Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - snakepoison

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 ... 66
61
Team Associated / Vs: Team Associated B5 / B5M
« : 25.06.15 - klo: 09.22 »
Korostan tässä sitä että minulla on siis kaksi b5m autoa , team ja lite . Team malli siirtyy ulkoajoihin ja siihen todellakin tulee kuuladiffi. Lite tulee sisäkäyttöön ja siihen tulee ratasdiffi. En vieläkään saanut vastausta kysymyksiini. Eesim siihen onko ratasdiffi samanlainen 3 ja 4 rattaisessa boksissa



62
Team Associated / Vs: Team Associated B5 / B5M
« : 24.06.15 - klo: 23.27 »
Mielipiteitä on monia . Mua itseäni viehättää ratasdiffin huolettomuus + että olen sen todennut toimivaksi tuossa team-mallissani

63
Team Associated / Vs: Team Associated B5 / B5M
« : 24.06.15 - klo: 23.19 »
Juu huomasin myös että etutorni ja etutukivarret olivatkin suoraan b5 . Kuinkas takapää ? Eikös isotpojat käytä B5 tukivarsia myös takana ? Ajattelin viikonloppuna testata Litea ihan perussetupilla joka paketissa neuvotaan laittamaan . Viriosaksi tilasin takatukivarret b5 mallia sekä alumiiniset takatukivarsien kiinnitykset ja insertit. Ihmettelin kun liteen on jätetty kuuladiffi . Minulla on ylimääräinen ratasdiffi , mutta kysymys kuuluukin käykö 4rattaisen laatikon ratasdiffi liten 3rattaiseen laatikkoon ?

64
Team Associated / Vs: Team Associated B5 / B5M
« : 23.06.15 - klo: 16.03 »
Muutama kysymys. Eli omistan itse B5M version ja aion ajella jatkossa sillä ulkoradoilla . Autossa on paikallaan B5 tukivarret ja iskaritornit, annanko siis olla niiden paikallaan vai toimiiko auto saviradoilla paremmin B5M omilla torneilla ja tukivarsilla ? Sähköksi aion näin alkuun laitta stanukrossiin tarkoitetut hilppeet, eli 21,5 Muchmoren kone ja 0-ennakko. Minkälaisilla välityksillä on porukka ajanut ulkoradoilla ja jaksaako tällainen stanukrossari loikata hyppyreiden alastuloon asti ?

Sisäradoille ostin B5M Liten , minkälaiset ovat suurimmat erot Liten ja B5m kesken ? Onko Litessä jotain, mitä kannattaa " vahvistaa" ja mitä seikkoja kannattaa ottaa huomioon kasatessa ?

65
EuroRC:lle plussaa erittäin paljon. Mutta , ikävä sanoa . RCM taso on mielestäni laskenut hitusen. Minulle on nyt muutaman kerran käynyt ilmiö että olen tilannut varaosia, osat ovat sivun mukaan hyllyssä mutta tuleekin ilmoitus että menevät jälkitoimitukseen. Sinäänsä harmitonta, mutta kyllä saldot pitäisi pitää paikkansa. Nyt odottelen lähetystä jonka maksoin ennakkoon , mutta en ole saanut edes tilausvahvistusta. Saas nähdä miten käy, luotan kuitenkin että hyvin koska RCM on ennenkin hoitanut asiansa hyvin. Nyt RCM väki skarppia ja homma pyörimään tarkasti, en millään haluaisi vaihtaa firmaa toiseen

EDIT Yhteyttä otettu RCM puolelta ja homma laitetaan kuntoon. Saldot vaan kohdilleen niin liike on jälleen suomen ykköspaikka EuroRc:n kanssa =)

66
Team Associated / Vs: Team Associated B5 / B5M
« : 07.05.15 - klo: 07.29 »
Jos tässä innostusta on niin paljon että lähden ulkoradoillekin ajamaan, tulen jättämään tuon oman Teamversion ulkoradoille ja hommaan sisäkäyttöön Liten. =)

67
RC-kerhot ja -radat / Vs: Ylivieskan rc- harrastajat
« : 24.04.15 - klo: 07.31 »
Tsemiä kisoihin ! Täytyy katsoa jos kerkeäisi paikalle kanssa katsomaan ajot. Onko ollut puhe vielä vappuviikonlopusta , eli siis 2.5 ? Silloin olisi itsellä mahdollisuus tulla kruisaileen =)

68
Keskustelua kaupankäynnistä / Vs: Risut & ruusut
« : 23.04.15 - klo: 10.11 »
Pexi +++

69
RC-kerhot ja -radat / Vs: Ylivieskan rc- harrastajat
« : 19.04.15 - klo: 20.54 »
Tykkäsin kovasti radasta, erittäin mukava aloittaa laji uudestaan . Ehdottomasti tulen ajamaan uudestaan :)

