Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - bcan

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 ... 17
61
TeknoRC / Vs: TeknoRC EB410
« : 26.08.17 - klo: 00.24 »
Ensimmäiset speksit EB410:sta julkaistu. Aika vankkaa tekoa näyttää olevan.

http://www.blog.teknorc.com/2017/08/25/tekno-rc-eb410-behind-the-design-part-1/

62
Kilpailukutsut / Vs: Finnish Open IV, Vantaa 19.8.2017
« : 19.08.17 - klo: 00.45 »
Olishan tälle kesälle vielä jokunen viikoloppu vielä löytynyt jos olisi haluttu järjestää uudet kisat vähän pidemmällä varoajalla mutta menee se näinkin kun sarjasäännöt on kuitenkin vaan suuntaa antavia.
Jos vaikka ensi vuonna pidetään ne varapäivät siellä jos ne kerran sinne laitetaan niin pystyy varautumaan eikä tule vaikutelmaa että kisaa ei sunnuntaille siirretä

63
Kilpailukutsut / Vs: Finnish Open IV, Vantaa 19.8.2017
« : 18.08.17 - klo: 14.45 »

Keliennusteissa näyttää tällähetkellä että lauantaina ripottelee - mennään toistaseks kumminki vielä sillä että lauantaina ajetaan!

Pyritään ilmottomaan tänään 19:00 mennessä jos kilpailu perutaan/siirretään sunnuntaille.

Niemis
Aika äkkii tulee uusi kisapäivä jos sunnuntaille siirretään kun varapäivätkin on sarjasäännöistä poistettu niin ei ole tohon tullut varauduttua.
Mutta toivotaan että huomenna päästään ajamaan

64
Kilpailijoiden kanava / Vs: M8 ja M8e 2017
« : 15.08.17 - klo: 15.21 »
Vielä jos M8e olisi lauantaina ja M8 sunnuntaina saataisiin mahdollisesti M8 kuskit ajamaan myös M8e sarjaa, vaikka tuosta voisikin tulla paljon sanomista (siis sunnuntai kisasta).
Miks M8 kuskit pitää saada ajamaan M8e:tä, miks ei toisinpäin :wink:

65
Kilpailijoiden kanava / Vs: M8 ja M8e 2017
« : 15.08.17 - klo: 07.55 »
Olisiko meillä mitään mahdollisuutta saada koko suomen M8 M8e porukkaa kasaan ja keskustella jos vaikka olis esim kerta SM? Ja loput Finnish Open kisoja. Saadaanko sillä lisää harrastajia vai ei? Ja olisiko muuta mitä voisimme muuttaa ? Teoriassa mikään ei muutu paitsi että olisi yksi ISO kisa vuodessa..? Ja jos halutaan SM kisaan yksi tyyppi rengas sääntö tähän se olisi ehkä helpompi ymppää?
Hyvä ajatus, tuolla tavalla olisi varmaan paljon helpompaa saada asioita kehitettyä ja vietyä lajiryhmälle. Samalla saisi ehkä seurojen yhteistyötä kehitettyä.
Kaikkia ei millään saa kerralla kasaan mutta jos ison osan tai ainakin kattavan otoksen kuskeja kaikista seuroista jotka voisivat tuoda viestiä mukanaan niiltä ketä ei paikalle pääse.

Kerta SM on ajatuksena hyvä mutta pistää mestaruuden yhden kortin varaan joka on huono niille ketä juuri siihen kisaan ei paikalle pääse. Luultavasti yhden SM kisan ajamisella siihen kisaan tulisi enemmän osallistujia mahdollisesti jopa niin paljon että kisa pitää ajaa kahtena päivänä varsinkin jos M8e kansallinen ajetaan samaan aikaan.

Itse kun keväällä mietin että ajanko Finnish Open sarjan vai SM sarjan niin päätös oli loppupeleissä aika helppo koska FOssa saa ajaa enemmän. Tällaiselle harrastelija kuskille jolla ei taidot riitä alkueriä ja ensimmäistä nousufinaalia korkeammalle FO antaa paljon enemmän ajoaikaa ja sen M8:iin olennaiasesti kuuluvan pitkän finaalin

Ehkäpä samalla olisi jo aika keskustella M8e:n saamisesta SM luokaksi, luokka on kuitenkin vakiintunut jo pidemmän aikaa ja osallistujamäärät pysyneet hyvällä tasolla.

