Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - AAKE K.

Sivuja: 1 ... 28 29 30 [31] 32 33
901
Tulokset / EC Nitro Touring 2007 Madrid
« : 16.08.07 - klo: 17.13 »
Kyllä se siitä ...
First Timed Practice Result
Top 10
1. Teemu Leino - 18 laps in 5:16.218
2. Jilles Groskamp - 18 laps in 5:16.367
3. Rick Vrielijnck - 18 laps in 5:16.821
4. Alessio Mazzeo - 17 laps in 5:00.833
5. Mark Green - 17 laps in 5:01.751
6. Teemu Saarinen - 17 laps in 5:01.820
7. Victor Pelaez - 17 laps in 5:02.680
8. Daniel Tomaschko - 17 laps in 5:02.760
9. Diego Palacios - 17 laps in 5:03187
10.Oscar Cabezas - 17 laps in 5:03.493


902
Tulokset / Vs: LRP Touring Car Master 2007
« : 01.05.07 - klo: 12.21 »
Viljamin LRP MASTERS kilpailusta:
Perjantai:
Paikalle saavuttiin perjantaina hyvissä ajoin ja ei muuta kun tavarat pöydälle ja säätämään kaikki kohdalleen, aikaa oli vielä 4 h ensimmäiseen harjoitukseen. Viljami lähti heti ensimmäiseen harjoituserään. Uusilla matoilla se olikin enemmän luistelua. Harjoituksia tuli ajettua 7 kertaa, mikä oli mielestäni hyvä määrä. Rata oli nopea, mutta yllättävän haastava, keskiosuudella oli nopea shikaani, jonka jälkeen täytyi himmata heti seuraavaan mutkaan. Jos ajoit shikaanin lujaa, tulit mutkaan helposti liian vauhdikkaasti tai väärällä linjalla.
Lauantai: 
Lauantaina oli luvassa 3 ajokertaa. Lähdettiin LRP 4.5 t -koneella, mikä oli sopivan tehoinen.
Ensimmäinen alkuerä: muutama kaato katon kautta ympäri, monta monta sekunttia hukkaan, lopputulos oli 21. mikä oli vähän yllättävää, mutta melkein kaikki teki yllävän paljon virheitä.
Toinen alkuerä: rauhallista ajoa, mutta yksi kaato shikaanin jälkeen ja nostajalle töitä ja kerran kaatui pidosta. Sijoitus 19. Ongelmia oli muillakin sillä kokonaissijoitus oli 18. ja nyt alkoi mieli päästä B-finaaliin.
Kolmas alkuerä: Kaikki peliin. Uudet renkaat alle ja 3.5t -kone kiinni. Juuri ennen lähtöä kokeneilta kuskeilta tuli huomautus, että vanhat renkaat alle ja heti. En vaihtanut. Lämmittely kierroksella ei mitään pitoa ja suoraan seinään ja akkusilta lähti juotoksesta. Kolvasin akun ja yhdeksän kierroksen tulos. Opittiin taas jotain, toivottavasti.
Sunnuntai:
Neljäs alkuerä sunnuntaiaamuna: Vanhat renkaat alle ja 3.5 t kone alla edelleen. 4 minuuttia hissuttelua ja sutimista, sitten löytyi ajolinja ja pito kohdalleen ja Viljami ajoi parhaan kierrosaikansa 13,5x. Kymppä tai pari enemmän kuin A-finalistien. Lähtöpaikka C-finaaliin 8 paikalle. Tulos oli paljon parempi kuin uskalsimme odottaa ennen kisaa.
Teimme vain yhden pienen  muutoksen auton säätöihin koko aikana.
Finaali: Vauhti riittäisi eli vain omaa tarkkaa ajoa linjaa (ajolinja oli n 40 cm leveä, sen ulkopuolella ei ollut mitään pitoa ja sotki vielä renkaatkin) pitkin riittää hyvään sijoitukseen. Viljami teki juuri näin, ajoi ajolinjaa pitkin ja odotti, että edellä olevat tekevät virheen yksi kerrallaan. Sitten takaa tuli välillä kaveri metrin päähän, mutta ei päässyt ohi ja aikanaan takana tuleva teki virheen ja Viljami ajoi lopulta toiseksi, finaalivoittajalle pari sekkaa jääneenä.
Tunnelma oli loistava suomalaisten keskuudessa ja neuvoja tuli pyytämättä yli ”teami” -rajojen. KIITOS. Näin luodaan nuorille kuskeille mahdollisuuden nousta hitaasti, mutta varmasti lajin huipulle.

