Vertical Hobby

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Jonni

Sivuja: 1 [2] 3 4 5 ... 16
31
Olisiko VTR:ssä mahdollista ajaa kolminkertaiset finaalit?

32
Sähköautot / Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« : 17.03.11 - klo: 16.57 »
Itsekkin tosiaan yllätyin tuloksista koska LRP tuntui tosiaan paljon paremmalta ajaa.
Kierrosajat olivat kuitenkin ihan samalla tasolla.

33
Sähköautot / Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« : 17.03.11 - klo: 10.28 »
LRP/Nosram 17.5t FTT2011 kone on nyt päästy vihdoin testaamaan.
Tässä olisi parhaat kierrosajat eilisiltä vedoilta ja tiedot koneesta ja välityksestä, sekä vedon paras kierrosaika:

1. CS  5.0  14.49 (päivän eka akku on aina hidas)
2. LRP 5.0  14.07
3. LRP 5.5  14.28
4. LRP 5.9  14.19 (haamuaika, 2. paras aika 14.40)
5. CS   5.0  14.09
6. CS   5.0  14.04

Testin tulos oli hieman yllättävä sillä oletin, että LRP/Nosram olisi ollut nopeampi,
mutta tämän testin perusteella oltaisiin aika samalla viivalla vauhdin suhteen.
Kaasutuntuma oli uudessa koneessa huomattavasti pehmeämpi kuin vanhassa, tosin vanhalla koneella on 2.5 vuotta rullattu,
joten se ei ole enää uudenveroisessa iskussa.

Itse olisin tämän testin perusteella valmis sallimaan LRP/nosram-koneet mukaan.
Mitä mieltä muut ovat?

Kiitos koneen lainasta Artsille ja Hobbyfactorylle!

34
Sähköautot / Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« : 20.02.11 - klo: 22.33 »
Listasta on poistettu kaikki tyhjät numerot, joten jos numeroa ei ole listassa se on vapaa.
Jos joku tarvitsee numeron, niin sen voi varata lähettämällä minulle YV:tä.

35
Sähköautot / Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« : 19.02.11 - klo: 11.55 »
Ei tarvitse jättää pois, siipi on säännön mukainen.

"Orginal malliset takasiivet on sallittu,mikäli tulevat korisarjan mukana."


36
Sähköautot / Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« : 19.02.11 - klo: 11.15 »
Lisää uusia hienoja koreja, HPI:n uusi 70-mallin Mustang:


37
Sähköautot / Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« : 19.02.11 - klo: 10.50 »
Minä hoidan numerolistaa. Numerot jonka perässä ei ole nimeä ovat tällä hetkellä vapaita.
Laita minulle YV:nä haluamasi vapaana oleva numero ja nimesi niin varaan numeron sinulle.
Tervetuloa luokkaan ajamaan!

38
Sähköautot / Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« : 17.02.11 - klo: 21.58 »
Oma uusi VTR-kori valmis.

39
Sähköautot / Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« : 17.02.11 - klo: 10.59 »


Uutta koria pukkaa tällä kertaa Protoformilta, ihan siisti ja kaksi keulaakin tulee mukana kontaktien varalta :wink:
Ei mikään HPI, mutta paremman näköinen kuin parma tai Pegasus.

40
RC-kerhot ja -radat / Vs: Vantaan Isomyyrin sisärata
« : 16.02.11 - klo: 10.05 »
Onko varikolla tullut vastaan hopeista lipo-pussia? Oma hukassa, joten jäänyt varmaan viime sunnuntaina Myyriin.

41
Sähköautot / Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« : 23.12.10 - klo: 17.13 »
En ole päässyt testaamaan. Pitäisi saada kone jostain lainaksi niin saisi asian eteenpäin.

42
Kilpailijoiden kanava / Vs: VTR SÄÄNNÖT
« : 13.12.10 - klo: 11.00 »
Vintage touring racing VTR-10

Auto:         1/10 kokoinen hihna- tai kardaanivetoinen touring-auto. 2- tai 4-veto.
Minimi paino:   1425gr ajovalmiina sisältäen transponderin.
Maavara:      Vapaa, kori ei saa kuitenkaan ulottua pohjalevyn alapinnan alapuolelle
             
Kori leikataan esikuvan mukaisesti. Ainoat sallitut reiät ovat koritolpille ja antennille tarkoitetut.
Koriin tai auton runkoon ei saa laittaa ylimääräisiä ilmanohjaimia/diffuussoreita.

Tarkemmat korisäännöt yllä.

Renkaat:      Kuviolliset HPI Vintage renkaat (#4793 ja #4797)
Insertti:      Vakio
Vanteet:      Puolavanne, levyvanteet kielletty.
Määrä:         1 sarja per kisa. Rikkoutuneen renkaan saa vaihtaa kilpailunjohtajan luvalla.
Pitoaineet on sallittu ainoastaan mattokisoissa sisällä, ulkokisoissa pitoaineet kielletty.
Renkaanlämmittimet on kielletty.

