Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - micsa.fi

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 ... 31
61


Sähkötouringin FinTrack Tour -sarjaan haetaan TSP-10 luokkaan (ProStock) uutta yksityyppimoottoria kausille 2021-2022. Nykyinen HW-moottori on kuluvan kauden (2020) jälkeen ollut käytössä 3 vuotta ja sen saatavuus on heikkoa valmistajan julkaistua uuden version.

Pyydämme kiinnostuneita maahantuojia ehdottamaan itse parhaaksi moottoria/moottoreita vaatimusten pohjalta.

- 13.5T käämitys
- Kiinteä ennakko
- Jälleenmyyntihinta 50-80€
- Oltava saatavilla vähintään kesään 2022 asti, mielellään pidempään
- sopivuus säätimen 0-ennakkokäyttöön
- Tasalaatuinen, kestävä moottori joka sopii sekä aloittelevien että kokeneempien sähkötouringharrastajien käyttöön

Testaamista varten tarvitaan vähintään 4 2 samanlaista testimoottoria.

Moottorin valinnassa huomioidaan
- yleinen laatu
- moottorin ajettavuus ja kaasutuntuma
- juotossiltojen laatu
- lämpeneminen eri välityssuhteilla
- moottorin saatavuus yleisesti
- hinta

Maahantuojien tulee toimittaa ehdottamansa moottorit 28.2.2020 mennessä allekirjoittaneelle. Pyytäisin olemaan yhteydessä viimeistään viikkoa ennen taka-rajaa ja ilmoittamaan millä tuotteilla kilpailutukseen osallistutaan ja sopimaan toimituksesta.

Päätös valittavasta moottorista pyritään tekemään toukokuun loppuun mennessä.
Terveisin,

Mikko Mäkelä
FTT-sarjavastaava

Edit: Täsmennetty testimoottorien määrää.

62
Laukaan päätösosakilpailu siirtyy viikolla eteenpäin, uusi ajankohta 8.8.2020. Alkuperäisen kilpailupäivän kanssa päällekkäin osui Laukaan satamassa järjestettävät festarit, jonka vuoksi kisa siirtyy.

63
Xray / Vs: Team Xray T4
« : 22.12.19 - klo: 13.05 »
Herätellääs T4-ketjua vähän henkiin kun kuukauden verran on päästy ajamaan Hakkilassa uudelle '20 mallilla useamman kuskin toimesta ja eka FTT-kisakin on jo takana.

Yleiskuva itsellä uudesta autosta on, että se rotatoi (=kääntyy) selvästi enemmän kuin vanha ('18-'19 mallit) mutta myös hieman eri tavalla. Tähän mennessä en ole vielä löytänyt setuppia, jolla auto olisi yhtä helppo ajaa kuin vanha (viritehoilla). Kääntyvyyttä voi toki rajoittaa ohjauksen liikkeitä rajaamalla (EPA), mutta tällöin auto ei käänny riittävästi hitaissa neulansilmissä ja kello ei tykkää. Itse ajan lähes aina niin että sisempi rengas kääntyy 27 astetta.

Muutamia yksityiskohtia setupista tähän mennessä vanhaan verrattuna:

- taka-auraus 3 astetta (vanhalla yleensä 2,5), pinnilinja joko keskitasossa tai 0.5mm ylöspäin
- Ackermann 0mm (vanhalla yleensä 1-2mm)
- Bump steer ohjauspalassa 0-0.5mm (vanhalla yleensä 1-2mm)
- Diffi 7k-10k (sama kuin vanhassa)
- kavennetut hexit (kuten vanhassa)
- etutukivarsien haritus 0,5 astetta ulospäin (kuten vanhassa)

Uudet, '20 mallin optio-osat (esim. perän T-mallinen jäykistyspala) ovat olleet vielä heikosti saatavilla, joten niitä en ole vielä päässyt testaamaan. Hagbergin voittosetupissa ETS-avauskisassa sekä Martin Hudyn juuri postaamassa stock-setupissa näyttäisi olevan tuo T-pala käytössä, joten hankintaan menee jahka alumiinista versiota jostain saa.