903
Mielestäni nykyinen SM-sarja palvelee parhaiten kaikkia harrastajia. Tämä on muotoutunut monen vuoden aikana, jolloin on menty kokoajan parempaan suuntaan. Hienosäätöä voidaan käydä siitä, mitkä luokat ajetaan samana päivänä. Nykyinen on paras.
Harjoittelu: sallitaan SM-tasoisissa kisoissa ainakin yksi tai kaksi treeniä ennen kisaa myös profiililtaan. Muistellaampa SM-kisaa Riihimäellä vuonna 2006, siellä "paperilla" oli hyvä kisa tulossa. Mutta olisi vaatinut hieman hienosäätöä profiiliin ja ajajakorokkeeseen yms, mitkä olisi ollut korjattavissa kun olisi ajettu treenit vaikka viikkoa aikaisemmin. Kisan jo alettua on myöhäistä. Ja tämä kisa äänestettiin pois SM-sarjasta. Tänä vuonna kisa olisi ollut varmasti SM-kelpoinen. En kaipaa kisaa, jota ei ole "testattu".
Tämän vuoden Kuusankosken rata ei olisi ollut niin hyvä, jos sitä ei olisi rakennettu ja muutettu kertaalleen. Iso käsi Calelle (+ muut) kun hän tekee asiat loppuun asti ja viimesen päälle.
Yksinkertainen SM-kisa palvelis tulevaisuudessa parhaiten meidän tiimiä. Kun vauhti kasvaa ja menemme enemmän ulkomaille ajamaan, ei välttämättä ole mahdollista kiertää kaikkia Suomen kisoja, vaan osa jää väliin. Silti kannatan SM-sarjaa. Me ajetaan sitten hienoja yksittäisiä kisoja, niitähän nykyiset SM-tason kisat ovat.
Renkaat haluan valmiiksi liimattuna.
Erillistä C-luokan SM-sarjaa en halua...
... paitsi jos TSM-10-luokan SM sarjan kisoista tehdään seuraavanlaisia:
Perjantaina rata suljettu.
LAUANTAI: TSM-10 treenit 6x ja alkuerät 3 kpl (+TSS-10 luokka).
SUNNUNTAI: TSM-10 alkuerät 2 kpl, finaalitreenit ja kaikki finaalit x3. (+TSP-10-luokka).

904
Tulokset / KISATREENIT YLISTAROS 17.2
« : 01.02.07 - klo: 22.29 »
Tullaan treenaamaan, kun semmoiset järjestetään. Hieno homma! Onko ruokaa tarjolla?

905
Power Racing / Power Racing Oy
« : 16.12.06 - klo: 17.59 »
YHTEYSTIEDOT:
Myymälä:Power Racing Oy, Keinutie 1, 00940 Helsinki. myynti(at)power-racing.net. Avoinna sopimuksen mukaan.

www.power-racing.net .
Aake Kutvonen, 040-7607607, myynti. aake(at)power-racing.net
Carl-Magnus Fager, huolto ja tekniikka. nappe(at)power-racing.net

906
Kilpailijoiden kanava / EFRA-säännöt 2007
« : 05.11.06 - klo: 18.15 »
Mäkin kannatan Kärppiä eli ...

907
Kilpailijoiden kanava / EFRA-säännöt 2007
« : 05.11.06 - klo: 17.21 »
Ei paha, sillä 4-kennoa olisi ollut vähän hätiköityä. Nyt saadaan autoista nopeampia kuin tänä vuonna. Uskon suurimman osan kuskeista olevan ensi vuoden lopussa tyytyväisiä tähän ratkaisuun. Mukana ollaan.