Yksityyppi rengas on niin pyhä asia että siihen en juuri muuta kantaa ota kuin että ajetaan mustalla ja pyöreällä. Sellaisen ajatuksen kuitenkin heittäisin että renkaita olisi muutama vaihtoehto josta järjestäjä valitsisi hyvissä ajoin sen joka radalle parhaiten sopii, ongelmiahan tuossakin on mutta erilaisista ajatuksista voi jalostaa toimivamman systeemin.

T:Tero

66
Eiköhän tuo ole juurikin sen takia että ilmoittautumiset tulisi ajoissa, järjestäjän on hyvä tietää kilpailijoiden määrä hyvissä ajoin ennen kisaa.

Omasta mielestä sama käytäntö voisi olla käytössä kaikissa kisoissa.
Ilmoittautuminen ei kuitenkaan ole kovin suuri ponnistus etteikö sitä voisi ajoissa tehdä.

67
Itse en kyllä lähtis Compin nopeutta paljoa nostelemaan. Aika
sopiva vauhti ollut mun mielestä.
Täysin samaa mieltä, nykyisillä vauhdeilla Comppi on just sopivan vauhtinen. Jos vauhtia ruvetaan lisäämään alkaa pienemmillä radoilla kuten meillä Turussa oleman aika tuskaista Comppia ajaa.

Tarjolla on kyllä nopeampia luokkia mikäli Comppi tuntuu liian hitaalta

Entäs se M-07 ?
Jos se otetaan mukaan niin olisi varmaan hyvä tehdä se mahdollisimman pian jotta kauppiaat uskaltaa paremmin ottaa autoja ja osia tarjolle Suomeenkin

68
Mites se hobbylinnan moottori tilanne etenee?
Timpan kanssa koitetaan saada tällä viikolla testailtua, eilen ei ehditty kun jahdattiin vaan Ranen bestläppiä :wink:

T:Tero

69
Mun mielestä olis erikoista kieltää kehitetty versio vain siksi että se voi olla parempi kuin vanhat.. Auto kuitenkin tulee olemaan kaikkien saatavilla jopa helpommin kuin nykyiset eri variaatiot. Kannattaa myös miettiä siltä kantilta että ehkä useampikin uusi mahdollinen kilpailija on nyt innostumassa luokasta juuri tuon kyseisen alustan takia.
Täysin samaa mieltä, onhan nytkin kaikki saatavilla olevat Minin alustat sallittu.

Eilen sain M07:n käsiin ja kunhan saan sen kasaan niin menen TUA Areenalle sitä koittamaan ja katsomaan onko se sitten niin paljon nopeampi kuin villeimät forumit väittävät. Se mitä eilen sitä kasaan ruuvasin ja uusia juttuja siitä huomasin niin aika paljonhan niistä on säännöillä rajoitettavissa. Esim. iskarien yläpäät voi helpolla säännöillä pakottaa "alkuperäisille" paikoille, ulosjouston käyton (etupään vastaava löytyy M05 Pro versiostakin) voi kieltää ja se on katsastuksessa helposti tarkastettavissa.
Mutta varmasti viisaammat löytävät paljonkin parannuksia joita ei noin vain säännöillä blokatakkaan, mutta sehän on kehitystä :wink:

Saksasta saa M07:aa jo suoraan hyllystä joten saatavuus sille on ihan hyvä. Luulisi että Suomen kauppiaatkin sitä hyllyyn ottaa.

Korilistaan oma toivomus on että ainakin Classikissa pysytään yhdessä korissa, toki vanha Minin kori listalla mukana
Compissa ei niin väliä kunhan pysytään järkevissä rajoissa

Moottorivalikoima saisi omasta mielestä olla myös mahdollisimman pieni, listalle yksi hyvin saatavilla ja kohtuu hintainen lisää niin sitten niitä on listalla kolme josta vain yhtä saa uutena kaupasta mutta vanhat pystyisi ajaa loppuun.
Classikkiin kun löytyisi joku sopivan tehoton harjaton ykstyyppi moottori niin se kelpaisi

-Tero

70
Polttisautot / Vs: TeknoRC NB48.3
« : 18.07.17 - klo: 12.31 »
Eipä ole tännekkäään tullut paljoa kirjoiteltua joten pistetäänpä nyt pientä infoa uusista jutuista

