Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - moukari

Sivuja: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10 ... 25
181
Polttisautot / Vs: Hong Nor DM-1 Spec
« : 27.05.09 - klo: 13.28 »
Noniin sitten sinulle sama kuin Igorille ylempänä varmasti ottavat jälki ilmottautumisia vastaan kun on niin vähän kalustoa pohjosen kisassa!!!

182
Polttisautot / Vs: Hong Nor DM-1 Spec
« : 27.05.09 - klo: 11.59 »
Ei sitten muuta ku ajaan pannu sisään ja kisoihin mukaan, se on parasta treeniä ja on apu aina paikalla jos tulee onglemia. Tämä ensimmäinen virallinen sarja on vähän harjoittelua monelle eli olemme kokeneemmat kuskit apuna jos tulee kysyttävää yms.

183
Polttisautot / Vs: Hong Nor DM-1 Spec
« : 27.05.09 - klo: 08.45 »
Niin Heebis millä korilla ajat se myös vaikuttaa auton käyttäytymiseen todella paljon. Itselläni on Honkkarin 911 ja sillä on tähän mennessä paras peräpito. Tänään ajattelin tulla käymään radalla jos keli pysyy satamattomana.

184
Polttisautot / Vs: Hong Nor DM-1 Spec
« : 26.05.09 - klo: 20.55 »
X1-CRT tankki menee ku vähä viittii sovitella. Mut tankki kii ja kisoihin mukaan!!

185
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 26.05.09 - klo: 08.30 »
Ja muistakaa tarrat!!!

186
Polttisautot / Vs: Hong Nor DM-1 Spec
« : 26.05.09 - klo: 08.29 »
Joo eli pillinä Jammin JP3.
Itse ajoin Forcen pannulla noin vajaa 8 min tankkia hyvinkäällä lämmöt 115 astetta. Forcessa on hivenen isompi kulutus. Pannuista hyvin huomasi eron Force on alhaalta kiukkusempi, mikä teki autosta aluksi oudon ajaa. Mutta kyllähän se sitten alko päivän myötä istumaan rukkaseen. Ja nyt pitää muistaa että meille on vaihdettu sääntöjen sallima 150cc tankki.

187
Team Associated / Vs: Asso SC10?
« : 25.05.09 - klo: 11.32 »
rc-garagesta kannattas kysellä virallinen maahantuoja merkille

188
Just just no onneks tuli puheeks koska olisin ollut paikalla ilman numeroita

189
Hetkinen pitääkö tarrat itse hommata?

190
Polttisautot / Vs: Hong Nor DM-1 Spec
« : 23.05.09 - klo: 09.16 »
Oliko sulla sielä takatukivarsien etupuolen kiinnityksessä ne B-palat vaikuttaa myös paljon ja ootko leventänyt perästä autoa?

191
Polttisautot / Vs: Hong Nor DM-1 Spec
« : 22.05.09 - klo: 23.09 »
Kannattaa tehdä ne iskarit ja diffit ihan suosiolla oli hirveä ero ajossa. ja se iskarin siirto vaikuttaa paljon. voidaa ensi kerralla laittaa myös sun auto säätöpöytään kiinni niin näkee mitkä on pyörän kulmat yms. Millä kumilla muuten ajoit?

192
Polttisautot / Vs: Hong Nor DM-1 Spec
« : 22.05.09 - klo: 20.04 »
No Heebis saitko autoa yhtään paremmaksi? kokeilitko meidän setppeja? olisi kiva kuulla mielipiteitä millanen oli ajaa.

193
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 22.05.09 - klo: 12.14 »
mones aikaan ootte siel?

194
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 22.05.09 - klo: 11.32 »
Onkos tänään ketään menossa ajamaan kun tuntuu olevan suurimmalle osalle vapaapäivä. Ja nyt oikeesti vielä kerkee ilmottautuu kisoihin saatas kunnon karkelot  kehiin.

195
Polttisautot / Vs: Hong Nor DM-1 Spec
« : 22.05.09 - klo: 10.11 »
Millaseen tankkiväliin olette ajellut.

196
Polttisautot / Vs: Hong Nor DM-1 Spec
« : 21.05.09 - klo: 22.05 »
Yleisön pyynnöstä  :afro:

Jeps laitellaan tänne vähän setuppia näkyviin

Eli edessä
Iskari takana ja tukivarressa sisällä.
80wt öljyt valk jousi
100k Diffi
Caster minimi
Maavara 6-7mm
Vakaajaa vähän
Drooppia silleen et vähän nousee enen ku renkaat irtoo
Camber 1.5astetta
Haritusta 1aste perpuoli
Akckerman edessä 3mm shimmit ohjauslinkkien alla ackermanin päässä
Roll Center alhaalla
Kickup 0 (A palat)
Kapeampi kuin perä


Takana
Iskari toisiks sisimmässä ylhäältä ja alhaalla ulkona (rauhotti auton käyttäymistä)
80wt, punainen jousi, vakio männät
1000 Diffi
Maavara 8-9mm
Vakaaja 25%
Drooppia sama ku edessä
Camber 2 astetta
Roll center alhaalla
Takana antisquat B palat (tukivarren etupää)
Aurausta 3.5 astetta
Maksi raide leveys leveys

Jos kysyttävää mitä tarkoitan niin tattiksella voi nykästä hihasta tai laittaa tänne viestiä niin neuvotaan mieluusti.

