Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - KooBee

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 11
91
Yleinen keskustelu / Vs: Minkä auton ostan -osio
« : 24.07.13 - klo: 17.03 »
Hyvä vaihtoehto voisi olla myös TeamC TR2, jota saa tällä hetkellä ainakin omasta mielestäni kohtuu hinnalla (279e) EuroRC:ltä Hobbywingin vesiroiskeet kestävällä kombolla. Tähän alumiiniset takatukivarsien pidikkeet ja vastarikotelo niin hinta asettuu n. 295 euron paikkeille.

Itselläni on TS2TE ja voin sanoa että kestää kyllä hyvin kaikenmoisia iskuja kun tuolla on tuo 3v poika ajanut rataa ympäri. Niin ja onhan se kohtuullisen nopeakin auto... Olennaisina eroina TS2TE ja TR2 välillä on, että TS2TE:ssä on alumiiniset c-palat, takatukivarsien pidikkeet, etu bulkhead, ratasdiffi ja big bore iskarit.

Varaosiahan saa ainakin EuroRC:ltä, Rceet.netistä ja hätätapauksessa jos suomesta ei löydy osia tai jos ei ole kiire niin vaikka Amainhobbiesista (Racers Edge Pro2 SC). Varaosien hinnat on suomessa kilpailukykyiset, eikä sen vuoksi ole syytä tilailla ulkomailta.

Ainakin jos itse olisin nyt ostamassa uutta autoa tuolle pojalle niin ostaisin kyllä melko varmasti tuon TR2:n ja päivittäisin vain nuo tukivarsien pidikkeet, tosin mukana tuleva 9T kone on liian tehokas tuon ikäiselle... :)

93
Team Durango / Vs: Team Durango DEX210
« : 22.07.13 - klo: 23.13 »

94
Sähköautot / Vs: X Factory X-6 Squared/ Cubed
« : 22.07.13 - klo: 23.08 »



96
Team Durango / Vs: Team Durango DEX210
« : 18.07.13 - klo: 13.44 »

http://www.neobuggy.net/2013/07/17/jorn-neumann-wins-2wd-euros-13/

Ainoa vain, että ainakin etutukivarret ovat eri kuin tuotantomallissa (suorat), diffiboksi näyttää erille (kyosho rb6?), autossa on pikkuiskarit ja jotain muuta pientä ainakin ooplen keskusteluiden perusteella.


97
Kyosho / Vs: Ultima SC (Short Course) 2WD
« : 16.06.13 - klo: 21.44 »
Nyt on tullu omaa ultimaa vähän säädettyä. Team c perus alumiini iskarit jossa kummassakin päässä ae 35 wt öljyt. Edessä ae punaset jouset takana ae siniset.Akku ihan edessä.Diffissä on ae 100k öljyt.Koppaa pudottettu alemmas myös alustaa.Renkaina fastraxin buster blockit.Nyt menee pihalla tosi pehmeästi .Ainut ongelma on että hypyissä auto tulee usein tosi takakenoisesti alas mitä pitäis tehdä laittaa painoja eteen vinkkejä?

En nyt aivan varma ole ae:n asteikosta diffiöljyissä mutta ihan oikeastiko 100k öljyt?

Hyppäämiseen liittyen onko koriin tehty reikiä?

99
Team C / Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« : 05.06.13 - klo: 19.05 »
Käytännössä ratasdiffiin pitää aika-ajoin vaihtaa uudet öljyt ja joskus myös vaihtaa ulostulot jos ovat kovin kuluneet.

100
Sähköautot / Vs: X Factory X-6 Squared/ Cubed
« : 05.06.13 - klo: 09.39 »

101
Team C / Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« : 19.05.13 - klo: 09.43 »
Jos autolla on tarkoitus vain keulia tai harrastaa muuta vastaavaa pihasuttausta niin kuuladiffin sijaan ratasdiffi voisi olla turvallisempi vaihtoehto...

102
Team C / Vs: TeamC TC02T
« : 18.05.13 - klo: 20.44 »
Kannattaa aina välillä katsoa diffin öljy tilanne. Mulla se ainaskin kusi aika nopeesti öljyt pihalle...

