Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - JuhaS14

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
91
Kilpailijoiden kanava / Vs: FTT-stanukoneiden laatu
« : 19.11.12 - klo: 22.22 »
Jos koneita on mennyt enemmänkin, niin onhan siinä selkeästi ongelma, sitä ei ole kieltäminen.

Asia on kuitenkin lähes mahdoton tässä vaiheessa kautta ruveta muuttamaan kun ekaan kisaan on pari kolme viikkoa. Miksi tätä asiaa ei nostettu esille aiemmin luokkayhteyshenkilölle ja sitä kautta lajiryhmän tietoon? On ihan luonnollista ettei konetta ruveta tässä vaiheessa kautta vaihtamaan kuin todella ääritilanteessa.

Lähinnä ihmettelen, miksi tässä vaiheessa asia otetaan paniikinomaisesti esille, jos ongelma oli niin iso viimekaudella, että siitä ei edes lajiryhmän tarvinu kriisipalaveria pitää.

Mun mieleipide on, että maahantuoja selvittää ensitilassa ongelman tehtaalta ja jos/kun vika on, niin korvaavat toimenpiteet käyntiin. Jotainhan asialle tarvii tehdä ehdottomasti.

Itse en ole maahantuoja ko. tuotteelle, joten odotan että ne jotka mahdollisesti viallisia tuotteita myyvät, selvittävät faktat ja tiedottavat niistä. Ei ole mahdoton ajatus että on viallinen erä roottoreita tai koneita. Sama ongelma oli muutama vuosi sitten Novakin TSP-moottorissa, tai samansuuntainen.

Ne ketkä tuovat LRP:tä ja Nosramia maahan, sopivat keskenään miten asia selvitetään tehtaalta. Voin myös itse sitä kysyä ja saan kyllä vastauksen sieltä nopeastikkin.

Ainakin itse olin siinä käsityksessä että koneiden laatu korjaantu viime kevään aikana koska syksyn jälkeen ei mulle asti tullut valituksia.

SIksi koska ilmeisesti osa ajoi vanhoilla koneilla kun uusissa oli ongelmia ja ongelmat ei oo "kisakuskeille" selvinneet, mä luulin että asia on jo kunnossa, mutta ei. Osa taas ei myöskään tiedosta ajavansa "Puutuneella" koneella, koska kyse on stanuluokasta.


92
Kilpailijoiden kanava / Vs: FTT-stanukoneiden laatu
« : 19.11.12 - klo: 22.18 »
Myös Ilvessalo ja Toivonen poltti koneet jo DHI-cupissa.
DHI cupissa meni kaikilta Suomalaisilta kone rikki. LRP tosin korvas ne paikan päällä uudella roottorilla ilman kysymyksiä. En tiedä kestikö se, moottori päätyi Juhalle ajoon viime keväänä.

Minkähän ihmeen takia näitä asioita ei ole yhtään ennemmin ollut pöydällä. Nyt on pikkuisen myöhäistä enää tehdä mitään kun kauden alkuun on muutama viikko.

Tai onhan tästä ongelmasta puhuttu jo viime kaudella, mutta miksi ihmeessä sitä on painettu villaisella?
Kyllähän asiasta keskusteltiin, lajiryhmältä tuli virallinen vastaus asiaan missä perusteltiin moottorivalintaa. Se on tietysti ikävää jos samat ongelmat jatkuvat tällä kaudella eikä tehdas ole ongelmaa saanut korjattua niinkuin luvattiin.

Ei kaikilla, mulla se kesti kyl DHI Cupin mut laukes sit FInTrackissa. Mä ajoin viime kauden lopun 2-vuotta vanhalla koneella, jossa ei ongelmia ollut. Tällä kaudella päätin vaihtaa uuden koneen jo ajetun tilalle ja sitten ongelmat alkoivat..... En mä ollut ees tietoinen että asiaa ei ole korjattu vieläkään.

Joo ja se Axelin pannu laukesi myös parin kerran jälkeen.

Mä en tästä silleen muuten paasais, mutta alkaa olee pinna kireellä kun viimeiset pari viikkoa vaihdellut 3 eri säädintä ja sitten paljastunut taas koneongelmat sähköongelmien syyllisiksi vaikka kone oli ihan uusi, joten oletin ettei vika ole taas siinä....

