Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - KooBee

Sivuja: 1 [2] 3 4 5 ... 11
31
Tamiya / Vs: TRF 503
« : 06.03.14 - klo: 14.59 »
http://www.rcnews.net/2014/01/29/new-tamiya-trf503-belt-driven-4wd/

Tuolla muutama lisäfoto. Milloinhan tulee oikeen markkinoille  :smiley:
12mm hexien sijaan käsittääkseni tästä löytyy 10mm hexit

Ensimmäinen omaan silmään kiinnosta tamiya  :grin:

Ensimmäiset autot on käsittääkseni jo toimitettu jossain päin maailmaa...

Näyttäisi edessä olevan tosiaan "vanhanmalliset" 10mm hexit, joskin ei ole ainoa auto jossa näin on. Takana näyttäisi kuvien perusteella olevan vielä tapit.

Miksi tämä muuten on ensimäinen kiinnostava Tamiya? Eihän tuo ihan hirveästi eroa vanhemmista TRF501/511 autoista. Tai siis ainakaan niin paljoa, että ne olisi vähemmän kiinnostavia olleet...

32
Team Losi / Vs: Team Losi 22-4
« : 04.03.14 - klo: 23.16 »
Ja kääntyvyyttä oon saanu laskemalla etupäätä.
Mulla on edessä 19mm ja takana 24mm
24mm kuulostaa kyllä äkkiseltään korkealta nelivetoisessa autossa...

Edit: http://www.petitrc.com/setup/losi/SetupSheetsLosiTwentyTwoFour.html tuolta kun katsoo setupoeja niin vaikuttaisi kyllä suurimmassa osassa olevan keula ihan selvästi perää matalammalla. Mutta ei noissa kyllä missään tainnut 24mm olla, korkeintaan 22 ja matalimmillaan 19mm takana. Edessä 16-21mm.

33
Team C / Vs: Team C TS2
« : 02.03.14 - klo: 08.14 »
Laitetaanko iskariin se sisäänjousto rajoitin sinne iskarinvarteen sisäpuolelle? Laittaisin näin alkuun sinne yhden o-renkaan rajoittamaan...
Kyllä, iskarinvarteen sisäpuolelle männän alle. (ulosjouston rajoitus)

Edit: tosiaan puhuit sisäänjouston rajoituksesta eikä ulosjouston. Sisäänjouston rajoitus tulee ulkopuolelle, mutta miksi haluaisit rajoittaa sisäänjoustoa?

34
Team Losi / Vs: TLR TEN-SCTE 2.0
« : 28.02.14 - klo: 08.16 »
http://www.petitrc.com/setup/losi/SetupSheetsLosiTENSCTE.html

http://www.petitrc.com/setup/losi/setuptenscte/TENSCTE2.0_DakotahPhend_SRS201303.pdf
http://www.petitrc.com/setup/losi/setuptenscte/TENSCTE_RyanDunford_OCRC20110307.pdf

Tuoltaa löytyy Phendin ja Dunfordin jotkut kovan pidon setupit. Kyllä niissäkin on 5000 edessä, 3000 takana. Keskellä toisessa setupissa 5000 ja toisessa 3000. Ei sillä, että itselläni olisi kyseisestä autosta kokemusta, mutta ajattelin nyt linkittää tuon jos kiinnostaa...  :angel:

35
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 2wd
« : 21.02.14 - klo: 15.01 »
Jos Stampedeen ostaa tämän:
http://www.amain.com/product_info.php/cPath/1_25_1466_926/products_id/272507/n/Traxxas-Slash-2WD-LCG-Conversion-Kit

...niin mitä osia ohjauslinkistöön tarvitaan lisäksi, jos autosta siis halutaan muuntaa Slash?

Luonnollisesti renkaat, kori, puskurit ja koritolpat menee myös vaihtoon.

36
Team C / Vs: Team TM4
« : 30.01.14 - klo: 23.05 »
Paljonkohan on hintaa suomesta ostettuna?

Eiköhän hinta ole lähellä nykyistä T4 V3:sta.

37
Team C / Vs: Team C TS2
« : 29.01.14 - klo: 18.29 »
Mitkäs nuo vanteet ovat? Hieno kori sulla  :cool: !!

JConcepts 12mm Hex Hazard Wheel w/3mm Offset (White) (2) (SC10 4x4) (JCI3344)

Onko tuo normaalli ts4:losen kori ?? nii ja on se komee  :laugh:

Normaali TS4:n kori on kyseessä.

Maalauksesta kunnia tällä kertaa nimimerkille Stilo. Lukuunottamatta tuota ihan pientä TeamC:n logoa konepellin etuosassa, kaikki on maalattu (siis myös etu- ja takavalot sekä eturitilä).

