31
Kyosho / Vs: Kyosho inferno NEO ST Race Spec Truggy
« : 10.07.13 - klo: 17.12 »
Thx selvennyksestä
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Mul ois parikysymystä 1. Oon tässä hankkimassa startti boxia ja akkua siihen. Modelsportissa näyttäs olevan halvinta mutta kun vaihtoehtoja on niin paljon niin en oikein tiiä mikä sieltä pitäs tilata... vai olisko joku muu paikka sittenkin parempi. 2. Onko autossani jotain vikaa kun tuntuu niin epävakaalta asfaltilla, sisimmäinen takarengas nousee jyrkissä käännöksissä: Auto kyosho inferno neo rs. 3. Onko takasiivellä kuinka iso vaikutus auton vakauteen?
Hyvä valinta Ihopistooli. Vaikka autolla onkin hintaa hitusen yli 300 niin se kyllä kestää ja kulkee. Ilmota kun vedät ekan triplabäckärinKauaa ei jaksa enään pähkäillä. Jos ei kukaan saa perusteltua mitään muuta niin toi Thunder Tiger lähtee tilaukseen.
Lopeta pähkäily ja laita TT MT4 G3:n tilaukseen. Et tule katumaan
Vaikka täältä. Tuohon tulee vielä 9.95 posteja päälle ;)
Auto hommattu, jos huomenna pääsis ottaan ekat "savut"
Jos on pakko niinSelvennän vähän jos sopii. Kyosho teki maailman parhaat rc-autot siihen aikoihin kun nou jerzin luettelemat autot olivat viimeistä huutoa. Esimerkiksi Burns oli kyoshon ensimmäinen neliveto buggy se on tavallaan infernon sukulainen. Nämä autot ovat siis erittäin vanhoja(ei inferno)eikä niitä saa enää ihan mistä tahansa. Sori jerzi oli pakko selventää tälle empulle nämä asiat ettei hän turhaan yrittäisi ostaa tuollaista vanhaa legendaa.
Vanning
Presto
Turbo Burns tai Inferno.
Siinä sinulle niitä todella hyviä Kyosho polttisautoja.
Jerzi
Kuinka paljon enemmän .28 kone kuluttaa kuin .21 kone?Itse en ainakaan näe syytä ostaa 28 konetta kun tehoero on niin pieni ja kulutus nousee. Eli siis 1,25desin tankilla ajaa 21 rtr koneella 15min kun taas 28 koneella 10min