Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Jonni

Sivuja: 1 ... 5 6 7 [8] 9 10 11 ... 16
211
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 10.03.09 - klo: 15.07 »
Näinhän se on. Näillä säännöillä GT-ajot jää näillä näkymin kerhokisoihin, joissa on vapaa konesääntö.

212
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 10.03.09 - klo: 14.56 »
No jaa, katsopa tuo video minkä laitoin, siinä jää vakiopannut aika selkeästi taakse?? kaverilla on OS VG

http://www.youtube.com/watch?v=07ubyxFUrew

Ei jaksais käyttää taas 200€-300€ uuteen moottoriin ja pakoputkistoon kun Team Orion seisoo vieressä eikä sillä saa ajaa
Kyllä tuossa videossa taisi kuskikin hieman vauhtiin vaikuttaa, muilla ei oikein ajolinjat osunut kohdalleen.
Ei vaan itseä tuollaisen RTR-koneen osto houkuttele, kun vastaavaan hintaan saa esim. OS21VG:n

213
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 10.03.09 - klo: 14.34 »
Pointtina oli lähinnä se, että moottorilistaan voisi lisätä pari halpaa .21 konetta,
joiden kanssa tulisi käyttää 125ml tankkia. OS21VG ei takuulla olisi sen nopeampi kuin .28 RTR pannut.

214
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 10.03.09 - klo: 13.57 »
Tässä ois ollut mainiot säännöt meillekkin.
Huomatkaa tankin kokorajoitus optio-koneille, tasaa tehoeroa kivasti.

1/8 GTS CLASS RULES AND REGULATIONS PERU 2009-2010

1. 1/8 th scale cars, derived from a Buggy platform, or models created for this class but with shaft driven transmission system ONLY.

2. Rubber tires ONLY. Foams are not allowed.

3. Two speed gearbox allowed.

4. No limits on radio and servos.

5. Brakes are free with respect to number and material, as long as they are on the transmission axle.

6. Central differential is not allowed, neither Thorsen type differentials in either axle.

7. Engines allowed

• Original equipment engines from any Ready To Run Kit up to .28ci (4.6cc).
• Any .21ci (3.5cc) 3 port Off-Road engines, with a maximum MSRP of $200.00.

8. The recoil system (pull start) is optional and may be removed.

9. Only centrifugal shoe type clutches allowed. No Centax type clutches allowed.

10. Gas tanks:
• For .28 ci engines you can use either 125 cc or 150cc. tanks.
• For .21ci engines only 125cc. tanks are allowed.

11. General dimensions:
• Max. Length with body: 730mm
• Max. width with body: 336mm
• Distance between axles: Min. 270mm / Max. 361mm
• Max width outsider of wheels: 310mm
• Max. Height of body with rear wing and side plates,
(With the suspension compressed against a flat surface): 340mm

12. Body rules:
Body must be sedan or GT style body, No Can-Am style allowed.
1. The rear of the body can be cut up to 29mm over a flat surface in which the car rests.
2. You can cut the side windows, (sedan body only the front side windows and an appropriate hole for the pull start).
4. You can cut a max. 76.00mm ventilation hole in the front windshield.
5. You can cut the rear window totally.
6. You can cut a max 20.00mm hole on the roof for the igniter.
7. No refueling hole on the roof allowed.
8. You can cut an appropriate hole for pipe stinger.
8. Rear wing must be attached to body and not to chassis.

13. Minimum weight without fuel: 3.300 Kg.

215
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 05.03.09 - klo: 15.48 »
Tossa parhaan kierroksen palkitsemisessa tulee ongelmaksi myös oikaisut.
Ei niitä kukaan pysty valvomaan jokaisen auton osalta puolta tuntia.

216
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 04.03.09 - klo: 17.53 »
Ei ole.

217
Kilpailijoiden kanava / Vs: FIN LS-5 Ranking
« : 04.03.09 - klo: 15.08 »
Mennäänkö aina tämän listan mukaan?
Myös uusien kilpailijoiden kohdalla?

218
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 28.02.09 - klo: 13.46 »
Inferno GT 1:n painoksi ilmoitetaan 3300g??? :police:
Jos tämä pitää paikkansa niin 3500g on ehdottomasti liikaa.
Eihän autoon edes mahdu 200g painoja järkevästi.
Vetostartin poistamisen sallimista puollan itsekin. Ei niistä ole muuta kuin harmia.

219
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 28.02.09 - klo: 13.21 »
Paljon IGT2 painaa vakiona? Kyoshon sivujen mukaan 3650g.
Jos tuo pitää paikkansa 3500g olisi ihan ok minimipaino.


220
Sähköautot / Vs: Team Academy sähkökrossarit
« : 20.02.09 - klo: 23.45 »
On Jerry, se on klooni. Siinä on kuuladiffi, joten täysi Asso kopio. :grin:
Ei oo kuuladiffi Asson keksintö, vaan Schumacherin. :police:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ball_differential

221
Radiolaitteet / Vs: Radiolaitteet
« : 19.02.09 - klo: 08.20 »
O-renkaat on saumoissa, joten on vesisuojattu.

222
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 17.02.09 - klo: 15.16 »
LS5 SM kalenteri löytyy AKK:n sivuilta.

