Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Kimi

Sivuja: 1 2 3 4 [5]
121
Vapaa keskustelu / charz on poissa...
« : 25.02.03 - klo: 20.51 »
Otan osaa.

122
Sähköautot / Torppaan cs-22 vai 27?
« : 25.02.03 - klo: 19.41 »
22 on ollut passeli vaihtoehto varsinkin JB-sinisillä inserteillä; eikä kippaa. Assossa 27 edessä ja 22 takana oli hyvä vaihtoehto, koska kyseinen kiesi tuppaa kääntymään luonnostaan ihan riittävästi. Kommenttina Matiakselle: ei kannata puskevaa autoa väkisin rakentaa servoa säätämällä,vaan voisi kokeilla esim. vähemmän pitoainetta, tai eteen vain puoleen renkaaseen soosia! 22 tuppaavat kuitenkin ikävästi repeillä ja se on kallista puuhaa se....

123
Sähköautot / Laakerit ja hampaat kliineriin...
« : 22.02.03 - klo: 10.04 »
Vai että hammaslääkäriltä lainaamassa....jep jep! Voin kertoa hampaita päätoimisesti poistavana/paikkaavana yms. että halvempi on ostaa uudet laakerit... ellei nyt joku tuttu ole hoitolassa töissä..., kyseisiä laitteita et varmasti kottiin saa lainattua, mutta kysyä aina voi Matias! Ja muuten kannattaa käydä hammaslääkärissä.

____________________________________________________

Olen Kimi ja olen helsinkiläinen lego-insinööri ja Vaun jäsen. Ajan Rajatorpassa Losillani, minulla ei ole koskaan ollut muuta käyttäjätunnusta.

124
Tulokset / Rajatorpan treenit ajanotolla la 22.02.
« : 18.02.03 - klo: 19.27 »
oli vaan ihan pakko laittaa...
Huumori mielellä T:kimi

125
Tulokset / Rajatorpan treenit ajanotolla la 22.02.
« : 17.02.03 - klo: 19.51 »
No mutta! Kenen lie ajatus, mutta hyvältä kuulostaa.......

________________________________________________________
NYKYINEN KÄYTTÄJÄTUNNUKSENI ON: kimi
Olen Helsinkiläinen VaU:n jäsen, ja ajan clubilla Losillani

126
Sähköautot / XXX -Losin säätöjä?
« : 13.02.03 - klo: 22.14 »
Riippuen iskareista ja iskarin varren pituudesta, joutuu kyseisessä autossa ruuvaamaan iskarin alakiinnitys "palaa" hieman auki, jolloin iskarin maksimipituus suurenee. Näin taka-alatukivarsi laskeutuu alemmaksi. Eli jos kasaat ns. "viritys" iskarit (ne kierrettävällä esikiristyksellä varustetut) ohjeiden mukaan, on ongelmana liian lyhyt iskunvaimennin. Uuden hiilikuituversion iskareista en tiedä, mutta luulisi asian olevan jo korjattu. Tietääkseni Losi valmistaa useita eri männänvarsipituuksia. Eli ruuvaappa pallolinkkiä hieman auki, niin että molemmat iskarit ovat saman pituiset. Näin saavutat myös oikean määrän ulosjoustoa.

Toivottavasti auttaa.... :mrgreen:

127
Sähköautot / Team Losi XXX S
« : 01.02.03 - klo: 18.35 »
Jos losia mielii niin kyseisen putiikin numero on:

040-7528905

Sieltä ostin oman XXXs:ni

128
Tulokset / ProStock on syntynyt !
« : 01.01.03 - klo: 17.39 »
Onkos cruisaaja: lla foamit kiesissä?

129
Tulokset / Sääntömuutoksia
« : 03.11.02 - klo: 18.28 »
Suomessa lienee yksi paikka jossa voi edes treenata 27:lla  (mielummin Orionin fillareilla) eli Rajatorppa. Onneksi porukka nääs ajaa myös foameilla ja pitoa on kylliksi (tulkaa toteamaan ), eli 22:lla ei tartte ajaa. Eli jos meinaatte työntää jatkossa muualla 27:lla niin suositeltavaa on ajaa ensin kuukausi foameilla pitoa mattoihin niin alkaa 27:t edes jollain tasolla toimimaan. Sääliksi käy Suomen turistiautoilun tulevaisuutta, 27:t kun ei koskaan tule toimimaan matolla kunnolla (onneksi Suomen talvi on kovin lyhyt ).

Ei tartte SUDITELLA!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja joku vielä ihmettelee, miksi kaikki kärkikuskit eivät kisaa Suomessa

130
Tulokset / jep jep
« : 21.10.02 - klo: 22.07 »
ratti on löytänyt kuskin...

131
Tulokset / AAAAPUUUVA!
« : 21.10.02 - klo: 21.42 »
Huomasin tuossa kotona, että Sanvan ratti jäi Mäntsälään. Kapinat tulee kalliiksi jos ei ohjainta löydy! Eli jos jollakulla on tietoa M-8:sta tai on nähnyt punapukuisen lenkkeilijän, ottakoot yhteyttä numeroon 050-5950009 tai sitten viestiä tälle palstalle!

T: Hätääntynyt Kimi

132
Tulokset / aaaakeee....
« : 19.09.02 - klo: 16.50 »
Aake tarkoititko kenties Ts-10:n jakamista ns. kahti? Jos tarkoitit, niin eikö vaarana ole, että luokkien ajajamäärät jäisivät varsin pieniksi. Itse en ole juurikaan kisaamassa käynyt, mutta mielikuva on, ettei kisaajia Suomessa kuitenkaan niin hirviästi ole. Ns pro-kuskeista koostuva "liiga "ei muodostune ongelmaksi, koska nuo kuskit ajavat Suomessa lähinnä treenatakseen, oli kilpakumppaneita 3 tai 100 kpl. Huolenani siis on, että ns. tavallisista "suhaajista"koostuva liiga jää varsin pienilukuiseksi, mikä on omiaan verottamaan porukan kisaintoa. Mene ja tiedä...Itse motivoidun ajamaan kisoissa jossa ajaa 50 kilpailijaa mielummin kuin 6 (vaikka niitä palkintoja ropisisikin enemmän).

Sivuja: 1 2 3 4 [5]