei mahdu iskareiden välistä ohjeen mukaisella tavalla. Todennäköisesti nuo on kuitenkin, myyjän väitteistä huolimatta, suunniteltu vanhaan malliin. Rakenteeltaan ne on vakuuttavan oloiset joskin aika monimutkaiset ja ei säädettävät. Täytyy kasata loppuun ensin ilman ja pohtia sitten miten ne saisi tuohon modattua.

Kupelle tiedoksi että esim takabulkki on muutaman krssi akullisen jälkeen kuin rotan järsimä. Jopa siinä määrin että pohdin voisiko siihen laittaa jonkinlaista suojaa. Takaiskarit, vetarit, tukivarret,bulkki jne menee nopeasti ruvelle kun eturenkaat viskoo kiviä sinne. Eikä se pidemmän päälle ole pelkkä kosmeettinen ongelma. Iskarit nyt ainakin voi alkaa takkuamaan ja vuotamaan jos männän varret on ruvella. Jotain kumisukkiakin niihin kai myydään. Siinä mielessä ymmärrän jos kupe on vastahakoinen alumiini kaunotartaan hiekkapuhaltamaan. Pahuksen nättejä osia :grin: Omastani jouduin tosin joitain kierteitä jatkamaan kun oli niin niukasti kierteytetty esim niitä "chassis brace" reikiä joihin "skid platet" ruuvataan. Oliko vastaavaa säätöä sinulla? Ja ilmeisesti olettavat että jos tuollaista kamaa tilaa niin niitä osaa pulttaillakin. Mitään ohjeita ei mukana seurannut alustan, bulkkien, diffien, tai tornien kera. Vakaajan mukana oli huonolaatuinen mustavalkoinen räjäytyskuva josta nippa nappa saa selvän. Aikamoinen kontrasti itse osien kanssa! Tämä tiedoksi harkitseville.

Tulipa tekstiä. Anteeksi :embarrassed:

10
Tamiya / Vs: Tamiya TT-01 -kaikkea vakiosta ralliautoon!
« : 29.04.10 - klo: 23.54 »
Mitenkäs porukalla on toiminut tuo SP:n Drift Master-combo?
Toimiiko teillä säätimet ihan sellaisenaan, vai onko teillä vastarin akut /UBEC käytössä?

x-rayllä tosin ajan mutta sp:n driftmaster combo toimii hienosti. Säätimen tuulettimesta tosin oli yksi siipi kadonnut viime ajelun jäljiltä. Ilmeisesti kivi tai lasinsiru tehnyt tehtävänsä talven jäljiltä likaisella radalla. Takahihnakin katkesi samasta syystä :sad:

11
20min ehdin ajaa kun sain auton siihen kuntoon että huh, huh. Kokeilin hiekkatiellä huippuja ja lähti ns. lapasesta sellasesta railosta. Aika viattoman näköisesti mutta tuho oli aika kauheaa katsottavaa :sad:

-Takaiskaritorni poikki heti ruuvien yläpuolelta.
-Neljä (4) iskaria p*skana!

Tilaukseen meni:
-fastlanen runko (=pidempi akseliväli :grin:)
-"spider" iskaritornit
-kallistuksenvakaajat

Hetken jo ajattelin koko p*skan myymistä mutta sitten sisuunnuin. =Laitetaan toimimaan vaikka henki ja rahat menisi!  :evil: Ei tuota kyllä 6s ja mamba setille ole tehty. Korkea painopiste, lyhyt akseliväli jne ja sitten se 70-80kmh (?) vauhtia niin ihan mahdotonta pitää kurssissa vaikka kuinka olisi "säädöissä".

Kiitos janezkille linkeistä ja BigJoelle iskareiden säätöpäivitykistä. Ajattelin sen verran säästää että katkotaan nyt sitten nuo vakioiskarit välillä ja tilataan sitten niitäkin uusia :roll:

12
Yleinen keskustelu / Vs: Mitä teit tänään rc- autoosi?
« : 29.04.10 - klo: 20.56 »
Purin turistin niin että sain kaikki laakerit, nivelet yms avattua ja puhdistettua ja öljyttyä. Muutama (3) uloimpana/lähimpänä pyörää olevaa meni vaihtoon kun ovat ilmeisesti ottaneet kipeää? rohlottivat puhdistettuinakin jo jonkin verran. Onneksi löytyi laatikosta sopivia. Samalla vaivalla avasin ja puhdistin/rasvasin diffin joka oli kyllä ihan puhdas. Eli turhaan kävin ostamassa lukkorengaspihdit, mutta ompahan varalla. Sitten uusin takahihnan poikkimenneen tilalle! Oli kivi hypännyt kyytiin Kuusankosken radalla ja väänsi hihna nurinpäin. Ihmettelin että mites diffi rupes yhtäkkiä luistamaan :undecided: Käänsin takaisin ja kesti vielä 2 akullista. Ihme että edes sen. Samalla asensin taakse kallistuksenvakaajan. Pikaliimalla vielä töpöttelin kiveniskemät.