908
Yokomo / Yokomo MR-4TC SD
« : 05.10.06 - klo: 21.55 »
Toi One-Way keppi on tarkoitettu nimenomaan driftingiin ja käytetään yhdessä etudiffin kanssa. Saadaan "kässäri" käännöksiä aikaiseksi. Kun mennään kaasulla eteenpäin ajettavuus on sama kuin kiinteessä nelivedossa, jossa on diffit molemmissa päissä eli on suht rauhallinen kun ei vetele.

909
Tulokset / Alue 8 kerhokisakutsu
« : 10.09.06 - klo: 19.34 »
Lainaus käyttäjältä: "camshaft6"
Kertokaapas mihin luokkaan kannattaisi osallistua talven kerhokisoissa, löytyy lrp sphere ja 3star .tsm luokka vaikuttaa liian prolta ja tss taas on ilmeisesti suunnattu alle 18v ,eikä ikä ihan riitä pappaluokkaan(26v).Ikinä en ole kilpaillut ,mutta onko mahdollista päästä tuohon yli 28v luokkaan ja mitkä
 moottorit pitää olla missäkin luokassa .PS pari kaveria on kanssani samassa
tilanteessa.
Kiitos etukäteen.


Alue-8 kilpailusarjassa ei ole ikärajaa TSS-10 -luokassa ja se sopii kaikenikäisille aloittelijoille. Eli joudut hankkimaan kavereittesi kanssa vakioluokkaan sopivan moottorin. Nopari käy siihen hyvin, kts. manuaalista ohjeet.

910
Tulokset / TP-10 kisakausi 2006
« : 31.08.06 - klo: 22.23 »
Tässä kertomusta meidän TP-10 kisoista kesällä 2006 ja kokemuksista.
Keväällä vasta pari-kolme viikkoa ennen ensimmäistä osakilpailua saatiin tietää millä autolla ajetaan kisat ja että ylipäätänsä ajetaan koko sarja.

Hyvinkää
Kone saatiin sisäänajettua ja päästiin radalle Hyvinkäällä kisaa edeltävänä perjantaina ja todettiin auton ja moottorin toimivan niin kuin pitää. Huomio kiinnittyi hyvään ajettavuuteen. Ainoa huolenaihe oli liian lyhyt välitys radalle. Ajettiin 36 min ja todettiin kaiken olevan kunnossa. Autona on Kyoshon V-One RRR ja koneena RB Consept V2 ”Rody”. Lauantaina aamun harjoituksissa todettiin kaiken olevan hyvässä kunnossa. 1. alkuerässä painotin Viljamille, että nyt ajetaan sitten rauhallisesti tarkkaa ajolinjaa, eikä mihinkään ole kiirettä. Lopputulos oli 4. nopein eli hämmästys oli suuri sillä vauhti puuttui pääsuoralla. Sillä tuloksella pääsis jo suoraan finaaliin. Loput alkuerät meni taistellessa sijasta 4-5 Siltasen kanssa, Viljamin päätyessä sijalle 5 eli semi A:n paalulle. Kierrosajassa Viljami jäi n 0,5 sek kärjestä, Teemu Saarisesta. Erittäin positiivinen kokemus.
Semi A-finaali: Loppui ensimmäiseen mutkaan kun takaa tullut ajoi suoraan renkaaseen ja tukivarsi rikki. Kone vähän ryki lähdössä eli oli annettu käydä tyhjäkäyntiä liian pitkään (?). Vauhti oli ollut hämmästyttävän hyvä, kuitenkin.

