Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Nicke

Sivuja: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 ... 24
241
Kaksi autoa mahdollistaa osaavalta tiimiltä aika-ajomaista suoritusta alusta loppuun. ei tarvitse säästellä kalustoa kun auto on aina jäähdyttelemässä varikolla ajon jälkeen. Ponderin vaihtoon ei kauaa mene jos sen vetää vaikka korin ulkopuolelle.

Samalla tavallahan aloittelevakin kuski ajaa?

Kaksi autoa tasoittaa mielestäni paljon sekä kaluston että kuskien eroja. Yhden auton säännöllä en lähtisi millään nelkulla kisaan, ja tuupinkin saisi valita aika tarkkaan ettei mene puolet ajasta mekkaamiseen. Riski että aloitteleva kuski tekee virheen ja rikkoo auton on huomattavasti suurempi kuin kokeneemmalla, jolloin on se yksi ja ainut auto mekattavana pitkään. Kahdella autolla tasoitetaan kuskien eroja, kun se yksi pahempi virhe ei ole kellon mukaan läheskään yhtä paha.

Ai asiasta keskustelu on valittamista? Ja omaa näkökantaa ei saa muut tuoda edes esille kuin kilpailun järjestäjät. Ei vaikuta kovin avoimelta ja rennolta.

Tuskin tässä olisi 8 sivua keskustelua takana jos ei saisi?

Yleensä jotain uutta kun kokeillaan niin kannattaa pikkasen kuunnella niitäkin jotka sitä uutta tulee kokeileen, jos tiimejä on 2 kasassa niin tulee pirun hyvät kisat! 2 autoa radalla.

Toki, mutta se ei tarkoita sitä että muutetaan oleellisesti sääntöjä koska pari "vaatii" tätä foorumilla. Nyt on minimäärä tiimejä kasassa, ja uskon/tiedän että niitä tulee vielä lisää. Joten kokeillaan nyt näin tämä kisa, seuraava vaikka sitten ihan eri tavalla. Tämä on kokeilu niin järjestäjien kuin kuskien puolesta, ja kuten Ari sanoi niin tarkoitus olla rento ja hauska kisa, vaikka foorumilla on vaikuttanut täysin päinvastaiselta.

242
Vapaa keskustelu / Vs: RC-kuvien laatukeskustelu
« : 17.02.12 - klo: 18.27 »
Nicke: Olen perustanut tämän foorumin ja tämä on ollut 13 vuoden ajan suomenkielinen foorumi. Pitäisikö minun taipua tässä asiassa kun jerzi päätti trollata ruotsiksi kun arvostelee ensin muita kuvaustaidoista eikä osaa itse kirjoittaa suomea?

Ei kai tässä kukaan ole niin tosissaan perustamassa ruotsinkielistä osiota tai keskustelemassa ruotsiksi, että ylläpidon tarvitsisi siihen puuttua.

Pisti vain silmään ylläpitäjän tapa tuoda mielipiteensä esille, tekstin takaata kurkkii selkeästi pieni kielirasisti  :wink:

243
Vapaa keskustelu / Vs: RC-kuvien laatukeskustelu
« : 17.02.12 - klo: 18.01 »
Kielenä täällä on suomi, joten jos et osaa sitä kirjoittaa niin voit mennä ruotsalaisille foorumeille.
"Jotkut ovat tasa-arvoisempia kuin toiset" eli vähemmistöjen suosimista ei ole tarkoitus harjoittaa täällä.

Aika rajua tekstiä ylläpitäjältä.

244
Mjoo'o näinhän se on, ennakkoa lisätään/ muutetaan tarpeen mukaan, mutta tähän asti olen ymmärtänyt ja mitä aiheesta jostain joskus jotain lukenut niin kyllä dynaamisella ennakolla on lisätty koneen lämpöjä ja nimen omaan pitää olla tarkkana kuinka ennakoita (+välityksiä) säätelee ettei polta konetta.

Ehkä nämä uusimmat softat on sitten vaan parantunut ja nykyään saadaan tehoa ulos paremmalla hyötysuhteella kuin vuosi/ pari sitten...

