Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - rs tuning

Sivuja: 1 [2] 3 4 5 ... 68
31
Yleinen keskustelu / Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« : 26.03.12 - klo: 22.00 »

Laitoin samalla uudet koritolpat kun korinkin laitoin, enkä oo vaan jaksanu perehtyä
millä saan ne tolpan päät siistiksi kun leikkaan. Nyt helpompi laittaa kori paikalleen
verrattuna teräväpäisiin tolppiin.

32
Yleinen keskustelu / Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« : 26.03.12 - klo: 17.29 »
TT-01 mersu, näyttää mustalta mutta väri on fordin V3 eli sama kuin  autossa, deep navy blue, ompahan paukkupullo varalla jos tarvii meikkailla...

Hei selitäppä meille, kun kaverin kanssa ihmeteltiin, että mikä homma tuo on jättää nuo helkkarin koritolpat tuohon törröttämmään?
Miksei niitä ole lyhennetty, onko tässä joku juju jota en tajua? Kun oon muissakin autoissa mm. driftereissä moiseen törmänny.
Mä en oo ainakaan vaan jaksanu sitä vielä tehdä (mun drifteri ja muita autoja tän sivun yläpäässä) :embarrassed:

33
Hyvä info. Kiitos, pitää ruveta katselemaan Xray T2/3 autoa...
Vanhat Tamiyatkaan ei oo sen huonompia ja taitaa varaosia saada melki yhtähyvin kuin Xrayhin...
Itte ostin just kaljakorilla ylempänä olevan TRF 415 ja veli osti täältä foorumilta uudemman
TRF 415 MSX mallin 170€ varaosien yms kera. 416 on myös jo "vanha" malli eli eiköhän sellasenkin
jostain voisi pian löytää 417 uusin joka onki sitte tosi kallis...

34
Yleinen keskustelu / Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« : 19.03.12 - klo: 23.33 »
Osa vanhoista (kaikki tallessa yht n.7autoa :tongue:) ja viimeisin
X-factory X-5 rallicros korilla ja taustalla Losi LST

ja sit LST korin kera

Xray XB808

Ansmann Racing X4 PRO (vaimikäsenyolikaa) pihasuditus rengasvirityksellä


Ja se viimeisin
Tamiya TRF 415 Drifteri, tietysti Tamiyan korilla :wink:



35
Saimpas uuden korin valmiiksi (oon uus myös driftaajana).
Digikuviin kuulemma mahdoton saada lilaa tms sävyä näkyviin,
mutta tän oikee väri on Lila/sininen kameleontti tyylinen, joka hiukan erottuu
viimeisessä kuvassa suojakalvon ollessa vielä päällä... Auto on TRF 415 :cool:

Edit: säädöistä sen verran, että edessä one way uudemmalla 2-hammasta isommalla hihnapyörällä
ja takana normi diffi alumiini ulostuloilla. Iskareissa 40wt öljyt (oli kun sain osakasan),
valkoiset jouset tamiya?, jokku kovamuoviset driftirenkaat liian isolla ET:llä (7mm) RF hyllystä :roll:




36
RC-kerhot ja -radat / Vs: Vaasan UA / RC-jaosto
« : 13.03.12 - klo: 21.11 »
Kyllä sielä drifterilläki meni, kun ei oo liian nätti kori paikallaan... :wink:

37
Polttisautot / Vs: Xray XB9 - The New Platform
« : 09.03.12 - klo: 02.55 »
Heh mä ostelin just vanhaan ruoskaan vielä vanhempaa koria :grin:
Ei oo pelkoo et tollaseen susirumaan tarttis sekaantua, kun ei tuu oleen kärkikuski ikinä kuitenkaan :tongue:

38
Viimeisin hankinta:
-Kasa osia...
Joista tuli Tamiya TRF415
-drifting renkaat kromivanteilla
(tällähetkellä paikallaan vanha mazda6
touring kori, jonka kanssa testattu jo
kerhoillassa sisäradalla ja sutii :laugh:)

-tilattuna Tamiya HKS Racing Altezza kori
http://www.tamiyausa.com/product/item.php?product-id=58276

39
Polttisautot / Vs: Starttiboksi
« : 18.08.11 - klo: 16.08 »
Ilman lämmitystäkin auttaa aika paljon kun löysää tulppaa ja startatessa hekulaitteella kiristää niin pitäis lähtee käyntiin. Paremmin lämmityksen kanssa. Sitten kun kone käy kunnolla ja on jo lämmin niin voi tulpan kiristää oikealla työkalulla.