Akut:         Max 6 kennon nimh akku tai 2 kennoinen Lipo, vain hardcase-akut sallittu, nimellisjännite max 7,4 V
LiPot:         Liposackiä suosittellaan käyttäväksi ladattaessa. Pakolliset kun ajetaan sisätiloissa. Pakolliset kisoissa.

Sallitut moottorit: CS/Speedpassion 17.5t FTT2010-moottorit
                           Hobbywing 17.5T tuotenumero 90040141, tai 90040140
                           LRP/Nosram 17.5T FTT2011/FTT2012-moottorit
                           Vampire Racing Type AB+ 17.5T tuotenumero VR-3175

Moottoreiden muokkauksen ja ennakon säädön osalta noudatetaan FTT-sääntöjä.

Välitykset:      Kokonais välitys 5 tai lyhyempi. Sääntöjenvastaisesta välityksestä seurauksena kilpailusta poistaminen
0-ennakkosäädin joko ROAR:n tai FTT:n hyväksyttyjen listalta.

http://www.roarracing.com/?page_id=737
http://rc10.fi/index.php?topic=53025.msg491702#msg491702

Kilpailut:

Kilpailuihin osallistumiseen ei tarvita lisenssiä eikä tarvitse kuulua seuraan.
Peruuttaminen kisoissa kielletty.
Alkuerät:      5min
Finaalit:      8min

Koreista tietoa tästä linkistä.
http://www.hpieurope.com/gallery.php?catId=200&lang=fi

Tästä linkki USA sarjan sivuille.
http://www.usvintagetransam.com/

Tässä linkki korimaalauksista
http://www.rctech.net/forum/electric-road/233734-u-s-vintage-trans-am-pics-paint-discussion-only.html

Jerzi ja Jonni

Tässä on varatut numerot.

#2 Petri Hoffman
#3 Matti Romu
#4 Jukka Eskelinen
#5 Patrik Perola
#6 Riku Teräväinen
#7 Mikko Lintala
#8 Mikko Ylinen
#9 Jonni Kotola
#10 Hannes Heikkinen
#11 Juho Halonen
#12 Kimmo Heinävaara
#13 TomiK
#14 Roni Korkala
#15 Petri Tuomainen
#16 J-P Huhtala
#17 Artti Viitaniemi
#18 Niklas Svartbäc
#19 Roope Laasanen
#20 Marko Leino
#21 Marko Jussila
#22 Jussi Hirvonen
#23 Teemu Savolainen
#24 Vesa Ojanen
#25 Ilari Langeroja
#26 Petteri Langeroja
#27 Hannu Kuutti
#28 Jomi Pulli
#29 Tero Tuunanen
#30 Janne Vuorela
#31 Tomas Sojakka
#32 Jan Öhman
#33 Kalle Lehto
#34 Toni
#35 Aleksi M
#36 Tomi Ylkänen
#37 Markus Pekkanen
#38 Marko Aava
#39 Jouni Tiilimaa
#40 Jukka Laine
#41 Taneli Erkkilä
#42 Petri Alajoki
#43 Tomi Hinkkanen
#44 Petteri Vatanen
#45 Ilpo Koivisto
#46 Jarmo Kiiski
#47 Erno Venäläinen
#49 Mikko Porkka
#50 Markku Forsman
#51 Jaakko Jaatinen
#52 Ilkka Toivainen
#53 Peter Tihinen
#54 Kai Jansson
#55 Petri Uutela
#58 Hannu Kartano
#57 Mika Kivelä
#60 Markku Kolehmainen
#62 Juha Rintala
#63 Kimmo Hyytiäinen
#64 Ville Härmä
#65 Timo Hilpi
#66 Vesa Inkeri
#67 Kari Kauppinen
#68 Joni Laakso
#69 Kimmo Forsström
#70 Pasi Pynnönen
#71 Thomas Svartbäck
#72 Marko Veho
#73 Ari-Pekka Kyykkä
#74 Esko Lehtiniemi
#75 Petteri Kulkula
#77 Petteri Suojala
#78 Riku-Ville Nivaoja
#79 Mika Mäläskä
#80 Olli Hakkarainen
#81 Toni Ihalainen
#82 Kai Lindgren
#84 Janne Känkänen
#85 Santeri Jokela
#86 Otto Ahonen
#88 Petri Hartoma
#89 Henry Kanerva
#90 Petri Niemelä
#91 Joonas Lyyski
#92 Kalle Raatikainen
#95 Saku Moilanen
#96 Jan-Peter Leppälahti
#98 Miska Pusa
#99 Rami Yliniemi
#100 Tero Hakkari
#101 Riku Forsström
#111 Pasi Tolvanen
#112 Mika Pylvänäinen
#113 Henry Salmen
#114 Jari Paasikivi
#174 Sauli Ylösmäki
#242 Petja Arjasalo

Numeron voi varata lähettämällä minulle YV:tä.