Periaatteessa ihan loogista että lämmöt laskee, ajetaan keskiosuus/tiukat kohdat radasta lyhyemmällä välityksellä kuin ilman dynaamista ennakkoa, mutta pääsuoralla päästään kuitenkin kovaa. Toimii kunhan dynaaminen ennakko on säädetty oikein, eli ei ole tulossa mukaan jokaisessa hitaamman kohdan kaasun painalluksessa.


Ja puchit ja ennakot tapissaan.....niiii..i, ja sen takia juuri pääsit ohi :wink: :wink:

Itseasiassa kyseisessä hiitissä ei ollu dynaaminen ennakko käytössä, ja normaali ennakkokin oli 0  :wink:

Puhumattakaan siitä kevyestä 200w tehoerosta, melkein samanverran kuin mitä 10.5t koneessa edes on tehoa  :grin:

245
Mulle jäi ainakin hyvä fiilis miten hyvin tolla koneella pysty ajamaan nelkkua. luulen että ajatkin oli vertailukelpoisia.
Hirveä hälinä moottorista jolla kuitenkin ajellaan radalla bestläppejä ja voitetaan torstaikisoissa kaikki tehokkaammilla moottoreilla kurvailevat.

Nämä viestit kiteyttävät mielestäni aika hyvin asian, tosin vielä on kyseinen kone näkemättä losissa. Mutta tuskin 500gr ero on niin suuri etteikö autolla ole hyvät mahdollisuudet pärjätä, ottaen huomioon että durangolla ajetaan huomattavasti kovempaa kuin kukaan omista corrikuskeista tehokkailla koneilla.

minkäs valmistajan konetta tähän kisaan on kaavailtu? tietäs vaan mihin pitää varautua.

Kone on vapaa 10.5t harjaton, ilmoittautumisen yhteydessä tuleva kone julkistetaan heti kun saadaan varmistettua.

246
Kun avasin keskustelun loseista uudestaan, niin en suinkaan puhunut itse auton kestävyydestä vaikka tämä siihen taas menikin. Kyse oli ylipäätänsä auton soveltuvuudesta kestävyyskisoihin, eli ottaen huomioon lähinnä painon sekä liikkumiseen vaadittavan voiman joka taas kostautuu moottorin lämmöissä ja akun kestossa, oli siellä sitten mitkä tahansa sähköt kiinni. Eli hieman kärjistettynä, miksi väkisin vääntää panssarivaunusta le mans kilpuria, kummatkin pärjäävät omissa hommissaan hyvin, mutta toisten tonteille ei oikein ole asiaa.

Odotan vieläkin innolla että joku kokeilee 10.5t konetta losissa, niin saadaan ihan oikeeta faktaa asiasta. Ilmoitelkaa ihmeessä etukäteen jos menette tikkurilaan kokeilemaan, haluan mielelläni nähdä käytännössä miten auto toimii. Voihan se olla varsin kilpailukykyinen painosta huolimatta, ehkä sitten viimeistään takavetoisena ja vähän kevyempänä. Keskidiffin lukitsemiseen ei ole sitä näkemättä hyviä ideoita, mutta luulisi onnistuvan melko helposti varsinkin jos sattuu olemaan tallessa vanhat kuluneet rattaat sekä diffin kuori.

T: Durangon vastaava hyllyssä mutta en tule kokeilemaan sen kestävyyttä omassa ajossani.

Voi sitä omaa merkkiä kehua myös haukkumatta muita.

Sinä aikana mitä olen liising-durangolla ajanut radalla/torstaikisoissa/kisoissa on kyllä loseja mekattu huomattavasti enemmän. Durangoon en ole toistaiseksi vaihtanut kuin akkuja ja yhden laakerin. Ehkä tuon laakerin voi antaa anteeksi kun auto on kuitenkin paljon ajettu ja vieläpä useamman eri kuskin toimesta  :wink:

Ei ole vielä kenellekkään tullut mieleen että keveys tuo kestävyyttä, toisin kuin paino? Samalla kuin lisätään massaa autoon, niin osien pitää olla entistä kestävämmät että kestävät saman tällin samasta nopeudesta. Minkä takia yleensä kilpurit pidetään mahdollisimman kevyinä, keveys kun tuo niin monia muitakin hyötyjä.

