Päävalikko
valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - pitsinki

#61
Lainaus käyttäjältä: tellu - 13.10.22 - klo: 12.20
Jos uusia renkaita tulee niin eikö vanhoilla sitten saa ajaa??

Ei saa. Oletuksena, että renkaat saapuvat hobbylinnaan 18.10 mennessä. Kerkeää tilata, ja liimata vanteille renkaat.
#62
Jos uusia kisarenkaita ei kerkeä tulla Hobbylinnaan, ennen kerhocup 1:stä, kisassa saa ajaa vanhan säännön pikku slikseillä classic ja comb luokassa.

Jos lämpöiseen ruokaan on halukkuutta, niin ilmoita siitä numeroon o44-2369752 vasappi, txt, soitto. Lämmin ruoka järjestetään, jos ilmoja tulee vähintään 15.
Kisaviikon torstaina (20.10) ilmoitetaan, jos ruokailu järjestetään.
#63
Lainaus käyttäjältä: Luigi54/vielä vanhempi - 15.08.22 - klo: 17.50
Luokkayhteyshenkilö Kalle Raatikainen nim.pitsinki tietää missä asian suhteen mennään .....
Kokeilussa on muutama korvaava vaihtoehto nykyisten rinnalle , sen verran tiiän .......

:cool: Barbie :cool:

Sääntöihin ei muita muutoksia tule, kuin renkaat.

Kalle
#64
KerhoCup-sarjan aloittamista pohditaan , ja alustavasti sarja alkaisi lokakuussa 2022.
Tämän hetkiset (varmistamaton tieto) kilpailupaikkakunnat :

ÄÄNEKOSKI , ÄkPa Rc  22.10.2022
Riihimäki / RiiUA
Tampere, Aasi areena
VaasanUA  29.1.2023 (Härmän powerpark)
Kouvola Kypak  19.11 tai 3.12 Kilpailu päivä varmenee lähempänä.

Halukkaita kilpailujen järjestäjiä otamme vastaan , ei muuta ku yhteyttä minuun !!!!

:afro: Kalle :afro:
0442369752 Vasappi
#65
Joukkueet:

Team Nuudelikupit #92#
-Anu Raatikainen
-Leevi Raatikainen
-Kalle Raatikainen
-Jarkko Hyvärinen
Go go girl
-Emma Hytönen

Team East!
Team manager/varakuski:
Petri Ström
Kuskit:
Ari-Pekka Jolkkonen
Eetu Kuivalainen
Topias Hyttinen
Ville Aalto

Team Ralliääliöt #1#
Kuskit:
Sami Kalliokoski
Santtu Kalliokoski
Sebastian Kalliokoski
Tapio Porrassalmi

Tuttiritarit
kuskit:
-Jukka Kankaanpää
-Mika Möttönen
-Miika Jormanainen
-Nikke Jormanainen

EkaMutkaSuoraksi racing team
Kuskit:
-Jamiel Gabrielsson
-Eelis Hytönen
-Jani Korhonen

Elimäen Liikenne #51
Kuskit:
-Jarno Siltanen
-Pekko Livonen
-Joona Haatanen

#66
Äkparc toivottaa kaikki tervetulleiksi M-Chassis 4hours Endurance kilpailuun.

Ajankohta:
*Lauantai 9.4.2022

Kilpailupaikka:
*Äänekosken sisärata, osoite: Teollisuuskatu 3, 44150 Äänekoski
*Sisäänkäynti H-ovesta!

Ilmoittautuminen:
*7.4.2022 klo 23.59 mennessä sähköpostilla seuraavaan osoitteeseen: kalleraatikainen5@gmail.com

Ilmoita:
*Joukkueen nimi + kuskit, auton numero , radion taajuus ja transponderin numero

Kilpailumaksu:
*60,- / joukkue
*Maksu paikanpäällä käteisellä, muistathan tasarahan!