43
Tulokset / Vs: Kilpailukutsu A8, Isomyyri, Vantaa
« : 19.11.10 - klo: 17.35 »
2010 säännöissähän TSS-10:ssä on vapaa säädin, joten 17.5T+Kers-säädin olisi sallittu.

44
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 03.11.10 - klo: 10.28 »
Uusi kone sallitaan ilman muuta. Jos uusi kone on oleellisesti nopeampi,
sitä voi hidastaa hieman kevyemmällä välityksellä, kuin vanhoissa koneissa.
Asia pitää testata mahdollisimman pian.

45
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 17.10.10 - klo: 11.07 »
Ylivoimainen enemmistö oli 5.0 välityksen kannalla, joten sillä mennään.
Nopariksi 0-ennakko, tai niin lähelle sitä kun mahdollista olemassa olevilla vehkeillä.
Toivottavasti sopii kaikille, kisoissa nähdään!

46
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 13.10.10 - klo: 11.29 »
Tähän mennessä suurin osa porukasta on ollut 5.0 välityksen kannalla,
mutta odotetaan vielä perjantaihin ennen kuin asia vahvistetaan.

47
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 12.10.10 - klo: 10.34 »
Jerzi on ilmeisesti lähtenyt viikon lomalle banjosaarille,
joten laittakaa välitysehdotukset joko YV:nä minulle, tai suoraan tänne.

48
Mielestäni VTR:ssä riittää että noparin boostit säätää mahdollisimman lähelle 0-ennakkomoodia,
en usko että erot olisivat niin suuria.

49
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 10.10.10 - klo: 12.05 »
Minä ajoin eilen Myyrin isolla radalla 5.03 välityksellä ilman mitään ongelmia,
vauhtia oli ihan riittävästi ja koneen lämpö 15 minuutin ajon jälkeen noin 40 astetta.
Itse olin alunperin hiemän epäileväinen välityksen suhteen, mutta testin perusteella 5.0 oli ihan ok.

50
Jerry avaa ovet noin 11.00

51
Noin se on aina mitattu, ainoastaan akkuteipeista ei ole niuhotettu jos vähän repsottavat.

52
Tulokset / Vs: KILPAILUKUTSU KyPak Kesä Cup III 1.8.2010
« : 28.07.10 - klo: 11.27 »
Ehdottaisin tunnin treeniä ja neljää alkuerää.

53
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 22.07.10 - klo: 22.44 »
Ihan normi säätimillä pärjää tässä luokassa mainiosti. Sen mitä hipo-säätimien tehossa häviää,
voittaa kaasutuntumassa takaisin, ainakin hitaammilla radoilla.

54
Vapaa keskustelu / Vs: Tänään ajamaan VTR
« : 04.07.10 - klo: 08.51 »
Tänään olisi tarkoitus mennä Jerryn kanssa ajamaan iltapäivällä Gallerian katolle.
Tervetuloa mukaan!

55
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 26.06.10 - klo: 23.09 »
Ei sääntöjä voi kesken cuppia muuttaa. Jos renkaat kuluvat liian tehon takia puhki niin se on sitten voi voi.
Talveksi kannattaa seurata stanun sääntöjä, mutta tämä kesä mennään mielestäni näillä.

56
Mulle #9 kiitos.

57
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 31.03.10 - klo: 11.18 »
Edelleen kinnostus olisi kova Vintage-sarjaan, kun kaikki muu tarvittava paitsi auto löytyisi =). Tuossa jo hieman väläyteltiin Retroracingin autoa, onko keneläkään tietoa onko siitä mihinkään ja miten varaosien saanti. Hinta ei päätä huimais. Tosin samalla hinnalla saisi jonkun vanhemman käytetyn pelin.
Suosittelen käytettyä täysiveristä kisapeliä. Merkistä ja mallista riippumatta hinta/laatusuhde on varmasti paremmin kohdallaan.
Minulla on itsellä käytössä viisi vuotta vanha Yokomo BD ja hyvin on kerinnyt uudemmillekin autoille. Vastaavia autoja myydään foorumilla noin 100€ hintaluokassa, riippuen mitä paketissa tulee mukana.

58
Myöhäisnuorten luokka takaisin! Ja se pitää jotenkin yhdistää Vintageen koska tilausta ei A8:ssa liene näin monelle luokalle.

Mitä vikaa TSS:ssä tai VTR:ssä on? Mihin tarvitaan uusi luokka?

59
Kyosho / Vs: Ultima SC (Short Course) 2WD
« : 12.03.10 - klo: 10.48 »
Toi Orion sensorillinen 13.5 "stock" on kyllä kiva ajaa mutta ei kovin kiertävä jostain syystä ja isompi pinjoni vaatisi moottorilevyn avartamista ruuvien kiinnitysrei'istä (pikku juttu sinänsä).

Vaihda ennemmin spurri pienempään.

60
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 11.03.10 - klo: 23.49 »
Ei kelpaa, luokassa käytetään vanhempia kuin 80-mallin koreja.

Sivuja: 1 [2] 3 4 5 ... 16