Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Maxpaine

Sivuja: 1 2 3 4 [5]
121
Bensa-autot / Vs: Hyvinkään jääspeedway 2011
« : 17.09.11 - klo: 19.31 »
Nyt hyvissä ajoin liikkeelle, talvi lähestyy!

Ajettavat luokat seuraavia:

- X4 luokka. Vain X4 renkailla
- Krossi luokka Vain krossi renkailla (min halkaisija 165mm kumit)

Rengas säännöt:

-X4 rengas

Renkaana(valko tai sinitäplä). Vanne vapaa. Insertti vakio(saa vahvistaa vain teipillä)
Liukuesteet: Wronic ruuvi. Mitat: pituus max. 13mm ja paksuus 4,2mm.
Maksimi ulkonema kumin pinnasta mitattuna 8mm. Lukumäärä vapaa.

-Krossi luokka

-Mikä vain krossirengas käy( 165mm min. halk.) vanne vapaa. Insertti vapaa.
Liukuesteet: Wronic ruuvi. Mitat: pituus vapaa ja paksuus 4,2mm
Maksimi ulkonema kumin pinnasta mitattuna 8mm. Lukumäärä vapaa.

Lisäys teknisiin sääntöihin:
Auton minimi maavara 25mm (näin siksi, matalat autot vievät jäällä oikaisu esteet mennessään)


Lisää voi kysyä täällä tai soittamalla:
Pekka 0400-497848
Toni 045-1170579
Minun mielestä tosta tekstistä ei pitäisi hirveesti jäädä epäselvää noista ajettavista luokista, tuossa ei siis ole kyse pelkistä renkaista.

122
Radiolaitteet / Vs: Kyosho KT-201 Syncro 2,4Ghz
« : 10.09.11 - klo: 19.20 »
Edelleen huomioni keskittyy radiossa tuohon paristojen kestävyyteen. Samoilla 4kpl olen ajellut koko kesän harjoitukset ja kilpailut. Tämänkin päivän kisojen jäljiltä voltit vieläkin vasta 5,4V ja tossa kapulassa tais olla se alin 4,6V, jolla vielä toimii, eikä ole tullu vielä yhtään häiriöitä. Eli kuka lie sit kyseisen kapulan tehnyt, niin mielestäni ihan ok.

123
RC-kerhot ja -radat / Vs: Hyvinkään radat
« : 30.08.11 - klo: 20.33 »
Eli siis asfalttiradalla saa ajaa pe 2.9?

124
Yleinen keskustelu / Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« : 30.08.11 - klo: 19.52 »
Tässä hieman kesken eräinen tekele. MCD X4 Rallysta.

125
Pääseekös 26-28.7 ajamaan ihan normaalisti?

126
Oli ensikertalaiselle hieno kokemus, vaikka joutukin jäämään pois b-finaalista tekniikka murheiden takia. Ja oli mukava huomata, että ainakin tossa Gt-8 luokassa vallitsee hyvä kilpailuhenki ja tälläinen ensikertalainenkin saa  hyviä vinkkejä. Kiitos kaikille! Hyvinkäällä koitetaan uudestaan, jos siellä pääsis jo ruutulipulle  :grin: .


Uteliaisuuttani kysyn, että oli autona se keltainen vette jossa musta kuvio kuljessä? Mitä tekniikkamurheita oli?


Itseäni vähän harmittaa kun en ehtinyt ihan kaikkii GT-8 kuskeihin tutustua, sen verran oli kiirrettä kahden luokan ajamisessa.


\ Jeppe
Jep sama mies. Suli tosta Orionin starttiboxista liittimet muovin sisään, eikä siis enään saanut autoa käyntiin tohon b-finaaliin. Käyn tos hakemas ens viikol tehokkaamman Boksin nii ei tartte Hyvinkäällä ainakaan sen takia tunaroida. Eli auto kyl pelittää, on vaan vielä toi motti hiukan tiukka, kun sai noi sisäänajot suoritettua vasta hiukan ennen tota Raision kisaa, nii ei toi boksi ollu tolle motille siis tarpeeks tehokas.

127
Oli ensikertalaiselle hieno kokemus, vaikka joutukin jäämään pois b-finaalista tekniikka murheiden takia. Ja oli mukava huomata, että ainakin tossa Gt-8 luokassa vallitsee hyvä kilpailuhenki ja tälläinen ensikertalainenkin saa  hyviä vinkkejä. Kiitos kaikille! Hyvinkäällä koitetaan uudestaan, jos siellä pääsis jo ruutulipulle  :grin: .

128
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 23.06.11 - klo: 19.21 »
Hyvä että maailma ei jakaudu vain yhteen näkökantaan, olis meinaa sillo aika tylsää  :azn:. Itse meinasin tulla tonne Raisioon kokeilemaan kilpailu ilmapiiriä nimenomaan GT-8 autolla, vaikka ei ole aiemmin tullu testattua kilpailemista näin pienillä laitteilla. Eli ihan sama vaikka jäis kärjelle puolipäivää, kunhan laitteet jytää ja on taas yhtä kokemusta rikkaampi. Nii ja jääpähän parannettavaa tuleviin karkeloihin :cool:

129
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 22.06.11 - klo: 21.21 »
Tää nyt menee ihan kyselytuokioksi mutta näyttää siltä että tulee koneen osto
eteen nopeammin kun luulinkaan, joten tämmönen ympäripyöreä kysymys
että mikä noista kisalaillisista koneista ois semmonen järkivalinta ettei tarvii taas
kuukauden päästä olla konetta tilaamassa kun onkin ostanut väärän motin?
Auto ois nyt muuten kutakuinkin moottoria ja kytkintä vaille kasassa,
molemmiksi servoiksi heitin Savox 1258. Pistän sitten muutaman kuvan autosta
kuhan se on kokonaan kasassa.

Niin joo ja onko se Kyoshon GT Force vaimennin kisalaillinen vai ei?
semmonen ois tossa menossa autoon kiinni mutta jos sitä ei saa
käyttää niin sitten pitää ostaa pillikin vielä koska meinasin kasata auton
kisalailliseksi vaikka kisoihin on vielä pitkä matka meikäläisellä.
Vihreä kantista alphaa suosittelen samoin kuin RoddeR ja alphan pilliä. On omassanikin ja toimii.erinomaisesti.

130
Radiolaitteet / Vs: Kyosho KT-201 Syncro 2,4Ghz
« : 20.06.11 - klo: 20.01 »
ABS voisi toimia paremmin asfaltilla, on käynyt itsellä mielessä kokeilla mutta aina unohtuu.. ? kumpaa ajat, on vai offroad? (vaikka en ole edes katsonut löytyykö mun dx3r kapulasta abs..)
Asfaltti rataa ajelen. Mun mielest tos on ainut vaan se, että jarrutus matka pitenee, kun kapula katkoo servon toimintoa. Eli ei oikein sopinut omaan ajotyyliin, eli siis ei paras vertailu kohta. Toisille siis voipi olla ihan ok.

131
Radiolaitteet / Vs: Kyosho KT-201 Syncro 2,4Ghz
« : 19.06.11 - klo: 20.36 »
Itselläni ollut kyseinen ohjain käytössä kuukauden päivät, eikä ole ollut valittamista. Olen vieläpä käyttänyt normi paristoja, eikä ole vielä jännite laskenut alle 6.0V ja paljon tullut ajettua rataa ympäri. Elikkäs omakohtainen kokemukseni radiosta hyvä. Ainut huomio oli, että toi abs toiminto on aika turha, varsinkin radalla.

Sivuja: 1 2 3 4 [5]