93
Kilpailijoiden kanava / Vs: FTT-stanukoneiden laatu
« : 19.11.12 - klo: 22.05 »
Myös Eriksson kommentoi, että hänellä meni 2 konetta..

94
Kilpailijoiden kanava / Vs: FTT-stanukoneiden laatu
« : 19.11.12 - klo: 21.59 »


Tai onhan tästä ongelmasta puhuttu jo viime kaudella, mutta miksi ihmeessä sitä on painettu villaisella?

Juttelin äsken Ylin kanssa ja hänen mielestään kyse oli "Marginaaliongelmasta", haluaisinkin nyt tuoda esille, että mielestäni tässä ei voida puhua "marginaaliongelmista" rikottujen koneiden määrän ja kuskien tason puolesta.

95
Kilpailijoiden kanava / Vs: FTT-stanukoneiden laatu
« : 19.11.12 - klo: 21.53 »
Juuri kuten Joonas kuvasi tämä "väsyminen", eli aloitteleva kuski tuskin huomaa eroa, mutta semmonen joka on ajanut pari vuotta ja auto pysyy ladulla kyllä huomaa. Väitän, että tälläkin hetkellä osa ajaa edelleen viallisella koneella, eli läheskään kaikki ongelmat eivät ole tulleet esille.

Koneongelmia on ollut ainakin: Pesosella, Malisella, Laipiolla, Öhmanilla, Söderholmilla. Erikssonista ja Maikolasta en tiedä.

1.  (1. )  Eetu Pesonen          LahUA      197,0
2.  (2. )  Lauri Malinen         LahUA      166,6
3.  (3. )  Tino Eriksson         MäntsMK    164,4
4.  (4. )  Joonas Laipio         LahUA      161,4
5.  (34.)  Rami Maikola          ATAK/UA    144,6
6.  (7. )  Juha Söderholm        UAU        138,9
7.  (5. )  Jan Öhman             KyPak      137,5

Tässä on viime kauden kärki FTT-rankingin mukaan, mä olen siis erittäin varma että myös muilla kuskeilla näitä on ollut....

Myös Ilvessalo ja Toivonen poltti koneet jo DHI-cupissa.

96
Kilpailijoiden kanava / Vs: FTT-stanukoneiden laatu
« : 19.11.12 - klo: 21.06 »
Pesosella meni 6 konetta viime vuonna, Laipio tulee kohta kertoo oman stoorinsa. Ollaanko oikeasti sitä mieltä, että koneessa ei ole mitään ongelmaa tai niiden laadussa?

97
Kilpailijoiden kanava / Vs: FTT-stanukoneiden laatu
« : 19.11.12 - klo: 20.41 »
Onko noissa tullut vastaan magneetin totaalista hajoamista, kajahtaa kappaleiksi?

No magneetteja mennyt, kone vaan muuten kärähtänyt ja sit nyt uusimpana ilmiönä sieltä sisältä löytyy tinanpalasia kun juotokset lähtee irti yms.

98
Kilpailijoiden kanava / Vs: FTT-stanukoneiden laatu
« : 19.11.12 - klo: 20.27 »
LRP kone joka minulla meni rikki oli paljon käytetty.
Ostin sen Jaakko Louhelta käytettynä ja täytyy sanoa että oli rahansa arvoinen kone.
Nyt on uusi ankkuri sisällä ja taas toimii hienosti.
Jerzi

Se Louhen kone oli vielä niitä hyviä koneita. Ongelma on tän ja viime kauden koneissa.

99
Kilpailijoiden kanava / Vs: FTT-stanukoneiden laatu
« : 19.11.12 - klo: 19.44 »
Oon myynyt 20 konetta kesän jälkeen, eikä yhtään ole tullut takaisin. Uusinta LRP erää.

Mulla on tossa pöydällä 3 kertaa ajettu Nosram p*skana.... Ankkurista magnetisointi hävinnyt..

Mulla on kans useita koneita p*skana. Muistaakseni Malisellakin on.

Ei tässä mun mielestä voi sanoa, ettei koneiden laadussa ole mitään vikaa enää.

100
Yokomo / Vs: Yokomo BD7
« : 18.11.12 - klo: 23.10 »
Löytyisköhän Tikkurilaan setuppia, mielellään TSS ja TSP versiot?
Olis kivampi tulla treenaamaan, jos on autot edes lähellä kuskin tarpeita.