30.-31.5.09      LS-5 SM      PA     SM     2     ETELÄ-POHJANMAAN UA (Radasta ei tietoa)
7.6.09      LS-5 SM      PA     SM     8     UUDENMAAN AUTOURHELIJAT (Tattarisuo)
12.7.09      LS-5 SM      PA     SM     8     RIIHIMÄEN URHEILUAUTOILIJAT (Hyvinkää)
29.8.-30.9.09      LS-5 SM, TP-10 SM      PA     SM     6     KYMEN PIENOISAUTOKERHO (Kouvola)

223
Sähköautot / Vs: XRAY M18T (PRO)
« : 11.02.09 - klo: 12.21 »
Kimbrough on mielestäni paras valinta. Tein viime talvena Sharkkiin saverin alle reiän runkoon,
niin ei tarvinnut nostaa servoa ylöspäin. En tosin tiedä onnistuuko sama reiskan runkoon.

224
Radiolaitteet / Vs: FUTABA MEGATECH 3PM 2.4GHZ
« : 09.02.09 - klo: 14.54 »
Olisiko porukalla kiinnostusta alkaa keräämään tänne kyseisen ohjaimen hyväksitodettuja säätöjä? Eli jokaiseen valikkoon prosenttiosuudet esim. 75%. Moni aloittelija voisi hyötyä tästä.
Radion kaikki säädöt ovat auto-/servokohtaisia, joten et tee mitään muiden säätöarvoilla.

225
Sähköautot / -
« : 29.01.09 - klo: 17.15 »
poistoon

226
Sähköautot / Vs: Kyosho Rock Froce 2.2
« : 27.01.09 - klo: 08.53 »
Prolinen Mazda 6 ei ole oikeesti Mazda 6
Miten niin ei ole, kun on kerran lisenssitkin maksettu?
http://www.prolineracing.com/p-330-mazdaspeed-6.aspx

227
Sähköautot / Vs: Tarinoita Mini-z:sta vol. 2
« : 05.01.09 - klo: 14.51 »
Oulunkylässä on ajot huomenna 6.1. noin kello 15.30
Tervetuloa mukaan.

228
noin kello 18 alkaen

229
Kisat peruttu. Illemmalla tarkoitus kyllä ajaa, joten jos kiinnostaa niin tervetuloa.

231
Radiolaitteet / Vs: Radiolaitteet
« : 29.12.08 - klo: 00.42 »
Käykö tuohon futaba 3pm 40mHz radioon digiservot?
Vai pitääkö olla se 2.4gHz?

-jarkko
Kyllä käyvät.

232
Sähköautot / Vs: asso rc18t
« : 28.12.08 - klo: 13.22 »
Voihan sitä ladata, mutta ei noin kova latausvirta akun käyttöikää ainakaan pidennä.

233
Radiolaitteet / Vs: FUTABA MEGATECH 3PM 2.4GHZ
« : 26.12.08 - klo: 15.03 »
Eri muisti paikoissa voi olla eri lähetysmoodi valittuna.
Kannattaa tosin huomioda, että radio pitää sammuttaa muistipaikan
vaihdon jälkeen, jotta lähetysmoodi vaihtuu.

234
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 22.12.08 - klo: 10.28 »
No ehkä heille on voittaminen vähemmän tärkeetä kuin meille täällä kotimaassa.
Mitä tarkoitat tuolla?

235
Sähköautot / Vs: Tarinoita Mini-z:sta vol. 2
« : 18.12.08 - klo: 10.20 »
Meidän radalla ei kukaan pitoainetta kokeillut, ole enää ilman sitä akkuakaan ajanut.

236
Sähköautot / Vs: Tarinoita Mini-z:sta vol. 2
« : 17.12.08 - klo: 21.09 »
LRP:n matolle tarkoitettu pitoaine toimii foamien kanssa. Kumirenkaiden kanssa vaikutus on todella lyhytkestoinen n. pari kiekkaa.

237
Sähköautot / Vs: Tarinoita Mini-z:sta vol. 2
« : 17.12.08 - klo: 17.21 »
Peruslattialla ero on noin valovuoden mittainen. Tosin AWD:lla pystyy ajamaan myös heikommalla pidolla nelivedon ansiosta.
Perus takatuupparilla ei perus muovilattialla ilman foameja tarvitse ajaa.
Kun vielä foameihin laitta pitoainetta, niin zetakin rupea tuntumaan ihan kilpurilta.

238
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 27.11.08 - klo: 15.11 »
Onko IGT2 "roar ready"?

239
Sähköautot / Vs: Tarinoita Mini-z:sta vol. 2
« : 19.11.08 - klo: 21.45 »
Kokeile kiristää vastarin antenni.
Vaihda myös lähettimeen uudet paristot.

240
Radiolaitteet / Vs: Radiolaitteet
« : 10.11.08 - klo: 23.23 »
Futaban FASST-radiot toimivat myös analogisilla servoilla, kunhan vaan käyttää PPM-moodia.
Nopeampaa HRS-moodia käytettäessä tulee käyttää ainoastaan Futaban omia digiservoja.

Sivuja: 1 ... 5 6 7 [8] 9 10 11 ... 16