Kuusankoski
Kahden viikon päästä oli seuraava SM-kisa ja sinne laitetaan pitempi ykkönen ja muuten samat säädöt. Huiput pitäisi riittää sinne radalle.Osakilpailu nro 2 ajettiin Kuusankosken uudella upealla radalla. Rata tuli tutuksi edellisenä päivänä sähkötouringilla eli siellä ei tarvinnut edes treenata rataa. Todettiin vain auton olevan edelleen hyvissä säädöissä. Aamun harjoituksiin laitoin liian isot eturenkaat ja ajaminen oli mahdotonta rataan laitetun pitoaineen vuoksi. Alkueriin laitettiin samaa rengasta kuin suunnittelimme laittavamme finaalin, josko sinne saakka päästäisiin. Alkueräsijoitusta en nyt edes muista, mutta semin Viljami vei kotiin, Tom Kalvesin kanssa väänsivät kilpaa melkein koko erän ajan. Totesin renkaiden kulumisen olevan huomattavan vähäistä muihin verrattuna, joten luottavaisina sorvasin renkaita pienemmäksi finaalia varten. Finaalissa meni Mugen kaksikko menojaan, mutta Viljami peesas Tony Raikasta vain 2-3 sekunnin päässä ja olin kuullut etukäteen Tonyn suunnittelevan renkaanvaihtoa kesken finaalin. 17 minuutin kohdalla Viljami tuli tankkaukseen, mutta kun lähti tankkauksen jälkeen ajamaan niin servo kääntyi oikealle ja se siitä. Jälkikäteen syyksi selvisi transponderin hajonneen ja aiheuttaneen häiriön. Saarinen teki oman maalin (!) kisan puolenvälin jälkeen ja Tony hoiti kisan kotiin. Jossittelulle jäi varaa. Vauhti meinasi yllättää taasen. Tyytyväisiä oltiinkin auton ja kuskin vauhtiin.

Kouvola
Kouvolassa ajettiin radalla, jossa kumpikaan ei ollut ikinä käynyt ja tarkoituksella ei käyty treenaamassa etukäteen. Syy oli se, että Viljami oli menossa ajamaan sähkö EM-kisoja ja halusin nähdä kuinka nopeasti kundi oppii uuden radan. Rata on Suomen nopein eli tarvittiin voimaa ja tarkkuutta. Pääsimme aloittamaan sunnutaiaamuna rataan tutustumisen parilla harjoituskerralla, alku olikin aika vaikean näköistä. Mutta alkuerässä sijoitus oli heti lupaava, 6. nopein aika. Olimme päättäneet ajaa harjoitusta finaalia varten ja Viljami ajoi kovemmilla renkailla mitä muut. No semin kautta oli tarkoitus päästä finaaliin. Sanoin Viljamille, että peesaa semissä nopeinta autoa, että se riittää finaaliin. Ensimmäisellä kierroksella kuitenkin Viljamin vauhti oli omaa luokkaansa ja johti jo puolella kierroksella ennen 1. tankkausta. No polttoaine loppui ajassa 4.45 eli vauhti tarvitsi polttoainetta enemmän kuin olin laskenut. Pari kierrosta jäljessä Viljami pääsi matkaan taas. Hän ajoi kaikki kiinni ja jäi 1,7s. voitosta, finaaliin kuitenkin. Finaalissa taas toitotin tasaisen ajon tärkeyttä. 8 paikalta hän alkoi napsia sijoituksia tasaiseen tahtiin, lopputulokseksi tuli 3. sija. Tony Raikas voitti ja Teemu Saarinen oli toinen. Tutkalla mitattiin huippunopeuksia, Tonylla ja Teemulla nopeudet olivat 95 km/h ja Viljamilla 90 km/h.