40
Kilpailukutsut / Vs: SyysCruising 2011 10.-11.9. Vaasassa
« : 03.08.11 - klo: 11.17 »
Kaippa sitä vois uudella autolla kisankin ajaa ensimmäisen kerran muutamaanvuoteen, kun ei sitä lisenssiäkään tarvi :grin:

41
Polttisautot / Vs: Xray 808
« : 20.06.11 - klo: 23.47 »
ps. Olisi pari ylimäärästä tankkia,jarruosia,letkuja,vastariboxeja ja mitä ikuna polttiksessa olikaan rullaavana ja ei konversiossa tarvitse. En jaksa rukata myynti-ilmotusta, mutta jos käy esim lavangossa voisi nuo saada kohtuu kuntoisen kopan kanssa käytännössä ilmaiseksi.
Voivoi ku olis ollu yhtään lähempänä :tongue:
Ei korista kuvaa olis? Mulla on ihan ekaa speckiä oleva auto niin uudemmat tankit yms kelpais kans :embarrassed:

42
Polttisautot / Vs: Xray 808
« : 12.06.11 - klo: 17.28 »
Kelpaakohan bilteman yleisrasva noihin diffin pinjonin laakereihin? Tuo hudyn mössö on niin älyttömän kallista...
Mä laitoin ainakin ihan perus laakerirasvaa, mitä pakista löyty, eikä oo vielä litran ajolla käytetytkään pinionin laakerit väsyny (joo ei litran ajolla kerkee kai mikään juuri muutenkaan hajota). Mulla siis se kaikista vanhin versiokin vielä ilman mitään väliholkkia kahella laakerilla... :huh:

43
JQ Products / Vs: JQ Products - THE Car
« : 08.05.11 - klo: 22.01 »
Uusimmassa Pienoismalli lehdessä oli juttua The Carista :cool:

44
JQ Products / Vs: JQ Products - THE Car
« : 05.05.11 - klo: 09.39 »
Tää auto kääntyy ihan sikana. Iha sairasta  :afro: ei tuu ajamisesta mitää ku tarvii vast mutkan jälkee kääntää.  :huh: Ja silti kääntyy.  :shocked:
Kuulostaa ihan mun autolta, jos päätän hävittää ton Reiskan :tongue:
Mun ajotyylille pitää olla liian hyvin kääntyvä auto... Ainahan sitä rattia voi kääntää vähempi :roll:

45
Polttisautot / Vs: Ferrari F2007 Rakennus-topic
« : 03.05.11 - klo: 09.47 »
Jaahas pitäsköhän sitä ruveta kasaamaankin pikkuhiljaa kun ensmmäisen numeron jälkeen oon sullonu osat vaan komeroon kun ei jaksanu nyplätä niin vähää kerralla :grin:

46
JQ Products / Vs: JQ Products - THE Car
« : 03.05.11 - klo: 09.44 »
Tuntuu olevan suosittu tuo trans-am:in konepelti koriste kyseisissä pirsseissä. :afro:
Niinkuin Hoke jo sanoi aika kaukana on...
(Nimimerkillä omistan TransAmin)

Nopsa haku löyti muutaman eri vuosimallin version kuvatkin:
http://www.google.fi/search?q=firebird+emblem&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:fi:official&client=firefox-a

47
Hienoa! Kävin ihmettelemässä sunnuntaina, samalla kun näyttelyssä kiersin.
Kaverikin jäin hypnotisoituneena jumiin, eikä meinattu päästä lähtemään ollenkaan :grin:
Pitäis aina tunkee suurempiin ja pienempiin taahtumiin mainostamaan lajia...
Mekin järjestetään VUA porukalla paikallisia esittelyjä välillä ostoskeskuksissa yms :wink:

48
Polttisautot / Vs: Xray 808
« : 23.04.11 - klo: 23.08 »
Kohtahan onkin sitten uusittu koko auto, vaikka en ole ajanutkaan lähes ollenkaan. Ja nyt kone odottaa laakereita.