Jyri

Moi.

Tuo Henkan laittama mattosetuppi on hyvä lähtökohta. Tikkurilaan kannattaa vielä hieman löysentää iskariöljyjä (500->450) ja vähentää ulosjoustoa. myös jäykemmät kallistuksenvakaajat auttavat.
Näillä muutoksilla ainakin oma prostock auto on helppo ajaa ja nopeampi kuskiaan.

-Niko

Stanussa tuntuu toimivan parhaiten se miedoin taka-aurauspala, 50/40 öljyt ja sininen etu- ja takajousi. Vakaimina 1.2mm takana ja 1.5mm edessä.

Lisäksi autoa kannattaa ehdottomasti leventää prikoilla.

Hiotaan vielä setuppia mutta tuntuu olevan aika hyvä.

101
Kilpailijoiden kanava / FTT-stanukoneiden laatu
« : 18.11.12 - klo: 22.47 »
Samaa p****a edelleen:

Mä oon käräyttänyt tässä nyt syksyn aikana neljä LRP:n stanukonetta ja kaikissa välitykset olleet 4-4.1 luokkaa, joten niistäkään voi johtua.

On ollut sepä LRP:tä että Nosramia - Nosramissa jopa jouduttiin vaihtaa roottori (tulee uutena kahdella roottorilla. mitenköhän tämä auttaa aloittelevaa harrastajaa jos joutuu heti alkaa purkamaan konetta uutena?).

Noista koneista katoo magneetti kokonaan ja osassa huomaa kun vauhti hidastuu joku 1/3 koneen takia.....

Sinänsä minua ei harmita ostaa uutta stanukonetta joka viikko, mutta mietin tässä että kuinka moni junnu hirveästi digggaa.

Parin vuoden takaiset koneet olivat hyviä, mutta nämä uudet ihan susia. Väitän, että moni ei edes huomaa ajavansa tälläkin hetkellä palaneella koneella.

Juttelin Mörtin kanssa ja niissä ekoissa koneissa oli täysin eri värinen roottori - eli täysin eri kun näissä uudemmissa ongelmia aiheuttaneissa ollut.

102
Yleinen keskustelu / Vs: KYSY RC-TOHTORI HOKELTA
« : 03.11.12 - klo: 05.20 »
Hyvin hyvin harvoin sensorijohdossa vika mikäli vika on yllämainittu.

Riippuen säätimestä, viallisella sensorijohdolla moottori ei joko pyöri ollenkaan, tai sitten säädin menee sensorittomaan tilaan, eikä kuvattua ongelmaa ole.

Itse onnistuin juuri polttamaan yhden moottorin joka teki täysin samaa kuin yllämainitussa tapauksessa.
Moottori ylikuumeni ja kyrvähti.
Useammin olen nähnyt kyseistä vikaa kun säädin on mennyt rikki... eli säätimestä yksi vaihe mennyt pimeäksi.
Sillon tosiaan moottori ei lähde pyörimään ennenkuin sitä hieman pyöräyttää jolloin moottori kyllä pyörii niillä kahdellakin vaiheella, mutta taas kun pysäyttää, ei lähdekään liikkeelle.

Ainakin Tekinissä jos joutuu "työntämään" auton liikkeelle niin vika on yleensä juuri sensorijohdossa.

Yleensä viallinen sensoripiuha on ainakin mun säätimissä (LRP/Tekin/Hobbywing) on ilmennyt pätkimisenä ja juuri tuossa "työntämisessä".

103
Yleinen keskustelu / Vs: KYSY RC-TOHTORI HOKELTA
« : 31.10.12 - klo: 17.54 »
Moottori ei meinaa välillä lähtee pyörimään vaikka painan kaasua. Jos painan kaasua ja avitan hiukan renkaista pyöräyttämään niin lähtee moottori pyörimään. Välillä taas voi lähtee niin että saa pakkia naputtelemalla pakin päälle ja sen jälkeen kaasun pystyy antaa taas eteenpäin. Onko tullu tällästä vastaan? Onko jotain p****a jossain välissä, syytä ehkä huoltaa moottori?

On tullut vastaan.

Yleensä vikana on säädin tai joskus moottori.

Esim säätimestä yksi vaihe pimeänä.