Ja täytyy vielä lisätä että Koheltajalla on kyllä niin paljon kokemusta eri autoista (ja niiden rikkomisesta  :wink:) että varmasti tietää mistä puhuu. On itseasiassa kyseisen liising-durangonkin tainnut rakentaa.

247
Onko muuten varikko tarkotus pitää samassa paikassa kuin nyt, vai tehdäänkö kisaa varten jotain poikkeusjärjestelyjä esim joku akkujen vaihto mesta ihan ajaja korokkeen viereen tai jotain? Jos normi varikko käytössä niin mistä auto otetaan radalta "huoltoon"? Pääsuora on aika nopeavauhtinen paikka nostella autoja laidan yli varikolle. Jotkuthan toki ajaakin siitä yli mutta kuitenkin. :grin:

Radalle merkataan yksi paikka mistä auton saa laskea radalle, ja siihen lähettyville tulee pari pöytää akkujen vaihtoa varten.

248
Kokeiltiin tänään durangossa 10.5t moottoria. Oli varsin positiivinen yllätys, en olisi jaksanut uskoa että auto kulkee niin iloisesti sillä koneella. Punnittiin myös durango sekä losi ajokuntoisina, hyvin tarkalleen 500g eroa.

Kannattaa vielä kokeilla 10.5 lankaista losissa, ei välttämättä ihan mahdoton ajaa, varsinkaan jos poistaa etuvedon. Mikäli se liikkuu edes jokseenkin samalla tavalla kuin durango, niin uskon että monella kuskilla paranee tulos kyseisellä moottorilla.

Mutta mikäli on käytännössä mahdotonta ajaa kyseisellä moottorilla, niin voisi ehkä olla aika kyseenalaistaa kyseisen auton sopivuus ylipäätänsä kestävyyskisoihin. "Normaalilla" moottorilla kun ajoaika on varsin rajallinen sekä akun että moottorin lämpeämisen suhteen, niin pärjääkö oikeesti 6 tunnin ajan kahdella alustalla sekä neljän kuskin akuilla? Mitä mieltä losi-kuskit on?

Ottakaa kaikki nelkkukuskit myös huomioon että takavetoisia on liikenteessä huomattavasti enemmän kuin nelkkuja, ja sopivat ainakin mielestäni paremmin kestävyysajoon yksinkertaisuutensa takia. Joten harkitkaa tiimin kasaamista takavetokuskien kanssa, vetotavalla tuskin ratkaistaan tämä kisa.

Pelaajapörssiinkin voi ilmoittautua, se on varsin tyhjän oloinen!

249
Osupas ärsyttävä bugi kohdalle kun yrittää kirjautua ulos vaihtaakseen käyttäjää. Eli ei pysty kirjautumaan ulos ollenkaan, toivottavasti on joku tilapäinen häiriö.

Lainaus käyttäjältä: rc10.fi
Virhe!
Istunnon tarkistus epäonnistui. Yritä kirjautua ulos ja takaisin sisälle, ja yritä uudelleen.

E: Sepäse, joku tilapäinen häiriö. Nyt onnistu.

250
Toisaalta jos ajaisia vapailla moottoreilla, niin osallistumismaksu olisi alhaisempi ja kukaan ei urputtaisi.

Ottamatta sen enempää kantaa teidän vääntöön. niin tästä olen valmis olemaan eri mieltä.

Varsinkin, kun nelivetoset ja takavetoiset eivät voisi ajaa samassa kisassa. Jolloin jouduttaisiin jättämään pois vähemmistö eli nelkut.

Pelkästään yhdellä luokalla (2wd) onnistuisi kyllä.

251
Mitä loseihin tulee, niin voin aukaista ongelmaa hieman. Eli luokkia ei mielellään eroteta toisistaan, koska vaikka saataisiin täydet 14 tiimiä mukaan, niin jokaisella tiimillä olisi silloin vain 6 vastustajaa.

Moottorisäännöllä tasoitetaan eroa nelkkujen sekä tuuppien välillä sen verran että niillä voi hyvin ajaa samassa kisassa, joten siitä ei oikein voi luopua. 10.5t koska niitä on monella jo ennestään turistin jäljiltä, jolloin ilmoittautumisen yhteydessä jaettu yksi moottori riittää useimmille. Mikäli jollain on ideoita asian suhteen, niin niitä saa esittää yksityisviestillä allekirjoittanelle tai Mikolle (Mikko L).