Itselläni oli SC-autossa (TS2TE) autossa vielä ihan riittävästi öljyä tuossa viikko sitten kun diffin huolsin, öljyt laitettu viime vuoden elokuussa... Toki olisi varmaan ihan hyvä vaihtaa tuoretta öljyä useamminkin mutta koska se on toiminut hyvin niin en ole viitsinyt sitä purkaa vaikka olisi ehkä kannattanut... Nyt tuli sitten diffihuolto eteen kun diffin ulostulot rupesi olemaan liian kuluneet ja ne piti vaihtaa.

Eli oikeastaan kysymys kuuluu, että mitä tarkoitat tuolla "aika nopeasti"...? Varmasti toki myös diffiöljyn jäykkyys ja määrä vaikuttaa, mutta ilmeisesti sinulla on todella jäykkää öljyä verrattuna omaani joten sen suhteen pitäisi kestää kauemminkin kuin minulla (käytän yleensä 2000 tai 5000 öljyä).

103
Team C / Vs: Team C TM2
« : 16.05.13 - klo: 23.45 »
Onko joku tehnyt vertailua nopeudessa saviradalla verrattuna t2c/tc02c/t2/tc02 autoihin?

106
Sähköautot / Vs: X Factory X-6 Squared/ Cubed
« : 14.05.13 - klo: 22.55 »
http://www.rctech.net/forum/electric-off-road/718455-x-factory-x-6-cubed-10.html


Lainaus käyttäjältä: YoungChazz
We are preparing the press release for a big announcement later today.  You'll like it!

107
Team C / Vs: Team C TS2
« : 12.05.13 - klo: 21.09 »
Tällaisella setupilla mentiin Vaasan Kevätcruisingissa finaalit joissa auto toimi ainakin omaan makuun hyvin:

http://testlogger.info/attachments/setups/TS2TE_KB_outdoor_20130511_kevatcruising.pdf

109
Team C / Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« : 08.05.13 - klo: 20.15 »
Kaikki olennaiset parannukset on suoraan T2 Evo mallissa. Myös TC02 Evo on silti järkevä vaihtoehto ja päivitys "ajan tasalle" on melko edullista, alumiiniset tukivarsien pidikkeet taakse n. 11e ja uusi keulapala muistaakseni n. 7e.

Kannattaa tosiaan kysäistä merkistä riippumatta jälleenmyyjältä jonkinmoista kokonaispakettia sähköosineen, osaavat varmasti suositella sopivaa kokoonpanoa jollakin mukavalla pakettihinnalla.

110
Tamiya / Vs: Tamiya TRF201X
« : 08.05.13 - klo: 14.08 »
Näköjään olisi Tamiyalta ihan oma keskimoottorikonversio tulossa:
http://kentech.blogs.se/2013/05/08/tamiya-trf201-mid-motor-conversion-15885912/

111
Team C / Team C TM2SC
« : 02.05.13 - klo: 08.35 »
Team C TM2:sta on nyt tulossa SC-versio. Vielä ei kuvia kummempia tietoja löydy:











Ilmeisesti autossa on alumiininen pohjalevy, toisin kuin TM2:ssa jossa pohjalevy on hiilikuitua.

Päivittelen aloitusviestiä sitä mukaa kun tulee tarkempaa tietoa.

112
Vapaa keskustelu / Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« : 30.04.13 - klo: 22.28 »

Muistikortti ja bluetooth puhelimessa.. No olihan ne joskus aikanaan kovia ominaisuuksia :)
Nykyään Skydrive ajaa saman asian.

Ei skydrive sentään bluetoothia voi kaikilla osa-alueilla korvata. Eikä kyllä muistikorttiakaan.

114
Team C / Vs: Team C TM2
« : 27.04.13 - klo: 20.19 »

115
Team C / Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« : 27.04.13 - klo: 08.55 »
Parhaiten sopii toki TeamC:n oma "Evo" kori.