Samalla purin maxxista iskaritornit ja iskarit irti ja putsailin enimpiä. Se joutuu vielä odottamaan että posteljooni tuo uudet tornit ja rungon jonka laitoin samaan konkurssiin :roll:

Olipahan hommaa, mutta kivaa sellaista. Ilmavaihto vaan hieman heikko tuolla tallissa ja olin lopulta ihan jarrukliineri pöllyssä :tongue:

13
Yleinen keskustelu / Vs: model-expo 2010
« : 27.04.10 - klo: 11.06 »
Ei auta, ei. Kyllä messut oli iso pettymys. Tiedän oman työni kautta miten kallista tuo messuille osallistuminen voi pahimmillaan olla mutta kyse ei ole siitä että saako niitä rahojaan messujen aikana takaisin myynnillä. Kyllä fyysinen näkyminen alan tapahtumissa pitäisi olla itsestäänselvyys kauppiaille. "It's not what you can get, but what you can loose" sanoo markkinointialan miehet mainostamisesta.

Itse ainakin varaudun myös ostamaan sekä tarpeellista että heräteostoksia tämän tyyppisiltä messuilta. Nyt kaverilleni ja minulle ei jäänyt käteen kuin parit spraymaalipurkit :tongue: Missä olivat alan "isot" kauppiaat, en voi ymmärtää :angry: Kova on lama jos ei ole varaa ja rahkeita osallistua suomen AINOILLE oikeille messuille? Ja sellainen vinkki vielä kauppiaille että yksi oikea malli lajiaan näytille / hiplattavaksi (ehkä jopa radalle ajoon?) ja tilauskaavakkeita ja kyniä pöydille=pistämme postissa kotiin tulemaan kun tässä vaan (messuhuumassa) nimeä laitat alle. Sama juttu varaosissa yms. Hyvät kuvat, tiedot, neuvot kauppiaalta ja kaavakkeeseen tilausta. Varmasti toimii! Ja sen messufiiliksen josta jokainen kauppias hyötyy syntyy juuri siitä että kaikki kauppiaat tulee paikalle. Homma alkaa ruokkimaan itse itseään.

Nähtävää, eli valmiita malleja oli ihan kivasti, vaikka enemmänkin niitäkin olisi saanut olla erityisesti autoharrastajan näkökulmasta. Osa todella upeita, ja osa vaan hauskoja. Minusta ihan tavallisten harrastajien kalustoa sekä niitä harrastajia juttutettavaksi saisi olla enemmän. Sillä niitä uusia harrastajia saadaan, ihan niin kuin radan reunoilla katsojistakin. Tämä puoli toimi paremmin lennokki/raketti/vene puolella missä heti tuli innokas harrastaja kertomaan lajista. Kiitos heille aktiivisuudesta! Lentosimulaattorit oli tosi kivoja myös. Nostan hattua helikoptereiden lennättäjille entistä korkeammalle. Autoradalla kiersi vain 2 autoa perjantaina, ja perjantai oli muutenkin ilmeisesti se hiljaisin päivä jos jotakuta ruuhkat ahdisti lauantaina/sunnuntaina.

Ensivuonna jää varmaan menemättä ellei ole etukäteen tietoa siitä että kauppiaatkin vaivautuvat paikalle ja tuovat muutakin mukanaan kuin rtr-salkkuja. Ja sana kiertää puskaradion ja foorumin kautta ja pian voi loppua koko homma :roll: Toivotaan että olen väärässä.

14
joo, hanaa nokalla ja sit höllää. itse en kokonaan päästä kaasua. jos tulee nokka edellä niin on himmaillu liikaa ja jos antaa liikaa hanaa ilmassa niin nousee pystyyn. hyppyrin muoto tietenkin vaikuttaa paljolti siihen lähtöasentoon. mieluummin pikkasen liikaa kaasua ilmassa kuin liian varovaisesti IMHO.

kertokaas joku onko noita 40 series vanteita kahta leveyttä ja mistä tilatessa tietää kumpi kyseesä. Taisi käydä vanhanaikaisesti että nuo komeat beadlockit on liian leveät noille tilaamilleni kumeille :sad: rahan menoa ei voi estää?

mulla on 19/68 ja kulkee 6s ihan hulluna. 23 jos laittaa niin varmaan tilan salliessa satanen paukkuu :tongue: 4s mielestäni kokeilin 23/68 ja kyllä se käy. Täytyypä tarkistaa...

