Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - eSATA

Sivuja: 1 ... 7 8 9 [10]
271
Toisaalta tarroilla voi peitellä sitä epäonnistunutta maalausta..

272
Vapaa keskustelu / Vs: rc vene devil
« : 31.05.09 - klo: 09.32 »
Graupnerilta löytyy ihan valmistakin tuotetta ainakin joillekin moottorin halkaisijoille.
Sabessakin muistan joskus nähneeni ko. palikan.
Orkkis jutussa taidettiin juottaa hiilikanaviin ms-putket eli vain hiilet jäähdytettiin.
Ohutta ms-tai cu-putkea(3mm) kun lämmittää ja vääntää niin pitäisi onnistua mutta kannattaa huomioida että kierukka tulee tiukasti moottorin ympärille jotta lämpö tosiaan siirtyy.

273
RC-kerhot ja -radat / Vs: Raision VVV RC-rata
« : 18.05.09 - klo: 14.42 »
Oli tänään TUA:n auto urheilu tutuksia tapahtuma Messu keskuksessa ja näin siellä
oikeat mollien mollat.
Näillä molilla on ajettu joskus 80-90 luvulla jopa matto autojen SM kisat.

Mitäs tykkäätte olisko nämä hienot mollat kesäkuun FTT:n asfaltti kisaan sopivat ?

Liite kuvassa on "Vintage" 68 Camaro "mittatikkuna" jolloin näette mollien todellisen korkeuden.

Lampunvarjostimia?
Tuskin kun materiaali on muistakseni noin millistä peltiä.
Sinänsä hyvä että kuulee kun osuu :)
Ei tosin niin mukavaa nostajille kun mollasta auto lentää metrin korkeudella

274
Vapaa keskustelu / Vs: Jääkiekkoa
« : 07.05.09 - klo: 22.33 »
No juu. Mut Jarkko Ruutuja sais olla enemmän! Tuliski pelistä jotain!
Lisää hölmöileviä filmitähtiä jäähypenkille.

275
Auto lienee B3:nen sellaisenaan.Voimansiirto kestää varmasti tehokkaankin virikoneen jos samaa laatua kuin Asson autoissa.Omaa B2:sta ajettu Mamban 7700kv moottorilla ja 2s lipolla mattoradalla solukumirenkailla ilman ongelmia voimansiirrossa.Autosta mitattu max. tehoa n.500W.

276
Sähköautot / TTR ZT2+Mamba
« : 13.06.06 - klo: 17.34 »
Koko viime kesä tuli ajeltua ZK2:lla,varustettuna Mamba 6800kv +kaksi kennoinen li-po.Kulkee kokoon nähden riittävästi ja nimenomaan suoraan mutkan ajaminen kokonaan toinen asia.Näin siis asfaltilla;muulla pintamateriaalilla turha edes yrittää.

277
Yleinen keskustelu / Teidän autonne kautta aikojen?
« : 09.10.05 - klo: 21.54 »
Vuosien varrella on tullut omistettua vähän kaikenlaisia vekottimia mm:

Tamiya Sand Scorcher (osina jossain)
Tamiya Hilux stadion crossi
Tamiya Hot Shot
Asson RC10 original 2kpl,TQ10 hiilikuitupohjalla,Worlds Car viimeinen peltipohjainen
Asson TC 3 FT
Asson mattoautoja 3kpl eri malleja
Asson RC10-L
Asson RC10 T2
Corallyn mattoautoja 3kpl eri malleja
Corallyn SP-10 2 kpl
X Ray turisteja 2 kpl
Yokomo YZ-10 2kpl
Yokomo YR-10? turisti
HPI,X Ray,TT,Kyosho microt(n.1:18)
HPI Pro2 turisti 2 kpl
Kyosho Optima,Mid Optima,Tomahawk
Marui Jeep,Galaxy,Big Bear
Mardave Mini
SG Coyote  :lol:
PB Maxima,Sizzler
Schumacher Cat,Pro Cat,Top Cat ja mattoauto
Serpent Sprint ratapolttis 2 kpl
Serpent Excel ratapolttis
SG Tiger krossipolttis
Crono krossipolttis
TT EB4S3 krossipolttis

Ja lisäksi mahdollisesti jotain tästä unohtunutta.
Autot eivät ole aika- vaan muistamisjärjestyksessä.
Suurin osa tullut myytyä vuosien saatossa.
Näiden lisäksi Tamiyan panssarivaunu ja jokunen laiva projekti.

278
Polttisautot / thunder tiger
« : 10.09.05 - klo: 11.40 »
EB4 S3:n räjäytyskuvat ja osalistat löytyy netistä muistaakseni www.ace-hobby.com:ista.Omasta S3:sta on hajonnut n.kahdeksan litran ajossa vain ohjauksen kulmavipu ja varaosia löytyy RC-SABE:sta suoraan hyllystä sekä S2 jaS3 malleihin.