Pitää muistaa että tuuppeja kuitenkin on liikkellä huomattavasti nelkkuja enemmän, joten losi kuskitkin varmasti pääsevät ajamaan muodostamalla tiimejä tuuppikuskien kanssa.

252
eipäs huudella.

Mikko ei suinkaan huutele sivusta, vaan on kisojen toinen järjestäjä.

Mitä loseihin tulee, niin voin aukaista ongelmaa hieman. Eli luokkia ei mielellään eroteta toisistaan, koska vaikka saataisiin täydet 14 tiimiä mukaan, niin jokaisella tiimillä olisi silloin vain 6 vastustajaa.

Moottorisäännöllä tasoitetaan eroa nelkkujen sekä tuuppien välillä sen verran että niillä voi hyvin ajaa samassa kisassa, joten siitä ei oikein voi luopua. 10.5t koska niitä on monella jo ennestään turistin jäljiltä, jolloin ilmoittautumisen yhteydessä jaettu yksi moottori riittää useimmille. Mikäli jollain on ideoita asian suhteen, niin niitä saa esittää yksityisviestillä allekirjoittanelle tai Mikolle (Mikko L).

Pitää muistaa että tuuppeja kuitenkin on liikkellä huomattavasti nelkkuja enemmän, joten losi kuskitkin varmasti pääsevät ajamaan muodostamalla tiimejä tuuppikuskien kanssa.

Miten tuota ponderisääntöä pitäisi tulkita? Kutsussa lukee sekä "1 ponderinumero" että "1 ponderi". Ts, saako alustoissa eri ponderit joissa on sama numero?

Itse ehdottaisin, että kloonipondereita ei sallittaisi ja saisi olla vain yksi ponderi joka tarvittaessa vaihdetaan autosta toiseen. Tällöin auton vaihtoa ei kannata tehdä joka akullisella ja tulisi vähän taktikointimahdollisuuksia. Ponderin vaihto ei ole ongelma, kun pistää vastariin jatkojohdon joka jonka liitos ponderiin on helpompi irroittaa kun ahtaasta vastarista.

Sääntöä pitää tulkita kuten siinä lukee, eli yksi ponderi per tiimi. Ja jokainen tiimi ilmoittaa tottakai yhden ponderinumeron.

Toisin sanoen, kukaan ei voita mitään lähettämällä ponderin kloonattavaksi ennen kisoja  :wink:

253
Kahden alustan sallimisella pyritään juuri niihin asioihin mitkä Hoke toi esille, kisan on tarkoitus olla mahdollisimman rentomielinen, sekä mahdollisimman pienillä uhrauksilla kaikille sopiva. Kuuden tunnin ajaminen putkeen samalla autolla on kova paikka sekä itse autolle, että kalliille sähköille mitkä siinä on kiinni.

Koheltajan viesti sai kyllä hymyn huulille, juuri tätä haemme takaa näissä kisoissa  :grin:

Toki noinkin, mutta miksi sulkea tiettyjä autoja pois kisoista. Mä ainakin haluaisin ajaa Losilla, mutta näillä säännöillä se on mahdotonta.

Ei ole tarkoitus sulkea mitään autoa pois kisoista, mutta losi on valitettavasti tiedossa oleva ongelma. 6.5 lankaisella menee huomattavasti kovempaa kuin tuuppi 10.5 lankaisella, 8.5 saattaisi olla vauhdiltaan vastaava mutta miten moni ostaa sellaisen vain näitä kisoja varten.

Ketkä nostaa ja miten hyväksytään esim nyt päälle ajot ja oikaisut.
Kannattaa ne palkinnot laittaa esille niin voisi noita tiimeä ennemmän tulla viivalle.
Jerzi

Lisään viellä että mahtuukos 14 kuskia lavalle :wink:

Päälleajot sekä oikaisut ovat yhtä kiellettyjä kuin kaikissa muissakin kisoissa, niitä tullaan valvomaan.