Viime kesän jälkeen Teknolta on tullut uusi versiokin NB:stä mutta itse ajelen vielä vanhalla .3 versiolla jota on toki muutamalla .4:seen tulleella päivityksellä paranneltu. Tärkeempänä päivityksenä on uudet LF jouset jotka tuli .4:n kanssa samoihin aikoihin ulos. Jopa mun keskinkertaisilla ajotaidoilla huomaa noitten jousien vaikutuksen selvästi pomppuisella radalla. Uusilla jousilla auto ottaa röykyt todella nätisti verrattuna vanhoihin jousiin. Tasaisella radalla hyöty ei varmaan ole niin iso mutta esim. Turun radalla joka on tänä kesänä ollut pääasiassa todellista off-roadia nuo jouset helpottavat ajoa paljon.

Toisena päivityksenä oon laittanu uuden ackermannin ja siihen tarvittavat ohjauspalat. Tuon kanssa ohjauksesta tuli loogisempi ja kääntyvyyttäkin tuntui tulevan lisää.
Kolmantena päivityksenä laitoin emulsiokorkit iskareihin mutta ainakaan ite en oo muuta noitten kanssa huomannu kun että emulsioiskareista on helpompi tehdä samanlaisia reboundin kannalta ;)

Teknisesti auto toimii ja kestää todella hyvin, muutama hingepinni on pitäny vaihtaa kun on päässy vääntymään kunnon tälleissä mutta juurikaan muuta varaosien tarvetta ei ole ollut. Kardaanien pinnit pistin kanssa vaihtoon kun olivat jonkun verran kuluneet mutta diffien ulostuloissa ja vetarien pinneissä ei kulumaa ole vielä niin paljoa että ne vaihtoa kaipaisivat.
Vetarit on jossain vaiheessa tarkoitus vaihtaa universal vetareihin jotka .4:ssä on vakiona. Mutta mun ajossa niitten hyöty hintaan suhteutettuna on niin pieni etten kovaa kiirusta pidä, ehkä sitten kevämmällä...

71
M-07 runkoa rupee olemaan saatavilla, tullaanhan se sallimaan talven sarjassa ?

72
Kilpailukutsut / Vs: SC Summer Cup III, 8.7.2017
« : 07.07.17 - klo: 13.35 »
Olisiko mitään ideaa jakaa alkueriä kolmeen ryhmään niin ei olisi niin paljoa ruuhkaa radalla? Toki silloin voi olla pulaa nostajista
Nostaminen se pointtina tossa isommassa erässä on.
Nelkut kun ajaa pitkää lenkkiä niin toi about 10 nostajaa on ihan hyvä määrä kattamaan koko rata.

EDIT: No ei tuupitkaan toki paljoa lyhempää aja

73
Kilpailukutsut / Vs: SC Summer Cup III, 8.7.2017
« : 05.07.17 - klo: 09.57 »
Alustavan aikataulun mukaan aloitetaan ensimmäinen harjoituskierros klo 9:00 ja palkintojen pitäisi olla jaettu kuuteen meneessä

Alustava aikataulu löytyy kokonaisuudessaan myrcm:stä. Erälistat on vielä järjestämättä joten ne tulevat muuttumaan vielä sarjatilanteen mukaisiksi

74
Tulokset / Vs: Finnish Open II, 2.7, Nokia - tulokset
« : 04.07.17 - klo: 08.36 »
Kiitokset järjestäjille hienosta kisapäivästä, rata haastava mutta tosi mukava ajaa. Ilmapiiri kisoissa oli tosi hyvä joka johtuu varmaan ainakin osittin paikallisen mukavan rennosta otteesta kisajärestelyissä.

Maulan Mikon kanssa mentiin jo lauantaina vähän treenaamaan. Itellä tavoite oli saada vähän radasta kiinni jotta ei tarvitse ihan kylmiltään aamun harjoituksiin lähteä.
Kisapäivään olikin ihan kiva lähteä kun rata oli jo jonkun verran tuttu ja autossakin oli todettu olevan ihan kelpo setuppi. Kisastrategiaakin oli hiottu Mikon ja Ilkan kanssa "lähes täydelliseksi" lauantai illalla hienossa Tampereen illassa ruuan ja virvokkeiden parissa.

Itse kisa oli aika tasapaksua tekemistä, Tekno toimi moitteetomasti eikä ajamisessakaan ollut mitään suurempia notkahduksia mutta eipä juuri itsensä ylittämistäkään. Lopputuloskin aika normaali sijoitus porukan loppupäässä, vauhtia ja tasaisuutta ei vaan näillä treenimäärillä löydy mutta ei se mitään, kisailu on joka tapauksessa hauskaa näin hyvässä porukassa.

