Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - rubberduck

Sivuja: 1 ... 14 15 16 [17] 18 19
481
Kyosho / Vs: Kyosho Mini Inferno
« : 23.02.09 - klo: 16.11 »
No niinpä näyttää olevan melkoinen aukko korissa sekä päällä, että keulassa. Buggyssä on selvästi pienemmät aukot jotka täytyy tukkia jos ei halua uittaa koko korin sisältöä.
ST:ssä on jonkin verran pidemmät tukivarret, eli renkaat vähän kauempana auton rungosta, joten ne etuaukot ei ilmeisesti haittaa ihan niin paljon kuin "tavallisessa" M-I:ssa, jossa varsinkin sisäkurvin puoleinen eturengas heittää kaiken tielle osuvan tavaran korin sisään.

Kirjoittelin joskus aikaisemmin että laitan infoa rinnankytketyistä 3S 800mAh lipoista, kunhan saan ne kotiin, kolvattua ja kokeiltua. Hyvinhän ne auton kyytiin mahtuivat, kun vaan veisti ensin alkup. akkupantojen saranat pois radiolevyn reunoista. Kyllä ne kyytiin mahtuivan saranoiden kanssakin, mutta jäivät sen verran taakse ja reunaan, että kori jäi hiukan irvistämään takaa. Akkujen kiinnitys on hoidettu tarranauhalla ja havaittu hyväksi.

Todisteeksi vielä kuva että kyllä ne sinne mahtuu :wink:


Buggyn korin etuaukot ja niiden "korjaus".

Aukkoja ei oikein viitsi tukkia enempää, koska sitten on vaarana että ohjauslinkit eivät pääse liikkumaan vapaasti.

Taas loppuun kysymys:
Olen nyt talven aikana ajanut ensimmäistä kertaa Kyoshon renkailla ja vanteilla, ja viimeksi tuli vastaan kuvan mukainen "ongelma".

Auto ei törmännyt mihinkään, vaan tuo vaurio tuli pienestä epätasaisuudesta tiellä ja vielä melko pienellä vauhdilla.
Onko nuo Kössin omat vanteet yleisesti noin heikkoa tekoa, vai sattuikohan kohdalleni vaan maanantaikappale...
Tähän asti olen ajanut monenlaisilla vanteilla ja renkailla, mutta tuo oli kyllä heikoin esitys tähän mennessä.

482
Kyosho / Vs: Kyosho Mini Inferno
« : 22.02.09 - klo: 21.19 »
Kiitos jo etukäteen jos viitsit ottaa kuvan siitä auton keulasta jotenkin etuviistosta, siten että sisäkori on paikoillaan. ST:n manuaalista saa jonkinlaisen kuvan siitä sisäkorin muodosta ja mielestäni sisäkorin etupäässä on todella ison näköiset aukot, eli se ei välttämättä poista etureunan teippaamisen tarvetta.
Itse teippaan talviajoa varten buggyn korin etureunan kahdesta eri kohdasta ja se on ollut mielestäni ihan riittävä suoja pöllyävää lunta vastaan. Pari kertaa on ollut pientä vesipisaraa vastarin ja noparin päällä, mutta tähän mennessä ei mikään muu kuin servo ole ollut oikein kunnolla uitettu lumessa.

483
Kyosho / Vs: Kyosho Mini Inferno
« : 22.02.09 - klo: 01.10 »
ST:ssä tasauspyörästöt on koteloitu, iskaritornit ovat erilaiset ja kori on tietenkin erilainen.

Tuo parempi diffi on erittäin oleellinen ero buggyyn verrattuna.
ST:n "kasattavat" diffit kestävät ja toimivat todella paljon paremmin kuin buggyn surkeat irtorattaat.
Buggyssä on diffin säädössä tasan kaksi vaihtoehtoa:
1. Diffin voi shimmata tiukkaan, jolloin se ei kunnolla enää toimi, mutta kestää muutaman akullisen.
2. Diffin voi jättää shimmaamatta, jolloin se toimii todella herkästi, mutta ei kestä kunnollisella moottorilla
kuin n. 0,2 kiihdytystä.
Periaatteessä on olemassa kolmas ja kestävin vaihtoehto, mutta pikaliimakylvyn jälkeen varsinainen
tasauspyörästötoiminto on pois pelistä.

