Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Nenolanjones

Sivuja: 1 [2] 3 4
31
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« : 09.01.16 - klo: 22.11 »
Lainaus
Niin eli siis onko se se muovinen iso ratas joka on kiinni kardaanissa toisesta päässä?

No jos oikein pilkkua viilataan niin kardaanin pää menee siihen slipperiin eli "kytkinasetelmaan" ja siinä paketissa on tuo spurri kiinni. Mutta periaatteessa kyllä.

32
Yleinen keskustelu / Vs: Noobikysymykset
« : 09.01.16 - klo: 14.04 »
Moro. Aloittelen tässä autohommia, ostin ensimmäisen auton, traxxas stampede xl5 2wd 12t 550 titan moottorilla,niin mierin että vaihtaisi siihen lipo akun, niin onko se niin että vain laitankiinni vai täytyykö tehdä jotakin ja onko mitään huomioitavaa?

Ohjekirjastahan nuo jutut löytyy. Mutta kyllä, periaatteessa voit laittaa sen vain kiinni. Lisäksi aseta nopeudensäätimestä lipo cut off päälle, se voi jo ollakin. Sen näkee siitä minkä värisenä sen säätimen valo palaa, punainen= pois päältä, vihreä= päällä. Vaihtaaksesi tilaa laita nopari päälle ja pidä nappia pohjassa kymmenen sekuntia jonka jälkeen kuulet piippauksia ja tilan pitäisi vaihtua ja ledin värin myös.

33
Yleinen keskustelu / Vs: Mitä teit tänään rc- autoosi?
« : 28.12.15 - klo: 23.39 »
Taitaa se talvi tulla sittenkin niin kävin tekemään Summitin renkaisiin ketjuja.

Laskeskelin että useampi metri menee noihin joten hommasin motonetin halvinta ketjua, rakenteeltaan ei ihanteellisin tällaiseen leikkaa-liitä hommaan mutta kunnon pihdeillä saa melko helposti avattua ja suljettua lenkit.

Vasta tuo yks rengas tehtynä, meni vähän harjotellessa. Hankalaa noin pehmeään renkaaseen saada kunnolla ketjua tiukalle ilman että rengas menettää muotonsa. Pitää ehkä yhdet tavalliset lenkit lisätä molemmin puolin että saa vähän löysemmälle ja helpottaa irrottamista.


34
Yleinen keskustelu / Vs: RC-auton/sta kuvaaminen
« : 27.12.15 - klo: 16.48 »
Aika vaatimattomat speksit ainakin tuossa ekassa, vaikkei mitään juurikaan maksa niin en tuolla käyttöä löytäisi. Tuosta toisesta en osaa mitään sanoa kun ei kohdetta enää löydy. Mutta jos jonkunlaista 1080p matskua kuvaa niin sillähän pääsee jo alkuun.

Noita gopro-kopioitahan löytyy nykyisin vaikka kuinka, jopa wifiä ja bluetoothia löytyy. Melkein olin sellaista itsekin ostamassa mutta kuitenkin valinta kääntyi gopron puoleen koska sillä saa kuvattua esim 720p@120fps, paljon paremman näköistä hidastusta saa tehtyä.

35
Traxxas / Vs: Traxxas X-Maxx
« : 09.12.15 - klo: 12.11 »
https://www.youtube.com/watch?v=sELdQ8spUPw


uus vidi... kommenteissa jotain rikkinäisestä diffistä... :lipsrsealed:


E: https://www.youtube.com/watch?v=XbJBuvPVUlQ

videoo rikkinäisestä autosta

Oli ilmeisesti se ring gear menny, omistajan mukaan vain 7 dollaria uus eli ei paha, mutta saatavuus tässä vaiheessa onkin toinen juttu  :azn:

https://traxxas.com/forums/showthread.php?9049387-X-Maxx-paper-weight-(-Broke-the-rear-differential

36
Traxxas / Vs: Traxxas X-Maxx
« : 04.12.15 - klo: 13.09 »
Itellä kyllä harrastuksen alussa tuntui kovalta n. 500€ 1/10 luokan RTR-autosta, mutta nyt siihen on jo tottunut. Onhan tämä selvästi isompi joten tuo ~800€ ei kovin pahalta kuulosta.

Tuo servohomma ihmetyttää minuakin, taitaa vielä niin ahdas tuo servon paikka olla ettei mikään "normaali"servo sinne mene adapterin kanssa.

