Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - temppa.kk

Sivuja: 1 [2] 3 4 5 ... 13
31
Yleinen keskustelu / Vs: Noobikysymykset
« : 08.02.16 - klo: 20.43 »
En haulla löytänyt kysymykseen vastausta. Eli onko joku nyrkkisääntö pyöränmutterien kiristykseen? Kuinka renkaitten pitäisi pyöriä oikein kiristettynä?
pyöritä mutteri sormin niin pitkälle kuin pystyt ja avaimella pyöräytät vartin verran tai 20min. suosittelen lämpimästi nylock muttereita
Siis miten ihmeessä pyörität nylokki muttereita sormilla? :shocked: Aika työläs niitä on kyllö pyörittää heti kun lukitus ottaa kiinni.

32
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« : 08.02.16 - klo: 13.58 »
Muuttuuko ne valot kun painat kaasua  jarrua/ pakkia? Kuuluuko moottorista mitään surinaa tai ininää? Tai lämpeneekö se?

33
Traxxas / Vs: Traxxas X-Maxx
« : 01.02.16 - klo: 16.03 »
Onko Suomipoikien X-maxx ajoista mitään videota vielä?
Jos ois, niin laittakaas miten auto lumessa möyrii.
Suomesta en tiedä mutta ainakin ostacruiser nimisellä kanavalla pöllyytti lumella menemään. Jenkkilässä varmaan aika kovaa kamaa kun paatunut ATV äijä tommosen ostanu

34
Emmä ny tiiä ärsyttääkö, mutta onko foorumi hiipumaan päin? Muistelisin vain että muutama vuosi sitten kun aktiivisena täällä keskustelin niin tämänkin topicin yksi sivu täyttyi vaikka päivässä, nyt samalle sivulle mahtuu vielä heinäkuun lopunkin kirjoitukset.
Vai onko vaan emppu ite hiljentynyt?  :wink:

35
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 4x4
« : 13.01.16 - klo: 11.51 »
Joka nurkkaan vaan tommoset sling shotit. Tarvit tosiaan omat vanteet, liimalla tulee kiinni niin aika kova työ olis irrotella ja liimailla :laugh:

36
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« : 07.01.16 - klo: 17.28 »
Niin no riippuu akun iästäkin sellaisen lipo akun kesto on noin kolme vuotta
No eiköhän se eniten riipu käytöstä :roll:oo

37
Vapaa keskustelu / Vs: Suuri Mopo/Kevari keskustelu.
« : 06.01.16 - klo: 22.56 »
Kattelinkin että sun se taitaa olla :azn:

38
Yleinen keskustelu / Vs: Noobikysymykset
« : 02.01.16 - klo: 14.41 »
luultavasti sähköt menee oikosulkuun
mutta en ole varma
Ystävällisesti sanittuna ei kannata sanoa mitään jos ei ole varma.

39
Vapaa keskustelu / Vs: Suuri Mopo/Kevari keskustelu.
« : 01.01.16 - klo: 21.08 »
Sehän liikuu jo nätisti :wink: Vaan nopsaan se täytyy huoltovälikin :azn:

40
Traxxas / Vs: Traxxas X-Maxx
« : 22.12.15 - klo: 12.23 »
Kieltämättä houkuttaisi itsekkin hommata 8s setti, mutta kunhan nyt ensin tuon auton saisi.  :grin: Jos spurri ei kestä, niin toivottavasti Robinson Racingilta tulee metallinen vastine piakkoin.
Noilla tehoilla varmaan iha jees sulake kuhan nyt hetken kestää :wink: Saattaa toki olla että ajotapakin vaikuttaa :azn:

41
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« : 05.12.15 - klo: 22.26 »
Kun olen saanut diffi remontin juuri valmiiksi herää kysymys Tarvitseeko sitä mitenkään sisäänajaa?
Kovaa ajua vaan :wink:

42
Sähköautot / Vs: LiPo akut autokäytössä.
« : 03.12.15 - klo: 16.37 »
Ylemmän linkin akku ollut enkä keksi mitään valittamista. Potkua on

43
Traxxas / Vs: Traxxas X-Maxx
« : 27.11.15 - klo: 21.06 »
Hobbykingiltä tulee kyllä samalla prosentilla kuin suomesta. Kun tilaat euroopan varastosta ei suurella todennäköisellä tarvitse maksaa edes veroja. :wink:

44
Traxxas / Vs: Traxxas X-Maxx
« : 27.11.15 - klo: 15.47 »
Nomutta eikös tuota aika helpolla saisi liittmet kolvattua? Muutenkin opettelemisen arvoinen taito se.

