Käyty taas ajelemassa MCD X4:lla ja voidaan todeta että Lauterbacherin kytkimensäätö onnistui saamieni ohjeiden mukaan. Toimii, pitää, eikä jää kantamaan.
Sen sijaan tuo "Rally" alusta ei ollut oikein toimiva kokeilu...toimii kyllä epätasaisella varsin hienosti, mutta kovemmalla pinnalla jokseenkin hirveä ajettava
Alkuperäinen ajatus kun oli että auto olisi soveltunut ralli-cross tyyppiseen ajeluun...ei se valitettavasti sovellu.
Jousituksen lisäksi ongelmaksi muodostuivat nuo MCD Rally renkaat...ne eivät kestä vanteella kuin tuhattoman hetken kunnes alkavat vipottamaan ja irtoavat vanteelta. Syy lienee siinä että rengas on yksinkertaisesti massaltaan varsin painava, halkaisija on iso. Kun lisäksi tuossa PHR:n koneessa on tehoa lyödä sutia kaikilla pinnoilla, niin keskipakovoima yksinkertaisesti repii renkaan irti pyörimisnopeuden kasvaessa. Ei auta vaikka kuinka liimaisi niitä, silti samalla liimalla asfalttirenkaat ja piikkipyörät kestävät revittää loputtomiin.
Lopulta kun myös toinen takaiskari oksensi romut ja öljyt pihalle, päädyin palauttamaan auton taas asfaltti alustalle sopivaksi...se kannatti, sillä oli todelinen nautinto lennättää autoa asfaltilla
Summa sumarum...auto on suunniteltu asfaltille, joten ajetaan sillä siellä ja montulla sinne soveltuvalla kalustolla