Lainaus käyttäjältä: thorak - 19.06.12 - klo: 10.32
Hienoa, joskus olenkin miettinyt, että miksi tällä ei ole Facebook ryhmää! :) Elikkä semmoinen siis.
Mutta en tiedä tuota, että nimimerkki nimen perään... Sehän sitten näkyisi kaikille ja kaikki ihmettelisivät että mitä? :D
Ei kait tuolla ole väliä vaikka nimi ja nimimerkkikin näkyy. Onhan nuita huonompiakin harrastuksia, ainakin minun mielestä. Laittaa ne tarvittavat tiedot ken haluaa.

.
?



tulee muille kuskeille paha mieli kun tulee kuski puskista torpedoimaan muiden ajoa
.