Muutenkin ei tarvitse arkailla kysymyksiä kun noita ihme termejä on, ennen kuin ne tajuaa mitä mikin on niin siihen saatta mennä tovi.

197
Polttisautot / Vs: Hong Nor DM-1 Spec
« : 19.05.09 - klo: 21.17 »
...

198
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 19.05.09 - klo: 21.16 »
Tolla kehtaa torpata :grin:

199
Polttisautot / Vs: Hong Nor DM-1 Spec
« : 19.05.09 - klo: 20.55 »
Onkos kukaan löytäny setuppi lappua tähän laitteeseen tai ees DM-1 mitä vois vähä modifoida ni saatas setupit tänne kaikkien nähtäväks. Kun ollaan tiimin kanssa tehty hommia ja paljon että auto on nyt oikeasti nopea.

200
Polttisautot / Vs: Hong Nor DM-1 Spec
« : 13.05.09 - klo: 08.35 »
Julkinen paikkahan se on.

201
Polttisautot / Vs: Hong Nor DM-1 Spec
« : 13.05.09 - klo: 08.32 »
Jerry älähän nyt ei se Niko oo siellä niin aikasin millo me

202
Polttisautot / Vs: Hong Nor DM-1 Spec
« : 13.05.09 - klo: 08.11 »
Pitää kattoa ku meillä on se silta "vaiheessa" kaikki muut on.

203
Polttisautot / Vs: Hong Nor DM-1 Spec
« : 13.05.09 - klo: 07.57 »
Noniin Eilen salatestiä ajettu :)

Autosta saatiin huomattavasti rauhallisempi ajettava taka aurausta vain hivenen lisää ja perää leveemmäksi perä seuraa nyt huomattavasti johdonmukaisemmin. Tälle päivälle on muutama ässä hihassa miten auto vielä saadaan kääntymään nätisti :) Tänään honkkareita tulossa radalle? Ensimmäinen pilli testi tehty Teamin autoon menee vielä proto ihmeteltäväksi ei toiminut niin kuin olisi haluttu!

204
Pitäs varmaan alkaa kohtapuoleen tekee päätös ajetaanko vai ei? ni tietäs huomisen radan kohtalon. Jos ajatte ni ehdottasin et GT ja LS5 menee helposti samaan aikaan radalle.

205
millos toi nähdään oikeesti pöllyttämässä NS crossia ajamassa?  :lol: oli hieno peli ku livenä messuilla Jaria jututin.

206
Olisi todelaa kiva ajaa kilpaa mutta tällähetkellä minua ei henk koht kiinnostaisi koska olen varannut
perheeltämme aikaa että pääsen radalle treenaamaan mut sit kisat näin pienellä varoituksella, no elämä on.
Mielummin ajaisin ihan omaa ajoa tällä kertaa kun osallistuisin kisaan. Saatko edes ratavuokraa tällä määrällä väkeä mitä nyt
on listoilla? Mutta teette nyt miten haluatte mutta ei kannata koko rataa sulkea muutaman ihnisen kisalle.

207
Jos nyt ylipäätä ajetaan mitää ni ainakin ehdottasin et me pörisijät ajetaan samassa 20min kerralla eli LS5 ja GT samaan settiin. ja Nenäkarvatrimmerit sitte omassaan ni tulee rata aikaa riittävästi. Jerry olisiko oikeasti mahdotonta veivata tätä koko hienoa ja oikeasti hyvää kisaa Helatorstaiksi? jatkossa pitää alkaa näitä kerhokisoja pitämään ehdottomasti lyhyitä kisoja viikolla Club racing kyllä olisi lajeille vain plussaa.

208
jerry ei nyt oikeesti herneitä yritin ainakin todella rakentavasti tuoda mielipidettä vaan esille. Ei nyt aleta vääntää tästä jos vaan saat jengiä kasaan ni hyvä nyt varoitusaika oli vaan ainakin mulle liian lyhyt...

209
No ajanut radalla kerran mielummin oikeasti hakisin auton kanssa yhteistä kieltä ku ajaisin kilpaa.. jää minuutit pikkasen vähäiseksi. ensi kerralla kun on tälläset meiningit ni pitäs herätä vähän aikasemmin ku parii päivää enen! Idea on oikeasti hyvä mutta nyt vaan toivoisi minuutteja radalla että pääsee oikeesti treenaamaan on tää tasasella ajo vielä niin hukassa. Vastaisuudessa olisi kiva kun keskulteisiin porukalla näitä juttuja eikä päätetä että nyt ainoa ns GT ilta keskiviikko ajetaan kisaa missä ei vaan ajoaikaa tule tarpeeksi jos haluaa oikeesti treenata. Toivottavasti kaikki ymmärsi tämän rakentavana, koska pointti on hyvä ja varmasti helpottaa uusia kuskeja paljon. Asioista vaan pitää puhua aikasemmin!! Juskan ehdottoma Hela torstai olisi vallan mainio, ja kaikki kerkeisi valmistautua.

210
jos ei enempää tule porukkaa niin eiköhän siirretä kisoja vähän myöhemmäksi ja tarpeeksi ajoissa ilmoitusta niin saadan kunnon ilta kapinat. Ajetaan normi treeni päivä.

Sivuja: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10 ... 25