Edelleen sitä teoriaa millä ei tässä asiayhteydessä ole mitään merkitystä.
Keskustelu lähti käyntiin TM topikista missä tuputettiin setuppia ja lopulta jopa alettiin vänkäämään kuinka se setuppi olisi ollut hyvä radalla missä ajoimme.
Japa japa, tässä topikissa (Anti-squat) nimenomaan teorialla on merkitystä mutta taasen taikatiimin topikin asioilla ei, muuten kuin esimerkkeinä oikeasta elämästä.
Käsittääkseni tässä topikissa nimenomaan paneudutaan tuohon anti-squattiin, niin teorian kuin käytännönkin pohjilta, ei siis tiim magikin säätöihin tms., niistä voidaan sitten keskustella kys. auton topikissa jahka heuli sen availee (jos ollaan kilttejä..?).
Mutta tosiaan, aina ei teoria kohtaa käytäntöä, varsinkaan silloin kun muuttujat ovat pelissä niinkuin Hoke tuossa kertoikin.
Itseäni kiinnostaisi tietää miten paljon anti-squatin säädöllä on eroa autokohtaisesti jos ajetaan samaa rataa samoissa olosuhteissa, eli miten kys. säätö vaikuttaa esim. hobaossa verrattuna vaikka kyöstin autoon?