Hagbergin ETS-voittosetuppi Wienistä (pohja '19 autosta, mutta on '20):

https://www.dropbox.com/s/9s1xh5p6f1p18zq/ets-vienna-2019-2.pdf?dl=0

Martin Hudyn Stock-setuppi:

https://www.dropbox.com/s/k7uyucly2mrw0pt/T4_2020_MartinHudy_StockHighTraction_2019-12-14?dl=0

64
Kun tieto Ospan kisojen peruuttamisesta tuli, lähdimme selvittämään peruuntuneen kesäkilpailun osalta mahdollista korvaavaa kilpailujärjestäjää joka hienosti löytyikin RSRCA:n suunnalta. Talven osalta en nähnyt akuuttia tarvetta hakea korvaavaa kilpailujärjestäjää, koska jo syksyllä alkuperäisitä kalenteria hahmoteltaessa 5 kilpailua koettiin liiaksi osan kuskien toimesta. Myös ohjeistoon on kirjattu enintään 5 kilpailua.

Kysyttiinkö muilta seuroilta halukkuutta korvaavan sisäkilpailun järjestämiseen?

Ei ole kysytty, koska en nähnyt siihen tarvetta. Syksyn alkuperäisessä haussa kaikki halukkaat kerhot saivat kilpailun järjestettäväkseen, kukaan ei jäänyt kilpailua vaille. Kuten sanoin, alkuperäinen kilpailukalenteri 5:llä kilpailulla nähtiin jo liian runsaslukuisena, joten nyt Ospan peruttua en näe tarvetta ajattaa korvaavaa kilpailua.

Lainaus
Tutkitaanko ja testataanko C-12/GT-12 -luokkien ajattamista FTT-sarjan yhteydessä?

Jo kuluvan kauden kilpailuissa tämä on mahdollista, kilpailujärjestäjällä on mahdollisuus valita itse parhaaksi katsomakseen lisäluokkia sunnuntaille poron kaveriksi. Mitään keskitettyä päätöstä en lähde tässä ajamaan, lajiryhmän pitää ensin ilmaista tahtotilansa yhdistää FTT- ja 12TT-sarjat.

t. Mikko

65
FTT-sarja vuodelle 2020 viedään läpi 7:n kilpailun sarjana, siten kun se nyt kalenteriin merkitty lajiryhmän toimesta ja sarjainfo-sivulle. Ohjeiston päivitys on vielä kesken, se saataneen kalenterin osalta päivitetyksi lähiviikkoina.

Maaliskuussa ei ajeta kisaa FTT-kilpailua. Pieni tauko sarjassa antaa kerhoille hyviä mahdollisuuksia järjesjtää kerhokisoja, parhaaksi katsomallaan luokkakokoonpanolla ja -formaatilla joko 1- tai 2-päiväisenä.

Kun tieto Ospan kisojen peruuttamisesta tuli, lähdimme selvittämään peruuntuneen kesäkilpailun osalta mahdollista korvaavaa kilpailujärjestäjää joka hienosti löytyikin RSRCA:n suunnalta. Talven osalta en nähnyt akuuttia tarvetta hakea korvaavaa kilpailujärjestäjää, koska jo syksyllä alkuperäisitä kalenteria hahmoteltaessa 5 kilpailua koettiin liiaksi osan kuskien toimesta. Myös ohjeistoon on kirjattu enintään 5 kilpailua.