Moottorin kiinnitys sen sijaan ei minusta tuota ongelmia, räjäytyskuvien perusteella sinne käy kaikki samankokoiset moottorit, se vaan ruuvataan noihin erillisiin kiinnityspalikoihin jotka taasen tulevan runkoon. Tukevampihan tuo periaatteessa on kun molemmista päistä on kiinni, mutta olisi jännä nähdä miten gear mesh saadaan kohdalleen, joistain tapeista ja koloista mainittiin jossain videossa.

37
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« : 03.12.15 - klo: 22.41 »
Kun jossain luki että 30k ja 50k kun rupesin tarkemmin tutkimaan

Ihan tuolta traxxasin sivuilta avasin sen manuaalin ja katoin sieltä, sen mukaan sekä edessä että takana on 30k. Siellä on mainittu että heiltä saa 10k, 30k ja 50k diffiöljyjä , liekö siinä tullu sekaannus.

38
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« : 03.12.15 - klo: 10.25 »
Lainaus
En löytänyt ohjekirjasta kun englanti ei ole vahvinta osa aluetta mutta jostain sivulta luin että diffi ois ehkä joku 30k ja 50k ja iskarit joku 30-40

mutta voisiko joku silti tarkistaa ohjekirjasta

Ohjekirjan arvot:
Iskarit 10-50W, tehtaalla laitettu 30W
Diffit 30k

Iskereissa on itellä tällä hetkellä Factory Team 30W öljyt ja tuntuis olevan ihan ok, kovemmalla/tasaisemmalla alustalla sais ehkä olla vähän jäykemmät.

Diffeihin laitoin eteen Ultimate Racingin 12.5k ja taakse 60k, tuntui että auton ohjattavuus parani vakioon verrattuna. Oli kyllä pitkä tauko välissä ja muutakin muutosta autoon että ihan varmaksi en osaa sanoa.

Öljyn valmistajat laitoin esille myös koska toisissa aiheissa on ollut keskustelua siitä että eri valmistajien öljyt eroavat toisistaan eikä viskositeetit ole välttämättä suoraan verrattavissa keskenään

39
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« : 01.12.15 - klo: 23.06 »
Joo kannattaa tosiaan tarkistaa ne mitat että mahtuu, itellä on Summitissa 2S nanotechit ja ovat hyvin pitkulaiset.

Stampedella oon ajellu 2S ja 3S:llä ja oikein olet lukenut että lämmöt nousee isommilla volteilla. Tuossa pari sivua taaksepäin kirjottelin tuosta tuuletinhommasta, eli pistin tuohon noparin päälle ihan irtotuulettimen, tein itse ja säästin, tuo tais maksaa ehkä 4 euroa  :grin: en tiedä sitten onko tuo traxxasin parempi, sen verran vain osaan sanoa että lämpöongelmia on edelleen.

Diffeihin ja iskareihin voi kattoo sopivat öljyt ohjekirjasta. Viime remontissa laitoin iskareihin valmistajan suositukset mutta etudiffiin ohuempaa ja taakse vähän jäykempää, voin huomenna tarkistaa tarkat lukemat.

40
Yleinen keskustelu / Vs: Renkaat
« : 23.11.15 - klo: 13.11 »
Mikäs se mahtaa tällä hetkellä olla paras liima renkaille jos tarkoituksena on liimata kumia tuohon kulutuspintaan? Elikkä modata hieman nykyistä rengasta? Noissa FOFF-autojen itsetehdyissä renkaissa on ilmeisesti käytetty tätä liimaa http://www.verticalhobby.com/kauppa/liima-ohut-p-2062.html
Ei vaan tällä hetkellä ole varastossa niin sillä kyselen onko muita vaihtoehtoja?

Ja toiseksi että onko kukaan muokkaillu noita Pro-Linen Sling Shot-renkaita? Summittiin tuli tuollaiset hommattua ja tuo rakenne on mielestäni turhan "kaivava". Ajatuksena oli että leikkaisin lavan reunat irti renkaan pinnasta ja liimaisin ne uudelleen hieman lähemmäksi renkaan keskilinjaa, jolloin lapaa saisi hieman pystympään ja toivottavasti renkaan kuvio työntäisi enemmän.

41
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« : 11.11.15 - klo: 12.34 »
Noille valoille et erillistä virtalähdettä tarvitse, niissä näyttäis olevan liittimet jotka voi kytkeä suoraan vastaanottimeen ja ottaa siitä virran (jos vapaita paikkoja siinä on).