Mikä noiden diffin laakereiden uusimisväli on? Ei siis pinjonin laakereiden..
Vissiin noin gallona, mutta kannattaa tarkistella välillä ja Hoke meill ehkä kertoo näkyykö jotenki pikatarkastuksella purkamatta, koska laakerit rupee oleen kulahtanut?

49
Polttisautot / Vs: Xray 808
« : 23.04.11 - klo: 01.35 »
HUH! Mä luulin että mulla oli kuluneet kardaanit :shocked:

Ps. Munkin toinen auto oli "tämä on ainakin tosihyvin huollettu" ja oli huomattavasti kuluneempi kuin 2vuotta vanhempi yksilö! Uskomattomia myyjiä täältäkin piireistä löytyy... Hyvin huollettu on kaikkea muuta kuin "vaihdoin kaikki aina uuteen jotka hajos" :angry:

50
Jep GT Warrior (Mika) jatka vaa samaan malliin. Juuri näitä harvinaisempia (herkkuja) pitääkin olla käytössä ja kertoa niistä ettei kaikki mee vaib "merkkiluokaksi"...

Itte ajoin ennen pelkästään Losin autoilla mm ennen 2wd sähkökrossia XXX-BK2 autolla, kun melki kaikilla muilla oli Asso ja 4wd sähköä: X-Factory X-5 autolla (perustuu Losin XX-4 autoon), jolla ajelen edelleen ja siihen vasta hankalaa on varaosat hankkia, taitaa olla ainoa kilpakäytössä oleva suomessa! mutta kun tiedän heikot paikat ja mistä osia saan niin ei oo minkäänlaista ongelmaa, kun pakissa on oikeet osat varalla :wink:

Toista se voi olla esim jollain "valtamerkin" kuskilla kun joku yleisesti kulutusosa hajoaa ja kipitetään esim kisoissa varaosamyyjän luo, joka onkin myyny jo kaikki ne mitä juuri sä olisit tarvinnut heti :tongue:

51
Polttisautot / Vs: Xray 808
« : 20.04.11 - klo: 22.36 »
Mä kulutan yhet pinionin laakerit varmaan vielä kulahtaneilla kardaaneilla ja sitte 2011 palikkaa seuraavaks tilalle, kuitenki melko suolasen hintasia noi kardaanitki, kun itte laitan uudempaa mallia kuitenki pian...

52
Polttisautot / Vs: Alpha moottorit
« : 16.04.11 - klo: 13.32 »
Ei oo yllätys että kisakuskitkin käyttää laajalti näitä Alphan koneita...
Prkl että oli pirtee, kun testasin ekaa kertaa omaa käytettyä M8 krossia Alphan koneella :cool:

53
Polttisautot / Vs: Xray 808
« : 16.04.11 - klo: 13.25 »
Eka koeajo (tankillinen) suoritettu "vanhuksella" kylläpäs poistui sukkelaan Alphan koneella :shocked:
Toisaalta onhan tää mun eka M8 ja Monsteri on jo kokonsakki puolesta huono vertailukohta :laugh:

54
Polttisautot / Vs: Xray 808
« : 14.04.11 - klo: 17.14 »
Eli siis tukivarret on lyhemmät mutta kannakkeet tuo niitä ulospäin niin leveys ei muutu juurikaan?

55
Polttisautot / Vs: Xray 808
« : 14.04.11 - klo: 00.25 »
Viittiikös hoke samalla vilkasta niitä kardaanien mittoja sitten notta käviskö ne uudet diffiboksit/kardaanit kuinka helposti vanhempiin?
Mulla on hintoja noihin hiluihin jo ja postaan vaikka tänne kun kerkeen...