279
No miten Speeder ajatteli siirtyä radalle jos Naantaliin tulisi polttiksille kelvollinen rata?Ainoat vaihtoehdothan ovat tasoa Luolalan teollisuusalue,sataman suunnalla,Luonnonmaan teollisuusalueen lähellä,mahdollisesti Lietsalan teollisuusalueella joihin tulee asuinpaikasta riippuen matkaa joka tapauksessa useampi kilometri.Vertaa Jyrkkälä n.10 km jonne kulkeminen on mahdollista myös esim. bussilla.Bussilla mennessä ei ole pakko otta mukaan kaikkia työkaluja ja hilavitkuttimia mitä omistaa vaan olennaiset eli:auto,radiot,fuili,tulppia ja jotain perustyökaluja.Kaikki edellä mainittu mahtuu urheilukassin eikä paina tolkuttomia.Ja pääsee yhdellä bussin vaihdolla.

280
Polttisautot / TT EB4 S3
« : 28.03.05 - klo: 10.07 »
Mika,jos tarkoitit cast-alumiinilla että osat olisivat muottiin valetut jonka jälkeen eloksoitu niin epäilen.Ainakin omissa näkyy selvästi työstön jäljet.Materiaalista en sano sen enempää.

281
Yleinen keskustelu / impivaaran rata?
« : 30.05.04 - klo: 20.56 »
Aototyypillä ei ole väliä,tosin rata on suunniteltu sähköautoille.
Polttiksille rata ei ole kovinkaan ajettava.
Ja hyppyreitähän ei asfalttiradalla luonollisestikaan ole:)

282
Yleinen keskustelu / Oma kori...
« : 19.04.04 - klo: 19.26 »
Lexania=polykarbonaattia saa esim.Etolasta.

283
Sähköautot / Yleinen hpi/x-ray micro keskustelu
« : 04.04.04 - klo: 17.34 »
Micron nopeudensäätimeksi riittää aivan hyvin 10-15 A:n lennokkisäädin,tosin kyseisissä ei ole pakkia.Hintakin aivan toistaluokkaa kuin esim. GM:n säätimillä.

Omassa Microssa on :
-HPI:n pma virikone
-10 A lennokkisäädin(Schulze)
-2 känny litiumia (800mA)=7.2 V
-mini servo ja mikro vastari
-HPI:n viriosia
-paino ajokunnossa 304 grammaa

284
Vapaa keskustelu / Millä 1:1 autolla ajelette ?
« : 28.03.04 - klo: 22.45 »
No joo..    2-ovisella nelivetoisella turbo Mitsulla.

285
Sähköautot / Laturit
« : 03.02.04 - klo: 22.49 »
Orbitin kaltaisissa latureissa hinta/ominaisuudet-suhde on todella hyvin kohdallaan.Ei tarvitse maksaa erillistä "rc-auto lisää".

286
Sähköautot / Miten juottaa radioakku?
« : 25.01.04 - klo: 12.59 »
Jos suunnittelet saman kokoisten kennojen käyttämistä kuin olemassa plevat patterit,eikö ole kaikkein helpointa vain korvata patterit akuilla.

287
Sähköautot / Miten juottaa radioakku?
« : 25.01.04 - klo: 12.13 »
Eikö olisi helpompi laittaa ladattavat kennot suoraan pattereiden tilalle?Akun tinaamisessa ei ole mitään ihmeellistä:
-plussa miinukseen
-normaali juotostina
-välipalaksi esim. pätkä kuparilankaa n. 1.5 mm
-radioon sopiva liitin välijohdolla
HUOM:akun napaisuus kannattaa varmistaa huolellisesti kytkettäessä radioon.On ihan turha yrittää saada takuuseen omatekoisella akulla käräytettyä radiota.

288
Sähköautot / Mitä mieltä hiilettömistä moteista?
« : 11.01.04 - klo: 19.44 »
Edelliseen viitaten:-Autona HPI RS4 Pro2 turisti
                              -Moottori tavallinen hiilellinen
                               -Säädin GM V-12
Löysemmällä moottorilla akut eivät lämmenneet lainkaan,kireämmällä suunnilleen saman verran kuin Ni-cd:t eli tuntuivat selvästi lämpimiltä.

289
Sähköautot / Mitä mieltä hiilettömistä moteista?
« : 11.01.04 - klo: 19.28 »
Kokamin Li-Po akkuja on tullut kokeiltua n.17-lankaisen moottorin kanssa;ajoaika n.12-15 min.Ei ihmeenpää potkua,mutta tasaisen tappavaa menoa.11x2 Corally moottorilla ei potku riittänyt;ei anna tarpeeksi virtaa.Akku kaksi kennoa sarjassa,pitäisi varmaan koettaa kaksi sarjaan-kaksi rinnan.

Sivuja: 1 ... 7 8 9 [10]