Sensorin johto p*skana.

104
Yokomo / Vs: Yokomo BD7
« : 29.10.12 - klo: 23.00 »
Nyt on ajettu aika monta akkua ja omaan kaksi juttua on ollut yli muiden (Tiksissä):

-Ratasdiffi edessä - Ei kaada niin helposti
-Takana nivelvetarit - Auttaa myöskin kaatumiseen


105
Tärkeintä olisi kuitenkin se , että sääntöjä tai kilpailuja kehitettäisiin niin, että ulkokisat saataisiin aikaisempaa vetovoimaisemmiksi, jotta taattaisiin asfalttirata-autoilun jatkuminen Suomessa.


Minun mielestäni yksi ongelma Suomessa on Asfaltti ratojen huono taso. Tässä mun mielipide Suomen radoista.
Olen ajanut aika paljon asfalttikisoja vuodesta 98.

Helsinki - ei erityisen hyvä rata mutta voi siellä hyvin ajaa
Kuusankoski - hyvä rata
Laukaa - liian pieni, sopii stanu luokkaan
Ylistaro - liian pieni, sopii stanu luokkaan
Raisio - ei käy SM-tasoisiin kisoihin
Kouvola - layout hyvä mutta tarvitsee kunnostusta
Hyvinkää - hyvä layoutti mutta tarvitsee uuden asfalttipinnan
Vaasa - ei hauska ajaa siellä, nyt liian epätasainen IFMAR2011 jälkeen... :angry:
Uusikaupunki- ei käy SM-tasoisiin kisoihin

Luulen että 3 kpl Kuusankosken tasoista rataa olisi terveellistä asfalttirata-autoiluun.

T Björn S

Oon ihan samaa mieltä. Laukaa on ihan kiva rata musta.

106
Sen verran pakko kommentoida, että itse olin niitä harvoja (ainoita?) kuskeja jotka ajoivat sekä TSP-luokkaa ja TSS-luokka viime talvena niin on pakko kommentoida, että se on se nopeusero melkoinen ja mielestäni edes 13.5 ei ole mikään kovin aloittajaystävällinen luokka, jo nykyisessä stanussa nopeuserot ovat todella isoja ja se vielä kertaantuisi kun vauhtia tulee lisää.

Mun ekalla kaudellahan ajettiin ennakko-stockkia ja nimenomaan ideana oli stanussa se vauhtien rajoittaminen, koska ei ne laitteet kellään kovin hyvin pysyneet ihan kärkeä lukuunottamatta ladulla.

Näen ehkä ongelman siinä, että stanusta moni hyppää suoraan viriin, vaikka muutamia poikkeuksia lukuunottamatta polku pitäisi mennä stanu -> prostock -> viri. Näin saataisiin tasaisia luokkia, eli jonkinlainen nousupistejärjestelmä olisi hyvä. Tasaisissa luokissa riittää mielenkiintoa ja kuskeja varmaan ihan eri malliin, lisäksi jengi todennäköisesti kehittyy ihan erilailla kun pääsee ajamaan yhtä nopeiden kuskien kanssa.

107
Söderholm lähtee mukaan :)

108
Mikä mahtaa olla Raision radassa vikana, jos ei kelpaa sähköautoille Juhan mielestä?

Raisio on mun ehdoton inhokki kaikista radoista :D Taisin olla viime kaudella siellä vika tai jotain.  :roll: Siellä on helvetillisiä kuoppia keskellä rataa ja ei oikeen vastaa mun standardeja kun vertaa esim. Laukaan ja Kouvolan baanaan.

109


Lisäisin tuohon kyllä Hyvinkään, ainakin kaudella 2011 radalla pystyi ajamaan ihan hyvin sähköautolla.

Mitä tulee kilpailijamääriin niin ulkona oli toki vähän väkeä mutta valitettavasti mikään muukaan rata-autoluokka ei vetänyt yhtään enempää, päinvastoin. Tässä voisi olla jopa laajemman keskustelun paikka, miksi rata-autoilu Suomen kesässä ei kiinnosta?  No se ei tähän keskusteluun kuulu.

Hyvinkää on vaan vähän turhan pitkä ainakin stock-autoille.

