Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Stilo

Sivuja: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 27
151
Team C / Vs: Team C TC04 / Ansmann X4 4wd sähkökrossarit
« : 04.07.12 - klo: 20.06 »
Joensuussa alkuerät meni ihan kohtuullisesti ja finaaleissakin oli vauhtia kohtuullisesti vaikka omaa kouraa ja huonoa tuuria sieläkin oli. Slipperi oli turhan löysällä ja sitä koko päivän kiristelin, mutta vasta viimiseen finaaliin se alkoi pitää tarpeeksi kun käänsin kiristyksen loppuun saakka kiinni. Finaaleihin hieman riskillä kokeilin heittää takavedosta iskarit suoraan kiinni, kun se toimi niin hyvin röykyissä ja nelkku vähän pomppi varsinkin takapään osalta. Öljyt oli varmaan pykälää turhan jäykät, mutta ei ne nyt kovin huonoilta tuntunut, ehkä vähän vakaampi oli ajaa varsinkin molemmat nopeammat mutkat. Pitää testata Lavankoon mennessä noita iskareita enemmän.

Setuppia Joensuusta

Näköjään kahden kisan jälkeen kolmantena sarjassa, ihan kohtuullisesti testauksen määrään nähden. Ehkä sitä jo seuraavissa kisoissa voi haastaa kärjen ihan tosissaan.  :wink:

152
Team C / Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« : 04.07.12 - klo: 19.42 »
Joensuusta nyt ei tuloksellisesti mitään ihmeellistä tullut. Jäi treenit vähiin ennen kisoja (yksi akullinen Lavangossa) ja perjantainakaan en paljoa kerennyt ajamaan. Koko päivän sain autoa paremmaksi ja finaaleihin rupesi lopulta löytymään takapitoa sitten riittävästi, mutta ne kaatui sitten omaan ajoon ja muutamiin osumiin. Tuli alkuperäiset tikkuiskarit vaihdettua päivän aikana BigBoreihin Losin 55 männällä ja auto muuttui aika reippaasti paremmaksi, pompotti paljon vähemmän ja hyppäsi paremmin. Vähän löysempää etuöljyä voisi vielä testata. +1 takahubeilla sai autoon aika paljon takapitoa lisää, jos on puutetta siitä pidosta, niin suosittelen kyllä.

Tuli myös kehitettyä takahubeihin laakerien väliin crush tubet joilla pyöränakselit saa kiristetyä hexien avulla paljon paremmin hubiin ja klappi vähenee reippaasti. Myös laakerien kestoiän pitäisi varmaankin tuplaantua. Suoraan paikalleen käy ainakin TRF501X/DB01 5x4mm spacer. Jos jollain on ongelmia T02018 rear brace mountin kestämisen kanssa ja se repeää taaemman kiinnitysruuvin kohdalta, niin kokeilkaa laittaa siihen taaemman ruuvin alle isohko shimmi joka puristaa osaa kiinni sen upotusreijän päältä. Ainakin ajatuksena sen pitäisi tukea hieman paremmin, itsellä on ainakin kaksi Bracea lähtenyt repeämään siitä ruuvin reunoilta yläreunasta. Jos joku onnistuu tekemään kestävyys testiä virityksen toimivuudesta, niin olisi kiva kuulla.


Pistetään vielä linkki Joensuun setuppiin: Klick
Niin ja kuuladiffillä ajelin.

153
Eurorc.com / Vs: EuroRC.com mukana seuraavissa kisoissa
« : 28.06.12 - klo: 17.53 »
Henryllä nelkun osat mukana Joensuussa  pe ilta - la - su.

154
Team C / Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« : 29.05.12 - klo: 22.37 »
Myös TeamC tuuppikalustolla ensimmäinen kisa takana reilu viikko sitten Vaasassa.
Olin vähän hukassa koko päivän, aamulla oli vähän arpomista eturenkaiden kanssa joka "lievän" siitepölyallergian kanssa saattoi koko päivän vähän sekaisin. Auto kääntyi vallan mainiosti, mutta kiihdytyspidon kanssa oli hieman ongelmia. Vielä kun tähän lisäsi ekaa kolmea alkuerää vaivannut sensoripiuha vika niin ei se sitten niin hyvin mennyt. Alkueristä nyt kuitenkin jonkinlaiset sijoitukset ja a-finaalin 7. ruutu. Finaaleista ei sitten kahdesta ajovirheen johdosta tulleista keskeytyksistä johtuen paljoa kerrottavaa jäänyt.