15
Koria ei vieläkään ole tullut. Tilattu muistaakseni jouukuun viimeisellä viikolla :tongue: Ei tuo sinänsä saben vika ole, ja nytkin pahoitteli asiaa. Ihmetyttää kuitenkin että onko suomalaiset liikkeet hierarkiassa niin alhaalla että saavat tavaraa sitten kun kaikki muut on saaneet vai mikä siinä kiikastaa. Lupasi nyt katsoa joltain toiselta heille kalliimmalta toimittajalta kun olen jo niin kauan odottanut. Ans kattoo... Harjoittelen maalaamista tuolla bussilla sillä aikaa. Hirvitää aloittaa kun on niin vähän kokemusta. Olen yrittänyt lukea vinkkejä kokeneemmilta...

Juu, ja eiks toi 32pitch ole tosiaan sama kuin 0,8mod.

Ps. Maxx hyppää muuten tosi kauniisti kunhan on kaasun kanssa tarkkana ilmalennon aikana :cheesy:

16
jaa, mun veikkaus jäi vielä alakanttiin! Hyvin liikkuu :cool:

Kävin tänään rc-sabessa paikan päällä työreissulla kun olen. sain sliperin kasaus vinkkejä, liquid maskia ja teippiä sekä paikallisen krossiradan kordinaatit. kävin sitten katkomassa 2 iskaria mutta siihen saakka oli kiva hyppiä :grin:

Nyt pääsee korien maalaus puuhiin...

17
Minulla on sama harjaton setti kuin BigJoe:lla. Melkein väittäisin että mukana tuleva pinioni käy. En kyllä ole käyttänyt sitä niin en ole satavarma. Eilisissä ajoissa mulla oli 19/68 molemmat karkaistua terästä ja 6s 5000mAh lipot. Kulkua riitti ihan riittävästi silläkin välityksellä. Tosi vähän olen ehtinyt ajamaan, mutta toistaiseksi en ole muuta kuin slipperin saanut rikki, ja sekin taisi olla oma vika kun oli liian löysällä. 2200kv mamban kanssa slipperillä on vain yksi oikea asento: Kiristettynä!

Mulla vakioon vaihdettu fastlanen combobulkit (kestää törmäilyjä), traxxasin teräksiset vetoakselit ja kardaanit, sekä iskarit. Juu, ja keskidiffi.

Towerista tilattu parman jenkkien koulubussi tuli :mrgreen: Ja tietenkin ihan liian lyhyt vaikka piti olla maxxiin :huh: Kai tuo on sitten siihen alkuperäiseen, se kun on lyhyempi??? Ei jaksa palauttaakaan, niin ajattelin kylmästi leikata renkaiden aukot niin että sopii ja yrittää maalauksella peittää virheen.

Saa vinkata varmasti sopivia koreja jos on tietoa.

EDIT: Unohtui mainita että savöksi hoitaa hommansa loistavasti :cool:

18
Radiolaitteet / Vs: Futaba 2PL 2,4GHz
« : 11.04.10 - klo: 22.17 »
Ostin tämmösen futaban kun ei nuo vanhat kideradiot tykänny toimia (am tai fm)e-maxxin kanssa 20-30m pidemmälle mamba monster kokoonpanolla. Tulipa kokeiltua. Ratissa on hyvä tuntuma ja mukavan "tahmea" kumi. Perusradio joka toimii omassa bashauksessa juuri niin kuin pitää. 50-60m pidemmälle en ole vielä kokeillut. Futabaan olen oppinut luottamaan, saa nähdä ansaitseeko tämä luottamuksen pidemmällä tähtäimellä...

19
Itsekin miettinyt että kallistuksen vakaajat olis kunkku juttu! Ei taida löytyä maxxiin? Olisko ideoita itse tekemiseen? Ainakin se vakaaja tanko pitäis jostain saada valmiina?

Nuo iskarit on e-baystä ostetut vähän tuurilla. Ei mitään tietoa öljyistä eikä jousista. Progressiiviset tuntuvat olevan ja "sopivan jäykät" öljyt... Team bluestar noita taitaa myydä e-bayssä. Äskeisen perusteella olen kyllä tyytyväinen. Mukavasti seurasi maxx maastoa.

