211
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 10.03.09 - klo: 15.07 »
Näinhän se on. Näillä säännöillä GT-ajot jää näillä näkymin kerhokisoihin, joissa on vapaa konesääntö.
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
No jaa, katsopa tuo video minkä laitoin, siinä jää vakiopannut aika selkeästi taakse?? kaverilla on OS VGKyllä tuossa videossa taisi kuskikin hieman vauhtiin vaikuttaa, muilla ei oikein ajolinjat osunut kohdalleen.
http://www.youtube.com/watch?v=07ubyxFUrew
Ei jaksais käyttää taas 200€-300€ uuteen moottoriin ja pakoputkistoon kun Team Orion seisoo vieressä eikä sillä saa ajaa
Inferno GT 1:n painoksi ilmoitetaan 3300g???Jos tämä pitää paikkansa niin 3500g on ehdottomasti liikaa.
On Jerry, se on klooni. Siinä on kuuladiffi, joten täysi Asso kopio.Ei oo kuuladiffi Asson keksintö, vaan Schumacherin.
Olisiko porukalla kiinnostusta alkaa keräämään tänne kyseisen ohjaimen hyväksitodettuja säätöjä? Eli jokaiseen valikkoon prosenttiosuudet esim. 75%. Moni aloittelija voisi hyötyä tästä.Radion kaikki säädöt ovat auto-/servokohtaisia, joten et tee mitään muiden säätöarvoilla.
Prolinen Mazda 6 ei ole oikeesti Mazda 6Miten niin ei ole, kun on kerran lisenssitkin maksettu?
Käykö tuohon futaba 3pm 40mHz radioon digiservot?Kyllä käyvät.
Vai pitääkö olla se 2.4gHz?
-jarkko
No ehkä heille on voittaminen vähemmän tärkeetä kuin meille täällä kotimaassa.Mitä tarkoitat tuolla?