116
Tamiya / Vs: Tamiya TRF201X
« : 25.04.13 - klo: 07.55 »
42253 TRF201 Chassis Conversion Set

Translated info

Product introduction

TRF201 that I aimed at the 2013 IFMAR Off-Road World Championship win.
11mm long wheel base metal chassis adoption! !
Three years from the debut of 2010.
In performing the racing activities TRF, and dared test while exploring various possibilities.
I have developed a conversion parts to achieve the "chassis of narrow and long wheel base" which was derived from it.
I adopt the lower deck with the specification (A7075) aluminum material of high strength, achieve a reduction in road surface interference by the narrow of the improvement of the running stability of long wheelbase by (+11 mm).
Subjected to hard-anodized, lower deck surface up the durability.
Side guard which served as the adjustment of chassis rigidity parts machined resin with high accuracy.
It corresponds to size Straight, such as separate type, the battery can also be selected mounting position.
The use of standard front and rear suspension, a wealth of options can also be used as it is.

The set includes (planned);
- Lower aluminum deck
- Carbon battery plate
- Aluminum battery posts
- Aluminum front post
- Aluminum Rear Post
- Aluminum suspension spacer
- High precision plastic side guards







Big bore iskarit:


117
Team Durango / Vs: Team Durango DEX210
« : 22.04.13 - klo: 16.08 »
Ei tuo ihan pakettisetupissa ole...


118
Team C / Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« : 21.04.13 - klo: 08.01 »
Muistaakseni rctechissä on ollut kuvia ja on sopinut autoon ihan ok.

119
Kilpailijoiden kanava / Vs: Stanu luokka sähkökrossiin
« : 11.04.13 - klo: 08.34 »
Otetaan esimerkki sitten kuin ei tuo mennyt kaaliin kaaliin.
Eli kumpi nyt on ekana maalissa.
Top fuel vs stokki auto kuin mennään stripille ja on kuiva keli :undecided:
Tai tässä tulee myös yksi esimerkki.
Stripillä on F1 minardi vs F1 Ferrari ja kelinä on vesikeli :undecided:
Eli tiksin rata oli liukas ja voisin veikata että savella on hiukan enemmän pitoa (voinko tässä olla väärässä).
Ja voiko noissa tuloksissa olla jotain kummallista kuin kuskeina olivat Suomen parasta rc autoilukermaa. Verrataan vaikka stanujen vika VS tuuppien vika onko niissä jotain eroja.

Ei kyse ole siitä ettei mennyt kaaliin vaan siitä että (kuten sanoin) niin taisi noissa tuloksissa kuski ja muu auto vaikuttaa enemmän kuin moottori, eli niitä tuloksia on turha verrata.

Ja edelleenkin kiinnostaisi tietää ero esim Hoken ajamana stanu vs viri sekä kokonaistuloksissa, läppiajoissa että suoranopeuksissa. Vaikka olisikin ollut liukas rata.

120
Kilpailijoiden kanava / Vs: Stanu luokka sähkökrossiin
« : 10.04.13 - klo: 19.11 »
Se on kyllä totta että esim Vaasan radan pitkällä suoralla voisi tulla jo melko paljon eroa 0-ennakkosäätimellisen 17.5T moottorilla varustetun ja tehokkaimpien M2-10 autojen välillä. Mistä päästäänkin seuraavaan aiheeseen...



...eli pieneen pohdintaan RTR autoista.

Jos stanuluokka tulisi, ja siinä sallittaisiin RTR-moottorit, niin rajattaisiinko säädintä? Mietin vain että esim Durangon RTR:ssä on Speed Passionin 13.5T sensorillinen moottori jolla saa tuupille kulkua enemmän kuin tarpeeksi kun hieman ennakkoa säätää. Eli johonkin se raja olisi jokatapauksessa vedettävä. Myös esim Asson RTR:n harjaton moottori vastannee n. 13T moottoria, joissakin RTR:ssä on myös 10T tai vastaava moottori. 13-10T moottoreissa riittänee suorallakin vauhtia melko hyvin kunhan vain on riittävän pitkät välitykset.

Ihan vain sillä ajattelin tässä että jos noita RTR moottoreita sallitaan niin tehoerot voivat olla isojakin jos muuten normaali on 17.5T, ja jos taas ei sallita niin aloittelijoille tulee lisäkustannuksia jos moottori pitää uusia. Tosin jos RTR moottorit sallitaan niin suurin osa ajaisi varmaan tuolla SP 13.5T moottorilla eikä satunnaisella 17.5T:llä.

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 11