ST mallin diffi sopii "tavallisenkin" M-I:n diffikoteloon ja on yllättävän edullinen vaihtoehto vaikka Kyoshon osia ovatkin.
Kahteen diffisettiin tarvittavat varaosapaketit: 2kpl IH103 ja 1kpl IH104.
Noissa pysyy jopa ainakin paksumpi diffiöljy sisällä.  Ohuemmista en tiedä, mutta ST:n manuaalissa(sivulla 35) suositellaan 5000-30000
öljyjä niin voisi olettaa niittenkin jotenkin pysyvän kyydissä.

Loppuun vielä kysymys ST:n omistajille:
Onko ST:n "sisäkori" niin tiivis että se pitää kivet ja muut röhnät pois auton sisältä?
Buggyssä ei sellaista ole, mutta parilla jeesusteipin palalla siitäkin saa aika tiiviin :wink:

484
Kyosho / Vs: Kyosho Mini Inferno
« : 20.02.09 - klo: 15.04 »
Siinä 18A säätimessä on kuitenkin 50A hetkellisen virran kesto eli kyllä se ainakin 2S lipolla sille 4400 motille riittää. 3S:llä ajaessa on muutaman kerran lyönyt lämpösuojan päälle, mutta ainakin tähän mennessä on pienen jäähdyttelyn jälkeen lähtenyt uudestaan liikenteseen. Lämpimillä kesäkeleillä tulisi luultavasti noparista savut ulos melko äkkiä tai sitten ajaminen olisi pelkkää lämpösuojan resetoinnin odottelua...
Aiemmin mainittu 35A ESC ei lämpeä edes 3S:llä oikeastaan lainkaan edes ilman tuuletinta.

Konkasta vielä muutama sana:
Jos kytket sen vastariin, et saa mitään "lisäpotkua". Jos kytket sen noparin johtoihin, et vastaavasti saa häiriönpoistoa ohjauselektroniikalle.
Vastariin sen voi tosiaan kytkeä vaikka BATT-liittimeen ja kannattaa olla tarkka napaisuuden kanssa ettei tule silmä- ja kuulovaurioita kun se kajahtaa :police:
Jos minun pitäisi valita laitanko konkan vastariin vai nopariin, valitsisin luultavasti vastarin, koska nopariin kytketty konkka tuo niin marginaalisen parannuksen auton toimintaan, että sitä tuskin huomaa.
Vastariin kytekettynä konkka saattaa säästää radiohäiriöistä johtuvilta kolareilta.

485
Kyosho / Vs: Kyosho Mini Inferno
« : 20.02.09 - klo: 13.27 »
2mm pinjoneita on monessa kaupassa paremmat valikoimat kuin 2.3mm rattaita, mutta tietty oman harrastuspakin sisältö vaikuttaa moottorin valintaan aina jonkin verran :wink:
Videolla näkyvällä setillä saatiin seuraavanlaisia mittaustuloksia kokonaisen akullisen ajelusta:
-maksimivirta: 26.7A
-maksimiteho: 307.2W
-minimijännite: 10.45V
-akkuna 1300mAh 3S 20C_cont 30C_max Zippy lipo
-säätimenä eZRun/SP emotion 18A
-motti: 20x40mm 4800kv "kiinanihme"

Turnigyn "oranssissa" on ainakin teoreettinen maksimivirta korkeampi, joten tuo 18A ESC alkaa olemaan siihen tarkoitukseen vähän alimitoitettu. Itse ajelen tällä säätimellä ilman tuuletinta ja homma toimii hyvin. Siili ei lämpeä talvikeleillä edes kädenlämpöiseksi.

Kuvan mukaisella nimh akulla pääsee myös nauttimaan ihan kohtuullisesta kyydistä, mutta kyllä kunnollinen lipo antaa paremman potkun. Itseasiassa tuonkin akun saa antamaan paremman kyydin kun kolvaa alkuperäisten narujen tilalle kunnon johdot ja purkaa kennojen päästä ne pienillä pistehitsauksilla kiinnitetyt sillat ja kolvaa tilalle kunnon kuparit.


