Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Lehtibakka

Sivuja: 1 ... 26 27 28 [29]
841
Bensa-autot / Vs: HPI Baja 5B
« : 02.11.10 - klo: 21.03 »
Mistäs matskusta olette väsänneet käynnistysnaruja bajoihin??

Jotenkin tuntuu turhan heppoiselta tuo orkkis naru ja 30,5cc kone, useempi jo menny poikki.

Kuinka pitkä kannattaa narusta tehdä että olis bajaan sopivan mittainen, mulla kun ei ole yhtään ehjää ja kokopitkää narua tallessa.

842
Bensa-autot / Vs: HPI Baja 5B
« : 27.10.10 - klo: 23.38 »
Saakos suomesta noita 19/55 pitkiä välityksia?
Onko teräsrattaat ainoa vaihtoehto?

Kannattaako vaihtaa kevennetty vauhtipyörä alkuperäiseen?
Jotenkin tuntuu hassulta käyttää huonompaa jäähdytystehoa viritetyssä koneessa (ainakin näin oletan olevan huonompi kun kevennys tehty puhaltimen siipiä lyhentämällä).

Kysymystulva loppukoon tähän.........TOISTAISEKSI.

Kiitos vastauksista etukäteen.

843
Bensa-autot / Vs: HPI Baja 5B
« : 25.10.10 - klo: 13.59 »
Mistäs olette erilaisia koreja ostelleet autoihinne?

Onhan tuo ihan kivan näköinen orkkiksenakin, mutta vaihtelu virkistää.

Tuo yllä mainittu rata-auton kori olis kyllä aikas pähee kun tuonne paikalliselle mikroautoradalle menee ajelemaan.


844
Jahas,

Mikäs ryypyllinen kaasari olis hyvä tämmöiseen koneeseen?

Mulla on jossain tallessa bajan orkkis ryypyllinen kaasari mut onko se sitten sopiva tällaisen isomman koneen ruokkimiseen?

845
Hoblaa...

Kiitos asiallisista neuvoista.

L-ruuvia 1/4 kierrosta kiinni, uusi tulppa ja kone laulo ku enkeli!!!! On muuten joskus konstikas käynnistettävä kun ei ole ryyppyä niin kuin kuskilla.

Kuinka kauan kannattaa käyttää lämpimäksi ennen kuin antaa enemmän happea?

Koneesta en tiedä onko cy vai zenoah (nää on mulle aika uusi tuttavuus), on tuunattu alunperin Hpi Bajan koneesta.

846
Jahah,

Mulla ongelmana et käynnityy kylmänä ihan kohtuu hyvin (4-6 nykäsyä).

Sit kun on kone lämmin niin ei tahdo pysyä käynnissä tyhjäkäynnillä, kaasuun vastaa kyllä iloisesti.

Kone 30,5 ja kaasarina joku kiihdytyspumpullinen versio.

Kannattaako aloittaa säätäminen alusta vai yrittää korjata jo tehtyjä säätöjä?

Jos joku tietää mitä säädetään ja mihin suuntaan niin kiitos etukäteen.

847
Polttisautot / Vs: Mega MXB5
« : 13.10.10 - klo: 20.53 »
Jep, ei Mugen vaan tuolla muualla mainostettu Mega.

Taitaa olla kuitenkin sama auto kuin Himoto Megap MXB 5.

Ei taida olla kauhean tunnettu täällä päin?

848
Polttisautot / Mega MXB5
« : 13.10.10 - klo: 09.01 »
Tervehdys,

Onko kellään kokemuksia otsikon mukaisesta autosta?

Mitkä paikat hajoaa ensimmäiseksi tai mitkä osat kannattaa heti vaihtaa parempiin?

Kuinka auto käyttäytyy ajossa vakio-osilla?

Sivuja: 1 ... 26 27 28 [29]