Stampedeen saa myös traxxasin oman valosarjan etupuskuriin, on kalliimpi kuin nuo mutta siinä on jo ihan hyvät heijastimet ja sillä jotain näkeekin. Ja käy tosiaan suoraan paikalleen tekemättä mitään reikiä yms.

linkkiä tuolle traxxasin omalle valosarjalle?

Tuossapa olis http://www.hobbex.fi/fi/artiklar/valoramppi-led-lampuilla-traxxas.html

Varaosanumero 6784

Nuo heijastimet on suojaamattomat että jos kesäksi jättää autoon kiinni, voi pikkukivet yms pikkuhiljaa hakata pilalle. Toinen vaihtoehto olis liimata kirkaat muovit tuohon suojaksi mutta ite päädyin ruuvaamaan nuo kokonaan irti kun se onnistuu niin nopeasti.

42
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« : 10.11.15 - klo: 11.36 »
Noille valoille et erillistä virtalähdettä tarvitse, niissä näyttäis olevan liittimet jotka voi kytkeä suoraan vastaanottimeen ja ottaa siitä virran (jos vapaita paikkoja siinä on).

Stampedeen saa myös traxxasin oman valosarjan etupuskuriin, on kalliimpi kuin nuo mutta siinä on jo ihan hyvät heijastimet ja sillä jotain näkeekin. Ja käy tosiaan suoraan paikalleen tekemättä mitään reikiä yms.

43
Yleinen keskustelu / Vs: Minkä auton ostan -osio
« : 04.11.15 - klo: 20.38 »
Lainaus

Uutta tietoa minulle tuo,että liitinadapterin käyttöä ei suositella...Itse ainakin käyttänyt ja virtaa tuli ihan liikaakin adapterista riippumatta. Jos ei osaa/jaksa kolvata niin en näe että mitä haittaa adapterin käytöstä voisi olla pihasudittelussa.

Akkujahan löytyy vaikka "huru mycket" trx-liittimillä, joten sitten kannattaisi siihen nopariin vaihtaa ehkä liitin ja jatkossa hommata trx-liittimillä olevia akkuja.

Näin muistelen jossain lukeneen, tulee lisää vastusta piuhoihin ja voi lämmetä enempi. Jä tähän väliin on myönnettävä etten itsekään ole jaksanu vaihtaa Summitin akkuihin noita TRX-liittimiä vaan on adapterit välissä ja hyvin toimii  :grin:

44
Yleinen keskustelu / Vs: Minkä auton ostan -osio
« : 04.11.15 - klo: 15.01 »
No nyt sen bsd viperiin tehtiin vika tilaus ja se lähti hobbykingin puolelta.😎 turningy trackstar 80A 4000kv combo ja zippy flightmax 5000mah 2s lipo. Niin kysyisin sellaista että kun nuo kamat tulee niin käykö se lipo traxxassin vxl autoihin? (Stampede, Rustler ja Bandit) en löytänyt sopivaa adapteria mistään. Voisiko joku sanoa sen, että tarviiko niihin TRX autoihin eri lipot. Akku on HC.

Periaatteessa käy jos vaan mahtuu paikalleen ja samanlainen liitin on. Helpottais asian selvittämistä jos laitat linkit noihin tuotteisiin. Mutta jos liittimet ei käy niin adapterien käyttöä ei yleensä suositella, tulee vaan ylimääräistä vastusta johtoihin. Eli eikun vaan liittimet leikkureilla tai juottamalla irti ja juottaa sopivat paikoilleen. Liittimiä saa hankittua monista alan liikkeistä.

45
Traxxas / Vs: Traxxas X-Maxx
« : 01.11.15 - klo: 11.26 »
Ai että, kyllähän tää hienolta näyttää. Noin isoksi autoksi ei mikään älytön hinta, kyllä tätä pitää seurata kunhan markkinoille tulee. Yritin noista räjäytyskuvista kattoa että miten tuo gear mesh nyt oikein säädetään niillä tapeilla kuten tuolla videossa oli mainittu mutta en saanut selvää. Näppärä systeemi sinänsä, kunhan ei ajan myötä pääse niihin tappeihin tai niitä vastaaviin reikiin tulemaan välystä. Samalla huomasin että moottorin kiinnitys on toteutettu molemmista päistä, hyvä, eipähän pääse vääntyilemään.