Tuli päivän aikana tehtyä kaikenlaista muutosta autoon kun etsin lisää takapitoa, suurin muutos tuntui olleen neljännen reijän poraaminen takaiskaritukeen. Pääasia, että auto kääntyy, kyllä sitä kääntyvyyttä saa pois kun pääsee testaamaan lisää. Truck runkoa ainakin pitää kokeilla. Ihan hyvä fiilis jäi vaikkei ihan putkeen mennytkään.

Setuppia
(lisäpainoa oli 40g akkukotelon takaosan kyljissa kun jäi tosta pois)

155
Team C / Vs: Team C TC04 / Ansmann X4 4wd sähkökrossarit
« : 29.05.12 - klo: 22.23 »
Ihan kohtalaisesti meni Vaasassa reilu viikko sitten ensimmäinen kunnon kisa TeamC T4:llä. Alkuerissä olisi voinut vauhdin puolesta saada paremmankin lähtöruudun, mutta vähän huonoa tuuria + omaa kouraa niin seiskaruutu 4.&4. pisteillä. Finaaleissakin olisi voinut olla 3. paikkaan mahdollisuudet, mutta piti sitten kourata ekassa finaalissa tokavikalla kierroksella.  :tongue: Viimeisessä finaalissa tuli sitten testattua miten T4 kulkee kolmella iskarilla kun ekassa mutkassa meni iskarinvarsi kolarissa poikki. Neljäs sija nyt ei ihan täyttänyt tavoitteita, mutta ihan mukava alku kaudelle uudella vielä varsin testaamattomalla kalustolla.

Kokonaisuutena auto pelitti varsin mukavasti. Aavistuksen olisin vielä kaivannut lisää kääntyvyyttä parissa kohtaa, mutta pääasiallisesti kyllä toimi tosi hienosti ja kierrosajatkin oli kärjen tasolla. Seuraavaa kisaa ennen pitää vielä päästä testaamaa useampaakin juttua, eiköhän Joensuussa ole vielä entistä nopeampi.

Setuppi


156
Yleinen keskustelu / Vs: Mikä ajanottosysteemi?
« : 22.05.12 - klo: 17.47 »
Satuin tossa alkuvuodesta kyselemään suoraan mylapsiltä decooderi+looppi+10 ponderia paketin hintaa, 3584,28€  posteineen. Tähän tietty sitten vielä se softa.

Pistin sähköpostilla sen hintakyselyn niin 1,5kk päästä tuli sähköpostiin lasku viestillä "laitakko viel toimitusosotteen".  :tongue:

Meillä sisäkertsillä tapeltiin koko talvi robitronicin laitteiston kanssa, satunnaisesti kaksi treenikertaa toimi moitteitta ja muulloin joko ei ottanut hittejä ollenkaan, tai jätti kierroksia välistä. Lopulta syyksi paljastui kyseisen rakennuksen sähköverkko, tuotti vaan niin hirveitä häiriöitä ettei laitteisto toiminut. Sitten kun vedettiin sähköt rakennuksen vanhalta puolelta, alkoi homma pelaamaan.

157
Eurorc.com / Vs: EuroRC.com mukana seuraavissa kisoissa
« : 18.05.12 - klo: 23.03 »
Nelkun osat löytyy Vaasassa lauantaina sekä sunnuntaina allekirjoittaneelta eli Henryltä.