Helsinki
4. osakilpailu ajettiin 27.8. Helsingissä. Kouvolan jälkeen oltiin laitettu auto näyttelykuntoon ja otettiin tositoimiin vasta kisa-aamuna. Luotimme autoon täysin. Viljami ei treenannut polttisrataa ollenkaan ennen kisaa.  Aamun treenit oli taas vähän hankalaa, mutta viimeisessä alkuerässä Viljami ajoi suoraan finaaliin neljänneksi nopeimmalla ajalla, taas ajettiin alkuerät samanlaisilla renkailla kuin finaalissa oli tarkoitus ajaa. Finaali oli sitten tapahtumarikas. Teemu Saarinen lähti menemään omia menojaan ja Tony Raikas peesas perässä. Viljami taisteli tiukasti sijoista 3-5, kunnes poistui pensaaseen (kaasu hirtti pari kertaa täysille/ radiohäiriö??) No sen jälkeen Viljami aloitti takaa-ajon. Totesin, että tolla ajolla renkaat ei kestä maaliin saakka, mutta olihan se hyvä purkaa kiukkua pois. Aika moni vaihtoi renkaan (oikea takarengas). Olin laskenut pääsevämme maaliin  yksillä renkailla kun Viljami ajaa pehmeästi, mistä ei ollut tietoakaan. Yht´äkkiä kuulutettiin , että Viljami johtaa kisaa. Heti takana oli kuitenkin sekä Tony uusilla renkailla että Teemu. Molemmat pääsivätkin ohi kunnes Teemulla särkyi vaihteen rattaita muutamaan otteeseen ja jäi lopulta tien varteen. Loppuen lopuksi Viljami ajoi toiseksi vain reilun kierroksen Tonyn takana. Oikealla puolella oli 2 mm rengasta jäljellä. Lisäksi olin ollut hidas tankkauksessa, Ola huomautti. Finaalissa 8 kuskia ajoi yli 114 kierrosta ja tämä kuvaa hyvin nykyisten autojen ja moottorien (polttoaineiden) laadun. Täytyy siis oikeesti ajaa kisaa koko 45 min ajan eikä vain kruisailla maaliin. Kustannukset meidän kisassa oli 1 l pottoainetta n 10e, 1 kpl hihna n 16 e (meni kolarissa), 2 settiä renkaita a 28 e sekä 1 kpl tulppa 5 e, vaihdoin varmuuden vuoksi kun kone oli ollut piikillä viimeisessä alkuerässä.

Kauden lopputulos oli SM-sarjassa upea 3. sija, kokemusta tuli runsaasti. Ensi kesänä on tarkoitus testata autoa enemmän ja treenata ratoja etukäteen ja kokeilla mihin vauhti sitten riittää. Luokkaan on tulossa lisää porukkaa ja uskon osallistujamäärien liikkuvan 30 ja 40 välillä. Tämä on rata-autoilua parhaimmillaan.

911
Tulokset / Sähkötouring EM 2006 - Türkheim, Saksa
« : 10.08.06 - klo: 17.50 »
Ensikertalaisen tunnelmia. Viljamin kisaraportti löytyy www.power-racing.net. Täytyy sanoa, että jokaisen kynnelle kykenevän touring -kuskin on ehdottomasti koettava tuon tasoiset kisat. Olen ihan myyty, sillä 150 nopeeta kuskia samassa paikassa antaa lähtökohdat hienolle tapahtumalle. Ulkona kun ajetaan, niin joskus sataa, mutta me lähdettiin asenteella, että aina mennään radalla kun on mahdollista satoi tai paistoi. "Pessimisti ei pety koskaan", sanoi Lehdon Kalle sopivasti jossain vaiheessa. Lauantain alkuerät ajettiin täysin kuivissa olosuhteissa, joten se ilahdutti erittäin paljon. Kisan aikana aikataulu eli jonkun verran, mutta ei haitaksi asti kunhan muisti laittaa akut latinkiin ajoissa. Vauhti kisassa oli hyvää tasoa, jos kävit ulkona 20 kaveria meni ohi vaikka et olis edes pysähtynyt. Silti vauhti ei ollut niin tekniikkaan sidottua kuin olin pelännyt.
Ikäjakauma on näköjään muualla Euroopassa erilainen kuin Suomessa eli kuljettajat olivat vähän iäkkäämpiä kuin Suomen joukkueessa.
Säännöt: rengassääntö on hyvä, 1 setti saderenkaita ja slicksejä 6 kpl renkaita alkueriin ja 6 kpl uutta rengasta finaaleihin eli 12 rengasta on käytössä finaaleissa. Alkuerät 5 kpl joista 2 parasta lasketaan pisteisiin. KAIKKI finaalit ajettiin kolmeen kertaa, hienoa. Ajaa sai koko rahalla vaikkei mahtunutkaan 10 sakkiin, vielä  8)  . Ajotyyli oli puhtaampaa kuin alunperin odotin. Tuomarit oli kisassa ajantasalla, sillä jos kuulutettiin antamaan tietä ja sitä ei annettu, niin auttamalla kevyesti hitaampi sivuun, ei tullut edes huomautusta. Kerran EFRA-pomo Dallas kutsui Viljamin ja minut puhutteluun, mutta sekin meni rakentavassa hengessä. Seuraavassa lähdössä Viljami sai tyypiltä kehuja selvällä Suomella: huva huva.
Suosittelen EM-kisoja 2007: kaikille TSM-kuskeille, myös nuorille ensimmäistä kautta ajaville (kuten nyt Viljami), uskoisin ProStock -kärkipään kuljettajien viihtyvän ja pärjäävänkin kisoissa. Me ollaan ainakin menossa. Ranskaanko?

