Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - pjp

Sivuja: 1 ... 7 8 9 [10]
271
Hobao / Vs: HoBao Hyper 8
« : 15.07.07 - klo: 01.30 »
Siinähän se. Kakka pala kökössä kuvassa  :wink:



Alapuolen ruuvinkohdasta haljennut pala  :tongue:

PS: Taustalla oleva otus ei ole minä  :angel:

Nyt meni vasenkin ohjauspala. Tällä kertaa ruuvit olivat kiinni, mutta alempi "korva" oli haljennut ja oli ruuvilukitteessa kiinni. Eli voi se hajota vaikka olisi ruuvitkin kiinni.  :angel:
Minua ylistetään Kauhavan ainoana kuskina joka saa CNC ohjauspalat rikki  :laugh:

Et ole ainoa. Melko pian teidän lähön jälkeen mulla aivan sama juttu ja samas paikas.P****le!
Sitä tosin voi selittää ehkä vähän sillä että oli käytetty pala ja tullut jossain mukana. Nyt uudet molemmin puolin.
Katotaan nyt sitten mitä nuo "ikuiset" cnc palat kestää

272
Hobao / Vs: HoBao Hyper 8
« : 25.06.07 - klo: 21.30 »
Mitä servoa suosittelisitta kaasulle/jarrulle näistä-->http://www.racingfactory.fi/shop/cat/product_catalog.php?c=15
Ohjauksessa on nyt 9451. toinen vaihtoehto olis heittää tuo kaasuun ja 9351 ohjaukseen. Mielipiteitä?
Futaba vai Sanwa? Sanwa olis vähän nopeempi,mutta häviää voimassa. Kommenttia/mielipiteitä?

Kiitos kommenteista. 9351 tuli sitten hankintalistalle. Hommaa helpottaa sekin että ei tartte eri servo vipuja kun taitaa noissa olla eri boorit

273
Polttisautot / Vs: Polttomoottorin sisäänajo
« : 25.06.07 - klo: 15.37 »

siis:
ekat 1-3 tankkia rikkaalla pukilla, jäähdytys välissä
4-6 tankkia rauhallisesti ajaen rikkaalla, jäähdytys välissä
7-10 tankkia ohentaen seosta tankillisten välissä, ja jäähdytys kuten edellä


.. toi Mikan ohje on ihan ok tapa ja sen verran lisäisin et, tuon jäähdytyksen ajaksi pyöräytät vielä männän alas vauhtipyörästä.
Ja muistakaa tarkkailla niitä lämpöjä! Yli 100c Ettei kone vaan röpellä jossain 40-50c

274
Polttisautot / Vs: Polttomoottorin sisäänajo
« : 23.06.07 - klo: 20.36 »
Entäs sitten lämpö sisään ajossa?
PM lehdessä tais olla juttua että pitäis saada lämmöt mahdollisimman pian yli 100:n asteen.
Sitä täs vaan että kun puhutaan että pitää olla rikkaalla ja röpöttää ja samalla kone
on kylmä kun holvi kirkko--->kone ei "laajene" tarpeeksi ja kuluu nopeasti.

275
Polttisautot / Vs: Radioyhteys katkeaa, kaasu täysille
« : 06.06.07 - klo: 15.13 »
Failsafe laittaa kaasun pois päältä jos radioyhteys katkeaa.
Sitä pystyy myös säätämään niin,että laittaa vaikka jarrun päälle.
Siihen sitten jos sattuu vastarilta virta loppua/johto poikki, niin tuo ei auta.

276
Polttisautot / Vs: Turbotulppa vs. tavallinen
« : 15.05.07 - klo: 16.28 »
Turbolla kulkee kovempaa. Turbotulppa kestää vähän paremmin.
Mielenkiinnosta kysyisin mihin perustuu turbotulpan paremmuus ja huomaako tavallinen tallaaja eroa?

277
Kyllä siellä näin kesäisin yleensä lähes aina on joku paikalla jos kelit passaa.
Jos ei ole niin sitten on joku isorokko epidemia. :wink:

278
Hobao / HoBao Hyper 2.0
« : 20.10.05 - klo: 23.39 »
Onko kellään kokemuksia SPM kytkimestä mitä JP-Nitro racing myy?
Kumpi parempi? SPM vai fiorino? Kokemuksia?
Mulla on hyper 7 TQ ja kone ihan perus, niin ne ekat palat hajos heti sisään ajon jälkeen.
Nyt siinä on tosin xray:n alupalat. (iso-hepalta)
Jos nuo ei kauaa kestä niin saman tien koko paketti vaihtoon.

279
Hobao / HoBao Hyper 2.0
« : 20.10.05 - klo: 01.35 »
Mikä tuossa kytkimessä vois olla vikana kun palat hajoaa jatkuvasti.
Elikkä se reikä venyy ja lopulta murtuu. Varmaan kolmet palat menny jo lyhyessä ajassa. Nyt on kokeella alumiini palat jos vähän paremmin kestääs.
Onko kellään hyvää ehdotusta vaihtoehtoiseksi kytkimeksi mikä toimiis ja kestäis vähän paremmin.

280
Lainaus käyttäjältä: "HelpDesk"
Morjensta, niin nyt palataann taas asiaan. Eli pistin kynsilakkaa siihen kardaanin kuppi ruuvin.. noh se irtos.. sitten huomasin että kun irottaa molemmat kardaanit edestä ja takaa niin se tanko siis se joka on keskellä joka kulkee ketjujen läpi siis se johon kardaanit kiinitetään niin sitä pystyy sirtäämään eteenpäin ja taaksepäin siis työntämään eteen click ja taakse clicks ja se liikkuu.. niin huomasin että se ruuvi osui vain vähän siihen kiinitys tankoon.. noh vedin sen ja kiinit kupit hyvin meni.. laitoin kynsi lakkaa.. sitten ajamaan... vrmmmrVRRRR.. !!! eii oo totta! TAAS etuvetoseks siis kardaani löysä... Ja nyt taas se kiinitys tanko oli liusunut sinne eteen että sillä ruuvilla ei ole paikkaa mihin tarrautua... noh vedin takasin.. Ja laitoin jumasti pikaliimaa koska mulla palo hermot.
Meen kohta testaa jos se toimis...  :?




Kaverilla oli sama ongelma, ei pysynyt kiinni sitten millään.
Johtuu siitä että koiranluu vetarit on tehnyt kolon sinne kuppiin ja ajossa
vetari hakkaa sitä koloa vasten eikä pysy kiinni.
Mutta siihen löytyi ratkaisu. Etsii jostain kovapala tai timantti poran millä
sitten tekee pienen kolon sen pidätin ruuvin kohdalle, niin sitten pysyy kiinni. Tai sitten hakee kaupasta uudet kupit

281
Vapaa keskustelu / foorumin käyttäjien ikä?
« : 02.05.05 - klo: 01.26 »
Pian 33
Siis ikä ;)

282
Polttisautot / Roiskeläpät ja korin vahventaminen
« : 02.05.05 - klo: 00.48 »
Itte oon pähkäilly kans saman ongelman kans.
Kuumaliima ei pysyny ainaskaan lopputalvesta vaikka oli noin nollassa.
Jos koriin laittaa kiinni pitää olla vahvempaa ainetta.
Pitääs kokeilla jostain alumiinista laittaa ne suoraan runkoon kiinni.

Sivuja: 1 ... 7 8 9 [10]