38
Team C / Vs: Team C TS2
« : 29.01.14 - klo: 12.09 »
Paljonkos teidän autot painaa? Oma kiesi painaa ajokunnossa 2190g. Kuinka paljon sisäradalla olisi hyvä olla maavaraa? Itsellä tällä hetkellä 27mm...
Samaa luokkaa itselläni tuo paino. Maavara on vaihdellut 27-29 välillä.
Lainaus
EDIT: Eikö muka kenelläkään enään ole tätä autoa vai eikö kukaan jaksa kirjoittaa?
Ainakin itse olen käynyt nyt sisäkaudella tasan kerran ajamassa, niin ei ole aivan hirveästi ollut asiaa... Laitetaan vaikka pari kuvaa uudesta korista :)


39
Artikkelista luin että kyseiset vaunut on jostain 2000 luvulta että ovat noin 14 vuotta vanhat. Eli vähän niinkuin ostais vanhan 14v käytettyn mersun. Siksi minua kiinnostaa kun vaunut hommataan minun/meidän verorahalla kysymättä taas meiltä yhtään mitään.

Ei tuo sotakalusto päivity joka vuosi, ei voi verrata mihinkään normaaliin henkilöauton ostamiseen...

Esimerkiksi amerikkalaisilla käytössä olevaa M1A2 vaunua on tuotettu vuodesta 1992 (alkuperäinen M1 jo 1979), eli sillä on ikää jo yli 20 vuotta. Eiköhän sisällä silti ole modernia tekniikkaa...

40
Team C / Vs: Team C TS2
« : 13.01.14 - klo: 14.23 »
Hieman tuohon vakaajaan liittyen, kannattaa kokeilla ulosjouston rajoitusta jos ei ole jo kokeillut, rauhoittaa autoa kummasti.

Itselläni rajoitusta on muistaakseni 2,5mm jokaisessa iskarissa. Nämä lahjakkaasti puuttui SC Masters kisassa tuossa alkusyksystä ja se näkyi sitten auton käytöksessä kun kallisteli ja perä irtoili kokoajan. Ehkä ensi kerralla sitten muistaa paremmin. :)

41
Vapaa keskustelu / Vs: Mitä Apple-laitteita omistat?
« : 07.01.14 - klo: 10.59 »
Siskon perheessä oli joka jäsenellä iphonet, erimalleja. yks sitten päätti kokeilla samsung s4, nyt enään yhdellä siitä perheestä on iphone.isäntä jääräpäisesti puolustelee vielä iphonena, muut ovat todenneet iphonen muinaisjäänteeks verrattuna s4:een :)
Tästä on myös päinvastaisia tarinoita, yksi hommaa iPadin/iPhonen niin pian on perheessä kaikilla iTuote. Olisikohan ihan uutuudenviehätyksestä kyse, tottunut esim Androidiin niin iPhone tuntuu uudelta ja kiehtovalta, tai päinvastoin. Ei siitä että toinen olisi muinaisjäänne ja toinen tulevaisuutta...  :angel:

42
Team Associated / Vs: Team Associated B5 / B5M
« : 28.12.13 - klo: 09.30 »
Nyt on julkaistu myös kuvat ilman koreja. Takamoottorisen layout jopa hieman yllätti, keskimoottorisen ei niinkään.

http://liverc.com/news/new_products/6134-Team_Associated_releases_the_new_B5_and_B5M_in_full_detail%21/

43
Team C / Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« : 30.11.13 - klo: 10.33 »
Kysymys big bore iskareista, ostin varaosana tiivistesarjan. Sarjassa tuli 8 kpl o-renkaita jotka kuuluu alakorkin ulkokehälle. Kuuluuko noita laittaa 2 kpl / iskari vai tuliko mukana varaosat?

Niitä tulee 2 kpl / iskari.
Tulipa tähänkin asiaan lopullinen selvyys. Löytämissäni bb iskareiden kokoamisohjeessa näytetään selvästi alakorkin ulkokehälle 1 tiiviste. Iskareista on kuitenkin tullut päivitetty versio jossa menee 2 tiivistettä/iskari. Eli molempaa vaihtoehtoa on olemassa, yhdellä ja kahdella alakorkin tiivisteellä.

Se on päivitetty 2 tiivisteseen koska yhdellä se saattaa vuotaa. Eli käytä kahta.