4700uF konkka on saman kokoinen mitä esim Spektrum myy omiin radiosetteihinsä poistamaan häiriöitä vastarista ja vähentämään lyhyitä "sähkökatkoja". Jos kyse on vain häiriönpoistosta niin kokoluokkaa 220uF-470uF konkat on todettu ihan toimiviksi. Jos taas tavoitellaan pientä jännitekatkojen korjaamista, on 4700uF ihan ok valinta, vaikkakin milestäni ylimitoitettu. Se kelpaisi jo noparin virtaliittimiinkin antamaan pientä virtapuskuria. Itse olen kokeillut 2200, 4700 ja 6800uF konkkia noparin johdoissa, ja yhttenvetona voin sanoa että isompi parempi. Mitään suurta tehonlisäystä ei tuollainen hifistely tuo, mutta noparin lämmöt putosivat aika reilusti.

486
Kyosho / Vs: Kyosho Mini Inferno
« : 20.02.09 - klo: 03.19 »
...
http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=3848&Product_Name=KB20-40-12L_4800kv_Brushless_Motor_(FIN)

Ne tarjolla olevat 40mm pitkät saman sarjan motit vääntää tarpeeksi M-I:n tarpeisiin, mutta vain ne kaikkein korkeimmat kv:t tarjoavat kunnon huippunopeudet. Itse olen ajellut 3800kv, 4200kv ja tuolla em. 4800kv, joten tieto ei ole peräisin Hobbycityn asiakaspalautteista :grin:
Tuo 4800kv on erittäin hyvä valinta M-I:n voimanlähteeksi. Tässä toinen vielä tuota 4800 mottia vahvempi vaihtoehto samasta kaupasta:
http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=4198
Isompi halkaisija tekee tuosta melkoisen vääntäjän ja välityksille asettaa rajoitukset vain moottoripukin säätövara, ei niinkään moottorin vääntö :wink:
3S lipolla jopa lumella ajaessa paukkuu voimansiirto palasiksi jos alla on vähänkin pitävämmät renkaat...

Ne 30mm pitkät motit on liian kesyjä painavampiin autoihin, mutta kuljettavat todella iloisesti esim. Mini-T:n kaltaista kevyttä 2WD autoa. Ilmeiseti myös esim. Asson 1/18 kokoiset autot toimii noilla "pikkumoteilla" ihan kiitettävästi.
Itse ajelin yhden kesän 7200kv 20x30mm Feigaolla ja kyllä se juuri ja juuri jaksoi M-I:a liikuttaa kun välitykset oli lyhyimmät mitä kaupasta löytyi eli 10/38(vakio 14/32). Vääntö ei tahtonut silti riittää kunnon kiihtyvyyteen mutta huippuja oli ihan ok kunhan valitsi ajopaikasi tarpeeksi ison kentän ja jaksoi odotella kaasu pohjassa tarpeeksi kauan :roll:

EDIT: Tässä videossa on M-I:n kyydissä tuo 4800kv motti ja 3S lipo:
http://www.youtube.com/watch?v=TSYW-de_rYo
Liukas jää ei ihan kerro totuutta nopeudesta, mutta saa tuosta ainakin jonkinlaisen kuvan moottorin tehoista...

487
Yleinen keskustelu / Vs: Servotesteri
« : 17.02.09 - klo: 15.26 »
En kyllä itsekään keksi servotesterille muuta käyttöä kuin servojen testaaminen.

Onko kenelläkään tällaista käytössä:
http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=8296&Product_Name=GTpower_Servo_Tester
En tiedä onko tuo mistään kotoisin, mutta tilasin nyt kuitenkin yhden kokeiltavaksi kun kerran hintakin on kohtuullinen.

488
Vapaa keskustelu / Vs: Metallica Porissa 25.7.
« : 16.02.09 - klo: 18.44 »
Mulla on kans lippuja kun vaimo ystävällisesti kävi jonottamassa aamulla.
AC/DC:n keikalle kesäkuulle olis kans liput. Hyvä keikkakesä tulossa :grin:

489
Kyosho / Vs: Kyosho Mini Inferno
« : 15.02.09 - klo: 20.07 »
http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7189&Product_Name=EZ-RUN_Brushless_ESC_18A_w/_Reverse_programm.

Tossa saa rahoille vastinetta oikein kunnolla ja mahtuu varmasti Mini-Infernon kyytiin.
Mulla on noita pari käytössä ja täytyy kyllä sanoa etten ole Quarkkia paljon kaipaillut...
Harjalliselle motille toi ei käy.