Kiitokset Mikolle, Ilkalle, Juusolle ja Maralle kokonaisvaltaisesti.
Kiitokset myös RCCenter sekä tietysti TeknoRC
Onnittelut Samille M8e voitosta sekä Hokelle jäätävästä suorituksesta M8 finaalissa. Ja erityismainita pitää laittaa Kasperille hienosta ajosta M8 B-finaalissa, nuorelta sälliltä hieno ajo pitkässä finaalissa.

-Tero

75
Kilpailukutsut / Vs: SC Summer Cup III, 8.7.2017
« : 03.07.17 - klo: 07.46 »
Pari päivää vielä aikaa ilmoittautua !

76
Kilpailukutsut / Vs: SC Summer Cup III, 8.7.2017
« : 25.06.17 - klo: 15.33 »
Ilmolinkit lisätty, ei kun ilmoittautumaan

77
Kilpailukutsut / Vs: SC Summer Cup III, 8.7.2017
« : 22.06.17 - klo: 23.35 »
Kyl se M8e on se 20€ vaikka ajais molemmat korrit tai ei korria lainkaan.

Mut jos otettais M8 kans lisäluokaks ni oisko se sitten sen 5€ M8e:n kanssa :tongue:
Tota ei ikävä kyllä saada selville kun yks lisäluokka riittää.

78
Kilpailukutsut / Vs: SC Summer Cup III, 8.7.2017
« : 22.06.17 - klo: 23.08 »
Miksi lisäluokka maksaa 20??? Eikö haluta, että jengi sais ajaa muilla kuin correilla? Just asking :tongue:
Saman hintainenhan tuo on korrien kanssa  :wink:

79
Kilpailukutsut / SC Summer Cup III, 8.7.2017
« : 22.06.17 - klo: 08.13 »
KERHOKILPAILUKUTSU SC Summer Cup III, 8.7.2017

TUA järjestää SC Summer Cupin osakilpailun lauantaina 8.7.2017. Kilpailussa ajetaan luokat SC2-10 ja SC4-10. M8e ajetaan lisäluokkana mikäli aikataulu sallii. Kilpailulisenssiä ei tarvita.

AIKATAULU:
Lauantaina 8.7.2017
Alustavasti klo 9:00 - 20:00

Kilpailupaikka:
Jyrkkälän Pienoisautorata
Nuorisotalonkuja 1 (ent. Suikkilantie 8), Turku

Ilmoittautuminen 4.7. klo 23:59 mennessä
Ilmoittautumiset: http://bit.ly/2rQiCFB
Ilmoittautuneet: http://bit.ly/2t5qTsD
Ilmoittautumisen yhteydessä tulee ilmoittaa:
Kilpailijan nimi, seura, ponderinumero, KILPAILIJANUMERO (driver nr kenttään)

Osallistumismaksu 20€/luokka tai 25e molemmat SC luokat (lisäluokka 20€), maksetaan paikan päällä (varaa mielellään tasaraha) tai tilille TurunUA FI53 1743 3000 0228 67 käytä viitettä 1151 ja kuitti mukaan.

Huom. mikäli ei omista personal transponderia, voi sen vuokrata 5€ hintaan. VUOKRATTAVIA TRANSPONDEREITA RAJOITETUSTI! Transponder varattava ennakkoon ilmoittautumisen yhteydessä, ilmoittautumislomakkeella, kirjoittamalla kommenttikenttään. Transponderin hukkaaminen veloitetaan täysimääräisenä.

Ajotapa ja säännöt:
SC Sarjasääntöjen mukaan, http://rc10.fi/index.php?topic=100285.0

Rata:
Pinta: Savi ja keinonurmi
Pituus: noin 250/350 metriä
Leveys: 3-4 metriä
Kiertosuunta: Vastapäivään
Harjoittelu mahdollista arkisin klo 10:00-20:00, viikonloppuisin 12:00-20:00 hintaan 10€/päivä (ellei muuta ilmoiteta), tiedustelut hyvissä ajoin viestiketjussa http://rc10.fi/index.php?topic=11315, koroke on lukittu ja avoinna vain tarpeen mukaan.

