Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - hannu_s

Sivuja: 1 ... 16 17 18 [19]
541
Polttisautot / Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« : 29.12.03 - klo: 11.50 »
:lol: Sepäs se on. Joint, vetoakselin pää... Ei vaan tullut heti mieleen ---> Väsynyt, valvoo myöhään :mrgreen:

542
Polttisautot / Kyosho PT Alpha-3 tietoutta tarvitaan!
« : 28.12.03 - klo: 21.20 »
Nojoo... Pittääpä tsekata. Kooltaanhan sen vanteen pitää olla K:53mm L:28 Noin luokkaa... Tai sitten haen Pro hobbystä ilmeisesti HPI umpivanteet. Rumathan ne sellaiset mutta poralla reikiä niin johan on tööninki :mrgreen:

543
Polttisautot / Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« : 28.12.03 - klo: 21.14 »
Noniin sitten päästiinkin asiaan. :wink:  Purin tänään etutasauspyörästön osiin jotta sinne uudet voiteluaineet saisi helpommin,:mrgreen: huomasin siinä että toinen "niistä kummallisista härpäkkeistä johon koiranluu tulee kiinni" Oli irti :shock:  :shock: Vähän aikaa vielä sudittelua niin olisi koko kuusiokoloruuvi hävinnut ja sitten ihmetelty äkkinäistä takavetoisuutta.... Että silleen "Reti setti"  :mrgreen:

Mitä opimmekaan... Tarkasta joka ikinen mutteri ja ruuvvi ennenkuin ajat ensimmäistä kertaa. Varsinkin jos kyseessä on tehtaan Reti setti :wink:

544
Polttisautot / Kyosho PT Alpha-3 tietoutta tarvitaan!
« : 28.12.03 - klo: 16.24 »
Semmoista alumiiniteippiä pistin heti ensimmäisenä pohjan reikiin.
Ajanoloon niitä kyllä saa vaihtaa uuteen mutta eipä muu järkevältä tuntunut...


Paljonkohan maksaa kyoshon orginaalit vanteet? Pitäisi saada Pattern kuviouduille asphalttirenkaille vanteet..

Ja aurauskulmakin pitäisi saada säädettyä... Ei noilla kiinteillä saa aikaan muutakuin vaurioita koriin :mrgreen:

545
Polttisautot / Kyosho PT Alpha-3 tietoutta tarvitaan!
« : 27.12.03 - klo: 20.04 »
Nonii. Orkesterin pojat.  :mrgreen: Loota haettu ja asennettu.
79 euroa oli hintaa. Todella hyvät ohjeet tuli mukaan (todella harvinaista esim autoradioissa suuntaa antavat tekstit :roll: )
Vetarit jäi hyllyyn korkean hinnan takia ja ei tainnut olla pure teniin.
Renkaat haen huomenna, tai pelkät kumet. Vanteet sitten maanantaina Pro-hobbystä.
Huono juttu kun innostui pyryttämään lunta joten tehdasasetuksilla vaan sudittelemaan pienelle kolatulle alueelle... Aika virkeältä tuntui ja taisi vaihtaa melkein suoraan 2-vaihteen kun painoi kaasua  :mrgreen: Huomenna sisätiloihin säätämään pykällykset kohdilleen.

Ralliputsarin unohtaa joka kerran :oops:  Noh, muistilappu ohtaan kiinni :mrgreen:

546
Yleinen keskustelu / Teidän autonne kautta aikojen?
« : 27.12.03 - klo: 18.14 »
Kyosho Pure Ten Alpha-3 versio... Ligthly tuned! Seuraavaksi on puoliväkisten ostettava Mad force tai joku muu big foot.

547
Polttisautot / Vanteita Pure Teniin
« : 26.12.03 - klo: 17.13 »
Elikkäs tarttis kartoittaa rengas/vanne valikoimaa Alpha-3:selle

Vetomutteri on 12MM joten sen pohjalle pitäisi ettiä kapeampia ja leveämpiä renkaita vanteineen...

Minkä kaikkien mallien vanteet passaa? Passaisko Zaboonin rengas?

Ei kummiskaan mitään monsterirenkaita sitten :mrgreen:  :lol:

548
Polttisautot / INFERNO7.5 SPORT RTR GX-21 säädöt
« : 26.12.03 - klo: 16.02 »
Varmaankin samat temput tekee kuin GX 15... Ohjekirjassa on niitä säätöja mutta ne ei sitten aivan pidä paikkaansa. Itselläkin on melkein 3-kierrosta seosruuvvi auki ja kulkee loistavasti.
Ja varmaankin ulkona ajamis sessioon pitää taas säätää kone.

Kyllä ne löytyy ajanoloon oikeat säädöt...