Aikataulu:
*Ovet aukeaa klo 8.30
*8.30-10.30 joukkueiden ilmoittautuminen, vapaata harjoittelua.
*10.40 Ohjaaja kokous
*11.00 Kisa starttaa
*15.00 Kisa päättyy
*15.20 Tulokset ja palkintojen jako

Säännöt:
http://rc10.fi/index.php?action=dlattach;topic=103514.0;attach=80209
Akku max. 6000mAh

Kilpailunjohto:
*Kilpailunjohtaja: ÄkpaRC
*Ajanotto: ÄkpaRC
*Katsatus: ÄkpaRC

Kierroslaskenta:
*AMBrc4 Decoder / RCM ohjelmisto, AMBrc personal transponder, RC4/HybridHuom. Mikäli et omista personal transponderia (kierrosten laskentaa varten), voit sen vuokrata 5€ hintaan. Palauttamatta jääneet tai rikkoutuneet ponderit laskutetaan täysimääräisenä.VUOKRATTAVIA TRANSPONDEREITA RAJOITETUSTI!

Vastuu:
Jokainen kilpailija/joukkue kilpailee omalla vastuullaan ja sitoutuu noudattamaan kilpailunjohdon antamia määräyksiä.

Rata:
*Neulehuopamattoa, koko noin 16x30m

Muuta:
*Pöytiä ja tuoleja rajoitetusti, katsotaan miten paljon tulee osallistujia, että tarviiko omia pöytiä mukaan. Omat jatkojohdot mukaan!
*Kisapaikalla buffetti, josta saa pientä purtavaa.
#67
Kiitos järjestäjille, ja kisa kumppaneille. Kaikki toimi niin kuin pitikin. Rata oli erittäin hyvä, ja mukava ajaa.
Hienoa oli nähdä myös länsirannikon kuskeja kisapaikalla. Muutama uusi kuskinkin oli tullut kisoihin, mikä on hyvä juttu  :azn:. Kypakissa nähdään, seuraavan kerran.
Kalle
Ps. Eikös Pasi, Rane ja Timppakin tule kypakkiin  :roll:
#68
Oliko kilpailupaikalla kioskia, josta saa kahvia ja pientä purtavaa?

Kalle
#69
Kilpailussa tullaan kuvaamaan materiaalia julkiseen mediaan. Jos et halua tulla kuvatuksi ilmoita, siitä allekirjoittaneelle.

Kalle Raatikainen #92# liikkuva molla  :roll:
#70
SC-2 Kalle Raatikainen #92#
#71
Iso kiitos järjestäjille. Puitteet kisoissa olivat parasta A luokkaa, ja majoitus aamupaloineen myös. Toivottavasti pystytte järjestämään vielä Power Parkissa kisoja tulevaisuudessakin.

Rata oli parempi, kuin hyvä mineille, ja tiukkaa vääntöä oli koko päivän. Mitään negatiivista palautetta en itse pysty edes keksimään. Kaikki toimi hienosti, kuulutukset, tuomarointi, aikataulut jne. Kilpakumppaneille, myös iso kiitos mukavasta kisapäivästä.

Kalle
#72

[/quote]

Onko noin että majoitusta ei linkin mukaan ole????
[/quote]

Vaihda päivämäärät majoitus ajankohtaan. Näyttää sen hetkisen päivän, kun menet katsomaan sitä.
#73
Jotka haluaa lämpimän ruuan kisapäivänä, laittakaa tieto siitä kalleraatikainen5@gmail.com
Makarooni laatikko leipineen, juomineen(maito, mehu tai vesi) salatteineen 8.50e
Kioskista löytyy pientä purtavaa kisapäivänä myös. Makeat ja suolaiset.