Rataprofiili:
Nelkuilla ajetaan koko rataa, tuupeille pyritään järjestämään oma profiili.

Varikko:
Varikolla ei ole pöytiä, ota oma pöytä mukaan
Sähköä 230 v varikkotoimintaan
Varikko ei ole katettu
Noin 200 m kauppa

Buffetti: On

Kilpailuorganisaatio:
Kilpailunjohtaja: Tero Piipponen
Ajanotto: Ilkka Virtanen
Tuomarit: TBA
Katsastus: On

Jokainen kilpailee omalla vastuullaan ja sitoutuu noudattamaan kilpailun johdon antamia määräyksiä.

Kysymykset ja kommentit voi laittaa vaikkapa YV:llä allekirjoittaneelle tai tähän ketjuun

Sarjaa tukemassa:
RCCenter sekä RCKauppa

80
Onnistuuko käteisellä maksaminen paikan päällä?
Joo mut mielummin tilille

81
Tulokset / Vs: Finnish Open I, Turku, 20.5 - Tulokset
« : 23.05.17 - klo: 20.08 »
En ole kyllä nähnyt sarjasäännöissä mainintaa että finaalit ajettaisiin noin niinkuin ne nyt ajettiin.
Kisan järjestäjäthän siis näin päätti tehdä ja sarjan vastaava näin myös päätti pitää.
Todetaan vain että fullspeed kerho on noin käskenyt.

Pistäkää mulle yv:llä nimiä ketkä näin ovat ohjeistaneet niin soitan ja kysyn mitä pilaantunutta ovat aamupalaksi syöneet.

Kyseessä on oltava väärinkäsitys tai sitten ohjeistajat ovat olleet vääriä.
Jos kisan järjestäjät eli tässä tapauksessa minä olis tuon asian päättänyt niin finaalit olisi varmasti ajettu niin kuin ne aina ajetaan eli A-finaali viimeisenä. Mutta kuten jo on todettukin useaan kertaan niin pyyntö tuohon muutokseen tuli sarjan vetäjältä eli Jämsän Kaitsulta. Kyseessä kun oli tämän kauden ensimmäinen kisa ja kyseessä kuitenkin harjoituskilpasarja en nähnyt mitään syytä lähteä sarjanvetäjän pyyntöä sivuuttamaan.

Itse sarjanvetäjänä toimineena toivoin että järjestäjät kunnioittaisivat sarjanvetäjän pyyntöjä vaikka niitä ei sarjasäännöissä olisikaan joten nyt kilpailun järjestäjänä kunnioitin sarjanvetäjän toivomusta ajaa finaalit varsin epätavallisessa järjestyksessä kun niin pyydettiin oli siinä mikä tahansa syy taustalla.

Uskoisin että kilpailun järjestelyissä mukana olleena tiedän paremmin kuin kukaan muu että kisan järjestäjät eivät näin päättäneet tehdä. Sitä en lähde spekuloimaan mistä koko homma on saanut alkunsa koska mitään faktaa asiasta mulla ei ole

Mulle voi laittaa vastaavasti vaikka YVllä viestiä keneltä sellaista tietoa on tullut että järjestäjät tuon finaalien ajojärjestyksen päättivät

82
Tulokset / Vs: Finnish Open I, Turku, 20.5 - Tulokset
« : 23.05.17 - klo: 18.17 »
Joko saataisiin tulokset myrcm ainakin sähköinen osalta?
Siellä pitäis olla, M8 osalta tulokset on vajaavaiset mutta on siellä jotain spekuloitavaa

83
Tulokset / Vs: Finnish Open I, Turku, 20.5 - Tulokset
« : 23.05.17 - klo: 15.13 »
Minä henkilökohtaisesti seisoin sarjanvetäjän vieressä kun Liljeqvist kävi tätä samaista asiaa häneltä kysymässä. Sarjanvetäjän vastaus oli, että syksyllä oli tullut Fullspeedin usealta henkilöltä pyyntö muuttaa tätä järjestystä. Soita Hoke Kaitsulle suoraan ja keskustele tämä selväksi tuleviin kisoihin ni ei tartte täällä tulostopikissa tästä enää vääntää.