Ps. Olisko jollain Reiskan linkki-avainta lahjottaa, joka ymmärtääkseni tulee uutena autoissa mukana?

Varmaan tarkoitit mittoja  :wink:

Linkki avain on tullut vain alkuperäisessä 808 autossa.
-09 autossa sitä ei enää tullut, eikä sen jälkeisissä.
No höh siks se edellinen omistaja ei varmaan sitä mullekkaan antanu, tai sit seki oli ostanu auton käytettynä :angry:

Tarkotin hintoja kyllä. En näe syytä miksi osat ei sopis esim 2010speckiin, jos ei pulttijaossa oo rungossa suurta eroa.

Reiskan sivuilla lukee "New chassis to accomodate all new drivetrain parts", eli sopiiko uudet palikat runkoon, esim diffikotelot? Tässä vielä se linkki: http://www.teamxray.com/teamxray/news/newsdesc.php?news_id=2327&kategoria=2327&Xnet_Session=20cc1a3563c6c3ce625cd39b56dcc5c4

56
Polttisautot / Vs: Xray 808
« : 13.04.11 - klo: 18.30 »
Viittiikös hoke samalla vilkasta niitä kardaanien mittoja sitten notta käviskö ne uudet diffiboksit/kardaanit kuinka helposti vanhempiin?
Mulla on hintoja noihin hiluihin jo ja postaan vaikka tänne kun kerkeen...

Ps. Olisko jollain Reiskan linkki-avainta lahjottaa, joka ymmärtääkseni tulee uutena autoissa mukana?

57
Polttisautot / Vs: Mikä 1/8 polttisbuggy?
« : 07.04.11 - klo: 18.56 »
Itte en halunnut laittaa reilusti yli tonnia autoon, joten ostin käytetyn Xrayn...

Kittihän sekin oli teoriassa kun otin ja purkasin, puhdistin. tarkistin ja huolsin lähes kaiken :wink:

Kysyjän ajomäärillä ei varmastikkaan sitä laakeriongelmaakaan esiinny, jos muistaa tarkistella välillä.

Ps. Itseasiassa tuli ostettua 2kpl kun edullisesti sai ja ja myin toisen rullaavana pois.
Nyt on auton lisäksi:
-O.S kone
-Alpha kone
-2 pilliä
-Savöxin vahvat servot x2
-varaosia
hintaa tuli varmaankin 400euroa kaikkineen... Alle 500 kuitenkin toistaseksi (ei sis radioita).

58
Omistaja meinas laittaa harjattoman tekniikan siien. sanottii että unoha. kardaani vastasi paksuudeltaan hammastikkua. miten ihmees on kestänyt kilpailuja?

Siihen aikaan kun näilläkin on kilpailtu, ei radoissa paljon hyppyjä nähty.  :laugh:
Se oli maastoajoa, kun sillä ajettiin hiekalla, tai kivituhkalla.

http://www.youtube.com/user/tempsa2#p/u/36/TxFcJCjtxLk
Joo ja silloin akku ja moottoritekniikka oli valovuoden jäljessä nykypäivästä... Ei ollu puoliakaan nykytehoista.

59
Voi piru mun pitää varmaan hakee kaverin komerosta takas mun vanha
Team Losi Jrx PRO Sillä olis hieno joskus lähtee kyykyttämään Asso RC10:ä :cool:

60
Polttisautot / Vs: Xray 808
« : 26.03.11 - klo: 16.49 »
JQ Products on maahantuoja.

Kyseistä koria saattaa hyvinkin löytyä hobby- tai racingfactorystä.
Itse kyseisellä korilla suuren osan viimekesästä ajelin.
Ok racinfactoryllä tuskin on jos ei sitte rf-kaupan hyllyssä etelässä...
Just sielä käyneenä, kentsu sano et edellisetkin 808 korit on jälkitoimituksessa,
niin uusiakaan tuskin ihan heti tulee  :undecided:

Sivuja: 1 [2] 3 4 5 ... 68