Päävalikko
valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - iippo777

#31
Buggyissä nuo mainitsemasi renkaat molempiin päihin vetotavasta riippumatta.
Trukit ja Corrit ovat asia erikseen. Niihin sileä rengas (ei nappuloita) molempiin päihin.
#33
Lainaus käyttäjältä: kallemakitalo82 - 14.09.24 - klo: 18.38
Moi haluan perua kisa osallistumisen syy en katso ajo taidon olen kisa tasoa
Toivottavasti osallistut. Vaikka osa kuskeista on todella nopeita ja ajaa hienosti niin valtaosa meistä ajelee pitkin laitoja ja auto on enemmän katollaan, kuin pyörillään.

Ei siellä kieroon katsota ketään vaikka porukkaa on paljon ja osa on äänekkäitäkin niin silti siellä on kivaa se kilpailu. Kaikki meistä on samassa tilanteessa ollut, mutta tää kuitenkin opettaa ja vaikka päivä on hyvin erilainen, kuin treenipäivä niin kivoja päiviä noi ovat.

Toivottavasti osallistut ja itse ainakin tulen kyntämään siellä ihan pohjamudissa.
#34
Hyvä selkeä vastaus edelliseltä henkilöltä.

En tiedä onko missään enää sitä vanhaa nyt jo netistä kadonnutta suomenkielistä arkistoa rc-autoilusta, jossa käytiin kaikki oleellinen läpi hyvin maallikko termein liittyen pikkuautoiluun. Itse sen kautta sain 2013 tms kaiken oleellisen tiedon harrastuksesta. Tuon kaltaisen sivuston linkin voisi joku postata tänne tai muualle.

T = Turns (koneista puhuttaessa esim 13,5t tai 8T) tarkoittaa koneen "kieppejä" pieni T-arvo kiertää hurjasti, mutta ei väännä ja vastaavasti iso arvo esim. 21,5t vääntää kovasti kiertää maltillisemmin. Sillä onko merkintä pieni tai iso T-kirjain ei ole merkitystä.

T = Teeth (rattaista puhuttassa) tarkoittaa "hampaiden" määrää ja vastaavasti ei merkitystä kirjaimen muodolla (iso/pieni) jotta asia ei olisi liian simppeli niin rattaita on usella DP-luvulla ja spurrin sekä pinjonin pitää olla samalla DP-luvulla esim. 48, 64 M01, Tamiya, jne jne...

DP:tä en ala tarkemmin selittämään, mutta seon hampaiden suhde halkasijaan tms. Se ei ole oleellista miten se lasketaan vaan se, että neon samat molemmissa rattaissa.

Yleisiä esimerkkejä:
Tamiya = Tamiya (ehkä 0,6?)
32 en tiedä missä käytetään ?
48 yleinen nk. Buggy tyypin autoissa.
64 yleinen nk. Touring tyyppisissä autoissa
M01 yleinen nk. 1/8 kokoluokan buggy tyyppissä autoissa

Lisäksi noissa on poikkeuksia ja kaikkia ihania variaarioita, kuten lyhyt ja pitkä varsi jne jne.

Tamiyan parhaat puolet ovat: Hinta, laatu ja toimivuus paketista, mutta "modatessa" auto muuttuu mielenkiintoiseksi urakaksi. Noi nk. Kilpamerkit esim. AE, Schumacher, Xray ovat sitten eri juttu.
#35
Suosittelen lämpimästi pitämään sen tuollaisena, kuin olet ostanut. Mikäli haluat enemmän kulkua niin hanki auto, joka sen tehon kestäisi. Esim. Traxxasin mallit käsittääkseni kestää RTR puolella harjattomia sähköjä, mutta muut harjallisilla sähköillä myytävät laitteet esim. Kyseinen Absima vaikuttaa aika hennolta ja äkkiä siinä hajoaa auton voimansiirto jne.

Nyrkkisääntönä: Mikäli valmis nk. RTR auto on jollain voimalinjalla niin sen päivittäminen "parempaan" on viisainta aloittaa myymällä ko. Auto pois ja ostamalla valmiiksi tehokkaampi tilalle.
#36
Otappa yhteyttä tuonne HF:n ja kerro heille mitä haluat. Itse noita katselen yleensä varaosa numeroilla.
#37
Hobbywingin kanssa et voi mennä vikaan. Ihmettelen mikäli et niistä pidä. Taitaa olla ylivoimaisesti eniten käytetty merkki ainakin Hakkilassa. Tuntuu, etttä reilut puolet ajaa Hobbywingin nopareilla ja koneitakin on monella.