46
Team C / Vs: Team TM4
« : 15.10.13 - klo: 07.59 »

47
Team C / Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« : 06.10.13 - klo: 14.47 »
Ei tuossa oikein voi muuta vikaa olla kuin että huonosti paikallaan tai sitten on shimmejä välissä joita ei uudella palalla tarvi tms jos kerran vanhalla keulapalalla oli ok.

48
Team C / Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« : 05.10.13 - klo: 20.17 »
Kyllä olen noilla louisen vanteilla ajellut tuuppia. Hienosti sopii.

Ok. Offset on kuitenkin eri?

49
Team C / Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« : 05.10.13 - klo: 09.46 »
Pitäisi hankkia Team C 2WD keskimoottoriseen autoon sisäkauden renkaat. Olen valitettavasti pihalla vanteiden offseteista krossareissa. Onko ne likipitäen samat kaikissa 1/10 kisakrossareissa vai tuleeko hankkia merkkikohtaiset vanteet?

Itellä TLR:t kiinni ovat kyllä vähän turhan leveet. Parhaiten sopii kun ostat merkkikohtaiset esim TeamC:t tai Louiset

Louiset sopii nelivetoiseen mutta niiltä ei löydy sopivia tuohon takavetoiseen.

50
Team C / Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« : 03.10.13 - klo: 09.10 »
Mikä noista idlear geareistä olis se kestävin.
Jerzi

POM idlerit on mielestäni olleet parhaita, sekä krossarissa että SC-autossa.

52
Kyosho / Vs: Lazer ZX-5 FS/FS2
« : 23.09.13 - klo: 20.28 »
Eikös noi 1:10 nelkut yleensä ole jollain hihnavirityksillä? Tuossa näyttäis olevan kardaanit..

Kyllä ne useammin kardaaneilla on kuin hihnalla...

53
Nyt en kyllä muista oliko samana päivänä vielä ajoja... itse muistelisin että ei, mutta en nyt varmaksi sano.

54
Toisaalta ensimmäisenä (ilmoittautumis?)päivänä leimataan runko eikä rungon tyyppiä saa enää tämän jälkeen vaihtaa, eli päätös pitää tehdä ennenkuin ajot alkaa että kummallako ajetaan. Näin oli ainakin vielä 2011...

55
Mielestäni auto näyttää varsin vakiolta. Takaa linkkejä nostettu ja optioina tulevat hiilikuituiset jäykistimet laitettu runkoon kiinni.
Neobuggyssa sanotaan kuitenkin näin:

"Cavalieri, Maifield & Neil Cragg are running prototype rear shock tower, aluminium proto rear bulkhead and rear arm mounts – changing the geometry closer to the B4.2"

56
Team C / Team TM4
« : 23.09.13 - klo: 13.01 »
TM4:sta pari uutta kuvaa:




57
Kyosho / Vs: Lazer ZX-5 FS/FS2
« : 23.09.13 - klo: 12.52 »
ZX-6 on tosiaan nurkan takana, nyt kuvissa myös shorty (?) versio:


58
Vapaa keskustelu / Vs: Mitä Apple-laitteita omistat?
« : 22.09.13 - klo: 22.25 »
iPhone, iPad, AppleTV.

59
Team C / Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« : 13.09.13 - klo: 12.48 »
Itselläni ei ole hajonnut kesän aikana T2C:stä muuta kuin yksi siipiteline (ruuvi lähti kierteiltä).

Kuluvia osia ei toki lasketa (esim laakereita), niitä nyt aina välillä tietysti pitää uusia.

60
Team C / Vs: Team C TC04 / Ansmann X4 4wd sähkökrossarit
« : 05.09.13 - klo: 12.36 »
juu, akku ja motti positointi on erilailla mutta ne onki ainoo ero minkä nään assosta tohon verrattuna.

Goosin mainitsemien (hexit, alumiinipohja jne) lisäksi TeamC:llä on ratasdiffit, Assossa kuuladiffit. Etuiskaritorni on Assossa edessä, tässä iskareiden takana. Eturipustukset on erilailla kiinnitetty ja etu- / takaripustukset on kiinnitetty alumiiniosilla, muutenkin erilaiset ripustukset. Servosaver ja servo on erilaiset / eri paikassa. Slipperi on eri kohdassa. Diffiboksit on erilaiset, Assossa runko nousee perästä hieman ylöspäin, TeamC:ssä jatkuu suorana loppuun saakka. Hubit on erilaiset. Assossa on edessä ylälinkit ylädekissä kiinni, TeamC:n kuvasta ei niitä kunnolla näe mutta voisi olettaa että linkit on kiinni kuten T4:ssä, eli erillisessä palassa.

Tässä nyt mitä pikaisesti voi todeta...

Sivuja: 1 [2] 3 4 5 ... 11