490
Kyosho / Vs: Kyosho Mini Inferno
« : 14.02.09 - klo: 22.47 »
Ei tarvi välttämättä luottokorttia. Ainakin Osuuspankin ja Nordean Visa Electronilla voi luoda PayPal-tunnukset ja eBayssä paypal maksun hyväksyy melkein kaikki kauppiaat.

491
Kyosho / Vs: Kyosho Mini Inferno
« : 13.02.09 - klo: 14.31 »
On siellä vielä muutama vaihtoehto jäljellä:
http://www.rcmart.com/catalog/mini-infernost-bone-c-595_736_653_701.html

493
Team Losi / Vs: LOSI trukki 1:36
« : 13.02.09 - klo: 01.13 »
Just noita tilasin, saas nähdä mitä sieltä lähettävät.

Laatikollisen kengänpohjallisia, litteän taskulampunpatterin ja pussin kukkamultaa kummiski...  :p

Haluaisin nähdä tullivirkailijan ilmeen kun tota pakettia avaa.

Jottei menisi ihan täysin ot:ksi niin täytyy vielä sanoa että nuo Zippyn 240mAh kennot on kyllä mielestäni laadukkaampaa tavaraa kuin ne Aerosta tulleet.
480mAh akkuun menee tosiaan se 480mAh sisään, eikä yksikään kenno ole vielä osoittanut mitään pullistumisen/väsymisen merkkejä. 1 Aeron akku meni jo poistoon kun se pullistui muistaakseni 3 käyttö/latauskerran jälkeen.

494
Team Losi / Vs: LOSI trukki 1:36
« : 13.02.09 - klo: 00.14 »
Sittenhän tavara on selvästi muuttunut sen jälkeen kun itse niitä tilasin marraskuun puolivälissä.

Jos ostit näitä niin ainakin 3.1.2009 postiteussa paketissa tuli sopivan kokoisia kennoja :grin:

495
Vapaa keskustelu / Vs: Metallica Porissa 25.7.
« : 12.02.09 - klo: 12.07 »
Huomaa että metalican fani pohja on muualla kuin tällä forumilla. No onhan metalicalla 1 hyvä biisi ja se on se SO WHAT.
Jerzi

Ei näytä tosiaan herättävän mitään kiivasta keskustelua :grin:
Tuo nyt vaan on sen verran harvinainen tapaus että ansaitsi tulla mainituksi...
Seuraavaksi kun näen vaikkapa Paavin tai Brad Pittin Raumalla niin pidän turpani kiinni :wink:

496
Team Losi / Vs: LOSI trukki 1:36
« : 12.02.09 - klo: 12.01 »
Siellä on sitte tavara muuttunut lähiaikoina, kun mulla taitaa olla noita kaikkiaan 6kpl käytössä ja jokainen mahtuu paksuuden puolesta oikein mainiosti kyytiin.

EDIT: Jäi sen verran vaivaamaan tuo juttu että oli pakko vähän mittailla.
vakio NiMH: 11.22mm paksuimmasta kohdasta
AeroNuts LiPo: 11.25mm paksuimmasta kohdasta

497
Kyosho / Vs: Kyosho Mini Inferno
« : 11.02.09 - klo: 13.34 »
Onko tuo sopiva kone mininfernoon: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12828
Ja toi nopari: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4502
Vai onko ihan leluja? Tekeekö mitään?

Kyllä niillä varmaan pienessä lennokissa tai helikopterissa jotain tekee.

Tossa moottorissa on ulkopyöriäksi melko korkea kv. Noita asiakkaiden kirjoittamia
arvosteluja kun lukee, voi päätellä että tuo tuskin kestää M-I:n kyydissä edes kevyimmillä
välityksillä mitä autoon kohtuullisella vaivalla saa.

Säädin riittää ainakin virrankeston puolesta mainiosti, mutta jos haluaa autoon jarrun ja pakin,
kannattaa harkita autosäädintä.

EDIT: Niin jäi mainitsematta että M-I:n pinjonit ei sovi tohon, eikä se välttämättä sovi moottoripukkiinkaan.

498
Vapaa keskustelu / Metallica Porissa 25.7.
« : 09.02.09 - klo: 14.51 »
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1642450
http://www.sonispherefestivals.com/fi

Luulin alunperin juttua pilaksi, mutta kai se sitte on pakko uskoa
kun kerran Metallican nettisivuillakin niin lukee.