45
Traxxas / Vs: Traxxas X-Maxx
« : 27.11.15 - klo: 08.06 »
Hobbykingiltä vilkase :wink:

46
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« : 24.11.15 - klo: 22.07 »
Ei kuulu renkaiden liikkua kun kalibrointia teet. Tuo moottorin hajoaminen oli sitten vain oma mielipiteeni, myönnän etten ole täydellinen asiantuntija autojen parissa :smiley:

47
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« : 24.11.15 - klo: 18.13 »
Onko sulla miten uusi kone? Se vakio harjallinen yleensä sanoo sopimuksen irti aika pian. Veikkaisin itse pikemminkin koneen hajoamista, sillä aina kun itsellä on nopari hajonnut, ei se ole suostunut kalibrointiin ja on lämmennytkin aika mukavasti

48
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« : 23.11.15 - klo: 16.55 »
Onko harjalliset vai harjattomat sähköt? Lämpeneekö kone tai noppa?

49
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« : 18.11.15 - klo: 20.38 »
Yleinen ongelma on, että muovinen loota joustaa, ja sitä mukaa haukkaa pinioni hampaat spurrista. Mulla on spurri ollut integyn alulootassa jo vaikka kuinka kauan ja näyttää lähes uudelta :grin: En siis keksi mitään syytä alumiiniselle spurrille.

Iskareissa ihan hyvä on asson 35wt öljyt.
Muistakaa aina mainita valmistaja kun puhutte öljyistä. Niissä on kuulemma suuria eroja.

50
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« : 17.11.15 - klo: 16.04 »
Kokeile ottaa ohjauslinkit irti ja testaa sitten miten kääntyy.

51
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« : 10.11.15 - klo: 18.01 »










Siinä kuvia. Hassulta saattaa näyttää kun ei iskarit oo paikallaan :laugh:

52
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« : 10.11.15 - klo: 13.06 »
Joo iltapäivästä kun kotia pääsen voin laittaa

53
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« : 10.11.15 - klo: 12.57 »
Itellä on kyseinen menopeli jo lähes kokonaan alumiinia :azn: Oikeastaan mikä ensimmäisenä tulee mieleen niin alumiinistä vaihdelaatikkoa suosittelen. Ja lipot hommaat sitten niin on mukavampi ajella. Vetarit olen itse pitänyt muovisina, vaihtaa sitä mukaa kun väljyyttään hajoavat. Itellä kesti eka vetari setti lähes vuoden ja sitten hajosivat peräkkäisinä päivinä :laugh: Mutta tosiaan aika hyvänä sulakkeet mielestäni siellä.
Kuinka matalalla se maavara on sulla temppa.kk kun kaverin 4x4 3S lipoilla katkaisee ne muoviset ihan hetkessä ? Toki hieman eri layout kuin tässä 2wd:ssä mutta tulee tässäkin se kulma niihin vetareihin aika suureksi.

En oikein ymmärrä, jos ei oteta ulkonäköseikkoja huomioon,että miksi pitäisi heti alkaa päivittämään Stampedeen aluosia? Maksavat aika lailla. Itse olen saanut vuoden aika rikki vain yhden "axel stub carrierin". 3s:llä ei ole hajonnut mitään. Vetareissa on kyllä alkanut olemaan "klappia". Kyseinen auto on sen verran halpa jo lähtö hinnaltaan, että tuntuis kuin Ladaan laittaisi kymppitonnin vanteet. Tämä on vain henkilökohtainen mielipiteeni.
En ole mitään muuta kehottanut ostamaan kuin alumiinisen boksin. Ei varmasti järkeä ole kaikkien mielestä mutta päivitykset on tehty lähinnä yksinkertaistamiseksi, kestävämmäksi ja ajo-ominaisuuksien parantamiseksi eli on levennetty ja pidennetty

54
Yleinen keskustelu / Vs: Iskareiden öljyt
« : 10.11.15 - klo: 12.52 »
Katsottu on. Ei siitä varmaan tarvitse tämmöistä shitstormia nostaa jos en tiennyt että lukemat eivät pidä paikkaansa. Yleensä olettaa että jos yksikkö on sama niin silloin puhuttas suunnilleen samasta, vaannnnn kerta ei niin okei, tiedossa on ja linkki tallennettu.

Riittäskö jo jauhaminen ja tiedolla kilpailu?

56
Yleinen keskustelu / Vs: Iskareiden öljyt
« : 10.11.15 - klo: 08.09 »
Olisko lähellekkään passeli jos takapotku speden vakio iskareihin hommaisin noin 45wt oilia?
Kuullostaa ihan sopivalta  :smiley: Vakio jouset on toki aika letkut että jos ei toimi tuolla oililla niin niitä kandee hieman katsoa.. Kauheasti stydimpää en sinne laittais..
jouset on tosiaan vaihdettu jäykempiin. jos ostaisin vaikka 35 ja 50 öljyt ja niitä sekoittelis?
Moneenko vaihtokertaan riittää tommosesta 60ml purkista kun on 4 nuita iskareita?