Nostamaan pyritään saamaan muutama toimitsija, mutta hyvin pitkälti se perustuu tauolla oleviin kuljettajiin. Tuskin kukaan haluaa että se oman tiimin auto makaa kovinkaan kauaa katollaan, ja toki herrasmies nostelee muidenkin autoja tarvittaessa  :wink:

Korokkeelle mahtuu 14 kuskia, käytännössä kokeiltu.

254
Kiitokset Mikolle ja Napelle järjestämisestä! Kaikki sujui kuten jo voikin olettaa, eli sillä Mikon mainitsemalla rautaisella ammattitaidolla.

Kiitokset myöskin Hobbyfactorylle auton lainasta, durango team orionin sähköjen kanssa tuntui olevan aika voittamaton kombo  :wink:

Vähän meinas olla ruuhkaa radalla, ja myönnän olleeni osasyyllinen siihen jälki-ilmolla. Mutta ihan hyvin taidettiin tulla asian kanssa toimeen, muutamaa pientä takaiskua lukuunottamatta. Olisi ollut hauska nähdä enemmän kuskeja viivalla, toivottavasti tilanne paranee seuraavassa kisassa. Kiitokset vielä kanssa -kilpailijoille rehdistä ajamisesta, suuremmilta murheilta kuitenkin vältyttiin.

255
Vapaa keskustelu / Vs: Sähkötyökalut
« : 21.01.12 - klo: 20.54 »
Kakkos osista kasattu "halpis" makita ja YHDELLÄ susi akulla. 150€ Sikahinta
Eiköhän koti oloihin riitä 12V Nimh pikku makita joka on halvempi ja varmasti kestävämpi.
Lainaus käyttäjältä: verkkokauppa.com
Sisältää kaksi 14.4 V / 1.1 Ah litiumioniakkua jotka tarjoavat voimanlähteenä hyvän kestävyyden kevyessä paketissa.

Kaksi akkuahan noissa kaikissa on?

Mielestäni 129e laadukkaasta (oletus, ei fakta) li-ion akkuporakoneesta kahdella akulla (vaikka onkin pieniä) on varsin kilpailukykyinen hinta. Etenkin kun ruvetaan vertailemaan vastaavaan makitaan/boshin siniseen/panasonicciin jne. Toki on huonompi istukka ja oletettavasti hitaampi laturi, mutta jos vertaa muihin vastaavan hintasiin niin olisi aika selvä valinta, esimerkiksi tämä Bosch.

Mutjoo, turha mielipide asiasta on vääntää, olemme selkeesti eri mieltä  :wink:

256
Vapaa keskustelu / Vs: Sähkötyökalut
« : 18.01.12 - klo: 14.48 »
Bongasin eilen verkkokauppa.comista uuden tuttavuuden, Maktec by Makita. Voipi olla aika kova haastaja muille "halvoille" merkkityökaluille, tuskin Makita antaa myydä mitään kovinkaan huonoa omalla brändillä.




257
Ei siinä, kaiki vaan ei kestä kritiikkiä... tittidii...

Eivätkä kaikki myöskään osaa antaa kritiikkiä, sinä olet siinä edellisestä viestistä päätellen täysin luokaton.

Olisikohan asiallinen rakentava palaute jälkipuintitopicciin saanut hieman paremman vastaanoton? Älä vastaa.

Tulospalvelu paikan päällä oli parasta mitä suomessa on tarjolla, suuret kiitokset jälleen kerran samoille kavereille ketkä jaksavat kerta toisensa jälkeen tulla vetämään kisoja meille. Ja tekevät sen vielä todella hyvin.

258
Mielenkiintoinen perustelu yksipäiväisten puolesta, vaikka kyseessä onkin wj eikä sm kilpailu niin on aivan yhtä mahdotonta änkeä liikaa kuskeja samalle päivälle ja vielä pitää sekä pääluokkien että täyteluokkien kuskit tyytyväisinä. Mutta toisaalta kaksipäiväset kisat ovat järjestäjän kannalta huomattavasti vaikeammat, ja kilpailijoiden kustannukset nousevat niin paljon että moni varmasti jää pois tämän takia.

Olen yksipäiväisten kannalla, mutta mikäli kuskimäärä jatkaa kasvamistaan niin joku sääntö asian suhteen pitää keksiä, päivät ei voi venyä yli 12-12,5h mitä ne on pahimmillaan ollu.