46
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« : 01.11.15 - klo: 10.56 »
En osaa noiden kestävyyttä vertailla, mutta tottakai nelikko etenee paremmin. Ja toki siinä on sitten enempi osia voimansiirrossa mitkä voi pettää  :wink: mutta nelikkoa suosittelisin jos vain budjettiin mahtuu.

Ei kannata heti päivittää servoa, kyllä se aikansa kestää. Tais itellä vajaan vuoden mennä ennenkuin rattaat meni, ne saa vaihdettua tai sitten vaihtaa koko servon.

Moottori kesti suunnilleen saman aikaa kunnes laakerit meni, ei ollu iso eikä kallis homma vaihtaa.

Ensimmäisenä päivityksenä varmaan kannattaa hommata alumiiniset kupit jousien päihin, 3767X tai 3767A. Vakio muoviset eivät tahdo kestää kiinni kovassa menossa.

Sitten yks suositeltu päivitys on alumiininen laakeriholkki tuonne "vaihteistoon", 6893X, vakio-osa on muovia ja joidenkin mielestä kuumentuessaan menettää muotonsa ja sit hajoaa paikat.

Suomesta varmaan löytyy useampia myyjiä, eikun vaan etsimään ja kyselemään tarjouksia. Jos auto myydään RTR-nimikkeellä pitäisi paketissa olla vähintään NiMh-akku ja sille laturi. Ei tarvitse muuta kuin paristot vastaanottimeen.

Myöhemmin kun menohalut kasvaa niin akun voi vaihtaa LiPoon jolle tarvitset oman laturin. Auto kestää 2S ja 3S LiPot.

Varaosat olen itse ostanut mahdollisuuksien mukaan suomesta, saa nopeammin. Ulkomailta tilatessa kannattaa muistaa että ALVit tulee päälle jos EU:n ulkopuolelta tilaa.

47
Näissä latureissakin taitaa klooneja pyöriä markkinoilla, näin tais hobbykingillä joskus olla. Voihan ne tietty toimia ihan yhtä hyvin. Ja mitä kattoo noita peruslatureita niin näytön ja näppäinten asettelu on samankaltainen kaikissa eli saattaa sama elektroniikka olla monissa sisällä.

Mitä akkuun tulee niin tuo VXL tuppaa lämpenemään tuolla 3S:llä aika paljon ja ajoon saattaa tulla ei toivottuja stoppeja kun lämpösuoja iskee päälle, näin ainakin itsellä. Riippuu tietysti ajotyylistä, paikasta, renkaista yms.

Kovakuorinen akku on tietysti paremmin suojattu mutta kyllä sen pehmeäkin käy kun sen saa aika tiukkaan laitettua tuohon akkukaukaloon ettei pääse kolisemaan, itse käärin vielä ohuen pehmusteen akun ympäri että sovituksesta tulee napakampi.

48
Traxxas / Vs: Traxxas Summit
« : 03.10.15 - klo: 16.25 »
Niin eihän ne vakiorenkaat varmasti parhaat mahdolliset ole mutta itse olin niistä positiivisesti yllättynyt, vaikka käytettynä auto tulikin. Vielä noilla hetken ajaa mutta voi yllättäen ajot loppua kun reikää ja repeämää on vähän joka puolella  :grin:

Onpas kivan näköistä palikkaa tuolla LEMillä, just tuli kyllä diffiremppa tehtyä mutta noita palikoita vois vakavasti harkita kunhan aika on.

49
Sähköautot / Vs: LiPo akut autokäytössä.
« : 03.10.15 - klo: 16.15 »
Voi olla ihan mahdollista. Tuo vista power on kyllä melkein uusi mutta onhan noiden latureissa varmasti eroa. Toisen akun tuo sai vihdoin ladattua täyteen mutta toista vielä tasaili kunnes tuli laturiin asetettu 4h aikaraja vastaan. Arvelin että olkoon ja kävin ajelemassa.

50
Yleinen keskustelu / Vs: Minkä auton ostan -osio
« : 03.10.15 - klo: 12.46 »
Jos maastoon lähdet niin nelikko kannattaa olla. Ja jos kovia vauhteja kaipaat niin tuo 1/16 summit kannattaa mielestäni unohtaa. Tuon mittakaavan autot eivät mielestäni ole kovin vakaita mutta kyllähän niillä hauskaa voi pitää. Itsekin ehkä voisin suositella sinulle Stampede VXL:ää LiPo-akuilla, hintaahan sille tulee mutta kyllä se sen väärti on.

