Lainaus käyttäjältä: Stinde - 17.10.19 - klo: 08.15
Mahtaisiko sensorikaapeli auttaa moiseen ryntäykseen...
Koska nythän ilman sitä noparilta paukahtaa täpöllä virtaa koneelle.
Jos olis kaapeli kiinni niin kaasun asennon mukaan virta lisääntyisi ja yllättävää rykäisyä ei tapahtuisi
Joku klassikki-kuski vois testata teoriaa
-Timppa
M03 runkoisessa minissä ei pysty käyttämään sensorikaapelia. Konetta ei saa sellaiseen asentoon, etteikö kaapeli ottaisi johonkin kiinni.
Viisaammat voi korjata, jos olen väärässä



hyvin paljon mahdollista, jos vaan sallitaan

saadaan kisat ajettua.