549
Polttisautot / Kyosho PT Alpha-3 tietoutta tarvitaan!
« : 25.12.03 - klo: 23.57 »
Toivottavasti on vielä lauantaina koska minulla on sille järkevämpi paikka kuin hylly  :mrgreen:

550
Polttisautot / Kyosho PT Alpha-3 tietoutta tarvitaan!
« : 25.12.03 - klo: 23.44 »
Nooh, jos ne noin kalliita laakerit niin saatan saada niitä tilattua isännän kautta... Koh... Edullisemmin :roll:  :mrgreen:
Jospas SKF:ällä olisi noin pieniä... Vaihdelootan kyllä ostan vaikka onhan tuolla hintaa... Noh tässä kaapunnissa on kyllä ainakin 3-liikettä mistä noita vaihelootia saa. Ja always pelimies tinkaa  :wink: Ja onhan nyt "välipäivät" ja uudenvuoden kunniaksi ja, ja, ja.....  :mrgreen:

Höm... Nivelakselit taisi olla tuolla kärkkäisellä ihan hyllyssä... Voisi käydä hakemassa eteen sellaiset... Pari hehkua, polttoainesuodatin, ralliputsari.... Tyhmä viisastuu iän myötä... Ready set boxi olisi ollut viisasta hankkia auton mukana :lol:

551
Polttisautot / Kyosho PT Alpha-3 tietoutta tarvitaan!
« : 25.12.03 - klo: 22.43 »
Elikkäs, pitäisi saada tietää paljon tuossa GX 15 motissa on tehoja ja vääntojä. Sitten vielä maksimi kierrokset...

Vaikka kuinka ettii niin ei tahdo löytyä....

Lauantaina Alpha-3:seen vaihdelaatikkoa ja laakerointia (riippudeeraa pörssin paksuudesta  :mrgreen: )

Noh, kertokaapa paljon tuo vaihdeloota maksaa? Laakerit on ilmeisesti jotain 2-3 euroa per pussi??

Niin ja mitäs maksaa nuo orginaalit vanteet + kummisetit (tarttis kesäksi/sisäajoa varten kuvioidut asfalttirenkaat + jotkut hienot tööning vanteet  :mrgreen: )

Vasta 4-tankillista ja 7-kertaa hangesta haettu auto ja gotta get more speed :shock:

552
Polttisautot / Sisään ajo... onko se "vaikeaa"?
« : 25.12.03 - klo: 20.48 »
Itse taistelin yhden hehku akullisen että sain subarun edes huokaamaan ja yrittämään käyntiin. Ol vissiin tivi kone :twisted:
Lopulta se käynnistyi ja sammui yhtä nopeasti. Tätä jatkui puolisen tuntia ja vihdoin alkoi käynnin jaksot pitenemään ja konekkin lähti jo 4 vetäisyllä käyntiin. Mutta tyhjäkäyntiä ei käynyt ei ollenkaan, kokoajan kierroksilla itsestään nousi ja laski kierrokset.
3- tankillisen kohdilla ei enään tykännyt käynnistyä.... Nooh auto kotiin ja sata kuppia kahvia ja eiku talliin, hehkua, vieläkin hehkua, no nyt, ryyppyä oikein kunnolla, aikani nyvin ja välillä pumppua (tässä välissä zlylindeeri oli jo täynnä menovettä :oops: )

Noh hehku irti ja beisic tuuletus. Ja taas hehkua ja jopa alle kymmenellä yritys kerralla pärähti käymään ja sammui :D .....
Nou roplem, neulaa 2 ja puoli kiekkaa auki, kah se pärähti käymään ja teki tätä ennätyksellisen pitkään! Kaasua, lisää kaasua!! Hiphei ja sitten löytyi tyhjäkäyntikin. Jes! Eiku pihalle ja lämää.. (tässä vaiheessa unohtui koko helkkarin sisäänajo  :mrgreen:  :mrgreen: )
Noh, huomenna pääsee sisätiloihin säätämään tyhjäkäyntiä aavistuksen pienemmälle ja ajamaankin :D

553
Polttisautot / Pure ten ongelma
« : 25.12.03 - klo: 20.32 »
Minulla taas ei polttoaine suostunut menemään kaasariin vaikka paineli pumppua. Aina pakeni takaisin, syynä oli tai on vieläkin tankkiin tuleva paineletku ei saa pillistä painetta ja on ikäänkuin tukossa. Sen otin pois niin nyt käy kay kukkuu.... Itseasiassa aika "turha kapistus". Kun kone pelaa ilmankin. (ja seuraava "turha kapistus" on 15 moottori  :mrgreen: 21 ja silleen..... :roll: )

554
Polttisautot / Miten polttiksen saa sammumaan
« : 24.12.03 - klo: 00.46 »
Minunhan tietysti totally amateurina on turhaa tulla sönköttämään mitään mutta minun käyttöohjeessa neuvotaan sammuttaaan motti litistämällä polttoaineletku... Itse kyllä sammuttaisin tai sammutan tukehduttamalla... No jaa...

555
Polttisautot / Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« : 23.12.03 - klo: 23.53 »
No joo. Lipsahti.... :roll:

556
Polttisautot / Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« : 23.12.03 - klo: 23.21 »
Hep hep! Pure Ten Alpha-3. Siis itselläni, tästä alkaa RC- harrastus muiden rinnalla  8)  Nojo. Huomenna pitäisi räväyttää ekat savut koneesta  :shock: Ja siinä käy niinkuin muissakin minun tekeleissä että ensviikolla ollaan jo hakemassa virityspalikkaa  :P  :lol:  :lol:  :lol:

Sivuja: 1 ... 16 17 18 [19]