Se on ollut nimenomaan kyse vain nousu/semifinaaleista jotka jostain syystä on haluttu turussa ajaa B-A järjestyksessä ja tämä on aina aiheuttanut sekaannusta. Eli vaihtakaa ne oikeinpäin... ensin A ja sitten B niin ei tartte kenenkään ihmetellä kumpi ajetaan ensin. (tämä oli nyt myös tehty ja ihan oikein ääneen mainitsin että kappas kerrankin)
Pääfinaalit käänteisessä järjestyksessä (aivan kuten sähköissäkin)

Ymmärsitkö?
En tiedä mitä on alunperin toivottu, tiedän vain sen että minulta pyydettiin sarjanvetäjän toimesta että nitrojen pääfinaalit ajetaan normaalista poiketen niin että A-finaali aloittaa. Itsekkin tätä ihmettelin että miksi mutta näin se tehtiin koska sitä oli sarjanvetäjä pyytänyt. Ilmeisesti alkuperäinen ajatus on kadonnut jossain välissä.

Tärkeää nyt varmaan olisi saada selville ajetaanko myös seuraavassa FO kisassa nitro finaalit samoin kuin ne ohjeistuksen mukaan ajettiin Turussa

84
Tulokset / Vs: Finnish Open I, Turku, 20.5 - Tulokset
« : 23.05.17 - klo: 11.25 »
Turussa on poikkeuksetta ollut aakkoset sekaisin. Kerrankin sentään nousu/semi erät oli tajuttu laittaa aakkosjärjestykseen eli A ensin... mutta sitten oli menty laittamaan pääfinaalitkin samalla järjestyksellä.
Kuten tossa ylempänä kirjotin niin nitrojen finaalit ajettiin AB järjestyksessä sarjanvetäjän pyynnöstä, Turkulaisuudella ei ole tällä kertaa mitään tekemistä asian kanssa

Viime kesän FO ja M8 SM aikatauluissa näyttää ainakin olevan nitroissa A-finaali jälkimmäisenä, joten muutama poikkeus sentään löytyy

85
Tulokset / Vs: Finnish Open I, Turku, 20.5 - Tulokset
« : 22.05.17 - klo: 22.19 »
Sähköihin saatiin finaalit oikeaan järjestykseen mutta nitrojen osalta sarjan johdolta tuli tieto että finaalit olisi tarkoitus ajaa käänteisessä järjestyksessä, joten näin tehtiin.
Kaitsu voi varmaankin perustella miksi näin on, itse olisin pysynyt perinteisessä järjestyksessä.

Jos FOssa jatkossakin on tarkoitus ajaa nitro finaalit käännetyssä järjestyksessä niin se olisi hyvä olla sarjasäännöissä jotta tuo olisi yleisemmin tiedossa

Eli aapinen oli sentään hallussa, siihen oli vaan erilaiset käyttöohjeet :wink:

86
Tulokset / Finnish Open I, Turku, 20.5 - Tulokset
« : 21.05.17 - klo: 12.47 »
Alla tulokset, Myrcm:ssä olevat tulokset eivät pidä paikkaansa manuaalisten korjausten takia

   M8 A-finaali
1   Salonen Tomi
2   Poutiainen August
3   Hyvärinen Joonas
4   Liljeqvist Tony
5   Iivonen Pekko
6   Koski Ari
7   Thusberg Tom
8   Vacklin Tommi
9   Jämsä Kai
10   Honkanen Markku
11   Mört Max
12   Alho Tommi
   
   M8 B-finaali
1   Langenoja Ilari
2   Valtonen Heikki
3   Haahti Kasper
4   Hietaoja Jaakko
5   Lempiäinen Joona
6   Hartlin Tommi
7   Lehtojärvi Jethro
8   Piipponen Tero
9   Niemistö Ossi
10   Lindgren Tuomas
11   Viander Jere
   
   M8e A-Finaali
1   Virtanen Ilkka
2   Koski Ari
3   Lehtojärvi Jethro
4   Maula Mikko
5   Mäkelä Mikko
6   Nuotio Juuso
7   Myllyntaus Martti
8   Manninen Jarno
9   Tammi Marko
10   Saarinen Konsta
   
   M8e B-Finaali
1   Suokas Sami
2   Saarelainen Samuli
3   Josefsson Niki
4   Häkämies Jukka
5   Ruuskanen Jukka
6   Saarelainen Teemu
7   Vilkman Aleksi
8   Lotila Jon
9   Lehtiö Mika
10   Kekkonen Joonas
   
   M8e C-Finaali
1   Salonen Teemu
2   Teittinen Ilkka
3   Lindgren Jon
4   Tammi Juuso
5   Salonen Mikko
6   Josefsson Max

Kiitokset kaikille kilpailijoille sekä TUAn järjesteluporukalle erityisesti Jepelle ja Timpalle

87
Kilpailukutsut / Vs: Finnish Open I, Turku, 20.5
« : 19.05.17 - klo: 22.07 »
Erälistat ja aikataulu löytyy http://bit.ly/2qC2RnV

Säädetään jos ja kun amatöörin tekemiin listoihin on tullut virheitä mutta yhdeksältä aloitetaan ja mennään lepposan mukavissa fiiliksissä lämmintä kesäpäivää eteenpäin.

