181
Yleinen keskustelu / Vs: Kuinka kovaa autosi kulkee? km/h ja sähkö/polttis
« : 04.12.11 - klo: 10.07 »
Oma mini revo meni 23/50 välityksillä androitin gps:iin 72km/h. 3s 1300mAh venomin lipolla ja vakiotaloneilla
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Mikäs vika vois olla summitissa kun liikkeelle lähtö takkuaa? Vaihteisto irtonaisena rullaa nätisti? Myös auto rullaa nätisti. Diffit ok. Kun vastusta lisätään rupeaa moottori pätkimään. Esim. Liikkeelle lähdössä? Kokeilin myös sormella jarruttaa spurrista, moottori pätki mutta kun painoin lisää kaasua pyörähti normaalisti.
Mistä namikasta säädetään? Pätkiminen oli kenties pientä edestakasin liikettä.
Ihan uusi tuttavuus meikäläiselle ja myytiin vielä ajokuntoisena. Kaikenlaista pientä on joutunu tekemään.
Sori jos vaikuttaa vähän epäselvältä.
Siis jos tarkotat semmosta pientä nykimistä moottorissa kun kaasua painaa ihan vähän niin mulla käy ainakin silleen omassa revossa ja minusta se on normaalia. Moottori ei vaan jaksa liikuttaa autoa niin pienellä virralla. Voithan tietysti kokeilla ottaa moottorin irti jolloin sen pitäisi pyoriä normaalisti myös minimi kaasulla. Tai sitten moottori tai nopari tekee kuolemaa... Korjatkaa nyt jos olen aivan väärässä.
Juurikin sellasta se tekee.
Noh tuossa tarkemmin zekattua. 16/45 väleillä ohjekirja sanoo ettei pelitä ollenkaan. Jouduin vaihtaa spurrin ko edellinen oli valmiiks sileenä. Muita ei tullu mukaan. Noh pitää hommata uus spurri.
Mut jos joku osaa sanoo et voisko johtua myös moottorin/noparin toimimattomuudesta niin ilmotelkaa.
Mikäs vika vois olla summitissa kun liikkeelle lähtö takkuaa? Vaihteisto irtonaisena rullaa nätisti? Myös auto rullaa nätisti. Diffit ok. Kun vastusta lisätään rupeaa moottori pätkimään. Esim. Liikkeelle lähdössä? Kokeilin myös sormella jarruttaa spurrista, moottori pätki mutta kun painoin lisää kaasua pyörähti normaalisti.
Mistä namikasta säädetään? Pätkiminen oli kenties pientä edestakasin liikettä.
Ihan uusi tuttavuus meikäläiselle ja myytiin vielä ajokuntoisena. Kaikenlaista pientä on joutunu tekemään.
Sori jos vaikuttaa vähän epäselvältä.
Minkä kokoinen on summitin akkukotelo?Eikös ne oo samat kuin revossa eli pituus: 100mm, leveys: 35mm ja korkeus: 20mm. Nuo on tosin ilmoitetut mitat mutta oikeasti muutaman millin suuremmat. Korjatkaa jos olen väärässä.
Nyt on täälläkin yksi uusi onnellinen revon omistaja. Mitenkäs olette saaneet lämmöt kuriin? 23t pinjoni on kiinni. Lämpenee silti tosi kuumaksi 2-3s lipoilla. Kannattaako ostaa vielä pienempi pinioni? Vauhdin tippuminen ei oikeastaan haittaa kun vauhtiahan tuossa piisaa. Mitenkäs tuo slipperi pitäs säätää? Yks laakeri, ja perän diffi ja sen pinioni on hajonnu. Muuten tosi kestävä auto ainakin jos verrataan Kyoshon mini infernoon jossa rattaita ei ole ollenkaan suojattu. Ostin auton, siis revon käytettynä joten ei ihmekään jos diffit paukkuu. Hintansa arvoinen
Kyllä itse ottaisin ainakin tuon harjattoman,harjallinen on niin hidas.Ja eihän niissä ole muuta eroa kun moottori ja nopari.Joo kannatan minäkin sen satasen enemmän maksamaan ja ostamaan vxl:än. Halvemmaks se tullee ostaa suoraan vxl kun ruveta sitten ostamaan myöhemmin harjattomia moottoreita yms.