158
Team C / Vs: Team C TC04 / Ansmann X4 4wd sähkökrossarit
« : 07.05.12 - klo: 23.29 »
Nyt on ensitestit savella tehty Vaasan kevätcruisingeista ja vauhtia tuntui riittävän. Setuppi oli suhteellisen hatusta vetäisty, mutta tuntui toimivan. Päivän aikana muutin viimeisestä winterjumpsin säädöstä autosta etupäätä löysemmäksi ja katkaisin takaylädekin poikkipalan. Varsinkin takadekin katkaisu auttoi todella paljon, ennen sitä auto oli todella herkkä lähtemään poikittain pienestä ohjausvirheestä joka kostautuu varsinkin Vaasan keskishikaanissa. Mutta pienen dremelöinnin jälkeen perä seurasi nätisti keulaa. Myös takaiskarit mulla oli siirrettynä tukivarsien etupuolelle ja kiinnitys reijät porattu tukivarren etupuolelle, eli tukivarsia ei ollut käännetty. Toivottavasti pääsisi vielä pari päivää jonnekkinpäin ajamaan ennen Vaasan ekaa SM kisaa, testattavaa riittäisi, esimerkiksi pitää vielä testata takaiskareita alkuperäisellä paikalla ja linkkien kulmat ei välttämättä ole mitkään parhaat.

Kevätcruising setuppi
Setupissa huomiona, että autossa on asson pallot jotka ovat noin 1mm matalemmat kuin TeamC vakiot, eli siitä johtuu nuo -1mm shimmit joissain paikoissa. Team C vakiopalloilla kun pistää ilman shimmejä vastaavat paikat niin ei varmasti juuri ole eroa. Pistän jatkossa heti päivitystä topiciin kun keksin jotain uutta. :smiley:

159
Tulokset / Vs: LOPPUTULOKSET KevätCruising 6.5.2012
« : 07.05.12 - klo: 23.14 »
Kiitokset myös omalta osalta järjestäjille, rata oli hienossa kunnossa ja uusi välisuoran "Jussihärdelli" varsinkin nelivedolle aivan loistava. Tuupille se oli vielä noin liukkaalla radalla varsin haastava, mutta pari kertaa onnistui sekin osuus nappiin.

Omat kisat alkoi hienosti kun takavedossa ei mystisten sähköhäiriöiden takia päässyt ajamaan yhtään alkuerää ja nelkussakin tuli omaa hölmöyttä rikottua autoa. Finaaleissa sitten sai molemmat autot kulkemaan ja varsinkin nelkussa vauhti ylitti reilusti omat odotukset. TeamC T4:llä ei kuitenkaan ollut ekaa alkuerää ennen tullut ajettua savella ja päivän aikana oli takavedon sähköhäiriöiden kanssa niin kova kiire ettei säätöjäkään kunnolla kerennyt kokeilemaan joten hatusta repäistyllä setupilla ajettiin koko päivä ja silläkin tuntui vauhtia riittävän. Vielä kun pääsee vähän tekemään hienosäätöä niin lupaa ihan hyvää Maastosarjan kisaan. Tuupissakin vauhtia oli kohtuullisesti finaaleissa, vähän tarvii vaan saada autoa helpommaksi ajaa, mutta eiköhän sekin sieltä löydy kun pääsee testaamaan rauhassa.

Kiitokset sähköhäiriöiden kanssa jeesanneille ja Heulille matkaseurasta. Parin viikon päästä jatketaan Vaasassa!

160
Yleinen keskustelu / Vs: Korin maalausta
« : 04.04.12 - klo: 23.03 »
Ohuella pensselillä vedät valkosia salamoita ja sitten kynäruiskulla varjostat ne sinisellä ja maalaat lopuks mustalla. Simppeli toteuttaa.

161
Noihin 415 sarjan autoihin voi päivittää ripustuksiin samat osat kuin mitä on 416/417 sarjassa, eli osia kyllä löytyy vanhempiinkin. Aika paljon osia on uusimmassa mallissa suoraan jostain jopa -90 luvulta asti, paras varmaan iskarin muoviosat jonka valupuussa on vuosiluku -93...

162
Yleinen keskustelu / Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« : 06.03.12 - klo: 19.17 »
Team C  T4 & TC02C




Ja koko 2012 kilpakalusto:

Kesäksi taitaa tuuppi kuitenkin muuttua takaisin TC02 Evo takamoottori versioksi.

163
Team C / Vs: Team C TC04 / Ansmann X4 4wd sähkökrossarit
« : 09.02.12 - klo: 19.00 »
Muutamia muutoksia tuli tosiaan päivän aikana tehtyä tohon lähtökohtana toimineeseen Nikon setuppiin. Meillä on tahtonut nelkun ajotyylit erota aika paljon Nikon kanssa, niin hienosäätöä tarvitsi. Myös Nikon ratasdiffi muutti aika paljon autoa jolloin sama setuppi ei toiminut pelkillä kuuladiffeillä suoraan.