912
Tulokset / VAU kerhokisat 2006, touring sähkö ja polttis
« : 15.05.06 - klo: 08.23 »
Torstaina 18.5.2006
Paikka: Tattarisuo, Helsinki. Aloitus n. 17.00 ulos viimeistään klo 21.00. Luokat: yhdistetty TSS-10 ja Syndicate sekä TSM-10, sekä TP-10. Säännöissä joustetaan aloittelijoiden kohdalla. Tervetuloa.
Sähkö: 2 x alkuerä, 2 x finaali.
Polttis: 2 x alkuerä, finaali 20 min.
Ladatkaa akkuja valmiiksi, sillä aikataulu on tiukka.

913
Tulokset / VAU Kerhokisat talvella -05/06
« : 30.12.05 - klo: 16.50 »
Kevät kauden kisat aloitetaan lauantaina 14.1.2006. Sisään pääsee klo 10. Luokat Syndicate+TSS-10, TSM-10 ja Drifting. Aikataulu jatkuu pääpiirteiltään ennallaan eli lähdöt alkaa klo 11.00. TERVETULOA.

914
Sähköautot / kokemuksia harjattomista moottoreista!
« : 16.12.05 - klo: 10.48 »
Alue-8 kisoissa MN-10 luokan 3 viimeistä kisaa on voitettu LRP Sphere+Vector 3 yhdistelmällä. Viimeinen YLIVOIMAISESTI. Tehoa on tarpeeksi ellei liikakin. Suosittelen harrastajalle Vector Star 1 ja kokeneelle harrastajalle Vector Star 2 ja kisakuljettajalle Vector Star 3 -konetta.

915
Lounaaksi on tarjolla pizzaa 7 e sis juoma 0,3l.

916
Tämähän on alue-8 kerhojen välinen kisasarja ja mielestäni ko alueen kerhojen jäsenet ovat etuoikeutettuja osallistumaan kilpailuihin.

917
Yleinen keskustelu / Re: Driftailua!
« : 29.10.05 - klo: 20.11 »
Lainaus käyttäjältä: "<DeadFox>"
Olin täällä Helsingissä Xtreme car shoussa, siellä sai driftailla mattoautolla
ja että oli siistiä!! Ne oli jotain sähkö toimisia, merkkiä en tiiä... :?
Kummiki viritettyjä... Ois pitäny ottaa videokamera, mutta ei sit otettu...


Ne oli Yokomoita ja niitähän pääsee näkemään taas esim. 3.12. Vantaan Rajatorpassa klo 11=>.

918
Paikalla myös buffetti.

919
Tulokset / DRIFTING mukana
« : 20.10.05 - klo: 18.00 »
Drifting -kisat ajetaan 3.12. -kisojen yhteydessä. Vähintään 6 kisaajaa tarvitaan. TS-10 säännöillä, seuraavin poikkeuksin: renkaat: drifting -renkaat, Yokomo vanhempi tai uudempi malli käy. Kori vapaa, tuning hengen mukainen. Aikataulu löytyy topicin ensimmäisestä osiosta.