Kiitokset mcly vastauksesta.

Näköjään mun viesti postiettu välistä... Ilmeisesti otti jollekin liian herkäks.
No mutta pontti siitä jäi sitten täysin näkymättä eli toistetaan.

Minkä valmistajan lukemista on kyse?
Noilla wt ja wt. lukemilla puhuessa ei ole mitään hajuakaan onko 45 hyvä vai ei.
Se riippuu siitä minkä valmistajan 45 on kyseessä.
Jonkun valmistajan öljyistä varmasti ihan hyvä. Toisen valmistajan asteikolla aivan liian jäykkää tavaraa.
Eli ikävä mainita mutta ei tästä nyt tiedä mennäänkö tässä peräsin vai nokka edellä pöpelikköön.
Tosiaan asson liuruista puhe. Spedestähän on koitettu parempaa saada, levennystä ja pidennystä, alumiinia 90% mutta ei vaan ole öljyjä tullut iskareihin edellisen omistajan jälkeen vaihdettua. Kun mainitsit jossain että 450sct olis hyvä, niin mitähän lukemaa se voisi vastata asson wt arvoista? Muistutan vielä että kuitenkin painoa on hieman enemmän mitä vakiona, tosin tätä kompensoitu jäykemmillä jousilla.

57
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« : 09.11.15 - klo: 22.22 »
Itellä on kyseinen menopeli jo lähes kokonaan alumiinia :azn: Oikeastaan mikä ensimmäisenä tulee mieleen niin alumiinistä vaihdelaatikkoa suosittelen. Ja lipot hommaat sitten niin on mukavampi ajella. Vetarit olen itse pitänyt muovisina, vaihtaa sitä mukaa kun väljyyttään hajoavat. Itellä kesti eka vetari setti lähes vuoden ja sitten hajosivat peräkkäisinä päivinä :laugh: Mutta tosiaan aika hyvänä sulakkeet mielestäni siellä.
Kuinka matalalla se maavara on sulla temppa.kk kun kaverin 4x4 3S lipoilla katkaisee ne muoviset ihan hetkessä ? Toki hieman eri layout kuin tässä 2wd:ssä mutta tulee tässäkin se kulma niihin vetareihin aika suureksi.
Nappasen vaikka kuvia huomenissa niin näät.
EDIT: Enpäs napsikkaan, just tajusin että iskarit on palasina tossa pöydällä :grin:

Ja sitten icedevil, osia on aikalailla jokapaikasta, ameriikanmaalta pääasiassa. Maavara ihan sopivalla tasolla, jousia on vaihdeltu jäykempiin. Säätämällä saa sopivan vaikka oliskin enemmän painoa

58
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« : 09.11.15 - klo: 16.50 »
Itellä on kyseinen menopeli jo lähes kokonaan alumiinia :azn: Oikeastaan mikä ensimmäisenä tulee mieleen niin alumiinistä vaihdelaatikkoa suosittelen. Ja lipot hommaat sitten niin on mukavampi ajella. Vetarit olen itse pitänyt muovisina, vaihtaa sitä mukaa kun väljyyttään hajoavat. Itellä kesti eka vetari setti lähes vuoden ja sitten hajosivat peräkkäisinä päivinä :laugh: Mutta tosiaan aika hyvänä sulakkeet mielestäni siellä.

59
Yleinen keskustelu / Vs: Iskareiden öljyt
« : 08.11.15 - klo: 17.10 »
Kiitos. Taidan lähtä tolla setillä liikkeelle. :smiley:

60
Yleinen keskustelu / Vs: Iskareiden öljyt
« : 07.11.15 - klo: 15.38 »
Olisko lähellekkään passeli jos takapotku speden vakio iskareihin hommaisin noin 45wt oilia?
Kuullostaa ihan sopivalta  :smiley: Vakio jouset on toki aika letkut että jos ei toimi tuolla oililla niin niitä kandee hieman katsoa.. Kauheasti stydimpää en sinne laittais..
jouset on tosiaan vaihdettu jäykempiin. jos ostaisin vaikka 35 ja 50 öljyt ja niitä sekoittelis?
Moneenko vaihtokertaan riittää tommosesta 60ml purkista kun on 4 nuita iskareita?

Kiitokset mcly vastauksesta.

Sivuja: 1 [2] 3 4 5 ... 13