151
Polttisautot / Vs: Hong Nor DM-1 Spec
« : 10.09.09 - klo: 22.11 »
Ja ne oikeesti toimii mulla on ittelläni 1lasikuitu ja yks hiilari uritetteuina. Varo muute esikiristästä niitä levyjä liikaa muute tulee palaneita levyjä!
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Yhyyy kun ei ymmärretä...Niinpä niin. En tiedä mistään mitään yms. ei oikeesti nyt jaksa kommentoikoon joku muu.
Ei ne autot oo kehittyny ennen mennyttä kautta mihinkään.
Nehän on samoja kuin millä itse ajoin.
Sanoinhan että se olis pitäny ekalle kaudelle sallia ne kaikki moottorit niin olis päässy helpolla kun olis kokemukset moottoreista tullut kuin itsestään.
Nyt joutuu tekemään homman vaikeamman kautta, eli lähteä kokeilemaan eri moottoreita... mutta ei kisatilanteessa saa kokemusta kuitenkaan.
Nyt kun testaatte niin joudutte lähes väkisin vain olettamaan niiden olevan hyviä kisatilanteessa jne.
Ja edelleen... jos joku on jättänyt leikin kesken foorumi äänestyksen takia, se on puhdas tekosyy.
Tai henkilön omaa tymyyttä...
He olisivat varmasti lopettaneet kyseisen lajin jo ensimetreillä kuitenkin.
Elikkä juttelin Pekan kanssa ja siirrämme GT-8 palaverin 14.6.2009 Tiistaille Toivottavasti moni pääsee tulemaan voitaisiin aloittaa siinä 17.30-18.00 välillä jos Keli on huono niin katsotaan joku kahvittelu paikka.
T:Jiri Jokinen
Taidat Jiri tarkoittaa ensitiistailla 7.7.09 päivää?
Mulla on tuo dm-1 niin se ei vaihda ollenkaan 2vaihteelle..?? Vaikka kuin löysää ruuveja niin ei.. Pitäähän niitä löysätä yhtä paljon molempia? Ja sit miten tuo kytkin kasataan niillä jatkoakseleilla jos joku viittis kertoo ihan kädestä pitäen. Kiitos jo etukäteen.pura laatikko ja katso että se keskipala on kiinni kunnolla, sitten kengät kiinni ja niiden esijännitys sillee ettei lonksu, tämän jälkee kakkosen säätö ruuvít nätisti kiinni ja 6 kierrosta ja vartti päälle aukipäin ni pitäs alkaa vaihtaa kakkoselle.