Kauden 2021 FTT-sarjan osalta lisäluokkiin ja formaattiin en halua tässä kohtaa ottaa kantaa, tässä on vielä avauskisankin jälkityöt edelleen kesken. Varmaa kuitenkin on, että 1/10 touringluokat säilyvät pääfocuksena myös jatkossa.

t. Mikko, FTT-sarjavastaava


66
Ekoissa FTT-kisoissa Virissä kilpailijat oli jaettu 5:een eri alkueräryhmään - ilmeisesti uuden rankingin mukaan? Virissä ajettiin A-, B- ja C-finaalit (30 osallistujaa)

Kun katsotaan miten hyvin kisoissa etukäteisranking toimi, niin hitaimmasta erästä ajoi osa kilpailijoista A- ja B-finaaleihin ja vastaavasti ennakkoon nopeimmasta ryhmästä puolestaan osa ajoi B- ja C-finaaleihin. Osa toki ajoi enemmän rankingin mukaisen tuloksen aika-ajoissa.

Tämä siis yleisenä havaintona ottamatta kantaa itse Rankingin toteutukseen.

Kyllä, listat oli tehty uusimman, Ranking 2.1:n mukaisesti. Ja havainto on oikean suuntainen, ranking-listat korreloivat osittain tulosten kanssa, mutta rankingin ulkopuolelta ajettiin A-finaaleihin ja vastaavasti muutama rankingin mukaan nopeimpaan erään sijoitettu ei ajanut ihan kärkipään tuloksista. Myös harjoitusten tuloksissa (3 nopeinta peräkkäistä kierrosta) ja lopullisissa kilpailutuloksissa on selvästi poikkeamaa, jos ranking unohdetaan kokonaan. Kilpailujen tuloksia ei siis voi ennustaa, mikä lienee kaikkien mielestä positiivista :-)

Syötämme lähipäivinä Vantaan kisan tulokset uuteen rankingiin, samalla rankingiin saadaan vielä entistä selkeämmin näkyviin mitkä kisat ovat laskennassa mukana ja mikä on niiden kilpailukohtainen kerroin - ihan vaan selvyyden vuoksi!

t. Mikko

67
Fintrack Tour -sarjan Facebook-sivuilta löytyy kuvia lauantailta:

https://www.facebook.com/FinTrackTour/photos/?tab=album&album_id=1348880931957831

Laittakaahan kuvia myös muiden kameroista jakoon jos sellaisia tuli räiskyttyä.

Tämä oli ensimmäinen FTT-osakilpailu uusilla Rush-yksityyppirenkailla ja HW-stanumoottoreilla. Kisatarinoissa olisi kiva kuulla miten pelittivät.

t. Mikko, FTT-sarjavastaava


68
Kesäkauden kilpailujen ajankohdat on vahvistettu osana vuoden 2020 kilpailukalenteria. Lisäksi Ospa ry on ilmoittanut, etteivät järjestä FTT-kilpailuja kaudella 2020. Lopullinen kisakalenteri näyttää seuraavalta:

** Kalenteri avausviestissä

69
Rekkaluokkaan on speksattu rekkojen sarjavastaavan esityksestä ja kuljettajamäärä (8) seuraavanlainen kattaus:

- kaksi alkuerää, laskenta 1/2 pistein
-5 finaalikierrosta, laskenta 3/5 pistein, lähdöt 2. finaalista alkaen edellisen finun tulosten mukaan

Luvassa siis kovaa vääntöä rekkakuskien kesken!

Sunnuntain aikataulu näyttää noin 8-17, tarkemmat speksit huomenna. Myös lauantain aikataulua saadaan nipistettyä hieman lyhyemmäksi. Erälistoihin on tulossa pieni muutoksia muutaman peruutuksen, jälki-ilmojen ja päivitetyn FTT-rankingin myötä.

T. Mikko

70
On tullut kyselyä varikkopöydistä ja tuoleista.

Hakkilassa on varsin hyvin varikkopöytiä ja tuoleja, ei ole tarvetta tuoda omia mukaan. Muut radat ovat auki perjantaina, joten paikalla voi käydä tuomassa tavaroita ja pystyttää oman varikkonsa. Kannattaa seurata Hakkilan ketjua sen osalta milloin ovet ovat auki.