Mielestäni hinta/laatusuhde on todella hyvä. Takuu myös toimii mikäli Suomesta ostat.
#38
Lainaus käyttäjältä: Arcticaz - 29.04.24 - klo: 17.14
Laitetaan tämä tänne aloittelijat osioon vaikka kyseessä enemmän paluu harrastuksen pariin 10v tauon jälkeen. Jos lähtisit nytten ostamaan itsellesi krossia "aloittelijana" niin ottaisitko 2wd vai 4wd? Aikoinaan ajellut takavetoista ja corri ollut nelivetoinen. Nytten en osaa päättää ilman apuja minkä sitä ottaisi. Ja entä moottori? Minkä tehoinen olisi semmoinen millä pärjää alussa ja pidemmällä aikavälillä. Ja jos auto tulee ulos ja sisälle niin millä ihmeellä sitä osaa päättää ottaako setin mikä tehty ulko tai sisäkäyttöön? Ottaako vaan jomman kumman ja sitten vaan pelaa diffien kanssa. Kiitos ja anteeksi.

Itse palasin viime syksynä 6-vuoden naftaliineista.
Ekana tekona myin nelkku buggyn pois ja tokana ostin tuuppi buggyn.
Rakensin auton nk. Stokki autoksi Hakkilan sisäradalle.
Syyt:
13,5 kone
Halvat sähköt riittää
Perus radio riittää
Perus 2S lipot riittää
2wd:ssä on vain yksi diffi huollettavana ja perus iskari jumppailut. Nopeampi huoltaa vs. 4wd.

Tärkeintä on missä aiot ajaa ?
Mikäli et pääse sisälle ajamaan koskaan niin ehkä patteri8 voisi olla valintasi ?

Corri on mielestäni hieno tuote, mutta mikäli kilpailu kiinnostaa niin tuuppibuggyllä pääset varmasti eniten kilpailemaan.
#39
Kilpailijoiden kanava / Vs: S2-10 krossi
28.04.24 - klo: 16.30
Mä luulin, että mulla on aavikko välitykset niin vielä mitä... Mulla välitykset 6,33 - 6,53 ja 6,33 sillä vielä kiihtyy pääsuoran lopussa edelleen, kun pitää alkaa jarruttaa.
#40
Kilpailijoiden kanava / Vs: S2-10 krossi
26.04.24 - klo: 21.07
All New 21 ja 23
Slipper eliminaattorit molemmissa
Toisessa Ruddogin halvin on road servo toisessa joku 10-vuotias Savöx.
Akut OptiLover 6000mah HV ajan HV:lla (210g/216g)
Toisessa välitys 69/28 toisessa 72/30 All New 2.65 sisäinen vämitys.
Nopat HW XR10 (joku todella vanha) toisessa G2 elite
G4:t molemmissa.
Lisäksi molemmissa lisäpainoja 40 - 50 grammaa levyinä pitkin pohjalevyä Reiska on todella kevyt auto.
Autojen painot 1476 - 1488 riippuen akusta, korista ja renkaista.

Optiot:
Front bulk head alumiini
Rear roll center alumiinia
LW Koppa

Taakse 3 dottia 450 hydy oilit
Eteen 4 dottia 550 hudy oilit
Maavara 20/19

Auto on valonnopea. Kuski ei.
#42
https://tamico.de/Arrma-Fazon-Spare-parts-and-Hop-Up-parts_s2

Tamicolta löytyy ja kannattaa varmaan tilata useampi setti. Ei ole hinnalla pilattuja.
#43
Kilpailijoiden kanava / Vs: S2-10 krossi
23.04.24 - klo: 16.41
Upeaa.

Tervetuloa.

Eise jeesaa, että auto on nopea vaan kuskin pitää olla nopea. Minä ajan mun autolla +3sekkaa per kierros hitaammin, kun nopea kuski mun ajoneuvolla. Se on siinä mielessä lohdullista, että syssyllä olin sen 10 sekkaa per kierros hitaampi.