70
Team Associated / Vs: Team Associated B5 / B5M
« : 19.04.15 - klo: 17.24 »
Nyt on ensi kiepautukset otettu ja ensimmäimen ajatus oli , onpa tämä auto helppo ajaa.
Omassa autossa on B5 tukivarret ja iskaritornit kiinni sekä ratasdiffi. Kokeilin autoa sekä stagger slim ja minipin slim eturenkaalla . Oomaan ajoon tuntui minipin ehkä hieman paremmalle, tosin välillä meinasi haukata hieman liikaa. Näin ensiajojen jälkeen sanottava että helppo auto jolla on perusharrastajan mukava ajaa

71
Team Associated / Vs: Team Associated B5 / B5M
« : 13.04.15 - klo: 21.25 »
Täytyy soitella. Futaban varsi juurikin puuttuu :/
Rata jolla tulen ajamaan on kokonaan mattoa, joten aloin miettimään että tarjoaako minipin edessä jo liian kovaa pitoa. Olisiko stagger parempi?

72
Team Associated / Vs: Team Associated B5 / B5M
« : 13.04.15 - klo: 20.55 »
Nyt on homma edennyt siihen pisteeseen että pääsee pian sisäradalle testaamaan autoa. Minipinnit taakse sekä eteen on aikomus laittaa. Kysymys kuuluukin. Settiä löytyy sekä hex että slimhex mallia, kumpi on käypänen kyseiseen autoon? Harmikseni huomaan että asson servonvarsia näyttää olevan mahdoton saada edes rahalla. Jokapaikassa loppu  :angry:

73
Team Associated / Vs: Team Associated B5 / B5M
« : 08.04.15 - klo: 21.40 »
Todella noobikysymys , mutta mikä asson servovarsista käy savöxiin ? Mali SC-1257TG

74
Team Associated / Vs: Team Associated B5 / B5M
« : 07.04.15 - klo: 09.57 »
No niin , eli ei tullut huonoa autoa ostettua  . Hyvä ostaa auto ensiksi ja lukea kokemuksia vasta jälkeenpäin  :grin: Moottoriksi valitsin autoon 10.5 Speed Passionin. Luulempa että näin alkuun vauhti piisaa kyllä

75
Team Associated / Vs: Team Associated B5 / B5M
« : 07.04.15 - klo: 07.31 »
Palasin itse RC-autoilun maailmaan ja ostinpa tällaisen B5M auton . Ilmeisesti kaara on siis rakennettu hyviä pitoja omaavalle radalle, eli esim matolle . Kuinkas auto toimii jos ajetaan heikommalla pidolla, esim ulkoradoilla ?

76
kertokaahan hieman auton kestävyydestä. On kuitenkin 1/5 joten suhteellisen iso siis. Bensakone ja painoa varmasti on, mutta runko näyttää niin muoviselle kun voi. Kestääkö oikeasti ?

77
Mulla on jo oma unelma-auto pihassa. Volvo Amazon

78
Tamiya / Vs: TAMIYA MINI M03/M05 NIKSIPIRKKA EIKU NURKKA
« : 24.01.14 - klo: 03.01 »
Järki menee m03 minin diffin kanssa. Ostin autoon sen ns kiristyssetin , autossa on myös aluohjauspalat ja Cvd vetarit . Diffi pyörii ok kun sitä testailee kädessä , mutta kun rattaat asettaa runkoon ja niputtaa rungon kiinni ja kiristää rungon ruuvit niin diffi jumii ja rohisee . Vittu että menee jo hermo !

79
Tamiya / Vs: TAMIYA MINI M03/M05 NIKSIPIRKKA EIKU NURKKA
« : 08.12.13 - klo: 19.38 »
Harmi kun eurorc llä ei ole trapia. Abarthia ei viitsi laittaa, autohan kun on alunperin takavetoinen :)

80
Vapaa keskustelu / Vs: Jenkki autot/ Amerikan raudat.
« : 08.12.13 - klo: 18.53 »
Vuoden 66 225cid dartti löytyy itseltä. Pikkuautoilu jäi toiseksi kun alkoi aikaa mennä tuon rumiluksen kanssa

81
Tamiya / Vs: TAMIYA MINI M03/M05 NIKSIPIRKKA EIKU NURKKA
« : 08.12.13 - klo: 18.38 »
Vielä kysymys korista. Löytyyö suomesta muita koria joka käy m03 ja m05 malliin. Trapantia esim tekee joku valmistaja