51
Sähköautot / Vs: LiPo akut autokäytössä.
« : 03.10.15 - klo: 12.00 »
Tässä jonkun aikaa käyttäny noita turnigyn nanotechejä ja ihmetyttää että miksi laturi ei meinaa saada niitä täyteen? Tai sitten ei vaan tunnista niitä täysiksi? Laturina on vista powerin 2x80W. Tuohan laskee noita akkuun menneitä "yksiköitä" ja kyllä se lukema hitaasti kasvaa mutta luulis olevan jo täysi kun yli kaks tuntia ladannu.

Nuo akut ovat siis 6000mah ja latailen 6A virralla. Nyt kun lataus on hidastunut niin näyttää enää 0.1A

52
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 22.09.15 - klo: 15.27 »
Se erohan tuossa nyt tulee että kaikki kuormitus tulee tuolle yhdelle servolle, eikä se välttämättä pitkään kestä kerta niitä on alunperin kaksi kappaletta siellä ollut.

Tässä on se servo minkä itselle vaihdoin summittiin, pitäis mennä heittämällä revoonkin kun ovat melko identtiset autot. Mutta huomioi se että ei ole valmiiksi vedenpitävä, kannattaa jotain tiivistystä tuolle tehdä: http://www.madpilot.fi/savox-servo-sa1230sgcoreless-motor-79g-p-992.html

53
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 22.09.15 - klo: 13.13 »
Ekaks kannattaa päästellä servot vapaaksi ja kattoa kääntyykö ne ilman vastusta ja kuuluuko molemmista ääntä. Jos servo on täysin äänetön eikä liiku mihinkään, ei sillä enää mitään tee. Rattaat voit vielä sisältä pelastaa. Kannattaa toki kokeilla vaihtaa servojen paikkaa myös vastaanottimessa ettei siellä ole vikaa.

Jos molemmista servoista on rattaat menny niin uudet saat numerolla 2072, jos kyseessä on nuo Traxxasin 2075 servot.

Tai jos toinen on täysin mykkä niin voit ostaa uuden servon sen tilalle ja jatkaa sitten kahden servon käyttöä.

Itse siirryin summitissa yhden servon ohjaukseen ja hankin Savöxin 35kg vääntävän, taitaa loppupelissä tulla halvemmaksi kuin kaksi alkuperäistä servoa ja kääntyy herkemmin sekä helpompi säätää ohjaus kohdalleen.

54
Traxxas / Vs: Traxxas Summit
« : 22.09.15 - klo: 12.54 »
Viikonloppuna laitoin tilauksen sisään ja heti maanantaiaamuna lähti matkaan. Saattoi olla että oli jo tiistaina iltapäivällä haettavissa, en muista enää tarkalleen.

Joo liian iso näyttäis tuo 0235MG olevan. Ja äkkiä katottuna tuolla hobbylinnassa ei oikein vastaavaa ole kuin tuo minulla oleva Savöx, ainakaan samalla vääntö/hinta-suhteella.

55
Sähköautot / Vs: akkujen käyttö/huolto?
« : 15.09.15 - klo: 23.24 »
Täällä näköjään juuri keskustellaan Turnigyn akuista. Meinasin tilata testiin tällaisen: http://hobbyking.com/hobbyking/store/__21003__Turnigy_4500mAh_4S_30C_Hardcase_Pack_ROAR_APPROVED_.html

Mutta mitenkäs kun mun honkkarissa on deans liitin, millä konstilla saisin nuo turnigyn akut sopimaan? Olen siis aloittelija juu. Kovasti olisi himottanut jytäkämmätkin 4S hardcase lipoakut, mutta ei mahdu buggyn akkukoteloon kuin 145mm max pituus...  :sad:

Kiitos jos joku viittii valaista asiaa!  :azn:

Siistein tulee kun katkaiset tuon liittimen pois ja juotat tilalle tuon deans-liittimen: http://www.rcm.fi/deans-liittimet-urosnaaras.html

Voi tuohon adapterikin jostain löytyä mutta sitten tulee lisää johtoa.

