Eikä nyt integroitu näytönohjainkaan haittaa, koska siihen voi ostaa irrallisen rinnalle... Eikö?
Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.
Näytä viestit valikko
Lainaus käyttäjältä: "Pekka V"Brooklyn nykyään. Tulossa vielä etujarru kunhan saan oikean kokoisen jarrulevyn.Tommosen vois itte tehä 8) En kyl tiiä tämmösist pyörist paljo pa*kaakaa, mut voisko joku ystävällisesti kertoo mittoja?
Lainaus käyttäjältä: "Jose.92"Pystyisiköhän s ykköseen asentamaan kierrosluku mittarin?Kai sitä pystyy, mutta en tiedä kuinka hyvin :lol: