Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - reittila

Sivuja: 1 ... 20 21 22 [23] 24
661
Tulokset / Kilpailukalenteri 2003
« : 24.10.02 - klo: 10.55 »
Kiitos "selkokielisestä" versiosta..

662
Tulokset / Kilpailukalenteri 2003
« : 23.10.02 - klo: 17.40 »
Ja kaikilla on Excel käytössä ?

663
Tulokset / Re: Lopulliset ilmoittautujat
« : 18.10.02 - klo: 10.49 »
Lainaus käyttäjältä: "CAi"
Tjh-10 ja TSF-10 luokkia ei ajeta vähäisen osanottaja määrän vuoksi.
TS-10 luokassa kuskeja on mahtavasti 40 kpl
ja TJ-10 luokassa 12 kpl.
Erälistat yritän saada näkyviin huomenna


Eikös juuri TJH ja TSF-luokat olleet ennakkoon kaikkein suosituimmat ?  :lol:
Ainakin suurinta ääntä niistä pidettiin.

664
Tulokset / Kilpailutoiminta uudistuu - vai uudistuuko ?
« : 15.10.02 - klo: 10.18 »
Lainaus käyttäjältä: "Teppo"
...joka ei ole  tuettu seuraavissa tapauksissa...plaa plaa plaa...  :mrgreen:


Joopa joo, mutta on _keksitty_   8)
Tukeminen/tukematta jättäminenhän on sitten valintakysymys  :mrgreen:

665
Tulokset / Re: jep jep
« : 14.10.02 - klo: 19.28 »
Lainaus käyttäjältä: "viksma-a"
Lainaus käyttäjältä: "Pete88"
Siinähän oli asiaa!
_________________________________________________________
Ps: Pitää perustaa foorumi jossa voi puhua web kameroiden ja mikin välityksellä  :wink:


toi peten idea on fantastinen


Fantastinen tai ei, mutta on jo kertaalleen keksitty mm. Microsoftin toimesta, nimittäin Netmeeting.

666
Tulokset / Re: Pro-Stock
« : 07.10.02 - klo: 10.50 »
Lainaus käyttäjältä: "winqqu"
Tulihan se sieltä ... tavoitteilla on taipumus toteutua !

Yhdyn CAi.n kommenttiin täysin, luokan on oltava mahdollisimman avoin kaikille halukkaille rajoittuen ainoastaan moottoriin ja renkaisiin. Mitä enemmän rajoituksia sen vähemmän osallistujia.

Liityn Vesan rinnalle haastajiin: Reittilä, olet haastettu !


Katos katos !
Jotenkin alkaa vaikuttaa ihan siltä, että luokkahan on runnottu läpi ihan vaan sen takia, että papat saa haastaa meikäläisen ;)
No nyt ainakin Mäntsälässä on TS-10 mielessäin  8)
Katsomma sitten myöhemmin, josko sais hankittua 17-kiekkasia ankkureita...
Säännöthän vaikuttaa ihan hyviltä.

667
Tulokset / FinTrack talvisarjan säännöt?
« : 30.09.02 - klo: 09.44 »
Lainaus käyttäjältä: "Teppo"
Ei se foameilla ajaminen suoraan varmaankaan nosta kuluja jos puhutaan kumi+insertti+vanne/foamvanteella  per akullinen ajatteluna.

Taidetaan Englannissa ajaa foameilla talvisarja mutta eihän se eurooppaa olekaan... Pahamennä sanomaan mikä on se paras ratkaisu, foameilla on kiva treenailla, mut ei olis kiva tappaa tourinkia 12-luokan tavoin...


Ehkei noin laskettuna, mutta tarvitaan kuitenkin rengassorvi, parempia akkuja, kosminen määrä erilaisia rengasseoksia/testejä jne.

668
Tulokset / FinTrack talvisarjan säännöt?
« : 29.09.02 - klo: 20.44 »
Lainaus käyttäjältä: "Teppo"
Lainaus käyttäjältä: "reittila"
Ensin saadaan TS-luokan kuskit ajamaan samaa kisaa ja sitten taas ollaan väsäämässä uutta kahtiajakoa...
Ehkä taustalla onkin se, etteivät huiput halua ajaa samaa kisaa meidän harrastelijoiden kanssa ?


Ajaisin mielläni kisoissa joissa on useampi kuin 5 kuljettajaa perluokka. En ole vielä täysin ymmärtänyt miksi luokkia pitää lisätä jotta "vanhemmat stanut" pääsisivät omaan luokkaan? Kaikista järkevimmät unohtavat ne huippuun viritetyt stanumoottorit (joita pitää zäppää joka akun jälkeen  :wink:  ) ja ajaa viritetyssä kuin muutkin. Alkuerissä samantasoiset kuskit ajavat omissa erissää kuitenkin, ja mielestäni sama onko finaalin nimi ts-10 c finaali vai tspappa-10 a finaali... jos se palkinnoista on kiinni lahjoitan jokaisen talvisarjan pystini pappastanu osaston kundeille... lisää löytyy myös varastosta muovisäkkikaupalla...  :lol:

Mitä foameihin tulee, en ole kyllä yksiäkään saanut mistään ostaa joten paha sanoa paljonko ne kaupanhyllyllä maksavat? Todettakoon että ajaminen foameilla on hauskaa ja mukavaa puuhaa  :mrgreen:  ja tarkennukseksi vielä maininta että Take-off CS renkaat ovat huonoimmat renkaat joilla kotiradan matoilla olen ajellut...


Yritän sanoa, että jos porukkaa halutaan lisää kisaamaan ja kustannuksia alas niin foamiluokka ei palvele tätä pyrkimystä.
Varmasti on kiva ajaa kiskopidolla, siksi varmaan Märklin-harrastajia onkin niin paljon ;)

669
Tulokset / FinTrack talvisarjan säännöt?
« : 29.09.02 - klo: 16.23 »
Lainaus käyttäjältä: "Mr Cale"
Ei tässä ollakaan mitään perinteistä TS-10 syrjäyttämässä. Foameilla ajettaisiin vaan talvella.

Luokka on alkujaan kai enempi vähempi pro-kuskien ideoima. On kuitenkin huomattu, että kukaan kuka on solukumeja matolla turistissa kokeillut ei meinaa enää kirveelläkään vaihtaa takaisin kumirenkaisiin. On totta, että pidon lisääntyessä teho (akut) ratkaisee enemmän, mutta pointti onkin se että halukkaille annetaan mahdollisuus kilpailla solukumirenkailla keskenään.

Oma henkilökohtainen mielepiteeni on, että talvikausi on ajotuntuman ylläpitämistä kesää varten. Ajetaanhan kaikki arvokilpailutkin kesällä ja ulkona. Pääasia on että ajaminen on hauskaa ja sitä se solukumeilla totisesti on. Ei haittaa pätkääkään vaikka "prokuskit vetää edellä ylivoimaisella kalustollaan" :roll: (piikki kalustopiipittäjille), ajan silti matolla sata kertaa mieluummin solukumeilla kuin lipsuulipsuu-kumeilla.


Henkilökohtaisesti homma ei ole kalustosta kiinni, mutta en vain jaksa ymmärtää, miksi pakkaa aletaan taas sekoittamaan.
Vanha totuushan on, ettei kaikille voi olla mieliksi, mutta logiikka tuosta solukumitouhusta nyt puuttuu.
En siis aio ajaa foameilla, jos se ei tullut jo selväksi ;)

670
Tulokset / Re: Miksi TSF?
« : 29.09.02 - klo: 11.47 »
Lainaus käyttäjältä: "VesaK"
Vaikka aihe ei meikäläiselle varsinaisesti kuulukaan, niin tekee mieli kysyä, mistä TSF yhtäkkiä syntyi, ilman, että siitä on edes näkynyt isommin keskustelua?
Sivulta katsoen solukumirengasluokalle on vaikeata nähdä perusteita, jos kerran eurooppalaisissa kisoissa sellaista ei ole.

Jostakinhan asia on syntynyt ja joku sitä on ajanut. On kohtuullista odottaa, että taustat kerrotaan kaikille. Onhan kysymys erittäin merkittävästä asiasta sekä yksittäisten harrastajien että koko lajin kehityksen kannalta.

Lajiryhmä, taustatietoja please.


VesaK: Varsinkin, kun AKK samaan aikaan ajaa ns. säästölinjaa, poistamalla toisen rengastyypin, solukumiluokka herättää kummastusta. Solukumiluokka lisää kustannuksia ja kuten CAi sanoi, tekee erot huippujen ja harrastajien välillä entistä suuremmiksi.

671
Tulokset / FinTrack talvisarjan säännöt?
« : 29.09.02 - klo: 11.17 »
Joo-o, tulee mieleen tehdä kohta Hokkaset  :cry:
Ensin saadaan TS-luokan kuskit ajamaan samaa kisaa ja sitten taas ollaan väsäämässä uutta kahtiajakoa...
Ehkä taustalla onkin se, etteivät huiput halua ajaa samaa kisaa meidän harrastelijoiden kanssa ?

672
Lainaus käyttäjältä: "TapHaap"
Varmaankin jossain topicissa tätäkin on selvitelty mutta kysynpäs vielä:
- Itsellä on ikää jo 40+
- 1/10 Sähkötourinki ja C12 luokka kiinnostais kilpailumielessä
- Kuinka toimia jotta pääsisi kilpailemaan???
- Kerho olisi todennäköisesti TamUA (Tampereella kun asustellaan)

Selkeitä ohjeita nyt kaipailisin, meitä voisi olla tulossa muutama +30 vuotias "pappa" mukaan koettamaan taitojaan......

Yhteyttä voi ottaa myös suoraan:
tapio.haapalahti@nokia.com
tai 0500-684646


Tapsa: http://forum.wmhost.com/viewtopic.php?t=574
löytyy Tampesterin tietoja.
Liittymällä TamUA:hin saat AKK:n/seuran lisenssin, joka tarvitaan kilpailemiseen.
Osallistumalla aktiivisesti paikallisen seuran toimintaan ja seuraamalla täällä forumilla kilpailutiedotteita varmaankin saat tiedon kaikista mahdollisista kisatapahtumista.
Nimim. 50- "pappa"

673
Tulokset / Mäntsälän KAPINAT ennakkotieto
« : 22.09.02 - klo: 15.56 »
AKK:n talouslinjaa vasten tämähän on todella sitten paikallaan oleva luokkavaihtoehto.
Rahaa säästyy, kun kukaan ei enää aja.

674
Tulokset / Re: Luokkajako
« : 20.09.02 - klo: 17.02 »
Lainaus käyttäjältä: "CAi"
Lainaus käyttäjältä: "reittila"
Lainaus käyttäjältä: "CAi"
Siis viriinhän on tulossa luultavasti TSF luokka joten se jaetaan jo!
TSF= FOAM luokka


Niin, eikös tämä ole nyt se kustannuksia alentava CS22:n korvaava luokka ?


Niin, asiasta ollaan montaa mieltä


CAi: Onneks me ollaan samaa mieltä.

675
Tulokset / Re: Luokkajako
« : 20.09.02 - klo: 09.42 »
Lainaus käyttäjältä: "CAi"
Siis viriinhän on tulossa luultavasti TSF luokka joten se jaetaan jo!
TSF= FOAM luokka


Niin, eikös tämä ole nyt se kustannuksia alentava CS22:n korvaava luokka ?

676
Tulokset / Re: luokat?
« : 19.09.02 - klo: 16.22 »
Lainaus käyttäjältä: "VesaK"
Lainaus käyttäjältä: "matti"
Heittäkääpä lyhyet selostukset luokistanne tai linkkejä joista noita asioita löytyy. Olen aloittelemassa sähkötouring/truck harrastusta ja kiinnostaisi tietää, kuten varmaan jokaisen aloittelijan, että mistä te nyt edes oikeasti tappelette:)
Mihin luokkaan 17t motilla varustetulla turistillani pääsee ajamaan?
 


Lyhyen kaavan mukaan: Maassa on kaksi virallista Touring-sähköautoluokkaa,
1. TS-10 eli Touring Saloon, eli viritetyt moottorit. Lankarajoitus 12, vapaa ajoitus.

2. TJ-10 eli Touring Junior. Moottorit vakioajoitteisia 27-lankaisia. Ikärajana max. 27v, johon on nyt tullut sellainen helpotus, että luokan mestaruuskilpailuun eivät 27+ saa osallisstua, mutta muihin kisoihin saavat.

Kerhokisa- ja aluekerhokisatasolla on, kerhosta riippuen, muitakin luokkia:
3. Vakioluokka Syndicate, jossa käytetään ainoastaan kiinteäajoitteista oranssia LRP Challenger -moottoria. Auton välityssuhteen on oltava min. 8,1.

4. Viime talvikaudella etelä-Suomen alue-8:n kisasarjassa oli kokeiluna MN-10, joka oli tarkoitettu kaikille, jotka eivät löytäneet kotiaan TJ-10:stä tai TS-10:stä. Tunnettiin myös "pappaluokkana", koska ikärajana oli min. 27v. Lisäksi ehtona oli, että osallistujilla ei saanut olla kilpailu- tai mekaanikkolisenssiä. Auton tai moottorin suhteen rajoituksia ei ollut.


VesaK: Tsekkaatko faktat, ennenkuin vastaat.
Kolmas _virallinen_ turistiluokka Suomessa on TSR-10 eli TouringRalli.

677
Tulokset / AVOIN LUOKKA
« : 14.09.02 - klo: 09.00 »
Lainaus käyttäjältä: "Toke"
mustavihannes:
Ajamisen iloa lisää kummasti se että kisoissa voi ajaa leppoisasti kilpaa, ja vielä halvalla. Tuntuu että nykyluokissa ei peränpitäjän roolista pääse eroon kuin paksulla lompakolla.


Toke: Oletan, ettet tarkoita paksulla lompakolla sitä, että sillä hankitaan parhaat rahalla ostettavissa olevat pelit ja vehkeet, vaan lähinnä kolmea asiaa, testaamista, testaamista ja testaamista ?

678
Tulokset / AVOIN LUOKKA
« : 09.09.02 - klo: 20.40 »
Lainaus käyttäjältä: "winqqu"
Suoraan asiaan :
TS-10 on liian nopeatempoista vanhemmalle aloittelijalle jonka "reaktiokyky" alkaa olla jo ehtoopuolella.
TJ-10 on junnuluokka ja hyvä niin. TJ luokan muuttaminen säännöiltään "Pappavastaavaksi" ei varmasti ole reilua junnuja kohtaan.
Syndicate luokkaa vaivaa paikallisuus, osallistujamäärä ja yksityyppimoottori jota ei pysty itse huoltamaan. Pelkästään koneen muuttaminen vapaavalintaiseksi 17T koneeksi lisäisi luokan kiinnostavuutta, vai lisäisikö ??

Heitän asian nurinpäin:

HAASTAN KAIKKI TJ kuskien isäpapat ja huoltogurut (Andersson,Salminen,Vuorinen,Kutvonen,Huttunen,Termonen..jne..jne.. tiedätte kyllä itsekkin) TOURING KISAAN !!

Valitkaapaa joku luokka !! :mrgreen:

THR


Mua ei kuitenkaan haasteta ;) joten tapani mukaan halon hieman hiuksia.
Ikääntymisen seurauksena reaktiot alkavat hidastua oleellisesti vasta iässä, jota kukaan RC-harrastajista ei vielä edusta.
Oppiminen ja havainnointi sitä vastoin kyllä heikkenevät jo "pappa"-iässä.
Ottasin ilolla haasteen vastaan, jos haastettaisiin 8)

679
Tulokset / Re: Hinnat yms.
« : 09.09.02 - klo: 09.39 »
Lainaus käyttäjältä: "VesaK"
Lainaus käyttäjältä: "CAi"
Mielestäni selvästi suurin osa jo näissä kahdessa luokassa on selkeitä harrastajia, joten kolmatta luokkaa ei tarvita!

No miksi niitä kahta luokkaa sitten ei ole tehty sellaisiksi, että jokaisella, joka haluaa lajia harrastaa ja osallistua kilpailutoimintaan, olisi pääsy tasolleen sopivaan luokkaan? Ei ole mikään vastaus, että TS:iin saa vapaasti mennä, tai että TJ:ssa saa ajaa, kunhan ei osallistu NM/SM-kisoihin.

Olen jo muutaman kerran tuossa ylempänä esittänyt, että tehtäisiin nyt edes TJ:sta avoin luokka, niin jo silläkin iso aukko luokkajaossa poistuu.


VesaK: Olisko siksi, että jos jokaisen tasolle olisi "sopiva" luokka, olisi Suomessa n. 100 eri luokkaa.
Raja pitää vetää johonkin, vai mitä ?