Kehitystä on tullut, mutta edelleen olen hidas ja epäluotettava, mutta onneksi oon komea niin sillä pärjää.
#44
Kilpailijoiden kanava / Vs: S2-10 krossi
23.04.24 - klo: 09.53
Omat kokemukset 6kk ko. Luokkaa harrastaneena.

Aloittamiseen tarvitset:
2wd auton
13,5 lankaisen (tai vaikka 17,5) koneen
Nopeudensäätimen (ns. blinky olisi hyvä olla)
Ihan mikä vain servo
Ihan mikä vain 2S lipo
Ihan mikä vain radio vastarineen

RTR:nä RB10 on todella mainio.

Kittinä mikä vain auto.

Koneessa ja akussa on turha hakea sitä tehokkainta. Todella moni kuljettaja ajaa omat bläpit 5minnan ajon jälkeen. Toki renkaatkin ovat lämpöiset jne mutta silti kun paras ja terävin hönkä on poissa akuista alkaa tulokset paranemaan MONELLA kuljettajalla.

Luokka on entry level luokka VAIKKA moni on panostanut luokkaan hyvinkin paljon. Ajotaitoa EI VOI ostaa. Kaikki luokkaa ajaneet ovat tämän todenneet ja kaikki tämä on usein mainittuna pitkin threadia harrastajien toimesta. Kisoissa on podiumia napsunut viime vuosikymmenen kalustolla ja kaikilla laitteilla.

Luokan korkeasta kustannuksesta ainoat kommentit ovat henkiköiltä ketkä eivät ole tätä edes harrastaneet.



#45
Kilpailijoiden kanava / Vs: S2-10 krossi
22.04.24 - klo: 13.10
Väheksymättä yhtään teidän autojen samankaltaisuutta niin itse ainakin meinaan testata muutamia juttuja ristiin vaikka vetarit on erimittaiset ja erilaiset diffit niin silti sieltä saa kaiveltua isoja hauskoja juttuja esille.
#46
Kilpailijoiden kanava / Vs: S2-10 krossi
22.04.24 - klo: 08.51
Toisien kuskien lahjakkuutta tai lahjattomuutta yhtään sivuuttamatta tai väheksymättä tehän pystytte myös kokeilemaan vaikutusta, kun on kaksi identtistä autoa, että miten tämä tai tuo vaikuttaa asiaan. Se hieman helpottaa asioita ja niiden selvitystä.

Itselle ehkä se isoin top3 on:
1. Treenata ja malttaa hakea se vauhti hitaasti linjaa pitkin. Korostan hitaasti hakea se vauhti linjalta.
2. Treenata OIKEIN. Treenata fiksusti EIKÄ treenata virheitä.
3. Oppia ajamaan liukkaalla profiililla ja ymmärtää miten siinä pitää ajaa ja mistä saan sen vauhdin siihen.

Eilen palasin omalle tasolle treenatessani, mutta kesän tavoite on niin kova, etten sitä ääneen edes sano. Kisaamista oppii kisaamalla, mutta tuuppi stokki on upee luokka.

Yksi mikä siinä on hienoa niin se auto on nopea osaavissa käsissä. Mun auto toimii hyvin. Annoin eilen kaverin ajaa ja piiskasi heti 17,4 lappeja (rata edelleen liukas) sitten tein yhden pienen muutoksen ja auto olikin 16,2 lapin vauhdissa (edelleen 100% stock) minä en ko. Autolla alle 18,5 aja bläppiä.

On ne nopeita.

Ps. Bläppi kisoissa oli tuupin virissä 15,9
#47
Kilpailijoiden kanava / Vs: S2-10 krossi
22.04.24 - klo: 00.04
Itse jatkan sisällä sekoilua ton S2:n parissa. On kasi hommattu, mutta toisaalta ei tarvitse mennä paljon pieleen kelien kanssa, kun Hakkilassa olen Stokilla leikkimässä.

Hieno luokka ja fiksut laitteet. Kesällä, kun sen 10k+ lappia taas ottaa niin on taas syksyllä nopeampi.
#48
Kilpailijoiden kanava / Vs: S2-10 krossi
10.04.24 - klo: 11.30
Lainaus käyttäjältä: Koheltaja - 10.04.24 - klo: 06.16
Lainaus käyttäjältä: jarkkom - 09.04.24 - klo: 11.28Eli tulee itsekin kokeiltua tuota ns. stanukonetta... Vauhdin puolesta se moottori on ehkä liiankin tehokas, mutta sopii mulle.

