871
Tulokset / Vs: Aikataulu ja erälistat: Winter Jumps IV - Nokia 28.3.2009
« : 25.03.09 - klo: 22.42 »
M4-10 Heat 3
Kovat jätkät ei harjoittele
Kovat jätkät ei harjoittele
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
En todellakaan ole kiinnostunut hankkimaan jatkuvasti uusia kalliita nimh-akkuja, joilla tiimikuski ei sitten lyhyen käytön jälkeen edes pääse täyttä viittä minuuttia ulkoradalla.
Korin suhteen on ollut vaatimuksia, mutta itselleni epäselvää saako tuollaisella perus 1/10 RTR korilla osallistua SM-kisoihin (Kyosho F430) ? Ilmastointireikien koothan on tietty määritelty TP10 sääntökirjassa jne. Toinen kysymys INS-BOXista, kuka niitä myy ja onko sellaista mallia jonka voisi asentaa ilmanputsarin päälle jotenkin ? Mulla on nimittäin laatikollinen GRP:n putsareita...
Tällasen löysin nopealla haulla http://www.racingfactory.fi/tuotteet/POLTTOMOOTTORIT-JA-TARVIKKEET-Polttomoottorit-ja-Pillit/Mega-INS-BOX-15-mm-suodatin-ja-oljy-101629
Auttakaahan kokeneemmat vanhusta tässä hommassa kun tämä laji on totaalisen uutta minulle. Kiitos
Ja oulun Datajätkälle, miksi et voi ostaa osia Suomen jälleenmyyjältä? Osia pitäisi olla hyllyssä ja hinnat tuskin on 200% USA-hinnoista.
Voin tietenkin ostaa, kysymys olikin että missä ulkomailla osia myydään. Tietääkö kukaan. Hieman vähemmän vielä näkyy näiden Jokomoiden kiluja missään.
Pääsuora on noin 40 metriä ja huiput sweepperiin tullessa on hieman alta 100 km/h.
Rataprofiilin suunniteleminen on aina kakspiippuinen juttu, kokemusta on nyt noin 3 SM radan teosta Ylistaroon.
Siinä on käytännössä kaksi vaihtoehtoa, joko kaamea sumppu (eli ratakaistan leveydeksi 2m sekä pääsuora myöskin kapeammaksi) tai avoimempi rata johtuen mm. mattojen lukumäärästä.
En usko että teknisen sumpun kannattajia on paljoa, koska rata tulee jo nykyiselläänkin helposti liian kapeaksi (tai oikeastaan 2m leveäksi mutta se näyttää jo kovin kapealta, ja tietysti tuntuu ajettavuudessa).
Suorastaan pskan maku jäi suuhun lauantai-illan treenien informoinnista, joka haiskahti vähän ruotsalaistyyliseltä sisäpiirin kotiinpäinvedolta. Kisakutsussa ei ollut treenimahdollisuudesta lainkaan mainintaa ja vasta 20. päivä oli editoitu lauantain aikataulun alimmalle riville treenimahdollisuudesta. Ei näin. Kyseessä Itselle oli täysi yllätys, että lauantaina saa harjoitella ja olin järjestänyt matka-asiat kilpailukutsusta saamien tietojen mukaan.
LainausHyvä, että saa olla sadekelin auto erikseen, mutta mitä lajiryhmä on aikeissa tehdä itse ongelmalle eli liian runsaille sateille?
No tilattiin tietty sellanen halkasijaltaan 50 metriä kokoinen sateenvarjo ja se sitten isketään pystyyn radan keskelle jos vettä tulee. :mrgreen:
YOKOMO-LRP tiimi 2008:
Yokomon tiimi on kasvanut ja lähtee kauteen -08 vahvempana kuin koskaan.
Autona Yokomo RC12L4 World Edition Ver.2006.
Nopariksi valittiin LRP Sphere Comp 07 edition ja koneiksi LRP 5.5t ja 4.5t bondatulla ankkurilla.
Tekniikassa/säädöissä toimii asiantuntijana Tony Raikas. Renkaina käytetään Yokomon mattoautorenkaita.
Kuskit /sijoitus 2007/:
Tony Raikas 4.
Viljami Kutvonen 6.
Nappe Fager 7.
Matias Kuusinen 12.
Joni Minkkinen uusi
Joonas Holsti uusi
Kalle Lauren uusi
Tiimiissähän liikku jo rahaa kun on 7 tiimikuskia!