39
« : 24.07.14 - klo: 22.49 »
Lähden seuraavaksi kokeilemman Möllin neuvoja. Samankokoisilla akuilla ollaan ajeltu. Painopisteitä ei olla tutkailtu eikä edes autoja punnittu, mutta ovat kyllä niin samankaltaisia että en usko siitä ratkaisua löytyvän. Omassani on keskipohja alumiinia, sivulärpäkkeet ja ylädekki hiilaria, veljellä kokonaan hiilikuitua joten ehkä hivenen kevyempi. Samantyyppisesti paino varmasti jakaantuu, esim. molemmilla akut keskellä ja samalla kohtaa pituussuunnassa.
Mitää tuollaista varsinaista vikaa en usko tässä olevan, juuri kasasin auton osista, vaihteisto oli tiivistysprojektin takia kokonaan osina, uudet laakerit ja pyörii tosi herkästi. Kaikki muovipalikat uutta RPM:ää, herkästi liikkuu kaikki ja mitään epäilyttävää patenttiratkaisua ei autosta löydy.
Siis ei tämä varsinaisesti ajossa lainkaan huono ole. Ellen olisi veljen autoa kokeillut ja se mun, en edes miettisi moisia. Se oli vaan niin käsittämätön juna huonommallakin pidolla, että panee ihmetyttämään.
Nietin myösnoitamun noparin säätöjä. kun on kaikenmaailman ennakot 60` asti, sitten vielä se järjetön turbo- toiminto, punchin säädöt jne. Pitääkin ottaa myös ohjelmointikortti käteen ja tsekata noi lähökohtasesti perusasetuksille. Muistaakseni ainakin ennakoita on nyt käytössä.