920
Sähköautot / Driftaajia pk. seudulta
« : 16.10.05 - klo: 21.03 »
Tänään olin Rajatorpassa driftaamassa ja täytyy sanoa, että haastetta riittää vaikka teoriassa kaikki tapahtuu hitaasti. 2-3 kierrosta meni hyvin, mutta muuten oli hakuammuntaa. Kisojakin on taas pyydelty, täytýy vaan ottaa kalenterit esiin. Vaun vuoro on sunnuntaisin klo 12-16, sinne vielä mahtuu mukaan. Hommataan lisäaikaa jos tulee paljon porukkaa.

921
Kilpailijoiden kanava / FTT 2006 Renkaat valittu!
« : 04.10.05 - klo: 20.37 »
Power Racing Oy sivuilla rengas on myytävänä ennakkoehdoin 166,-/20 paria + toim.kulut. Eli kerätkää porukka ja tilatkaa ennakkoon niin pääsette testaan. Myyntihinnaksi renkaalle tulee olemaan 10,-/pr 15.10.05 jälkeen. Renkaat tulee vkon-parin kulutta. Verkkokaupan kohdasta: Renkaat ja vanteet -> Touring -kumirenkaat.

922
Kilpailijoiden kanava / Kysymys finaalien pistelaskusta
« : 23.09.05 - klo: 21.31 »
Kuulosti aluksi hyvältä idealta, mutta. Jos lähtöpaikka lasketaan lopputuloksiin, niin B,C, ... finaalit voidaan ajaa yksinkertaisina, kun sen jälkeen alkaa olla jo järjestyskin selvillä. Säästyy aikaa ja päästään aikaisemmin kotiin. Vai mikä se pääasia olikaan? Mun mielestä kaikki finaalit pitäisi ajaa kolmeen kertaan.  Alkaiskohan tähän olla mahdollisuus kun touringissa ajetaan 2 luokkaa/pv. Vähennetäänkö alkueriä, kolmeen.

923
Yleinen keskustelu / Vantaan Autourheilijat, Rajatorppa
« : 28.08.05 - klo: 21.27 »
Rajatorpan kalliosuoja, Rajatorpantie, Vantaa

Ratakortti v.2005 VAU:n jäseniltä 34e ja muille 68e. Ratakortti on voimassa kalenterivuoden.

Ke klo 17.00-21.00
La klo 10.00-17.00
Ovet suljetaan silloin kun vuoro loppuu.
Ratakortti täytyy olla maksettu.

ALOITTELIJAT
Su klo 12-16.00. Ilmaiset ajovuorot (omalla autolla) aloittelijoille aina tasalta ja puolelta n 10 min. Vuokra-auto 4e/ajokerta (7-10 min). Muilta vaaditaan ratakortti.

AMMATTILAISET
Pe klo 16.30-21.00. SM-, EM- ja MM-tasoisille kuljettajille rauhoitettu ilta.  Erillinen maksu, ratakortti ei kelpaa. Yhteyshenkilö: Teemu Leino.

Lisätietoja: aake@power-racing.net

924
Tulokset / VAU kerhokisat KESÄ -05
« : 03.08.05 - klo: 10.49 »
TS-10 luokassa on harjattomat koneet sallittu.

925
Tulokset / VAU kerhokisat KESÄ -05
« : 01.08.05 - klo: 15.29 »
Torstaina 4.8. ja to 25.8. ajetaan taas kerhokilpailut tattarisuon radalla.

Aikataulu tällä kertaa:


Eräkierros 1:
Syndi TS-10 TP-10
alk 17.00

Eräkierros 2:
Syndi TS-10 TP-10
alk 18.00

Finaalikierros 1:
Syndi TS-10 TP-10
alk 19.00

Finaalikierros 2:
Syndi TS-10
20.00

Osallistumismaksu 5 e.
Henkilökohtaiset transponderit käytössä, jollei ole omaa, niin kerholta saa vuokrata transponderin 5e/päivä.

