Heuli: Kuten tossa varmaan joku sanoikin, niin radan lämpötila ja renkaan toimintalämpotila on eri jutut. Eli radan ollessa vaikka +8 astetta on renkaan lämpötila optimissaan (ehkä) 20-30 asteen hujakoilla. Jos ajaa maltilla niin lämmettyään renkaat pysyvät tuossa lämpötilassa. Kitka lämmittää ja kylmä ilma sekä kylmä rata jäähdyttää rengasta. Renkaanlämmittimillä luonnollisesti pyritään saamaa renkaat heti toimintalämpötilaan.
Testituloksista sen verran, että mitä kylmempää on ollut sitä lujempaa on aina menty. Ainakin Piteillä, SS:llä ja CS:llä.
Teppo: Turun kisat jäi valitettavasti väliin työesteiden takia. Köyhän opiskelijan kun on tehtävä kesällä töitä, että voi talvella harrastaa (ja syödä
) Kuulin muuten jotain juttua, että joku keltasinivalkonen auto oli finaaleissa hakenu vähän omaa linjaa siinä takasuoran shikaanissa... :mrgreen: