Iteltä löytyis tietotaitoa 3dsmaxin kanssa. Eli ratojen kanssa voin avittaa jos on tarve! Ajattelin huvikseen kokeilla miten tätä konseptia saisi sovellettua Unity-moottorin pohjalle jossain välissä jos aikaa ja tahtoa riittää :D
Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.
Näytä viestit valikkoLainaus käyttäjältä: MonsTTer - 03.01.16 - klo: 18.58Lainaus käyttäjältä: AlfaCorse - 03.01.16 - klo: 16.31Juuri ollaan kerhokisat sarjan osakilpailusta tulossa Raisiosta.
Mielenkiintoisen näköinen luokka! Lähinnä nousi kysymys, että ajetaanko näillä autoilla nykyään enään kilpaa hirveästi?
Taisit olla Kymenlaaksosta?
Korialla Kymenpienoisautokerholla on kiinteä sisärata. Ovet on auki sunnuntaisin.
Siellä on myös VTR harrastajia.
P.S. Radalla voi myös driftata.
Lainaus käyttäjältä: yorak - 02.01.16 - klo: 01.40
Kiitos AlfaCorse kiinnostuksesta.
Unityä osaan vähän, mutta tässä harjoituksessa tavoitteena on pelimoottoria myöten avoimen lähdekoodin tuote. Sen lisäksi tietty, että Blender on loppuviimein itselleni tutuin ja että siinä mallinnus ja pelinkehitys tapahtuu samassa ympäristössä, skriptauskieli on Python ja vanhahtava tekniikka rajaa tekee tästä yksinkertaisemman ja siten paremmin rajatun projektin.
Lainaus käyttäjältä: TOMMI - 30.12.15 - klo: 14.16
Mun vanhasta autosta on kyse. Ohjaus tehty uusiksi, eli alkuperäiset ohjauksen palikat keskeltä pois ja tilalle levy. Ohjauslinkkien kiinnitys lähemmäs napoja. C-palat katkastu, alaosa vain jätetty. Spooli takana, diffi edessä. Toinen hihnapyörä spurrin vieressä vaihdettu pienempään= takapyörät pyörii enemmän kuin etupyörät. Tossa isoimmat muutokset.
Lainaus käyttäjältä: Ipperu - 30.12.15 - klo: 10.18
Millä tavalla olet muokannut auto Drifting -käyttöön? Eikös tuo ole "Touring" -kisaamiseen tarkoitettu alusta...Kiinnostaa vaan tietää, jos alan muuttamaan omaa Tamiyaani Drift-autoksi.