Muutoksia:
-Lyhyt akseliväli, kääntyi paremmin etusuoranpäässä.
-Ackerman sisemmissä reijissä, käänti paremmin 180 mutkat, mutta kääntyi vähän vähemmän ulos mutkasta, kokonaisuutena ainakin omaan hanskaan aavistuksen parempi.
-1,5mm antisquati shimmiä takatukivarsien etukiinnikkeen alla, kääntyi silleen selkeästi paremmin 180 mutkissa. Antisquatiahan voi säätää myös kääntelemällä paloja,  shimmaamalla säätäessä tarvii diffiboxista dremelöidä vähän pois jotta tukivarsille ja tukivarrenkiinnikkeelle saa lisää tilaa.
-2mm rajotettu ulosjoustoa takapäästä jotta perä irtoaisi helpommin 180 mutkissa, mutta ei käytännössä kyllä vaikuttanut

Meikäläisen ultimate 35-30 öljyt oli tosi löysät, pitäisi testata 40-35 tai jopa 45-40, mutta en sitten kerennyt/jaksanut kisoissa läträtä. Jos ennen seuraavaa kisaa kerkeisi testaamaankin.

Tästä löytyy Turun setuppi. Kokonaisuutena tuolla setupilla auto oli ihan järjettömän helppo ajaa. Vähän aliohjaava peruskäytös vaati tarkkaa ajolinjaa, mutta ei myöskään tehny mitään ylimääräistä ja siten pystyi nakuttamaan tosi tasaista tulosta.

Kasauksen ja ekojen testien jälkeen Team C T4 autosta on kyllä varsin positiivinen kuva. Rakentamisessa ei suuria ongelmia tullut vastaan, muutamia pikkujuttuja joita on joutunut muittenkin merkkien autoissa hieman viilailemaan ja shimmailemaan. Auton rakenne ja materiaalitkin tuntuu olevan varsin kohdillaan. Diffeistä tuli keraamikuulilla suorastaan loistavat ja iskarit on varmaan parhaat joita olen käyttänyt. Tässähän on ihan tosissaan ruvennut odottamaan jo kesän saviratoja jotta pääsee säätämään ihan tosissaan autoa omaan hanskaan. Tietysti myös ne loput WJ kisat innostaa myös.

164
Mietin sitä renkaiden silppuamista, mutta treenien jälkeen nappuloista oli jäljellä joku 1-2mm ja aattelin että renkaat kerkeää vielä kulumaan finaaleihin, mutta se kuluminen tuntu hidastuvan tuossa vaiheessa aika paljon. Olis vaan pitäny lainaa dremeliä joltain.  :tongue:

165
Kiitokset järkkäriporukalle hyvien kisojen järkkäämisestä!

Rata oli ainakin omasta mielestä aivan loistava. Muutamat kohtuullisen tekniset hypyt joissa tarvittiin tarkkaa linjaa nopeaan etenemiseen ja koko radan pysyi semmonen vauhdikas rytmi päällä. Pinnan pitotaso oli kohdillaan myös. Omat kisat uudella TeamC / Hobbywing / Gens Ace kalustolla (jolla kerkesi ajamaan vain lyhyen pikatestin torstaina) meni tuupissa aikalailla odotetusti ja nelkussa sitten aika paljon odotuksia paremmin. Nelkkua nyt pystyy turistikuskina vetämään vaikka kylmiltään kovaa, mutta keskimoottoritakavetoon tuommoisella pinnalla olisi tarvinut paljon enemmän totuttelua. Tuo Minispike renkaana tuntui aika hölmöltä, kun olisi pitäny olla loppuun ajettuja renkaita laittaa autoihin, mutta kun melkeen kylmiltään tulee kisaan mukaan niin eihän niitä loppuunajettuja todellakaan varastosta löytynyt. Joutu sitten antamaan nappularenkaalla tasotusta muulle kärjelle. Onneksi takavetoon edes sai käytetyt eturenkaat lainaan.

