Juu'u mullakin on scambo eikä sillä tosiaan mennä hirveesti mettää rässimää:D
Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.
Näytä viestit valikkoLainaus käyttäjältä: "uni"Kai se on jokin risteytys päytätennistä, Aku Ankkaa ja Star Warssia :D ...Lainaus käyttäjältä: "Jose.92"1 bingi unkka wader
Siis mun on ihan pakko kysyä että mitä hemmettiä tää tarkoittaa? Meni ihan totaalisen ohi.
Lainaus käyttäjältä: "stone bomber"Montoya ei tosiaankaan osaa auttaa, ainakaan kimiä!Täytyy muistuttaa ettei kolari Pizzonian kanssa ollut Montoyan vika vaa huonoa tuuria
Tehnyt varmaan jonkun sopimuksen alonson kanssa, että se tekee möhellyksiä. Sen verran outoja kisoja se on joa ajanut tässä loppukauteen tultaessa.
...
Lainaus käyttäjältä: "Jussi_"15v tammikuussa.Sama mulla...15sta päivä...
Lainaus käyttäjältä: "hyper-pappa"Kun yritän polttaa koneelta musiikkia CD-levylle, niin miksi en onnistu? Olen tehnyt kaikki mielestäni oikein (ohjelmana toimii Nero StartSmart). Nero tekee kaikki ihan normaalisti, mutta kun yritän kuunnella sitten levyltä musiikkia niin siellä ei ole mitään. Mikä on vikana?Itse ainakin pystyn polttamaan kyseisellä ohjelmalla... Poltatko CD:n audiona vai datalevynä?
Ja olen varma että cd on tyhjä
...
Lainaaviimeiseksi se on Ferrari, Minardi tai Jordan.Tuohon voidaan lisätä vielä Bridgestone... Pääsyyllinen on mielestäni Michelin...