Pahaa pelkään että 17.5 koneella luokka ei olisi noussut suosioon ja EOS vauhditti päätöstä 13.5 moottorille. Omille käsille 17.5 olisi varmaan riittänyt mutta onhan tuo 13.5 hauska ajaa kun pääsuora ei ole junnaamista ja hyvällä noparilla saa pehmeäksi ajettavaksi.
--
Jälleen kerran saman kaltaisia pohdintoja itselläni aiheesta.
Riippuen kesästä niin saattaa olla, että testaan 17,5 konetta. Epäilen tykkääväni siitä 17,5 koneesta, mutta samalla saan tietoa ja ymmärrystä laitteista.

Treenaamisesta yleisesti omia ajatelmia (HUOMIO ! EN ole nopea ja siis kisoissa olen ihan hähtäpäässä, mutta silti saattaa jokin olla fiksua ajatuksissani)

1. Huolla ja tarkastele autoasi kokoajan (onko ruuveja löysällä, miten kaikki toimii jne) tätä en itse tehnyt niin tuloksena oli yhden auton pilalle menneet vetarit ja teknisiä keskeytyksiä kisoissa sekä sekä treeneissä.
2. Aja paljon. Treenaa erilaisia juttuja esim. 5 minuuttista, nopeita lappeja ja kysele joltain kokeneelta treeni vinkkejä.
3. Aja paljon. Liikaa tuskin voit ajaa.
4. Mikäli teet muutoksia niin muuta yksi asia kerrallaan ja ymmärrä mitä teit.
5. Panosta renkaisiin. Rengaskulut on osa harrastusta.
6. Suosittelen uusilla renkailla tekemään kaikki muutokset autoon. Älä säädä autoasi vanhoilla renkailla.
7. 40+ kuljettavat tarvitsevat unta ja ravintoa. Väsyneenä ei aina kannata liikaa yrittää.

Itse pyrin nostamaan kierrosmääriä.
#49
Kilpailijoiden kanava / Vs: S2-10 krossi
09.04.24 - klo: 16.17
Lainaus käyttäjältä: Sauli Lumikko - 09.04.24 - klo: 10.01
Siirtyykö jengi 1/8-kalustoon kesäksi vai hiljentääkö työväenluokan ja koululaisten kesälomat Hakkilan? Omalla kohdalla kun on vain 1/10 autoja, en ajatellu käydä Hakkilassa sen vähempää kuin talvellakaan.

Vastaan luulosta ja kaikki saattaa muuttua.
Käsittääkseni osa ajaa kesälläkin sisällä osa vähemmän ja osa enemmän.

Itse yritän saada patteri8:lla jotain aikaiseksi, mutta EN ole kauhean innoissani ko. Luokasta. Ajattelin 2x kisaa ajaa (Hyvinkää ja joku toinen) En pääse "kotikisoihin" tämä on merkittävästi vähemmän, kuin stockilla ja asiat mitä teen patteri8:lla on niin paljon kiinni kelistä, muusta tekemisestä niin toi kesä on pääosin kaiken muun harrastamisen aikaa. Toivoisin kesällä 3-5 ajopäivää ulkona kuukaudessa, mutta muut harrastukseni ovat niin kesäpainotteisia, että en ihmettelisi vaikka Juhannukseen mennessä olisi patteri8 myynnissä, sillä stokkituuppi on kiehtova laite.
#50
Kilpailijoiden kanava / Vs: S2-10 krossi
08.04.24 - klo: 14.33
Eikun 5 erää ! SIINÄ tähtäin. 50 henkilöä !
#51
Olisiko aika tehdä osio sähköille, eli nopat, koneet, servot ja niihin liittyvä ?
#52
Eikai kauppojen saldoista voi vetään johtopäätöstä montako kuskia on tulossa ?

Kuskit saattaa ajaa vanhoilla autoilla.
Sopimuskuskien autot ei näy saldoilla vapaana.
Osa liikkeistä tilaa vain erikseen ja tämä on myös ostajan etu. Liike pystyy pitämään samalla summalla kyseiseen autoon varaosina esim. Voimansiirrot ja kaikki tuksut pariinkiin vastaavaan autoon.