259
No on kyllä melko läpinäkyvää toimintaa.

Ensin haukutaan kilpailevaa maahantuojaa, ja sitten vielä kehutaan omaa leiriä.

Eikä selkeästi ole edes mitään hajua muiden yksityyppirenkaiden hinnoista tai katteista, mikäli oikeasti tiedätte mistä nämä asiat selviää jne, niin selvittäkää ja miettikää että oliko tämä nyt ihan asiallista kommenttia julkiselle foorumille. Välillä voisi käyttää vähän harkintakykyä sen suhteen mitä julkiselle foorumille kirjoittaa.


260
Täytyy kyllä todeta että hienoa toimintaa, näin tätä lajia markkinoidaan!

Lyhyen ajan sisään ensin model-expo ja sitten tämä, ehkä me saatiin muutama uusi naamakin mukaan harrastukseen.

Kai te muistitte mainostaa pksrca:ta ja ajomahdollisuuksia samalla?  :wink:

261
Täältä löytyy nyt muutama kuva.



262
niin löysinkin itseni seuraavaksi synnytyssairaalasta. :laugh:

Onnittelut!  :smiley:

EDIT: Kenen kameralla otettiin lauantaina palkintojenjakokuvat? Ne vois kanssa laittaa jakoon? Nicke, Mikko? Onko tietoa?

Mun kameralla, voisin tossa vähän myöhemin uppailla. Ovat vaan valaistuksen takia melko huonoja, kun ei edes tullut otettua mukaan parempaa salamaa. 

Mitä tulee itse kisoihin, niin kuitenkin haluan antaa erityisen kiitoksen Nikelle, joka on mielestäni erittäin hienolla asenteella mukana kisojen järjestämisessä niin tämän kuin myös aikaisempien kisojen suhteen.

Iso kiitos kuuluu myös Mikolle, joka teki vähintään saman verran työtä viikonlopun eteen  :wink:

263
RC-kerhot ja -radat / Vs: Vantaan Isomyyrin sisärata
« : 21.04.11 - klo: 15.40 »
Joo, en tosiaan tule paikalle tänään, mutta talkoilua on tiedossa Hoken ja Hoffan johdolla noin klo 17-17.30 eteenpäin. Arikin on tulossa mahdollisesti paikalle, mikäli ehtii.

Mutta Hokella/Arilla on vapaat kädet profiilin suhteen, joten totelkaa heitä ja tehkää hyvä rata  :wink:

264
RC-kerhot ja -radat / Vs: Vantaan Isomyyrin sisärata
« : 20.04.11 - klo: 23.21 »
Talkoolaisten suhteen ollaan jo melkein tavoitteessa, ja uusiakin naamoja on ilmoittautunut, hienoa.

Oma pääseminen vaan on aika epävarmaa, tää flunssa kuumeineen kun ei tuntus hellittävän millään. Toki saa ja voi mielelläänkin talkoilla myös ilman mua, palailen asiaan huomenna iltapäivällä.

265
RC-kerhot ja -radat / Vs: Vantaan Isomyyrin sisärata
« : 19.04.11 - klo: 20.29 »
Nyt on puolet talkooporukasta kasassa.

Iski lievä flunssa nyt sopivasti messujen jälkeen, mutta enköhän ole torstaina jo talkoilukunnosa. Katsellaan huomenna tarkemmin ilmottautuneiden määrää ja mahdollisesti aikataulua.

Aamen! Iso kiitos Matille, Nickelle, Jonille (Lindgren), Hoffalle, Samille, Juholle ja niille muutamalle muulle (joiden nimet on vähän hakusessa)

Älä unohda Mikkoa  :wink:

266
Suurin ongelma tuomaroinnin suhteen ei suinkaan ollut tuomarit, vaan korokkeen puute, kuten jo aiemmin todettu. Tuomarit työskentelivat mielestäni kumpanakin päivänä niin hyvin kuin noissa olosuhteissa oli mahdollista, seisoin itsekkin paljon katselemassa ajoa tuomareiden kanssa, ja sai huomata että aika suurelta osin rataa oli täysin mahdotonta tulkita tilantenta tarpeeksi hyvin että olisi voinut jakaa rangaistuksia.