499
Team Losi / Vs: LOSI trukki 1:36
« : 01.02.09 - klo: 11.38 »
Vaihdoin tuon lootan ja laitoin sisään jotakin rasvaa mitä sattui nurkista löytymään. Nyt diffi luistaa eikä sitä saa kiristettyä tarpeeksi.
Mitä rasvaa sinne pitäisi laittaa?

Sekin on mahdollista, että slipperin muoviruuvista on kierteet menneet  :undecided:

Huomasin saman ongelman tuon alumiinisen kuoren kanssa. Välystä tulee liikaa, koska alumiinikuori ei purista diffiä kasaan kuten muovinen kuori tekee.
Jos nurkista sattuu löytymään 3mm reijällä varustettuja shimmilevyjä niin niillä saa paketin kasaan niin ettei diffin rattaat lyö yli.
Tässä pari esimerkkiä:
http://www.rcmart.com/catalog/rc-flat-head-screw-atomic-3x5mm-shims-ts044-p-21064.html
http://www.rcmart.com/catalog/rc-washer-tamiya-shim-types10pcseash-53585-p-14427.html

Eli diffin ulostuloon laakerin ja vetoakselille menevän lautasen väliin sopiva määrä shimmejä.

500
Olen tehnyt yhteensä 12 tilausta Liquidista ja kaikki on tulleet perille todella nopeasti ja paketeissa on aina olleet oikeat tavarat. Yhtään satsia ei ole tarvinnut hakea postista, vaan postipoika on jokaisen paketin saanut mahtumaan postilaatikkoon.

Jos nyt jotain negatiivista pitää Liquidista mainita, niin yksikään paketti ei ole ollut pehmustettu mitenkään. Kaupan hyvät puolet korvaavat silti kirkkaasti tuon pienen miinuksen.

501
Kyosho / Vs: Kyosho Mini Inferno
« : 25.01.09 - klo: 14.12 »
Toimiiko jos käyttää noparia joka kestää mini infernon 9,6v akun ja sitten käyttää vastaria joka kestää 8,4v? Kärähtääkö vastari?
Meneekö sulla akusta suoraan vastarille käyttöjännite?
Yleensä vastarin käyttöjännite tulee noparilta ja on n. 5-6V.

502
Kyosho / Vs: Kyosho Mini Inferno
« : 17.01.09 - klo: 14.11 »
Oletko löytänyt lipoja jotka mahtuvat alkuperäisille paikoille?
Kaverin NanoDragonista bongattua, mahtunevat yhtä lailla Mini-Infernoon:
http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=6787

Aiemmin mainittu "kaveri" ilmoittautuu ja vahvistaa huhut todeksi :grin:

Itseasiassa mulla on nämä 20-30C akut NanoDragonin molemmin puolin:
http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=6786
Kaupan tietojen mukaan mitoissa ei ole muuta eroa kuin 2mm enemmän korkeutta.
1600mAh kapasiteetti riittää melko pitkään pyörittelyyn liukkaalla ja
virranantokyky ei ihan heti lopu kesken.

Ensiviikolla pitäisi olla taas "kiinanpaketti" kotona niin sitten saa testiin näitä:
http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=6784
Korkeuden takia ei vakiot akunkiinnikkeet enää ylety kiinni, mutta eiköhän se
tarranauhalla pysy kyydissä. Kerron lisää kun saan akut testattua.

503
Team Losi / Vs: LOSI trukki 1:36
« : 03.01.09 - klo: 10.36 »
T:n koritolppiin ei sovi suoraan Bajan koppa, ja sama toisinpäin.
Tämä setti tarvitaan Bajan koria varten:
http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_25_672/products_id/15576

504
Team Losi / Vs: LOSI trukki 1:36
« : 26.12.08 - klo: 17.15 »
Tarviiko tuohon lipoon lataukseen erillinen laturi?  :police:

Siihen tarvitaan lipo-laturi.

505
RC-kerhot ja -radat / Vs: Raumalla rataa?
« : 16.12.08 - klo: 18.25 »
Millaisilla autoilla siellä pystyy ajamaan? Tuskin millään ihan pienillä?
Meillä on n. 4 hengen porukka ja tähän asti ollaan ajeltu 1:16 ja 1:18 autoilla.