Kaikki voittavat. Kuluttaja ja liike. Varaosia kuitenkin menee aina. Facebookin, Hakkilan sekä Whatssapin mukaan on tulossa hyvä kausi ja paljon kuskeja.
#53
Kilpailijoiden kanava / Vs: S2-10 krossi
24.03.24 - klo: 08.33
Positiivista on, että kuluneella talvikaudella on stanu-luokassa ollut uusia kuskeja FullSpeedin Fors-kisoissa sekä eilen WinterJumpseissa.

Mikäli kisoja järjestäneet kerhot tekisivät yhteenvetoja näistä tiedoista ja miettisivät asiaa eteenpäin ja kyselisivät asiasta kuskeilta.

Itse olen aloittanut ajamaan pitkän tauon jälkeen tämän luokan takia.

Kiitos kilpakumppaneille, kisan järjestäjille, kirjoittelijoille sekä muille asiaan liittyville.
#54
Säännöissä lukee, että kilpailunjärjestäjä ilmoittaa 4 viikkoa ennen kisoja. Kilpailunjärjestäjä on ilmoittanut wide staggerin.
#55
Kilpailijoiden kanava / Vs: S2-10 krossi
17.03.24 - klo: 13.56
Tarkennetaan vielä tota voittajan autoa.
Auto oli 100% paketista ja käsittääkseni esim. Akut millä ajettiin oli toisen kuskin vanhoja akkuja.

Sähköihin EN ota kantaa, mutta epäilen sähköjen olleen myös aiemmin käytössä.

Käsitykseni mukaan kaikki kommentit luokan kalliista kulurakenteesta on kirjoitettu henkilöiden toimesta jotka eivät ole metriäkään ajaneet ko. Luokan autoilla tai edes omistaneet kyseisen luokan autoa.
#56
Kilpailijoiden kanava / Vs: S2-10 krossi
16.03.24 - klo: 21.38
Vaffasti erimieltä, että luokka olisi:
* Hankala uudelle kuskille.
* Hankala hahmottaa autoa koskettavia nykyisiä sääntöjä.
* Että sääntöjä kirjoitettaisiin lisää.
* Kaluston hinnasta. Tämä on nähtävissä esim. FORS-kilpailuissa.
#57
Kilpailijoiden kanava / Vs: S2-10 krossi
14.03.24 - klo: 13.59
Vahvasti eri mieltä.

Itse aloitin ajamaan tämän luokan ilmestymisen takia. Mulla on ihan stanuauto. Nyt just kasaan uutta autoa, mutta en siksi, että pärjäisin paremmin vaan siksi, että pystyn selvittelemään minulle mielenkiintoisia juttuja, kun on kaksi autoa ja näissä voi tehdä erilaisia setuppeja jne jne.

Mukaan vaan.

Kaikki muut rajoitteet on turhia pl. Paino rajoite ja kisa etiketti. Kaikki muu on aivan turhaa.
#58
Kilpailijoiden kanava / Vs: S2-10 krossi
14.03.24 - klo: 13.42
Mun auto 99% vakiohiluilla rakennettu museoluokan Xray XB2 Dirtti.
Tuunatut osat:
1. Toinen takatukivarsi garbonia eli sekin kertoo miten "sinnepäin" auton voi rakentaa...
2. Slipper eliminator

HW:n  n.10 vee vanha nopari
HW G4 13,5 vanha kone
220g painava akku Optilover (uudehko)
Savöxin joku 10+ vuotias servo
T-Wörksin painolevyt jne.

Rakennettu boksista carpetiksi. Hieno säätö radan mukaan.

Autolla Hakkilassa ajan hitaasti, mutta epävarmasti. Toinen kuski ajaa autollani todella lujaa (yli 2sek/kierros kovempaa)

Treenaaminen ja tavoitteellinen treenaaminen. Siinä se miten oppii. Forsseissa on yli 5-vuotta vanhalla Reiskalla otettu mitalia kaulaan vaikka kone ja nopari on vanha, kuin taivas ja pohjalevy on hieman taittunut...

Ei ole halvempaa luokkaa, kuin RTR-luokka ajaa mikäli haluaa kilpailla. Tässä luokassa pärjää esim. Asso RB10:llä.

