571
Vapaa keskustelu / Vs: Millä 1:1 autolla ajelette ?
« : 24.12.12 - klo: 08.47 »
LT 35 Kevyt Kuorma-auto sillä liikkuu isommat ja pienemmät harraste pelit
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Onkos noilla Sorex28 kukaan yrittänyt driftata? Taitaa olla enämpi touring puolen rengas.
Ei ollut manuaalista apua minulle Miten saan muutettua ohjauksen reverselle? Manuskan mukaan yrittää tehä niin ei tapahdu mitään, tai sitten en yksinkertaisesti vaan osaa
Mitkä nakit blazella on alla ku näyttäs ottavan aika kovasti pitoa?En yhtän teidä. Mutta eessä on kuviot
Kyllä niitä on vielä liikenteessä. Kaverilla on pari kipaletta yokomoja toinen ajossa ja toinen varaosina. (on muuten mun vanhoja ne )Montako sinulla näitä oikein on :D
Nyt ois ensi testit vedetty ja tuntuu pikkuisen erilaisesta vetää lintassa tällä Yokomo MR-4TC SD autolla kuin millään monsterilla.
http://youtu.be/Hxbk3Yhg2kU
Video tulee tohon linkkiin heti kun ladannut loppuun
Piti just jonkin aikaa sitten laittaa että osta maveric strada koska plussia olisi ollut esim. kestävyydessä.
Itsellä ollut ekoina drifti autoina 2kpl stradoja.
LRP:n auton kestävyys ei ole hyvä kun herkkä hajoamaan ja varaosat usein loppu ...
On. Laitan blastista rapsaa tonne sen omaan aiheeseen, muuten menis pahasti ohi aiheen.Toi oli huono ehdotus jo ihan vitsinäkin...
Noita allekirjotuksia kun kahtoo, niin jokanen näkyy suosittelevan sitä omaa autoaan...oli se sitten mikä vaan.
Sanosin ite, että valkkaat ajopaikan ja hintakaton mukaan jonkun traxxasin auton...kaikki kestäviä ja simppeleitä, joka kaupasta saa osia jne.
Katot vaan sellasen mallin missä on valmiiksi 2,4ghz radiot ja ostat jotkut halvat lipot(vaikka 1kpl alkuun, mieluusti 2) ja lipo laturin. Nuille joutuu ehkä vähän venymään 200e budjetista, mutta sitten on hyvä kalusto.
Ja ihan summamutikassa ei kannata ostaa mitään...esim. kaikista noista lrp:n malleista kannattaa oikeasti pysyä kaukana.
Jos joku auto tulee vastaan niin kannattaa vaikka ko. auton topikissa kysellä tarkemmin.
Tässä näimme erinomaista mainontaa Power Racingin tuotteista Onko noin paljon kokemusta LRP vessoista että et suosittele mitään RTR pakettia hänen pojalleen? Samanlaisia muovikippoja kuin Traxxas
Traxxasia voin oikeasti suositella, autot on todella kestäviä...3vuoden aikana tuuppi slashista yks ohjauspala rikki. Kaikki mallit taitaa myös olla vedenkestäviä ja tulla nykyään gigaradiolla.
Tolla omalla 2v lähes pelkästään putsauksella hoidetulla autolla ajettiin tnä. kesänä kuudenneks jkl:n corrikisassa.
Kannattaa käydä vaikka lähimmässä liikkeessä(ei kyosho) kattelemassa autoja ja kysellä mihin hintaan sais hyvän paketin. Ja tosiaan jos aikoo sisäradalla ajaa niin sitten kannattaa katella jotain tuuppikrossia...traxxasilta ei siihen sopivaa mallia löydy.
Noparin rajoitus on kai 3.5T? joten rajalla olet.Rauhallinen kiihdytys hölläys toinen kiihdytys perään ja mykäksi. Ei haise palaneelle muuta kuin hermot
Miten ajelit, kiihdytitkö täysiä?
Haiseeko nopari palaneelle?
Olihan akku varmasti jännitteissään, ettei puhuta tyhjästä akusta menoa!Täys latinki akussa ja kokeilin myös toisella akullakin pimeänä on ei tapahdu mitään. Hetkinen millä moodilla taas tuli joku uus juttu vastaan. Pitäiskö joku moodi vaihtaa kun moottorin vaihtaa? Edellinen moottori nosramin 17.5.
Harjaton_anturiton-kytkennässä saa tuon efektin, kun ylikuumenneen moottorin magneetti menettää kenttänsä. Silloin nopari ei osaa aqhdistua enää. Tuntomerkkinä välitön moottorin lämpeneminen vaikka ilmaa pyörittelisit ilman pinionratasta. Ei aavistustakaan, kuin käy anturien kanssa.
Vähän käy mielessä myös, että millä moodilla ajat.
Oliko muita oireita, eli pysähtykö pehmeästi kuin himmaisit kaasun, vai tempoillen "cogging" tyyliin?
Hienoa, joskus olenkin miettinyt, että miksi tällä ei ole Facebook ryhmää! :) Elikkä semmoinen siis.
Mutta en tiedä tuota, että nimimerkki nimen perään... Sehän sitten näkyisi kaikille ja kaikki ihmettelisivät että mitä? :D