+++ Kisat, rata, organisaation toiminta
++ Team C kalusto tuntui kulkevan varsin mukavasti, vähän vaatii vielä säätöä että sopii paremmin omaan hanskaan, mutta lupaava alku kuitenkin
++ Hyvää kisaa finaaleissa
++ En pleksannut kertaakaan velodromilla
+ Ens kerralla tajuaa panostaa majotukseen paikanpäällä edelliseksi yöksi

- Oma taalinen koomaus nelkun tokan finaalin vikalla kierroksella

Jäi kyllä loppupelissä sen verran hyvät fiilikset, että innolla jo odotan seuraavia kahta osakilpailua!

166
Tamiya / Vs: Tamiya TRF 416
« : 21.01.12 - klo: 20.25 »
416X:ssä on takapään ruuvinreiät erilailla kuin muissa versioissa. Eli  416 / 416WE käy keskenään mutta ei X.

167
Mätsäsin ennen kisaa kahdesta sarjasta renkaanpyörityslaitteella tutkien yhden hyvän ja yhden vähemmän hyvän setin. Paremmalla piti ajaa koko kisa läpi, mutta kuitenkin lopulta ajoin sillä huonommalla setillä parhaat tulokseni ja läppiaikani.  :tongue:

168
Kisaan kerran ennen kisalähtöjä tehtävä ennakkokatsastus (esim. viimisen erätreenin päätteeksi auto katsastukseen?) ja auton mukana kulkeva katsastuskortti josta voidaan seurata miten auton paino, korin korkeus yms on muuttunut. Jos yhtäkkiä keskellä päivää takasiipi onki yli rajan, voi katsastuskortista nopeasti vilaista onko homma ollu OK aikasemmin. Ekasta virheestä varoitus ja jos siipi taittuu toisen kerran peräkkäin niin sitten sitä hylkäystä. Katsastuskorttiin on myös katsastajien helppo nykästä huomioita jos siipi tai paino on ihan juuri rajalla. Kuskin on sitten kätevä vilkaista kortista oliko kaikki kunnossa vai tarviiko jotain huomioida.

169
RC-kerhot ja -radat / Vs: Lahden UA:n sisäratatopic
« : 03.01.12 - klo: 20.59 »
Järjestämme ylimääräisen treenivuoron perjantaina 6.1. klo 10-18. Vuoron alusta on noin 2-3h varattu uuden rataprofiilin rakentamiselle. Launtaina 7.1. jatkuu sitten normaalisti 9-17 jolloin ajamaan pääsee aamusta suoraan valmiille radalle!

170
RC-kerhot ja -radat / Lahden UA:n sisäratatopic
« : 03.01.12 - klo: 20.57 »
Tänne lisäillään mahdollisia tiedotteita ratavuoroista yms. Myös kysymyksiä saa esittää radan toiminnasta ja miksei  muustakin!

Ratainfot täältä
Lahden UA:n pienoisautoilijoiden nettisivut
Lahden UA:n pienoisautoilijat Facebookissa

171
Yleinen keskustelu / Vs: Korin maalausta
« : 02.01.12 - klo: 15.15 »
Faswhite,  faswhiteä saa sitten omien kokemuksien mukaan ohentaa, uuteen purkkiin kun laskee sen verran vettä kun mahtuu ja ravistelee viimisen päälle niin on hyvä.

172
Yleinen keskustelu / Vs: Korin maalausta
« : 02.01.12 - klo: 15.01 »
värien selityksistä linkin takana:
http://rc10.fi/index.php?topic=28273.msg262324#msg262324

fasgreeniä muistaakseni olisi tuossa:

Se on aikasta tumma. Cudan vihreää lähimpänä fasfluorecent green, tai jos haluaa metallihohtoa niin faspearl key lime on sopiva ja erittäin hieno väri.