Shamer: Olet varmaan oikeassa. Ens kerralla sit osaa. Kuulostaa toiveikkaalta et beadlockit saattais pitää. Ei nämä liimaukset kokonaan repeä mut muutaman sentin railo jarruttaa menoa kummasti. Mites jos nuo sisus foamit liimais kontaktiliimalla renkaiden sisäpintaan? Oletteko kokeilleet? Siis "ballooningin" estämiseksi.

20
Hieno! Onko sulla yksi akku, vai kaksi toisiinsa kytkettynä kun on vain yksi liitin mambassa? Nuo renkaat varmaan pitää kovemmalla alustalla kuin terva!? Mukavan matala profiilikin.

Kävin itse juuri ajelemassa harvassa koivumetsikössä. Oli ihan hullun kivaa! Ensimmäistä kertaa pääsin "oikeassa" maastossa kokeilemaan. Eihän tuota pysäytä mikään. Voi tykittää ihan mielin määrin ja hiekka ja lehdet lentää. Ja hyvin kestää osumia nyt kun bulkit on vaihdettu. Välillä mentiin volttia ilmassa niin ettei laskuissa pysynyt :afro:

Sitten slipperi pyöri löysälle ja kun menin kiristämään, niin huomasin että renkaat repeää vanteilta :roll: No, tulihan siinä joku 15-20 min bashattua ihan kympillä. On se huiman näköistä kun meinaa jäädä kiinni ja antaa hanaa niin heittää voltin takaperin ilmassa :shocked: :lol:

Ja uteliaita kyselijöitä riitti...

21
Kiitos vinkeistä. Ilmeisesti kusin homman huonolla puhdistamisella. Varsinkin tuo "kromin" poistaminen jäi väliin. Ei kai auta kuin tehdä aina kunnolla jokainen irtoava kohta sitä mukaa kun irtoilee. Fiksu tekee kerran, innokas ajamaan lähtijä useamman  :embarrassed:

Kiusaan teitä vielä lisää kuvilla. (Laittakaa nyt joku muukin fiilistelyjä)

savöxin servo tuli ja asensin sen paikoilleen. Iso kiitos BigJoe:lle siitä servovarren ja ruuvin viilailu vinkistä. Sain ainakin sen kerralla kunnolla. Lisäksi tein jämä pellin palasta servoguardin. Saa arvostella :azn:




Pari fiilistely kuvaa:





Uudet renkaat:



Ja niiden uudelleen liimausta :roll:


22
Kertokaahan joku millä nuo renkaat saa pysymään vanteilla? Ei auta huolellinen hyvällä pikaliimalla liimaus. Taas lähti 5min jälkeen renkaat repeilemään vanteilta. Beadlockit on tulossa parin viikon sisällä(?) Mutta vesilintuako noilla muilla pitää heittää? Kun ei pysy niin ei pysy :huh: :angry: :evil:

Olenko yksin ongelmani kanssa? Olisi kiva edes kerran ajaa akut tyhjiin :angry:

23
N900 version postponed, sorry!

Bad news for all N900 owners, I’ve decided to postpone the N900 version.

 :sad:

24
^Asiallista :laugh:

Ei riitä 42. sanotaanko ainakin 55? Mulla on kännyssä nopeusnäyttö mutta ei tallenna korkeinta lukemaa, vaan näyttää vain hetkellisen. Oliskohan N900 jotain ohjelmaa millä sen sais onnistumaan :huh:

Mulla oli muuten stormer Hobbies:in kanssa jokin omituinen ongelma ja aloin jo pelätä että hyvämaineinen pulju on nyt päättänyt ottaa rahat ja pitää tuotteet kun ei mitään kuulunut. Pyysin pistämään tavaraa tulemaan kahdessa osassa.Pitkään oli hiljaista ja sitten alkoi tulla viestejä sieltä päästä joita ei pysty meikäläisen outlookilla lukemaan, mutta selvästi jokin ongelma. Kyselin, ja sieltä ilmoitettiin että ovat yrittäneet kysellä jatko-ohjeita mutta en ole vastannut. Häh? Sitten seuraavaksi maksutiedot eivät kelvanneet paikalliselle rahalaitokselle...
Kaiken maailman selvityksiä tehty ja sähköposti kulkenut ja nyt tuli ilmoitus että paketit lähtee tulemaan. Itku meinas tulla kun ajattelin että eivät ennen syksyä saavu, jos koskaan! Täytyy sanoa että hienosti ovat jaksaneet pienen harrastajan pieniä tilauksia setviä. Hienoa palvelua siinä mielessä. En vain ymmärrä mikä tuossa tökki noin pahoin? En varmaan ole niitä suurimpia asiakkaita, mutta paneutuivat asiaan silti ihailtavalla tarmolla ja ripeydellä :cool: Eräät suomalaiset kaupat voisivat ottaa mallia...

