Kannattaa hankkia heti se juotosasema ja siihen vielä leveä kärki.
Oikeasti todella hyvä ja ollut käytössä kymmenen vuotta.
Rinnalla käytetty Wellerin juotosasema ei ole pätkääkään parempi vaikka maksaakin moninkertaisesti enemmän.
Oikeasti todella hyvä ja ollut käytössä kymmenen vuotta.
Rinnalla käytetty Wellerin juotosasema ei ole pätkääkään parempi vaikka maksaakin moninkertaisesti enemmän.