56
Yleinen keskustelu / Vs: Pureten alpha valoprojekti.
« : 14.09.15 - klo: 20.59 »
Kaikenlaista valosälää löytyy esim noista kiinan rihkamakaupoista: http://www.dx.com/c/lights-lighting-1399/flashlights-1307/flashlight-parts-1374/reflectors-1379

Onhan se sitten oma projekti miettiä että miten tuon heijastimen kiinnittää. Korin sisäpuolella noiden oikeiden ajovalojen paikalla olis ainakin suojassa, maalit vaan siltä kohdalta pois.

Lokareihin jotain ohutta muovia ja lämmittämällä muotoon? Tai lexania. Muovia löytyy monenlaista Etrasta mutta jos ei sitä lähistöltä löydy niin seuraavalla kauppareissulla ostat jotain tuotetta mikä tulee muovipurkissa  :azn:

57
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 4x4
« : 09.09.15 - klo: 20.13 »
Lainaus
Eka nopari vain kului loppuun, kun oli ostettu käytettynä. Nyt selvisi, että toinen nopari hajosi yhden 3s lipon takia. Kyseinen lipo oli shortannut kerran niin pahasti, että akun sisällä olevat liitokset irtosivat ja kasasin vain koko p*skan kasaan. Nopari alkoi savuta heti kun akun löi kiinni ja nyt sitten myös tuo uusi CCn nopari hajosi myös samalla tavalla. Akussa on kyllä kaikki johdot oikein, mutta en tiiä mitä tuo sitten tekee. Antaa liian isoja virtapiikkejä hajoittaen kaikki noparit?

Ootko kennojen jännitteet mitannu että onko ok? Akkuhan ei sinänsä virtaa anna vaan nopari ottaa sitä tarpeellisen määrän, näin minä asian olen ymmärtäny. Ja mitä tarkoittaa tuo että akun sisällä olevat liitokset on irronnu? Kuulostaa vähän siltä että kierrätykseen joutaa.

58
Traxxas / Vs: Traxxas Summit
« : 04.09.15 - klo: 11.29 »
Akut on Turnigy nano-tech 2S 6Ah 25-50C. Tuntuu ihan riittävästi kulkua olevan, tosin houkuttelis kyllä 3S:t hommata mutta ehkä ei vielä. Pitkään aikaan en oo pitävällä alustalla ajanu etten oikein osaa sanoa miten keulii noilla  :smiley:

Pitäis perehtyä tuohon noparin säätöihin enempi, en vaan saanu toimimaan tuota usb-mokkulaa, olis mukavampi sitä kautta tehdä säätöjä. Castlelta vastasivat että pitää ottaa Traxxasiin yhteyttä kun heidän brändillä tuo nopari on.

Muuten alkaa Summit olla tikissään, ryömiessä huomasin että aivan hitaimmassa vauhdissa meno on hieman nykivää, tarkemmin kun katoin niin taitaa spurri olla hieman kiero. Uusi on kyllä laatikossa mutta en kokeillu vaihtaa vielä.

59
Traxxas / Vs: Traxxas Summit
« : 03.09.15 - klo: 18.52 »
Joo yhdellä servolla kääntyy. Tuo isompi Savöx minkä aiemmin linkitin ei tosiaan ole vesitiivis. Mitä nyt tuossa pöydällä sitä tutkailin niin tiiviisti nuo kannet kyllä kiinni menee ja ruuvien sekä akselin juuresta löytyy o-renkaat. Varmuuden vuoksi laitoin paksua rasvaa akselin juureen sisäpuolelle ja sipaisin kerroksen shoe-goota noihin saumoihin sekä johdon läpiviennin ympärille.



Tuolta paikalta just yltää johto tuonne vastarikotelon sisälle, ei haittais vaikka pari senttiä lisää olis. Lyhyin jatko mikä käsissä oli, oli 15cm ja sen verran johtoa en viittiny tuonne piilotella.

Tyhjään servopaikkaan tein ohuesta muovista suojalevyn ja ruuvasin sen tuonne servosuojan alle. Periaatteessa koko muovisuoja joutais pois, eipähän ottais mihinkään kiinni mutta sitten on mahdollista että kolisee tuohon servovarteen. Vois tietty senkin katkaista pois kun tähän ajokkiin ei enää kahta servoa tule mutta olkoon nyt toistaiseksi.


60
Keskustelua kaupankäynnistä / Vs: Risut & ruusut
« : 27.08.15 - klo: 20.48 »
Kiitokset myyjälle samimake. Renkaat tuli perille parissa päivässä ja olivat käyttämättömät kuten luvattu.

Sivuja: 1 [2] 3 4