Luokat kuten ennenkin, Syndicate, TS-10 ja TP-10.

Tulkaa ajoissa ilmoittautumaan jotta saadaan kaikille transponderit syötettyä koneelle!

Kaikki mukaan

926
Tulokset / Kerhokisat 10.7.05
« : 05.07.05 - klo: 21.07 »
Sunnuntaina 10.7 ajetaan taas kerhokilpailut tattarisuon radalla.

Aikataulu tällä kertaa:


Eräkierros 1:
Syndi  TS-10  TP-10
13:00  13:10  13:20

Eräkierros 2:
Syndi  TS-10  TP-10
14:00  14:10  14:20

Finaalikierros 1:
Syndi  TS-10  TP-10
15:00  15:10  15:20

Finaalikierros 2:
Syndi  TS-10
16:00  16:10

Henkilökohtaiset transponderit käytössä, jollei ole omaa, niin kerholta saa vuokrata transponderin 5e/päivä.

Luokat kuten ennenkin, Syndicate, TS-10 ja TP-10.

Tulkaa ajoissa ilmoittautumaan jotta saadaan kaikille transponderit syötettyä koneelle!

Kaikki mukaan  :wink:

927
Tulokset / VAU kerhokisat KESÄ -05
« : 19.06.05 - klo: 19.15 »
Tuloksia:
Osakilpailu 1
Syndicate:
1 Holsti Joonas
2 Kaasinen Aleksi
3 Kutvonen Viljami
4 Möller Mikko
5 Lindvall Niko
TS-10
1 Fager C-M
2 Lindvall Niko
3 Lauren Kalle
TP-10
1 Holsti Joonas
2 Kaasinen Harri
3 Westerlund Janne
4 Kettunen Taneli

Osakilpailu 2
TS-10
1 Hölttä Matti
2 Fager C-M
3 Holsti Joonas
4 Lauren Kalle
5 Kutvonen Aake
TP-10
1 Kaasinen Harri
2 Kettunen Taneli

928
Tulokset / VAU kerhokisat KESÄ -05
« : 06.06.05 - klo: 21.11 »
KISAT JATKUU SAMALLA AIKATAULULLA LA 18.6. JA SAMOILLA LUOKILLA. KAIKKI MUKAAN.

929
Yleinen keskustelu / Helsinki , Tattarisuo
« : 05.05.05 - klo: 20.20 »
Helsinki, Tattarisuontie, FK-radan takana
Alustava:

ma polttis, iso rata
ti polttis, iso rata ja isot autot
ke sähkö, pieni rata
to VAU sähkö + polttis, pieni rata, aloittelijat ovat tervetulleet
pe ?
la kaikki mukaan, 10 min ajovuorot
su kaikki mukaan, 10 min ajovuorot

930
Tulokset / VAU kerhokisat KESÄ -05
« : 03.05.05 - klo: 20.05 »
Tattarisuolla, Helsinki.
Kartta:
http://www.kolumbus.fi/karvonen.tapio/VAU/tattarinsuo.gif
Ajetaan 1. osakilpailu sunnuntaina 22.5.
Luokat: TS-10, Syndicate ja TP-10
Rata: pieni rata
Kilpailukaavio: sähkö 2 x alkuerä, 2 x finaali, TP-10 2 x alkuerä finaali 20 min.
Aikataulu:
Sisään klo 11.00
12:30 1. alkueräkierros
14:00 2. alkueräkierros
15:30 1. finaalikierros
16:00 TP-10 finaali 20 min
17.00 2. finaalikierros

Syndicate 6min
TS-10 5min
TP-10 alkuerä 5 min

Tervetuloa kaikki kauempaakin, ei lisenssipakkoa. Osallistumismaksu 5 e.
Lisätietoja aake@power-racing.net

Paikka avoinna: kierroslaskija

Sivuja: 1 ... 28 29 30 [31] 32 33