71
Sunnuntain aikataulu lienee inhimillisempi näin pitkänmatkalaisen kannalta, kun osallistujia on vähemmän?

Jos pitäisi lähteä kahdeksalta ajelemaan Oulua kohti matka-ajan ollessa plus 7h talvikeleillä, niin aamulla 06:00 töihin meno on pikkasen nihkeää...  :shocked:

Tarkoitatko Marko että päivä lyhyempi? Jos tätä, niin kyllä, sunnuntaina päivä loppuu aiemmin. Odottelen rekkojen puuhamieheltä kannanottoa ajoformaattiin niin saadaan tähän selvyyttä.

72
Enpä olisi lauantai-iltana uutta rankingia lanseerattessa uskonut, minkälaisen sirkuksen yksi lista voi aiheuttaa. Noh, oppia ikä kaikki.

Juho tuossa jo tiivistikin perusteet, miksi rankingia lähdettiin kehittämään eteenpäin. Vanha systeemi ei varsinkaan kauden alkaessa tuottanut kovinkaan tasavauhtisia eriä, ja toisaalta yhden kauden väliin jättämisestä joutui maksamaan aika kovaa hintaa. Näitä siis on on pyritty kehittämään, ja taustatyötä on tehty mm. shakkipelaajien ranging-algoritmeja tutkien (ei sovellettavissa) ja erilaisten yksilölajien (esim. yleisurheilu) ranking-systeemeitä tutkien.

Kuten Juho mainitsi, rankingista on olemassa jo ehdotus 2.1 versiosta jota katselmoidaan seuraavaksi lajiryhmän toimesta.

Stay tuned!

Br, Mikko



73
Kilpailijoiden kanava / FTT Ranking 2.2
« : 30.11.19 - klo: 20.38 »
Uudistettu ja pienillä päivityksillä höystetty FTT Ranking 2.2 on julkaistu!

Rankingin laskennassa on tehty seuraavat keskeiset uudistukset:

- kunkin kilpailijan osalta tarkastellaan 3 viimeistä kilpailutulosta luokka-kohtaisesti, joista 2 parasta huomioidaan (sama kuin aiemminkin)
- kilpailutuloksia tarkastellaan nyt pidemmälle, kahden edellisen kauden osalta kahden vuotta taaksepäin (aiemmin 1 vuosi)
- kilpailut on painotettu kilpailussa jaettujen kokonaispistemäärän mukaisesti --> miten enemmän osallistujia, sen kovempi taso --> enemmän rankingpisteita. Kunkin kilpailun kerroin on kuitenkin vähintään 1.00. Kerroin on tätä suurempi, jos osallistujamäärä ylittää 30 (TSM), 25 (TSP) tai 15 kilpailijaa (TSS).
- vanhojen tulosten painoarvo laskee aiempaa hitaammin (1 %-yksikkö per kilpailu kuljettajakohtaisesti, aiemmin porrastus 3 %-yksikköä kilpailukohtaisesti ja edellisen kauden tuloksille 30% lisäleikkuri).

Lisäksi laskenta on viety Googlen data-alustalle joka mahdollistaa kehittyneemmän analytiikan rakentamisen datan päälle.

FTT Ranking 2.2:aan pääsee linkistä:

ibm.biz/FTTRanking

Rankingin teknisestä toteutuksesta on vastannut Juho Koskivuo / Helborg Oy. Iso kiitos Juholle toteutuksesta!