PS. Jos joku järjestää RCM koulutuksia niin laittakaa vinkkiä  :wink:

88
TeknoRC / Vs: Tekno SCT410.3
« : 19.05.17 - klo: 07.47 »
Onko sitä 4 viel kellää? Ei ainakaa kukaa keulinu asialla...
Ei oo SCstä vielä .4 versiota tullu. Nelos versiot on vaan NB48 ja EB48 malleista

89
Kilpailukutsut / Vs: Finnish Open I, Turku, 20.5
« : 16.05.17 - klo: 19.52 »
Vielä ehtii ilmoittautumaan

Ennakkoon tiedoksi kilpailijoille että rata tulee olemaan aika röykkyinen.
Meillä oli jyrä korjauksessa kauden alussa ja sen jälkeen kun saatiin se takaisin ei ole satanut niin että rata oltaisiin saatu kunnolla jyrättyä.
Tehdään kuitenkin parhaamme että saadaan se tällä viikolla vielä parempaan kuntoon

90
Kilpailukutsut / Finnish Open I, Turku, 20.5
« : 05.05.17 - klo: 11.00 »
KERHOKILPAILUKUTSU

TUA järjestää kerhokilpailun lauantaina 20.5.2017. Kilpailussa ajetaan luokat M8 ja M8e. Kaikki kokeneet kisakiertäjät ja erityisesti uudet, aloittelevat kuljettajat kutsutaan mukaan. Kilpailulisenssiä ei tarvita ja kireät pipot pyydetään jättämää kotiin

AIKATAULU:
Lauantaina 20.5.2017
Alustavasti klo 9:00 - 20:00

Kilpailupaikka:
Jyrkkälän Pienoisautorata
Nuorisotalonkuja 1 (ent. Suikkilantie 8), Turku

Ilmoittautuminen:
Ilmoittakaa kaikki tiedot: Nimi, Luokka, Ponderi, Kilpailunumero
Kilpailut ajetaan kilpailukohtaisilla kiinteillä numeroilla, numeroiden jakoperusteet vielä mysteeri

Avoinna 17.5.2016 klo 24:00 asti -> http://bit.ly/2pK1p2l
Ilmoittautuneet näkee -> http://bit.ly/2pAlk3d

Ajotapa:
Sarjaformaatin mukainen -> http://rc10.fi/index.php?topic=98758.0

Osallistumismaksu:
20€/luokka, maksetaan etukäteen Turun Urheiluautoilijoiden tilille: FI53 1743 3000 0228 67, käytä viitettä 1151. Viestiin kuskin nimi ja kuitti mukaan. Käteisellä voi myös maksaa aamulla kisoihin ilmoittautumisen yhteydessä

Huom. mikäli ei omista personal transponderia, voi sen vuokrata 5€ hintaan. VUOKRATTAVIA TRANSPONDEREITA RAJOITETUSTI! Transponder varattava ennakkoon ilmoittautumisen yhteydessä, ilmoittautumislomakkeella, kirjoittamalla kommenttikenttään. Transponderin hukkaaminen veloitetaan täysimääräisenä.

Finnish Open sarjasäännöt sekä kilpailuformaatti:
http://rc10.fi/index.php?topic=98758.0

Varikko:
Varikolla ei ole pöytiä, ota oma pöytä mukaan
Sähköä 230 v saatavilla
Varikko ei ole katettu
Noin 200 m kauppa

Buffetti:
Kisapaikalla buffetti

Kilpailuorganisaatio:
Kilpailunjohtaja: TBA
Ajanotto: TBA
Tuomarit: TBA
Ratamestari: TBA
Katsastus: No joo

Jokainen kilpailee omalla vastuullaan ja sitoutuu noudattamaan kilpailun johdon antamia määräyksiä.

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 ... 17