Päävalikko
valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - Jonni

#181
Lainaus käyttäjältä: snakepoison - 08.04.09 - klo: 16.33
Minusta tuo 17.5 on hyvä varmasti. Ja mukava kun Medasec sponssaa konetta nuin halvalla. Vielä olisi löydyttävä kisarenkaat autoon. Toivottavasti myös tänne keskisuomen alueelle saadaan kyseisiä kisoja järjestettyä. Kuvaa vielä omasta muskelista.
Kisarenkaaksi on jo valittu HPI:n kuviotu vintage-rengas.
#182
Lainaus käyttäjältä: jarkko - 08.04.09 - klo: 15.51
Miksi monopolimeininkiä? Tuossa on hyvä tarjous, mutta miksi ei se toinen virallinen stanumoottori kelpaa mukaan?
Saimme todella hyvän tarjouksen kyseisestä moottoristä, joten katsoimme että yksityyppi-moottori hyvään hintaan kaikille palvelisi luokan etua parhaiten.
#183
Pistetään tännekkin: VTR-10 luokan Camaro
#184
Tässä kuva omasta korista. Kori on HPI:n valmistama 68´Camaro.

#185
Lainaus käyttäjältä: *HOKE* - 07.04.09 - klo: 23.55
En ole jaksanut yhtään lukea minkälaisia sääntöjä on ehdoteltu tai mitään, joten älkää teilattu jos tästä on jo puhuttu...

Mutta.
Rengas säännöksi vielä se että vain yhdet renkaat kisapäivän aikana ovat sallittu.
Erinomainen idea.
#186
Tämä on ollut yksi vaihtoehto.
#187
Minkälaisen vastaanoton täällä saisi konesäännöksi yksityyppi 17.5T-kone, jos koneet saisi erikoishintaan hankittua?
Se olisi ainakin kaikille varmasti tasapuolinen ratkaisi, mutta meneekö sääntö liian tiukaksi?
#188
Auton leveys on ongelma ainoastaan vanhoissa 185mm leveissä autoissa.
Nykyisissä 190mm autoissa HPI vintage-vanteen suurempi offset levittää autoa juuri sopivasti.
#189
Ton videon perusteella olisin 17.5 koneen kannalla., jos kulkee liikaa niin rajoitetaan välitystä.
#190
Lainaus käyttäjältä: snakepoison - 06.04.09 - klo: 23.50
Tuollaiset läskit voisi vaikka Cudan alle laittaa http://www.hobbylinna.com/vintage-racing-tyre-31mm-dcompound-p-15268.html . Mutta onkohan tuo hinta yhdelle renkaalle+kumille ? Tulee mienaan hintaa jos kokoajan saa olla kumeja vaihtamassa autoon =/
Tuo on yhden rengasparin hinta, vanteet myydään erikseen.
#191
Lainaus käyttäjältä: Isosuo - 06.04.09 - klo: 15.13
Useat ihmiset ostiat tuon 3000kV combon minin competition luokkaa varten... joka ei ilmeisesti sitten kuitenkaan ole toteutumassa, eikä liene tarvettakaan toteuttaa mikäli pysytään kisajärjestäjän tarjoamiin koneisiin ja lipoihin = tasavertaista.

Voisiko näitä comboja mitkä ovat jääneet "ylimääräiseksi" soveltaa tähän VTR-10 -luokkaan?  Liikkuu varmasti tarpeeksi.
Juurikin tuon teholuokan kannalla olen itse.
#192
Minimivälityksellä voidaan tietysti rajoittaa vauhteja sopivaksi.
Toimi mainosti aikoinaan Syndicate-luokassa.
#193
Kuulostaa hyvältä. Autot ovat kuitenkin miniä painavampia ja nelivetoisia, joten lisäteho miniin nähden ei ole pahitteeksi.
#194
Mitä käämitystä tuo 3000KV vastaa?
#195
Lainaus käyttäjältä: rokrok - 06.04.09 - klo: 08.12
Jaahas!

Tässähän voisi olla luokka mihin voisin itsekkin osallistua.

Käykö tähän luokkaan alustaksi esim. Tamiya ta01/tao2(4wd) vai saisiko jopa ajaa itse takatuuppariksi modatulla mo3 alustaisella fiat 600:lla?

Niin juu ja mikä tässä luokassa on sitten tuo minimi paino?

Mikä vaan touring-alusta käy. Takatuuppareita tuskin on tarpeellista kieltää kisoista, mutta M-runkoiset autot voisi ottaa samoihin kisoihin omana luokkanaan.
Minimipainon tarvetta pitää miettiä, mielipiteitä?
#196
Millaisia kokemuksia porukalla on noista 13.5T koneista lipoilla?
Onko halvoista mihinkään vaiko kannattaako ostaa ns. merkkikone?
#197
Lainaus käyttäjältä: Koheltaja - 05.04.09 - klo: 21.16
Mites toi koriasia, käykö muutkin wanhat (60-70 luku) korit kuin jenkit?

Opel Manta, tähtiperä Cortina ja muutama muu euroauto tulee ensimmäisenä mieleen.
Tottakai käyvät. Historic-tyyli on tärkein.
#198
1.19 pintaan pääsen näppäimistöllä. Kyllä ne muut kovaa menee.
#199
Jerzi onkin hurri :grin:
#200
Juurikin näin.
#201
Vakiomoottori olisi kieltämättä ideaaliratkaisu, mutta sen kestävyys yhtäjaksoisessa ajossa pitää testata ensin.
Itse en usko vakiokoneen kestävyyden olevan mikään ongelma.
#202
Ei tuu pysymään. Maalaa vaan suosiolla sisäpuolelta.
#203
Tämä kisa oli tarkoitus pitää vasta kesällä.
#204
Se auton kasaus alkuun oli vaan heitto jota tuskin tultaisiin toteuttamaan.
#205
IGT:n korikiinnikkeet ovat aika yleismallisia, eivätkä muistaakseni edes ihan mahdottoman hintaisia.
Kyllähän ne itsekkin tekee jos vaan viitsii.
#206
Kyllä se vaikuttaa. Hanki uusi tiiviste niin alkaa pelittämään.
#207
Eikö kannattaisi selvittää asia ensin myyjän kanssa, eikä lähteä tänne avautumaan.
#208
Noin se on aina mennyt, ainakin niissä kisoissa missä mä oon ollut.
Jos ajetaan kolme finaalia, niin silloin alkuerillä ei ole väliä.
#209
Lainaus käyttäjältä: mvar - 13.03.09 - klo: 17.22
Lainaus käyttäjältä: snakepoison - 12.03.09 - klo: 23.54
Toisaalta Asson Team versio ei välttämättä ole niin laadukas kuin Academy Gv2 Pro versio

Niinpä niin ja Academyn ns. teamiversiossa tulee sähkötkin matkaan ja hinta varmasti kilpailukykyinen(180€). Itse nyt sitten tilasin GV2 Pron ja sellaiseen hintaan ettei Assoa kannattanut tilata edes ulkomailta.
Mitkä sähköosat auton mukana toimitetaan?
#210
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
10.03.09 - klo: 15.18
Ossi jää kyllä ostamatta, jos sillä ei kisoihin pääse.
Ajetaan sillä samalla vanhalla Novarossilla millä viime kesänäkin.