680
Tulokset / AVOIN LUOKKA
« : 07.09.02 - klo: 17.46 »
VesaK: Tervetuloa TS-luokkaan  8)

681
Tulokset / Re: Dynoilua tai ei
« : 06.09.02 - klo: 21.05 »
Lainaus käyttäjältä: "VesaK"

Suurin Syndicatea rajoittava tekijä lienee se, että se on ollut yhden ainoan rc-kaupan järjestämä ja sponsoroima. Koska rc-populaatio tuppaa olemaan klikkiytymiseen taipuvaista, ei "väärän" kaupan tuotteilla voi olla mahdollisuuksia kaikkialla.
Parasta olisikin, jos nykyisestä Syndicatesta kehitettäisiin luokka, jossa jokaisella kaupalla olisi oma moottorinsa tarjolla. Tai vielä parempi, kaikki kaupat myisivät yhtä ja samaa moottoria.


Vaikkei tämä nyt ihan aiheeseen liitykkään, pitäisi tuo klikkiytymmiseen viittaava osio muotoilla uudestaan, käsittämään ihmiset yleensä, eikä pelkästään rc-populaatiota.
Ilmiö on vallalla _kaikilla_ harrastamisen aloilla, sekä ylipäätään ihmisten toimissa, ei pelkästään rc-populaatiossa.
Kunhan kommentoin ;)

682
Lainaus käyttäjältä: "solar4"
KyPak Ralli 4 lopputulokset

Pahoittelen että nämä ovat myöhässä. Kerrankin syy on minusta riippumaton :)
Ts. Puhelinlaitoksella oli piuha väärässä reiässä. Kesti kolme päivää korjata asia.


Nomutta, puhelinlaitokselta hyvä suoritus, että ylipäätään löysivät oikean töpselin.

Nimim. Kokemusta on

683
Tulokset / KILPAILUKUTSU - KyPak-ralli 4 1.9.2002 Turku
« : 04.09.02 - klo: 15.34 »
Lainaus käyttäjältä: "ra"
Lainaus käyttäjältä: "Mr Cale"
Tampereen Hurjat tulee sitten ens vuonna entistä hurjempina mukaan. Eiks je?


Ensi kesän tilanne täytyy katsoa sitten, kun tiedetään millaista jälkeä Myllyvuoren koulun puolapuut ovat tehneet kalustoon.  :)

Reittilä ja muut kuvia napsineet: Oletteko laittamassa kuvia johonkin näkösälle? Kuvia olisi mukava vilkuilla.


No nyt olis muutama naurettava...
http://www.prfoto.com/tsr-10_cupit_2002/index.htm

684
Tulokset / KILPAILUKUTSU - KyPak-ralli 4 1.9.2002 Turku
« : 01.09.02 - klo: 21.27 »
Kiitos Turun porukoille mukavista kisoista ja samoin myös kaikille luokkaan osallistuneille, vanhoille ja erityisesti uusille.
Ja kukahan se tyhjensi pöydän :
www.prfoto.com/tsr-10_cupit_2002/crw_4650l.jpg

685
Tulokset / AVOIN LUOKKA
« : 31.08.02 - klo: 08.08 »
Lainaus käyttäjältä: "Toke"
reittilä: Eikö sen tähden säännöt pitäisi laatia sellaisiksi että näitä kustannuksia nostavia konstaja ei käytetä.

Eikö kehittyneet akut jo mahdollistaisi ajoajan pidentämisen kilpailuerissä.
Mielestäni ajan lisääminen olisi helpoin tapa laskea kustannuksia, koska nykyisin moottoreista puristetaan älyttömiä tehoja irti kestävyyden kustannuksella, kollektoria sorvataan joka ajon jälkeen ja käytetään hiiliä jotka joutuu vaihtamaan jo parin akun jälkeen. Koneetkin menee nopeasti vaihtoon. Virissä näin joutuu melkein toimimaan jo siksi että pääsisi c-finaaliin.
Sitäpaitsi melkein kaikki harrastajat haluaa lisää ajoaikaa kisoissa. Jos ei saada useampia eräkierroksia niin pidennetään nykyisiä.

C-12:sta yksi mielenkiintoinen piirre oli että voittaja ei välttämättä ollut se joka alussa tahkosi nopeimpia kierrosaikoja vaan se joka pystyi pitämään vauhdin tasaisena koko finaalin ajan. Itse kaipaan sitä piirrettä touringiin.


