Joku joka omistaa ton DRX:n ja on sillä ajellut niin vois kyllä vetää lyhyen yhteenvedon
mitä on autosta tykännyt ja onko siinä jotain erityisen heikkoja lenkkejä sekä tuosta pikku
koneesta että miten se on toiminut ja onko puhtia riittävästi varsinkin noilla isommilla renkailla?
Itselläni ollut toi auto jo pari vuotta. Itse en ole kokeillut vakiokoneella ja isoilla renkailla ajoa. Omasta mielestäni toi vakio kone on aina heikko ja pysyy huonosti säädöissä. Omassa Citikassani on toi grp:n 12 motti tehoputkella ja se ainakin liikuttaa autoa rivakasti. Tuolla Hyvinkään radalla kulkee jopa GT:n vauhteja vaikka on vain yksi pykälä. Kytkinkellon hammastus on hiukan pienempi kuin vakiossa ja silti riittää nopeutta. Asfaltilla ollut alla noi GRP:n renkaat, eli samat kuin GT8 luokassa. Alkuperäisillä renkailla kyllä on soralla pirun liukas, koska toi motti on alaväännöltään kehno, eli teho tulee piikisti. Asfaltti radalla muuten ok, mutta mutkissa täytyy olla varovainen, koska kaatuu aika helposti, jää meinaa noilla isoilla pyörillä maavara turhan korkeeks. Meinasin tossa seuraavaks kokeilla GT:stä tota Alphan konetta kunhan saa haettua ton vaihdelaatikon (GT Warriolle kiitokset tiedosta). Meinasin tosiaan jo lempata ton auton, mutta näyttäis kuitenkin olla sille mielekästä käyttöä. Nii joo ja vielä ton vakio koneen heikkouksia, vetokäynnistin ei kyl ole turhan kestävä, koska siinä ei ole tota yksisuuntaistalaakeria, vaan metalliholkki muovisessa reiässä. Eli kannattaa käyttää boksia. Kevät talvet olen myös ajellut sillä noilla hankikantosilla ja on pirun hauskaa. Nii joo ja lisäyksenä vielä olen laittanut tohon DRX:ään saman tankin, kuin on tos GT2:ssa. Eli pienillä päivityksillä ihan käypä peli varsinkin soralle.