Kalle
#74
Tulossa, jos työt ei sotke harrastamista. Jokkis #92 kalle
#75
Tulokset / Vs: TUURI RC 9.7-11.7.2021
19.07.21 - klo: 19.55
Mikäs on tän hetkinen sarjatilanne pisteissä?
#76
Lainaus käyttäjältä: Kalle22 - 28.05.20 - klo: 12.30
Kiitoksia nopeasta vastauksesta. Tulen mahdollisesti paikanpäälle tutustumaan lajiin.
Onko teillä mahdollisesti jotain yhdistystä mihin lajia aloitteleva voisi liittyä ja saada sitä kautta vinkkejä. Vai onko tämä ns. Kaupallinen sarja? Järjestäjänä näkyi olevan yrittäjä.
Keski-suomesta löytyy muutama harrastaja, jotka mielellään neuvoo ja auttaa alkuun. Eniten tietoa jokkiksesta saa 69salelta. Pisimpään harrastanut lajia. Itse olen vielä keltanokka tässä lajissa.
Kalle
#77
Lainaus käyttäjältä: miyl - 23.01.20 - klo: 19.28
mitenkäs huomenna perjantaina on ovet auki reenaajille ?
Tulossa oltais noin 15.00 tienoilla...


jaah, tuollahan se jo lukee että 12-21.

Juu 12-20 treenit. Sit rata suljetaan, ja halli tyhjennetään.

Kalle
#78
Ruokailu ja kioski:
-Lämminruoka tarjolla kisapäivinä edulliseen hintaan!
Lauantai: Broileripastavuoka
Sunnuntai: Makkarakeitto.
-HUOM!!!! Ruokailuun sitova ilmoitus: kalleraatikainen5(ät)gmail.com 8.2.2020 mennessä
-Kisapäivänä kioski auki heti aamusta iltaan, tarjolla juotavaa ja pientä purtavaa!
#79
Lainaus käyttäjältä: jerzirccar1 - 12.01.20 - klo: 22.35
Lainaus käyttäjältä: pitsinki - 12.01.20 - klo: 19.34
Lainaus käyttäjältä: jerzirccar1 - 12.01.20 - klo: 19.08
Tuo sitova juttu ymmärrän jos tietäisi mitäs siellä on tarjolla ja onko se myös laktoositon ja onko mahdollisesti gluteeniton myös.
Nää on sellaisia asioita jota kannattaa ilman muuta kertoa.
Jerzi
On gluteenittomia ja laktoosittomia. Lauantaina kebabkiusaus ja sunnuntaina tomaattinen jauhelihakeitto pastalla

Kalle

Noh nyt💪💪
Onko tuo pasta varmasti gluteeniton??
Jerzi
On se uskottava, jos kokki näin sanoo.
Mites otitko Jerzi la ja su ruokailun 😊😊
#80
Lainaus käyttäjältä: jerzirccar1 - 12.01.20 - klo: 19.08
Tuo sitova juttu ymmärrän jos tietäisi mitäs siellä on tarjolla ja onko se myös laktoositon ja onko mahdollisesti gluteeniton myös.
Nää on sellaisia asioita jota kannattaa ilman muuta kertoa.
Jerzi
On gluteenittomia ja laktoosittomia. Lauantaina kebabkiusaus ja sunnuntaina tomaattinen jauhelihakeitto pastalla

Kalle
#81
Tuo on totta, että kaikkea ei pysty tuomarit näkemään, ja niin kuin sanoit jokainen voisi jäädä odottamaan, jos kilpakumppanin tuuppaa nurin.
Lähinnä tarkoitin tuossa gt2000 luokassa oli väärään suuntaan ajoa jne.
Ja nämä on minun mielipiteitä, eikä ole suunnattu kenellekään henkilö kohtaisesti.
Tuomarina ei ole helppo olla. Toivottavasti kukaan tuomari/ muu järjestä porukka ei vetänyt herneitä nenään.