110
Olisiko semmonen sääntöehdotus hyvä, että olisi erillinen ulko- ja sisäsarja?

Esimerkiksi tällä kaudella Uudenkaupungin kisa (Järjestelyt sujuivat mallikkaasti) rata oli siinä kunnossa että ei olisi tarttenut sähköturisteilla ajaa. Siinä vaiheessa kun autojen maavarat alkaa olemaan jotain 7mm ja joudut miettimään erän jälkeen paljonko sun pohjalevy on kulunut (jotkut jopa joutuivat lopettamaan treenamisen kesken, että pohjalevy olisi kestänyt kisan) niin alkaa miettimään homman järkevyyttä.

Yleisesti ottaenhan Suomessa on kuitenkin vain kaksi sähköautoille sopivaa rataa (Laukaa / Kuusankoski) ja varauksella Helsingin rata (silloin kun se on pidotettu).

Ymmärrän kyllä, että maailmassa on sadomasokisteja jotka tykkäävät saada piiskaa pyllylleen ja ainakin musta henkilökohtaisesti sähköturisti Suomen ulkoradoilla (noita kolmea rataa lukuunottamatta) on juuri sitä.

Kesän kisoissa oli myös TODELLA vähän kilpailijoita niin homman mielekkyyttä alkaa miettimään kun ei meinata saada eriä täyteen.

111
Mä olen edelleen maksimivälityksen kannalla. Ehkä siitä syystä eniten, että näitä autoja ei oo suunniteltu stanuvälityksille millä jotkut ajaneet. Lisäksi mä poltin viime kaudella muutaman koneen (tosin taisivat olla myös viallisia).

Porossa musta ei maksimivälitystä tarvitse olla, koska suurin osa kuskeista on sen verta rutinoituneita ettei polttele koneita, mutta stanussa helpottaa huomattavasti aloittamista kun voi keskittyä siihen ajamiseen eikä tartte testata miljoonaa välitystä.

112
Onko toi Pro-Stock täynnä jo? Koitin ilmoittautua muttei oo mitään nappulaa mistä ilmoittautua.

T: Juha

113
Eurorc.com / Vs: EuroRC.com mukana seuraavissa kisoissa
« : 08.06.12 - klo: 02.53 »
Juhalla Yokomo BD5 osat Laukaalla.

114
voisiko ilmoittautumisaikaa pidentää? Kouvolan kisa oli just ja monelle tulee aika nopeesti vanhasta tottumuksesta: :)

115
Auto on, joten eiköhän sitä tulla kisaamaan. Numeron minulle voi heittää hatusta.

Sama.

116
Eurorc.com / Vs: EuroRC Tiimikuskit kaudella 2012
« : 16.04.12 - klo: 16.19 »
Laukaan FTT-kisoissa kahden luokan voitot EuroRC:n tuotteillla:

-Matias Kuusinen TSM-10 / Gens Ace -akut
-Lauri Malinen TSS-10 / Tekin RS & Gens Ace -akut

Lisäksi finaaleissa kärkisijoilla useita muita Tekin, Yokomo, Hobbywing ja Gens Ace -kuskeja.

117
Tosiaan onhan moottoritkin ykstyyppisiä ja tilanne on tällä hetkellä (viikko sitten) se, ettei edes stanumoottoria pystynyt ostamaan. Ketä tämä sitten palvelee on eri juttu ja mielestäni toisen keskustelun aihe kun maahantuojat eivät pidä kamaa varastossa.

Myönnän, että Powerilla oli viikon ajan tavaraa hyllyssä liian vähän. Ei loppunut kesken. Varmuusvarasto oli varattu vain ja ainoastaan TSS-kisakuskeille, joilla ei olisi ollut lainkaan konetta ekaan FTT-kisaan. Nyt niitä on taas. Muiden varastotilannetta en tiedä.

http://www.power-racing.net/catalog/product_info.php?cPath=24_65&products_id=691

Pitää ymmärtää, että koko ETS -sarjan omistaja toimittaa myös säätimet ko kisaan. Heillä on varaa pitää säätimiä tarvittava määrä varastossa, kun liikevaihto on vähän isompi kuin täällä kotimaassa.

Halvat säätimet pitää purkaa ja korvata palikoita vähän paremmilla jne. Pidetään säädin asiat ennallaan.

