Päävalikko
valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - Beris

#61
Eikä nyt integroitu näytönohjainkaan haittaa, koska siihen voi ostaa irrallisen rinnalle... Eikö?
#62
Mää oon vetäny vasta about 20%... Viikonlopun peli ollu, autona VW Golf Gti.
#63
Mulla olevasta versiosta löytyy ainoastaan 32 autoa... Eli ei läheskään noin paljon...
Pelaako kukaan muuten netissä?
#64
Näin on näpyttimet...
#65
Tää on kuulemma älyttömän hyvän näkönen tietokoneella... Itse hommaan huomenna ja arvatkaa mitä teen kun pääsen koulusta? Aivan oikein! Käyn p*skalla  :D  (mulla taas tä läppä lentää) :lol:
#66
Tietääkö kukaan mikä on pelin hinta kun se tulee kauppoihin?
#67
Vapaa keskustelu / Virtuaali Tunaus
24.11.05 - klo: 07.05
Ton BMW:n etuvanteessa on tota oranssista "tarrasta" jääny jotain rämmäleitä.
#68
Vapaa keskustelu / Virtuaali Tunaus
13.11.05 - klo: 10.03
Joo'o... Nyt on munkin EKA työ valmis:
http://img487.imageshack.us/my.php?image=tunedhummerh24bu.jpg
Ja alkuperäinen:
http://www.edmunds.com/media/roadtests/firstdrive/2003/hummer.h2/03.hummer.h2.f34.500.jpg
Pankaa sitte ihmeessä kommenttia ja ottakaa huomioon, että tämä on eka työni.
#69
Vapaa keskustelu / Virtuaali Tunaus
13.11.05 - klo: 09.28
Enpä tuosta madaltamisesta enää tiedä, koska se saattaisi näyttää jo siltä että ottaa maahan kiinni. Vanteet olisivat voineet olla isommat...
#70
Vapaa keskustelu / Virtuaali Tunaus
09.11.05 - klo: 16.55
Aattelin tuunata ukkon Volvoo :D En tie mitä tulee...
#71
Vapaa keskustelu / vitsipalsta!!!
03.11.05 - klo: 15.38
Dodi...
90v. nainen oli juuri jäänyt leskeksi ja kertoi miehensä kuolemasta: "Olimme rakastelemassa kirkon kellojen tahtiin. Ding oli sisään ja dong oli ulos. Mieheni kupsahti kun ohitse meni jäätelöauto".   :mrgreen:
#72
Juu, määki pistin YV:tä Hulille eikä kauan mennyt kun miika-91 oli historiaa :)
#73
No huh huh... Tosa kyllä säikähti pahanpäiväsesti :D
Ois tän tietty voinu laittaa "nettipelit"-osioon :? ...
#74
Mistä sais tehokkaan, hyväkuntosen, ja aika halvalla tietokoneen, jolla vois pelata ja surffata? Olisin omaa konetta hankkimas   8)
#75
Se kysyy käyttäjätunnust ja salasanaa :?
#76
Siis tonne pitää rekisteröityä et voi ladata ton? :?
#77
Mistä voi ostaa alumiiniputkea? :oops:
#78
Okei, kiitos...
#79
Nii mää vähä tarkennan :)
Eli noihin ruutuihin jos joku viitsisi laittaa mittoja omasta pyörästä joka ois ton mallinen(esim pekka v:n Brooklyn) niin olisin todella kiitollinen. Muokatun kuvan voi lähetää sähköpostiini: miikberg@tkukoulu.fi KIITOS!
#80
Lainaus käyttäjältä: "Pekka V"Brooklyn nykyään. Tulossa vielä etujarru kunhan saan oikean kokoisen jarrulevyn.
Tommosen vois itte tehä 8)  En kyl tiiä tämmösist pyörist paljo pa*kaakaa, mut voisko joku ystävällisesti kertoo mittoja?

Muuten oon kyllä pyörien kanssa sählänny(Kombi Maxi :) ,Tunturi scambo).
#81
Minkä kokoset renkaat tos on :oops: ?
#82
Älkää nyt sitten haukkuko maan rakoon :D  Eli onko mahdollista liittää tietokonetta stereoihi joissa EI OLE AUX-SISÄÄNTULOA? Voiko tällaisen sisääntulon rakentaa jotenkin  :oops: ?
#83
Dodii, koht on kyytsäminenkin sitte laillista... Paras laki pitkään aikaan :D .
#84
Yleinen keskustelu / Itse tehty Rc-auto!
02.10.05 - klo: 12.31
Paa ihmees kuvii...
#85
Vapaa keskustelu / Samurize
29.09.05 - klo: 17.01
Eipä taida kukaan haluta keskustella Samurizesta...  :?
#86
Vapaa keskustelu / Samurize
25.09.05 - klo: 19.29
www.samurize.com

Onkos kukaan yrittäny sätätä ton kans? Meiti kuuli just tost ohjelmast ja ny on eka työ tekeillä 8) ...
#87
Lainaus käyttäjältä: "Jose.92"Pystyisiköhän s ykköseen asentamaan kierrosluku mittarin?
Kai sitä pystyy, mutta en tiedä kuinka hyvin :lol:
#88
Ei mittää alumiinia ku valuurautaa vaa :D... Ei kai zoukki zoukki...
#89
Onkos kellekkään tullut mieleen rakentaa itse tuollaista pyörää? Niinku hitsata runko ja niin pois päin... Eilen ennen nukkumaan menoa tuli vaa villi idea!:D
#90
Voi pjaska ko ei oo vapait servui :( ...