506
RC-kerhot ja -radat / Vs: Raumalla rataa?
« : 16.12.08 - klo: 15.29 »
Itsekin kaipailen jonkinlaista rataa tännepäin, varsinkin nyt kun meidän "tiimin" viime talvikauden ajopaikka ei ole enää käytettävissä. Ei ole tainnut Raumalla olla kunnollista ulkorataa sen jälkeen kun Lähdepellolta purettiin n.20 vuotta sitten se Rauman ainut ulkorata.
Virastotalon satamanpuoleisessa päädyssä on edelleen jäljellä jotain jälkiä pienestä krossiradasta, mutta sekin on päässyt pahaan kuntoon muutaman vuoden käyttämättömyyden ja hoitamattomuuden takia.
Rauman UA kertoo sivuillaan että heillä on (ollut?) pienoisautotoimintaa ja viimeinen mainittava tapahtuma oli -99 MM-kisat talviharjoitteluahllissa. Mitään tietoa nykyisestä toiminnasta ei löytynyt, eikä mun lähettämiin sähköposteihin ole tullut mitään järkevää vastausta... :roll:
Jos löydät/rakennat radan niin kerro mullekin :grin:

507
Yleinen keskustelu / Vs: Islannista rc-auto..?
« : 11.12.08 - klo: 21.05 »
Ei tuohon kurssiasiaan ole täysin oikeaa vastausta olemassa.
Jokainen pankki ilmoittaa hinnan jolla itse vaihtaa kyseistä valuuttaa.
Googlen muunnin antaa aika hyvin suuntaa: klik


EDIT: Ainiin, se kennitala on kanssa melkoinen ongelma. Se on tuolla
ensinmainitussa kaupassa pakollinen tieto jos kauppaan haluaa rekisteröityä.
Olen ymmärtänyt että pitää asua Islannissa jotta voi saada kennitalan.

508
Team Losi / Vs: LOSI trukki 1:36
« : 06.12.08 - klo: 21.08 »
http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=4175
Noitä tulee toiselta puolelta maailmaa 1-5kpl 3USD postikuluilla, eli halvimmillaan
reilusti alle 1USD/laite.


On siinä välillä postin henkilökunta ihmeissään kun olen maininnut
melko kalliista kotimaisista postikuluista kun Kiinasta tulee
moni pikkupaketti n.3-4usd kuluilla...


Kun ajelee kahdella rinnankytketyllä kennolla, eli 3.7V nimellisjänniteellä,
auto hyytyy silminnähden ennen kuin akku menee alijänniteelle. Joskus alkuun
kun mittailin jänniteitä useammin, huomasin että kun auto alkaa selvästi
hidastumaan, on akussa n. 3,2-3,4 jäljellä.
Lapset joskus kielloista ja varoituksista huolimatta ajoivat autolla niin
kauan kuin se vaan vähänkin liikkuu, oli akussa silti vielä n. 2.85V eikä
se siitä mihinkään hajonnut. Tosin käyttöikä varmaan pieneni vähän, mutta
noilla kennojen hinnoilla silläkään ei ole juuri mitään merkitystä.

509
Kyosho / Vs: Kyosho Mini Inferno
« : 05.12.08 - klo: 16.56 »
Ja Mini-Inferno on tietääkseni vielä painavampi kuin Shark?
Niissä S-malleissa riittää potku esim. Mini-T:n kuljettamiseen,
mutta ei painavaan nelivetoon.

510
Meidän 3v ja 5v poikien sormet ylettyy hyvin sellaisen Kyoshon rtr pakettien mukana tulevan
Perfex rattiohjaimen ympärille. Ostin sellaisen joskus omaan käyttöön, mutta nykyään
meillä lapset ajavat sillä Losin Microilla.
En tiedä onko se sopiva ketjun aloittajan tarpeisiin, mutta ainakin se "kahvaosa"
on jonkin verran ohuempi kuin Losin rtr ohjaimessa.


EDIT: Kun en nyt löytänyt mistään sitä Perfexiä tähän hätään, niin mittasin
piruuttani Futaban 3PM:n ja Losin rtr-kahvan erot: Losin peruskahvaan
tarvitaan jostain syystä pitemmät sormet kuin Futaban 3PM:n käyttöön :roll:

Sivuja: 1 ... 14 15 16 [17] 18 19