Tuomari korokkeen toisessakin päässä on sinänsä ok idea, ja oli lauantaina käytössäkin, mutta ongelmaksi tulee viive tapahtuman ja rangaistuksen välillä, kun ei ole tarpeeksi miccejä. Toki sekin ongelma ratkeisi tilaamalla yhden micin lisää.

Mutta ensi vuonna pitää tilata kolmen sijasta neljä korokkeen palasta, jolloin saadaan tuomaritkin korokkeelle ja ongelma ratkaistua.

Mukava kuulla että sekä rata ja kisa miellytti sentään suurinta osaa porukasta, tästä on hyvä kehitellä tapahtumaa eteenpäin. Videolta kun kuunteli Matin selostuksia, niin täytyy kyllä vielä kerran todeta että ei edes tiedä millä sanoilla niitä kehuisi, nostattaa kyllä kisojen fiilistä erittäin paljon.

Loppuun vielä kerran suuret kiitokset Mikolle, Matille, toimitsijoille ja talkoolaisille! Voisi melkeinpä sanoa että jokainen oli hyvin tärkeä tapahtuman onnistumisen kannalta, eikä porukkaa ollut yhtään liikaa mukana. Olkaa ylpeitä tapahtumasta mitä olitte mukana tekemässä!

267
RC-kerhot ja -radat / Vs: Vantaan Isomyyrin sisärata
« : 18.04.11 - klo: 00.08 »
Ja vielä lisäyksenä edelliseen..

Syy siihen miksi jaksan tästä vielä toiseen otteeseen tässä yhdeydessä valittaa, ei ole se että olisi kiva äänestää netissä, päinvastoin, vaan että harmittaa nähdä miten porukka olisi valmiina luopumaan messujen kaltaisesta tilaisuudesta ihan tosta noin vaan.

Pari-kolme henkilöä kun olisi sattunu olemaan kipeenä tai kiinni duunissa keskiviikkona, niin olisi yksinkertaisesti pitänyt nostaa kädet pystyyn ja todeta ettei pystytä tähän. Näin ei varmasti tarvitse tehdä kuin kerran, ja meidän ajot model-expossa on lopullisesti ajettu.

268
RC-kerhot ja -radat / Vs: Vantaan Isomyyrin sisärata
« : 17.04.11 - klo: 23.40 »
Suurin osa ei ilmeisesti muistanut talkoita..

On se kyllä kumma kun suurin osa kilpailijoista olivat omasta seurasta, ja vielä valmiiksi paikalla. Mutta ei voi jäädä edes vartiksi auttamaan, mitenköhän moni voi ihan rehellisesti sanoa että oli jotain niin tärkeetä ettei ollut aikaa jäädä auttamaan edes vartiksi 8h kisojen jälkeen.

Rata on nyt takaisin myyrissä, ja pitäisi seuraavaksi laittaa uuden profiilin kera ajokuntoon. Ajatuksissa oli alunperin että pidettäisiin torstaina talkoot, ja ajettaisiin sc-lähdöt uudella profiililla. Mutta tämä toteutuu vain ja ainoastaan mikäli vähintään 10 henkilöä ilmoittautuu etukäteen talkoisiin, mielellään myös niitä uusia naamoja. Joten ei muuta kuin yv:tä tulemaan, mikäli haluatte ajamaan, itsestään se rata ei tule sinne ilmestymään.

Kummatkin ajanottokopin avaimet puuttuvat, joten se kenellä sellainen on hallussa huolehtii mahdollisimman pian siitä että kopin ulkopuolella olevat tavarat saadaan sinne lukkojen taakse.

Ja vielä lopuksi erittäin suuri kiitos niille ketkä vielä kerta toisensa jälkeen vaivautuivat auttamaan, ilman teitä kisoja ei olisi voinut järjestää!

269
Nyt on rata palannut kotiin, ja pitkä viikonloppu vihdoin ohi.

Erittäin suuret kiitokset kilpailijoille, Matille, toimitsijoille ja pienelle talkooporukalle. Kaikki nämä tarvittiin jotta saatiin näin hienot kisat aikaiseksi. Pidempää raporttia huomenna kun on nukkunut sen verran että saa selvää omista ajatuksista.

270
Aikataulu liitteenä.

Sivuja: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 ... 24