Mikäli haluaa alkaa ajamaan niin radalla tätä voi treenata. Parempi vaan mikäli on ihan paketti setuppi ainakin Reiskasta tulee ihan asiallinen. Sitä voi sit alkaa hieromaan, kun ymmärtää edes hieman ajamisesta. Apua saa radalla (ainakin Hakkilassa)

Kaikille aloittelijoille ja muille tervetuloa Hakkilaan.
#59
Kilpailijoiden kanava / Vs: S2-10 krossi
13.03.24 - klo: 16.03
Kuskit ketkä ajavat STOKKI 10 (2wd/4wd) ovat tervetulleita WA-ryhmään. Ryhmän yhteystiedot löytyy Facebookista RC10 kanavalta.
#60
Kilpailijoiden kanava / Vs: S2-10 krossi
13.03.24 - klo: 12.34
Lainaus käyttäjältä: Metsäläinen - 12.03.24 - klo: 11.40
Asiaan näköjään paneuduttu ihan tosissaan, kiitän informaatiosta. Stanuluokka on kyllä mielenkiintoinen, ei vaan vaikuta edelleenkään aloittelijoiden luokalta muuta kuin ehkä vauhdin osalta. Tiedon määrä mitä pitää ottaa
huomioon saadakseen toimiva stanuauto on moninkertainen verrattuna modiin. Ei välttämättä huono asia, jos
löytyy aloittelijoita kahlaamaan stanutieteen läpi niin tiedot kyllä tulee auttamaan myös kaikessa muussakin rc touhussa.

Vastaus löytyy viestistäsi kohdasta missä kirjoitat:
"ei vaan vaikuta edelleenkään aloittelijoiden luokalta"

Mä kerron omat havainnot (en puhu luulopuheista tai mielokuvituksestani)
* Oon aloittelija
* Tuolla on paljon muitakin aloittelijoita 13,5 koneella ja blinky nopalla.
* Setuppien tekoon oon saanut paljon apua Hakkilassa.
* Radan lukemiseen, linjalla pysymiseen jne olen saanut apua Hakkilassa.
* Ajan museoaikakauden Reiskalla
* Mulla isoin ongelma on saada auto minipainoon, eli ilman 220g akkua, isoa 65g servoa ja 40g lisäpainoja en saa ikinä minimipainoa (1474g)
* Mun setupit ei toimi sulla tai sun mulla.
* Kärkikuskit ajaa vaikka RB10:llä (joka on hyvä auto) muita kovempaa.
* Podiumilla on ollut Asso B6.4, Asso B7, Reiska XB2(2019) Schumi (joku malli LD2/LD3) C Finaalissa RB10 vei (itse XB2:lla tyyliin vika)
* Kuskeja on ko. Luokassa eniten kisoissa ja seassa kaiken ikäisiä.
* Mä ajoin edellisen Forssin virin myös samalla 100% stokki autolla.
* Mä olen hidas ja epävarma, MUTTA silti valovuoden kehittynyt just sen takia, kun auto on stokki.
* Virin B-finaali voitettiin Stokilla viime Forssissa vakuuttavalla suorituksella ja virin B:ssä oli muistaakseni 9 kuskia.
* Sen painon sijoittamisella on myös suuri merkitys vs LCG akku.
* Mä taaperran siellä peräpäässä museoautolla, jossa ei ole yhtää titaania, blingiä tms. Silti mun autosta se kulku ei ole kiinni.
* Huollan autoa todella vähän ja osia olen rikkonut todella vähän.
* Mikäli uusi kuski haluaa aloittaa niin RC10 käy hyvin.
* Kitti auton jos haluaa niin kaikki noi Schumit, Assot ja Reiskat toimii ja niihin saa säätöapua Hakkilassa. Muista merkeista en osaa sanoa, mutta varmaan Losit, HB:t ja Swörkzit jne joku osaisi taikoa toimimaan ?
* Niin se mun laturi on muuten kallis ja vanha 20€ maksanut mulle kirpputorilta.
* Autoni maksoi 160€ käytetty vanha Reiskan museoauto.
* Koheltajan kirjoituksissa on niin järjetön tietopankki tähän luokkaan, että sitä lukemalla saa 100% voittaja-auton. Ajaa pitää silti osata.

Mitä olen seurannut läheltä virikuskien touhua niin ainakin osa rikkoo enemmän osia ja renkaat vaihtuu aika pienillä lapeilla vs. Oma puuhailu. Lisäksi kello tykkää enemmän, jos ne mustat rinkulat on lähempänä lattiaa, kun auton katto.