Pakko tuulettaa tänne, vaimo ei jaksa kuitenkaan kuunnella :grin:

25
Vakio maxxia pitää muuten pikkuisen modata jos haluaa fastlanen bulkit asentaa Eli rohkeasti dremillä ja vapaalla kädellä tavaraa pois noista rungon "kärjistä":






26
Heh Tänään se kiinan ihmeservo toimi ihan ok. Vähän hidas. Kai sillä vaan oli huono päivä viimeksi :undecided: Saa jäädä varalle kun savöxi saapuu.

Muutamat tyypit tuli otettua ja aina välillä säädettyä. Nyt sain kytkimen hyvään asentoon= Heittää voltin takaperin vain jos on varomaton :grin:

Parempia nakkeja odotellessa yritin säätää auton kääntymään paremmin ja osin onnistuinkin. Silti vaikea keksiä millä tuon kaasun kanssa aliohjautuvan käytöksen saisi kuriin. Keula ilmeisesti kevenee liikaa ja sit puskee (Laitoin taakse enemmän esijännitystä jousiin ja se auttoi selvästi). Kai sitä pitää opetella ajamaan jarrun kanssa mutkiin heittämällä.

On toi kyllä oikea MONSTERI kulkemaan! Saa kuski pistää parastaan että pysyy hanskassa. Kertaalleen runttasin sen kaverin auton (siis oikean) alle niin jumiin että melkein piti tunkki kaivaa esiin. Tuloksena vain kevyet naarmut koriin ja pieni lohkeama vanteeseen. Taka skidplate on jo ihan kulunut keulimisesta.

Too much is just right :cool:

Ps. Kiitos vinkistä servon kanssa. Pitää tarkistaa osien istuvuus huolella kunhan se saapuu...

27
^Kiitos tiedoista :cool:

Tälläset renkaat pistin tilaukseen ihan komean ulkonäön takia (ja toivottavasti toimii myös kivasti sekalaisessa asfaltti/hiekka bashauksessa :tongue: Alkuperäisillä voi sitten tykitellä hiekkakuopalla kunhan lumet sulaa. Voi miten odottavan aika on pitkä.

http://www.rcplanet.com/Imex_Road_Dawg_p/imx7407.htm

En tosin tuosta putiikista. Ja vanteet on juurikin axialin. Hyvä juttu jos ne on pätevät. Ja jos ne vaan ehjänä kestää niin hinnallehan tulee ajan kanssa katetta juuri tuon uudelleen käytettävyyden kautta. Tai voihan noita aina uudelleen käyttää kun vuolee vanhat veks, mutta on siinä hommaa eikä ne kauaa hyvältä näytä.

Ps. Tilasin savöxin servon mutta köyhäilin ja tilasin 12kg version kun pähkäilin että kyllä sekin jaksaa? Kiinan ihmeellä ei tosiaan tee mitään. Itseasiassa ensimmäinen "hapan" ostos :angry:

28
No on todella nätit. Tilasin kuitenkin beadlock malliset. En tiedä yhtään onko hyvät, tai toimiiko tuo beadlock systeemi, mutta kuulosti hyvältä idealta :azn: Onko kokemuksia?

Hirveän vaikea löytää sellaiset jotka:

a. miellyttää omaa silmää, sopii oman auton haluttuun ilmeeseen
b. bead lock tmv
c. käy omaan autoon kiinni
d. ei maksa omaisuuksia

ja sitten vielä renkaat...

pakko tehdä kompromisseja :undecided:

29
Yleinen keskustelu / Vs: paljonko menny rahaa radikseen
« : 04.04.10 - klo: 19.37 »
Parempi etten edes mieti, pääasia että kivaa on ollut ja on. Ja että ihan omalla irtorahalla olen leikkinyt (Isä joskus kauan sitten auttoi alkuun maksamalla puolet ekasta autopaketista). Mutta varmaankin pari-kolme tuhatta jos ihan kaiken vuosien varrelta ynnäisi. Siitäkin huolimatta että joskus markka aikaan sai aika kasan tavaraa ~6000mk! :roll:

30
^^Ja saattaa muutenkin kestää pidempään kun ei ihan hilkulla ole eikä käy sitten niin lämpimänä. Ota suosiolla 60A versio.

Sivuja: [1] 2 3 4