Toke: Juuri niin, mutta tähän asti tehdyillä ja ehdotetuilla sääntöuudistuksilla ei juurikaan ole/olisi haluttua vaikutusta.
Olin kannattamassa pidennettyä ajoaikaa jo silloin kun 12-kierroksen käämi oli tulollaan, enkä suinkaan olut ainoa tuon ajatuksen kannattaja.
Renkaiden kanssa asia onkin jo sitten hieman mutkikkaampi.
Kustannuksia säästäviä ja näin periaatteessa hyvää tarkoittavia sääntöuudistuksia laadittaessa pitää pitää mielessä, että kyseessä on nopeus, ei talousajo. Tällä toiseikalla on se taipumus, että kanssakilpailijat koittavat olla nopeampia kuin muut.
Tästä päästään siihen tilanteeseen, että auton nopeutta pyritään lisäämään sääntöjen sallimissa puitteissa ja keinot ovat aina kustannuksia lisääviä, joka tapauksessa, eli kilpailijat siis _itse vapaaehtoisesti_ käyttävät rahaa ollakseen nopeampia kuin muut.
Tätä ilmiötä siis yritetään nyt hillitä.
Tähän asti tehtyjä muutoksia :
12-kierroksen käämirajoitus - ei juurikaan vaikutusta nopeuteen, hieman vaikutusta moottorien hankintakustannuksiin, mutta käyttökustannukset edelleen samat.
Rengassääntö CS-22, 27 ja 32 - käytännössä ajetaan 22/27 seoksilla, vaikuttanut selkeästi kustannnuksiin _rengaspuolella_, ei juurikaan vaikutusta vauhtiin eli edelleen puhutaan kilvanajosta.
Akkuihin ei ole puututtu ja vaikea olisikin, mutta akuista kertyy silti mahtavia menoeriä hillittömän kehitysvauhdin ansiosta.
Nyt suunnitteilla oleva ja kaikesta päätellen myös päätetty yhden rengasseoksen sääntö ei tässä sopassa laskisi oleellisesti kokonaiskustannuksia, mutta vaikuttaisi tuntuvasti ainakin TS-luokan luonteeseen.
Sääntöjä ja rajoituksia laadittaessa tulisi pitää mielessä kokonaisuus; mitä hyötyä ja haittaa uudistuksilla olisi.
Rengassäänntöuudistuksesta olisi suhteessa enemmän haittaa kuin _sitä_ hyötyä, mitä sillä haetaan.
Kannattaa tutustua Touring-Rallin sääntöihin. Siinä on luokka, jossa on säännöillä onnistuttu erinomaisesti saamaan kustannuksia inhimilliselle tasolle, kilpailuluonteen kuitenkaan mitenkään kärsimättä.

686
Tulokset / KILPAILUKUTSU - KyPak-ralli 4 1.9.2002 Turku
« : 30.08.02 - klo: 19.24 »
Noniin, hauska nähdä, että Visa ja Riku ovat sitten panneet merkille lajin hienoudet ja tulevat mukaan toistamiseen, sillälailla :)

687
Tulokset / KILPAILUKUTSU - KyPak-ralli 4 1.9.2002 Turku
« : 30.08.02 - klo: 15.50 »
Onko lähtölistaa mahtollisesti tulossa ?

688
Tulokset / AVOIN LUOKKA
« : 30.08.02 - klo: 15.25 »
Uskallan veikata, että niin kauan kun kyseessä on nopeuskilpaili, jossa nopeampi voittaa ts. on parempi kuin muut, tullaan aina olemaan saman ongelman edessä, joku keksii ns. konstit joilla olla nopeampi kuin naapuri, jolloin kustannusten aisoissa pitäminen voi jäädä haaveeksi.
Jos kyseessä oliskin kilpailu, jossa hitain voittaa, muttakun ei ole.

689
Tulokset / Re: Kysymys
« : 30.08.02 - klo: 13.12 »
Lainaus käyttäjältä: "Cruisaaja"
Pekka, oisko touring-rally täysin mahdoton ajatus ajaa talvisin matolla? Ideoita??


Ei ollenkaan mahdotonta. Itseasiassa tuollaisia ajatuksia on"kabineteissa" jo hieman heitelty ilmaankin.

690
Tulokset / AVOIN LUOKKA
« : 30.08.02 - klo: 12.41 »
Siispä kaikki ajamaan Touring-Rallia :)

Sivuja: 1 ... 20 21 22 [23] 24