74
Jonkun verran tullut kyselyjä treenimahdollisuudesta ensi viikonloppuna. Viikonloppuna ajetaan Hakkilassa kauden ensimmäinen WJ-osakilpailu, ja paikalla on varmasti paljon krossikuskeja. Turistiradalla treenaaminen on sallittua kilpailun aikana, mutta treenaajien tulee varautua pieniin keskeytyksiin esim. kuljettajakokouksen, finaalilähtöjen ja vastaavien aikana. Lisäksi treenaajaan tulee tuoda omanaan oma varikkopöytä ja tuoli, kerhon pöydät on varattu kilpailijoille.

t. Mikko

75
Ilmoittautuminen kilpailuun on päättynyt, osallistujamäärät ennakkoilmojen pohjalta ovat seuraavat:

- TSM: 34 (—> 5 kpl 6-7 kuljettajan eräryhmää
- TSS: 15 (—> 2 kpl 7-8 kuljettajan eräryhmää)
- TSP: 19 (—> 3 kpl 6-7 kuljettajan eräryhmää)
- Rekka: 8 (—> 1kpl 8 kuljettajan eräryhmä)

Hienosti kuskeja luvassa avauskisaan!

Eräryhmät muodostetaan sääntöjen mukaisesti FTT-rankingin pohjalta, jonka uusittu versio julkaistaan lähipäivinä.

Mikäli joku kokee jääneensä lukuisista muistutuksista huolimatta rannalle, voi laittaa viestiä osoitteeseen micsa@iki.fi. Viriin mahtuu muutama kuski lisää, stanussa ja porossa jälki-ilmot mahdollisia vain jos joku peruuttaa.

t. Mikko


76
Näin sivusta krossiradan käyttöä seuranneena on tullut huomattua, että myös nelkkukrossarit ovat lähes tyystin hävinneet radalta ja myös FORS-avauskisassa oli murto-osa nelkkuja tuuppiin verrattuna. Ehkä tuupilla on mukavampi ajaa kovalla pidolla, ainakin pienmillä rengaskuluilla selviää jos sillä on merkitystä.


77
Xray / Vs: Team Xray T4
« : 24.11.19 - klo: 21.56 »
Itsellä about sama setuppi kuin Nikolla, erona 5k diffi ja akkuna täyspitkä 5500mAh joten painoja hieman vähemmän.

Tiimikuskien mattosetupeissa on lähes aina 2.5-2.8 progejouset, mutta Hakkilan kovalla pidolla lineaarinen jousi edessä on kyllä minusta helpompi ajaa.

78
MyRCM-ilmoittautuminen on taas auki. Ilmoittautumisaikaa on jatkettu TSS/TSP/rekka -luokkien osalta ma-iltaan klo 22 asti.

t. Mikko

79
MyRCM-ilmoittautuminen on valitettavasti mennyt kiinni etuajassa. Selvittelen juuri saadaanko vielä auki ja kerätäänkö puuttuvat ilmot jotenkin muuten.

t. Mikko

80
Ilmoittautuminen päättyy tänään klo 22.00. Nyt mattimyöhäisetkin ilmot sisään.

81


Suomen suosituin rata-autosarja alkaa taas!

FinTrack Tour (FTT) 2020 on talvikauden 2019-2020 ja kesän 2020 kattava kilpailusarja 1/10 sähkötouringautoille sekä kilpailukohtaisille lisäluokille.

Talvikauden kilpailut:
- FTT I 7.-8.12.2019 Vantaa
- FTT II 25.-26.1.2020 Kuusankoski
- FTT III 15-16.2.2019 Äänekoski
- FTT IV 11.-12.4.2020 Raisio Peruttu

Kesäkauden kilpailut:
- FTT V 23.5.2020 Kuusankoski 5.9.2020
- FTT VI 13.6.2020 Raisio Kilpailu peruttu
- FTT VII 8.8.2020 Laukaa Peruttu osallistujapuuteen vuoksi

Sarjaohjeisto sisältäen säännöt on liitteenä (versio 1.0.1).