82
Tervehdys. Tääll. Putaalla on ollut todella vaikeaa saada salivuoroja ja siitä syystä toiminta lopahti kokonaan. Itse hävitin kaluston pois. Nyt vuoden lopussa olen keskustellut muutaman rclennokkiharrastajan kanssa ja he ovat innostuneet autoista. Minit tuntuvat olevan suosittuja ja niitä onkin porukka ostanut. Olemme saaneet matot ja salivuorot ovat myös hommattu, joten tarkoitus on alkaa ajamaan uusiksi. Minit ovat siis suosittua mutta toki muitakin mahtuu sekaan

83
Tamiya / Vs: TAMIYA MINI M03/M05 NIKSIPIRKKA EIKU NURKKA
« : 08.12.13 - klo: 17.29 »
Kyllä, sitä sutimista tosissaan on paljon vakiodiffillä. Mitä kaikkea tuohon settiin tulee ? Tuossa omassa kun diffissä ovat ne tc4 levyt, on diffi miltei lukossa ja todella nahkea. Puskee erittäin voimakkaasti kaarteessa

84
Tamiya / Vs: TAMIYA MINI M03/M05 NIKSIPIRKKA EIKU NURKKA
« : 08.12.13 - klo: 14.52 »
No niin, itse kanssa pitkän tauon jälkeen aloin minillä ajelemaan, kun saatiin ajovuorot ja matot. Tuo oma auto on m03 malia ja ihantoimiva kapistus.tuosta diffin säädöstä haluaisin kuulla mielipiteitä. Eli onko siis olemassa joku oma paketti siihen? Luigi ainakin siitä puhunut. Ite silloin aikanaan laitoin tc4 diffin levyt miniin, se teki diffistä jämäkän, nmutta ehkä liiankin jämäkän

85
Mini / Classickuskeja ei näemmä ole . No jää kyllä kisat sitten ajamatta , sääli.

86
Vapaa keskustelu / Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« : 12.02.13 - klo: 21.39 »
Iphone 4s on täällä. Ihan pätevä luuri on ollut vaikka on myös monia asioita joita ihmettelen, miksi ei ole tehty toisin. Noh tämän luurin soppari loppuun ja seuraavaksi ajattelin että kokeilen jotain muuta merkkiä, ihan vain vertailumielessä

87
Vapaa keskustelu / Vs: Millä 1:1 autolla ajelette ?
« : 15.01.13 - klo: 03.04 »
Tällähetkellä Käyttöautona on vuoden 89 Mazda 323 ja harrasteautona Volvo 131 B20 Amazon vuosimallia 69
Volvoon olen saanut moottorin nyt rakennettua ja seuraavaksi olisi vuorossa peräkontin korjaus. Saattaa olla että kontin aloitan vasta keväämmällä , tuossa kuvia
http://s1294.beta.photobucket.com/user/Jveij/media/IMG_5144_zps011c5998.jpg.html?sort=3&o=9

88
Tamiya / Vs: TAMIYA MINI M03/M05 NIKSIPIRKKA EIKU NURKKA
« : 20.11.12 - klo: 03.29 »
servo saver on menny entiseksi... http://www.racingfactory.fi/tuotteet/SERVOT-JA-TARVIKKEET-Servovarret-ja-Varaosat/90558-GM-Servosaver-medium-101081 tommonen mulla on itellä käytössä
Eikös tuo ohjauslinkistö muutu aivan erilaiseksi tuolla saverilla ? Siis käykö tuo saveri suoraan minin ohjauslinkistön kanssa ?

89
Tamiya / Vs: TAMIYA MINI M03/M05 NIKSIPIRKKA EIKU NURKKA
« : 19.11.12 - klo: 22.28 »
Oudot ongelmat minin Servossa jatkuvat. Ongelma oli siis perus futabaservon kanssa. Servo piti ihmeellistä ääntä , niin kuin ottaisi häiriötä. Servo ei myöskään palauttanut renkaita suoraan käännöksen jälkeen. Ostin savöxin lowprofile servon joka vääntää 9kg. Hieman saman tyylistä ongelmaa edelleen, eli servo ei palauta suoraan ja servo ikään kuin jää "päälle". Kun auton renkaat nostaa ilmaan ja renkaita kääntelee, ohjaus toimii normaalisti. Missähän vika on

90
Yleinen keskustelu / Vs: Noobikysymykset
« : 14.11.12 - klo: 00.59 »
Kiitoksia tarkennuksesta. Täytyy puhdistaa kliinerillä, jos ei tule kuntoon niin uutta tilaukseen

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 ... 66