173
Yleinen keskustelu / Vs: Korin maalausta
« : 02.01.12 - klo: 13.56 »
Koria ei tarvitse hioa, pesu laimealla fairy vedellä, joku pieni sieni on hyvä olla pestessä. Muistaa myös huuhdella kunnolla ja kuivata. Maaleina Createx / Fascolor. Createxia saa usemmastakin eri paikasta, mutta Fascolorin maaleja saa yleensä halvemmalla ja nopealla toimituksella Sabesta. Perus automaalit ei käsittääkseni pysy kunnolla kiinni, kovettuu liikaa. Tummat värit maalataan aina ensin, eli musta ensiksi, sitten vasta vaaleampaa. Todennäköisesti sen Cudan vihreän taustalle kannattaa vielä vetää valkoinen, jää muuten tummaksi. Maalatessa kannattaa pikakuivattaa maalikerroksia hiustenkuivaajalla, nopeuttaa työskentelyä huomattavasti kun voi välittömästi vaihtaa väriä ja vetää uutta kerrosta.

174
Yleinen keskustelu / Vs: Korin maalausta
« : 20.12.11 - klo: 13.47 »
Kyllä itse ainakin olen saanut ihan tarpeeksi hyvää ilman säiliötä.

175
Yleinen keskustelu / Vs: Korin maalausta
« : 19.12.11 - klo: 11.05 »
Kyllähän siitä maalipölyä leviää aika mukavasti. Itselläni on ollut pahvista / vanerista rakennettu laatikko jossa kirppikseltä ostettu liesituuletin imemässä ja parit maalipölysuodatinkankaat putsaamassa ilmaa. Sen jälkeen pystynyt keittiössäkin maalaamaan ilman että kaikki kaapit hienossa maalipölyssä. Kustannukset n. 50e ja vähän työtä. Pelkästään kilikali purkeilla en kyllä tuolla imurikaapillakaan maalaisi.

176
Yleinen keskustelu / Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« : 26.11.11 - klo: 01.11 »
Pari kuvaa viimeisimmästä karkkisinisestä kilpurista.


Olispa vielä valkosilla vanteilla pyörät...

177
Racing Factorystä saa tilaamalla noin parissa viikossa. Ja ihan hyvin toiminut tarpeen vaatiessa yhteydet Robitronicillekkin RF:n kautta.

178
Team Associated / Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« : 04.11.11 - klo: 19.00 »
Kyllä siinä todennäkösesti on jotain vähä väärin jossei ne ruuvit riitä. Ei ne muutenka taida ennen kiristystä iha hirveesti tullakka läpi sieltä muovista. Kun rupeaa kiristelemään diffiboxin ruuveja, niin kiristelee ensin vähän, ja sitten kiristelee niitä ruuveja ja samalla diffia yms pyöritellen kokeilee ettei vaihteisto jäykisty. Sen saa kiristeltyä jäykähköksi. Kannattaa kanssa katsoa, ettei slipperin taakse tuleva ruuvin pää kihnaa kiinni slipperiin. Pistä kanssa moottorilevyyn tuleviin ruuveihin lukitetta.

Edit.  Tiimitipsinä suosittelen vieläkin (vaikka uudet siipituet onkin kestäviä) leikkaamaan diffiboxista moottorilevyn puoleisen siipituen "nystyrän" pois. Jos se siipituen kiinnike nystyrä on paikallaan, joutuu siipitukea vaihtaessa purkamaan / löysyttämään koko vaihteistoboxia. Siipituki kyllä kiinnittyy ihan tarpeeksi sillä läpi menevällä ruuvilla. Alla kuva joka yrittää jotenkin selvittää mitä tarkoitan.

179
Yleinen keskustelu / Vs: Korin maalausta
« : 31.10.11 - klo: 13.37 »
Mää olen joitain fascolorin värejä ohentanut, ainakin valkonen tahtonut tukkia ruiskun turhan helposti jossei yhtään ohenna. Mutta aika vähän ja harvoin niitä tarvii, tietty jos se maali muistuttaa käytökseltään 60w iskariöljyä niin silloin kannattaa lantrata.

180
Team Associated / Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« : 10.10.11 - klo: 23.41 »
Juuri nimenomaan sunnuntaiajelijoita toi auttaa  :wink:, muuttaa autoa vähän helpommaksi uhraamatta kuitenkaan paljoakaan kääntyvyydestä. Testasin kesällä itse tehtyä +8mm runkoa ja se oli ihan asiallisen oloinen ja olisin varmasti sillä ajanukkin Hyvinkään viimeisen Maastosarjan kisan, mutta sille ei käynyt testeissä ihan niin kauhean hyvin...

Sivuja: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 27