Keskeisimmät sääntöuudistukset kaudelle 2020 ovat seuraavat:

- TSS-10 sarja sisältää myös kesäosakilpailut
- TSS-10 luokassa ei enää osallistumisrajoituksia
- TSS-luokan minimiosallistujamäärää madallettu
- Treenin määrää lisätty (talvella 2x7min, kesällä 3x5min)
- Kaikki ajaa 3-kertaiset finaalit
- Minimipaino 1320g (voimassa jo viime kesän kisoissa)
- Uudet renkaat niin sisälle (RUSH) kuin ulos (Volante V6)
- Renkaiden kierrätys kilpailusta toiseen TSS/TSP-luokissa ei enää sallittua
- TSS-10 luokassa uusi moottori (Hobbywing), nopeudensäädin vapaa (kunhan hyväksytty)
- Sallittujen korien lista (kts. ohjeisto 8.2), mikä säilyy muuttumattomana koko kauden

Kilpailijanumerot ovat jatkossa yhteiset kaikissa luokissa:

https://tinyurl.com/FTT2020-numerot

FTT Ranking v.2.1:
ibm.biz/FTTRanking

Luokkayhteyshenkilönä toimii Mikko Mäkelä (sähköposti micsa@iki.fi).

Kuumimmat uutiset, kisojen kuvakokoelmat/videot ja muu vähemmän virallinen Facebookissa:
https://www.facebook.com/FinTrackTour

Tervetuloa alkavaan sarjaan!

82
Xray / Vs: Team Xray T4
« : 04.10.19 - klo: 09.22 »
Mistä osaa valita oikean pohjan jos ajaa TSS-luokassa sisällä? Eikö yleensä käytetä hiilikuitupohjaa?

Yleensä nyrkkisääntönä on ollut, että alu (flex) sisälle ja hiilari ulos. Tästä on kuitenkin paljon myös päinvastaisia esimerkkejä, viime talvena nähtiin useita autoja sisällä hiilarilla (ihan virin A-finaalissakin) ja toisaalta kesällä nähtiin alupohjalla ajavia kuskeja joiden autot toimi asfaltilla erittäin hienosti.

Aloittelijalle suosittelen hiilaripohjaa stanuun. Alupohjan kun kerran ajaa kunnolla kieroksi, niin sitä ei saa enää suoraksi. Hiilaripohjan saa toki poikki, mutta harvemmin noita näkee. Lisäksi hiilaripohjalla on sen kevyemmän painon vuoksi helpompi saada auto nykyiseen minimipainoon (1320g). Stanussa ei kannata ajaa ylipainoissa autolla.

83
Nyt malttia näihin keskusteluihin ja spekulaatioihin. Käykää nyt ihmiset ajamassa niillä renkailla edes pari treeni-iltaa ennen kuin ruvetaan tekemään johtopäätöksiä. Tässä on tehty kesän ja alkusyksyn aikana aika iso urakka renkaiden ja moottorien testaamiseksi, varsinkin kun vapaaehtoisia testaajia ei jonoksi asti ollut.

Kulutuskestävyys on ilman muuta ollut valintakriteeri myös, tavoitteeksi asetettiin että kisarenkaalla pystyy ajamaan yhdellä setillä virissä kilpailun (9 akkua) läpi. Syyskuun testeissä valituilla renkailla (RUSH) tämä ei ollut mikään ongelma, itse ajoin yhdellä setillä 21 akullista Hakkilassa ennen kuin eturengas repesi.

Testituloksia ei ole mitään syytä pimittää, ohessa tekemäni lajiryhmälle tekemäni yhteenveto testiryhmän palautteen pohjalta:

https://www.dropbox.com/s/4g03sw7sh8m6vkg/FTT2020_Ehdotus_yksityyppivalinnoiksi.pptx?dl=0

Mitä tulee kilpailutuksen ajankohtaan, olen samaa mieltä että ideaalimpi tilanne olisi ollut ajaa testit jo viime keväänä ja alkukesästä. Moottorit olikin tarkoitus kilpailuttaa vasta kaudeksi 2021, mutta loppukeväästä saatiin valmistajalta tieto että aiemman Muchmore-stanucombon valmistus loppuu.

Sarjainfo ja säännöt on tulossa lähipäivinä julkaisuun, stay tuned!