Kalle Raatikainen
#82
Kiitos kisajärjestäjille ja kilpakumppaneille mukavasta kisa päivästä. Unohtamatta kioskin tyttöjä, jotka hoitivat kisa eväät.
Ajatuksia päivästä.
Rata oli mukava kiertää, ja sopivan haastava ainakin omille ranteille, jotka ei toiminut sit ollenkaan  :grin:
Kaikki kuulutukset ei kuulunut korokkeella.
Tuomarointia ei juurikaan ollut. Sai ajaa rataa väärään suuntaan. Tökkiä ja kolata kilpakumppaneita. Nämä oli mitä itse näin nostovuoroillani.
Tästä jatketaan kohti Vaasan kisoja  :azn:
#92# Kalle Raatikainen
#83
Lainaus käyttäjältä: Luigi54/vielä vanhempi - 01.12.19 - klo: 17.10
Kyllä , olet oikeassa, turhan paljon nähtiin vähemmän herrasmiesmäisiä otteita. Vastuussa taidan olla itse , kun olin kilpailunjohtajana. Syy oli tuomareiden puutteessa , jota kerho ei pystynyt hoitamaan henkilöstöpulan takia. Otamme vastuun (kerhona) asiasta ja hoidamme asian kuntoon seuraavissa kisoissa.
Pahoittelumme.

:cool: KyPak/Barbie :cool:

Olisiko tähän mahdollista soveltaa bensa puolelta tuomarointia? Erän nopein toimii tuomarina seuraavassa erässä. Saataisiin tällä keinolla järjestävälle kerholle apuja tuomarointiin.
Tää oli vaan tällanen ajatus multa.
#92# Raatikainen liikkuva molla nykyään  :laugh: :laugh:
#84
Ruokailijoita ilmottaunut vain 1 tällä hetkellä?

Kalle
#85
Lainaus käyttäjältä: marles - 27.11.19 - klo: 23.04
Kyllä on buffetti paikalla. Kallelle on ihan oma pannu kahviakin.

Hyvä hyvä  :grin: :grin:
#86
Oliko jonkinlaista kisa buffettia paikalla?
#87
Nythän on tullut hyvin ilmottautuneita mini luokkiin  :azn: Vielä kun GT2000:seen saatas lisää osallistujia seuraaviin karkeloihin.
Onko tarvetta ottaa classikin koppia mukaan kisoihin? Olisi muutama valmiina hyllyssä, ja 1 kpl mazdan koppa.

Kalle
#88
Lainaus käyttäjältä: Stinde - 24.11.19 - klo: 17.15
Perjantai ehtoolla, Sommelon suuntaan herkistämään ranteita.... :wink:

Sieltä löytyy myös äänekosken edustus joukkue  :grin:
#89
Äkparc valmiudessa järjestämään 2 pvä kisat keväällä maalis, huhtikuun vaihteessa. La kerho cupin osakilpailu ja su endurance
#90
Lainaus käyttäjältä: Luigi54/vielä vanhempi - 04.11.19 - klo: 13.40
Nyt kun näyttää , ettei kisajärjestäjiä ole ilmoittautunut kevätkaudelle ....
On ehdotettu , jos mahdollista niin pidettäisiin toiset kisat samoilla paikkakunnilla eli Äänekoski , Kouvola ja Eurajoki eli tarkottaisi 6 osakisaa , joista 4 laskettaisiin sarjapisteisiin.
Ja sitten perinteinen 4hours Endurance viimeisen kisan yhteydessä.

Eurajokihan aloittaa ensi vuoden joka tapauksessa ja tarkottaisi , että viimeinen kisa olisi sitten joko siellä tai Äänekoskella......
Miltäs tämä kuullostaisi/tuntuisi ??
Näppisrallia nyt sitten ajamaan ......



:cool: BarbieSetä :cool:

Eikös kisoja tule 7 kun vaasakin on listalla, ja jos huhuihin on uskomista niin järjestävät kisat. Kyykkä osaa varmaan vastata asiaan tarkemmin?