Jep, tarkoitin lähinnä tätä sitä, että stanumoottorillakin on kaksi eri maahantuojaa eikä se parantanut tilannetta, koska kummallakaan ei sitä ollut. Koneita palaa aina tietty määrä kauden aikana ja ei ole yksi tai kaksi kertaa kun stanu- tai prostock-moottoreita on etsitty kuskeille kesken kauden kissojen ja koirien kanssa. On niitä sitten poltettu tai kyseessä ollut "kesken kauden" tullut kilpailija.

Myös korien kanssa tilanne on välillä ollut ns. mielenkiintoinen.

118
Moniko aloitteleva turistikuski sitten ostaisikaan muunmerkkisiä säätimiä kun ei sellaisella tee mitään heti jos alkaa ne FTT kisat kiinnostamaan.

Mun pointti ei ole nykyinen tilanne tässä vaan aikalailla faktaa tuloslistan perusteella todettuna, jos tämän ja viime vuoden top10 kuskeista 8-9 ajaa samalla säätimellä.

Pointti on nimenomaan se, että mielummin ajettaisiin kaikki samalla 60 euron säätimellä kun pakotettaisiin ostamaan stanuun joku näistä kalliista huippuluokan OHJELMOITAVISTA säätimistä LRP/Tekin/Speedpassion, joissa tuntuu olevan vielä SELVIÄ eroja.

Tosiaan onhan moottoritkin ykstyyppisiä ja tilanne on tällä hetkellä (viikko sitten) se, ettei edes stanumoottoria pystynyt ostamaan. Ketä tämä sitten palvelee on eri juttu ja mielestäni toisen keskustelun aihe kun maahantuojat eivät pidä kamaa varastossa.

119
Yksityyppisäätimet yhden maahantuojan toimittamana haiskahtaa ehkä hieman. Säätimiä tulisi olla mahdollista tuoda maahan useamman maahantuojan toimesta, ettei mene monopolihommaksi.

Eikai...  :roll:

Yhtähyvin vois jätkät kirjoittaa firman nimimerkillä  :wink:

Firman puolesta (EuroRC) kuten jo totesin, niin meidän firmalle nykyinen käytäntö sopii hyvin kuten tuloslistoista on havaittavissa, kyllä me mielellään myydään tietokoneohjelmoitavia hypersäätimiä joissa on miljoona eri säätömahdollisuutta ja hintaakin sen kautta.  Henkilökohtaisesti taas olen sitä mieltä, että säätimet eivät ole yhtä kilpailukykyisiä ja tämän takia ne jotka haluavat pärjätä joutuvat säätimen hommaamaan käytännössä. Erot ainakin stanussa ovat niin pieniä. En myöskään näe, että stanusäätimessä tarvitsee olla esim. päivitettäviä softia tietokoneella. Voit tietysti olla eri mieltä? :)

Liiketoiminallisesti siis ei ole meille kovin järkevää edes ehdottaa ykstyyppisäädintä =)

Onhan renkaissakin tällä hetkellä monopoli. Ihme kun ei ehdoteta vapaata renkastakin :)

120
Ja mitä tulee nimenomaan Hoken kustannusaspektiin, niin tämähän nimenomaan säästää kustannuksia- Samoin kuin maksimivälitys (koneita ei polteta) uusilta harrastajilta. Niille jotka kiertää kaikki kisat tai yleensäkin FTT:tä 40-60€ lisäkustannus tuskin kaataa keneltäkään koko hommaa, varsinkin kun vanhoista säätimistä saa varmasti sen rahan pois myydessä.

Hetkinen... Enpäs ole mitään puhunut säätimen kustannusaspektista.

Eli mitenkäniin "nimenomaan Hoken"

Puhuin kiinteän välityksen aiheuttamasta shöwsta kun enää ei pystykään välittämään omia laitteita kulkemaan samaa tahtia kuin kaverin, jolla onkin hieman parempi akku.

Yhtäkkiä joutuu hommaamaan parhaaksi todetut akut ja näitäkin tarvitsee vielä kovempien treenaajien hommata uudet kesken kauden.

Akuissa kun on aivan selkeitä eroja jotka vaikuttaa huippunopeuteenkin.
Ja nämä erot vain korostuu nimenomaan stockiluokissa... ja vielä entisestään mikäli pistetään kiinteä välitys.

Ja nytkö sitä "parempaa" akkua ei joudu hommaamaan jos stockissa haluaa pärjätä?

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7