Terveisin,

Mikko, FTT-sarjavastaava

84
Pienoisautoilun lajiryhmä on torstaina 26.9.2019 kokouksessaan vahvistanut seuraavat valinnat koskien FTT-sarjan renkaita ja TSS-moottoreita kausille 2020-2021:

1. Sisärenkaaksi on valittu RUSH PreGlued Carpet Tyres 30CPM, tuotenumero RU0445, hinta 30,00€ per setti ja maahantuojana Hobbylinna.

2. Ulkorenkaaksi on valittu Volante V6 Tough 32 pre-glued, tuotenumero V6T-PG32FT, hinta 27,90€ per setti ja maahantuojana EuroRC.

3. TSS-10 -luokan moottoriksi on valittu Hobbywing Xerun Justock 3650SD G2.1 21.5T, tuotenumero 30408012, hinta 55,99 €, maahantuojana EuroRC.

Lisäksi mainittakoon, että testaukseen toimitetut Sweepin renkaat vedettiin pois kilpailutuksesta maahantuojan pyynnöstä.

Sisärenkaita on jo tilattu Suomeen ja niitä pitäisi olla saatavilla tämän viikon aikana. Moottoreiden osalta tilanne on haastavampi Kiinan lomakauden vuoksi, ja niitä saadaan lisää Suomeen kuun loppupuolella. EuroRC tiedottanee tästä tarkemmin.

Terveisin,

Mikko Mäkelä
FTT-sarjavastaava

85
Myös stanumoottorien testaus on jo alkanut.

Lajiryhmä kokoontuu 26.9.2019, jolloin pyrimme tekemään päätöksen valinnoista.

Saitteko jotain päätöksiä aikaan?

Testaus on suoritettu ja päätöksiä on tehty, tiedottaminen tapahtuu lähipäivinä kun pöytäkirja on vahvistettu.

t. Mikko

86
Rapsaa sunnuntain treenipäivästä:

https://www.rcnewsunltd.com/post/hudy-worlds-2019-day-1-practice-full-report?fbclid=IwAR0lADAfn5oh6sLyZgyv_oPY78dsWWiifw2WjGSv4sXAhxQYfAw9k9r4mZA

Amerikat pojat valittaa jo radasta:

Maifield shared his thoughts on the track, saying that it "isn't as shit as last time", and when questioned further remarked that "that doesn't mean that it isn't shit."

87
Team Associated / Vs: RC10SC6.1
« : 13.09.19 - klo: 16.32 »
Jos meinaatte Hakkilan turffilla ajella, niin kannattaa kysellä Tommilta (Volvospede) setuppia. Tommi hinkkasi viime talvena auton aika hyvään iskuun.

88
Team Associated / Vs: RC10SC6.1
« : 12.09.19 - klo: 20.31 »
Kuinkas vahvan ohjausservon vaatii? Olettaisin ettei kovin julma tarvitse olla?

10 kg:n vääntö riittää, esim. Savoxin suosituista malleista 1257 ja 1258 sopivia.

89
Avauskisan ajankohta on lukittu Fullspeedin puolelta, eikä siihen ole suunnitelmissa muutoksia. Avauskisaan on vielä yli 7 viikkoa aikaa, lämppäri/kerhokisoja varmasti mahtuu kalenteriin kyllä.

Kutsu takaisin. Fullspeedin osalta tarkasteltiin vielä muita vaihtoehtoja ja löydettiin uusi, myöhäisempi ajankohta kilpailulle joka jättää enemmän aikaa tutustua uusin renkaisiin/moottoreihin ja ajaa mahdollisia kerho/lämppärikisoja.

Uusi avauskisan ajankohta on 7.-8.12.2019.

90
Avauskisan ajankohta on lukittu Fullspeedin puolelta, eikä siihen ole suunnitelmissa muutoksia. Avauskisaan on vielä yli 7 viikkoa aikaa, lämppäri/kerhokisoja varmasti mahtuu kalenteriin kyllä.

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 ... 31