Lainaus käyttäjältä: Majuri - 07.06.24 - klo: 20.51
Tällä osallistujamäärällä ollaan siinä rajalla että ajetaanko Korpilahdella lainkaan ,ei kata edes alueen vuokraa,
..katsotaan pari päivää
Tuo on kyllä huono juttu, jos ei tuu enempää osallistujia.
Toki sääntöihin ei ole määrätty minimi osallistuja määrää, sen perusteella kisat pitäisi järjestää. Näkisin tällaisessa tapauksessa, että LSOR5 5 yhdistys maksaa kulut. Eihän se kilpailun järjestäjän vika ole, jos kuskeja ei tule paikalle. Toki voin olla väärässäkin. Viisaammat voivat korjata asiaa.
Eihän siinä järkeä ole muutaman auton takia kisaa järjestää. Olisi hyvä ehkä mainita säännöissä minimi osallistuja määrä per luokka kisoissa. Jos ei tule riittävästi ilmottautuneita luokkaan, silloin voisi luokan/kisan perua.
Kalle

mutta tämä on vaan minun mielipide.

