Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - mmrc

Sivuja: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10 ... 13
181
Tulokset / Vs: FINNISH OPEN KALENTERI + M8
« : 31.03.09 - klo: 18.32 »
Tampereella ajettaneen kesäkuun Finnis Open Lauantaina molemmat luokat. Sellaisella varauksella että Trukkeja on edes sen verran että niitä kannattaa ajattaa ollenkaan eli noin 16 autoa.

Nyt kannattaa sitten ottaa tähän kantaa että voidaan päätöstä vielä hioa.

182
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno MP9 Buggy
« : 27.03.09 - klo: 12.53 »
Ensimmäiset savut tuli otettua juuri, kyl taitaa ajattaa tänään vielä ylöjärven offroad areenalle!! :p
Oletko käynyt ajelemassa aikaisemmin Ylöjärven offroad areenalla. Itse olen vain kerran käynyt katsomassa paikkaa ja näyti että aika turha sinne on mennä radioohjattavan kanssa.

183
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno MP9 Buggy
« : 26.03.09 - klo: 20.57 »
No mitkäs on näitä kisamoottoreita mitkä toimii
Hieman OT
Niinpä onko moottoria mikä toimii kaikilla ja kaikissa olosuhteissa.
Tampereen pommiryhmällä ei ainakaan ole kestänyt mikään merkki, ainakin on kulunut loppuun jos ei muuten ole rikki mennyt.

184
Tulokset / Vs: Winter Jumps IV - Nokia 28.3.2009
« : 20.03.09 - klo: 15.58 »
Ja muistutetaan nyt vielä että tuossa on siis alle kuukauden saldo hajonneista osista ettei tule väärinkäsitystä siitä miten tuolla autot kestää.

185
Tulokset / Vs: SARJAPISTEET: Winter Jumps 2008-2009
« : 02.02.09 - klo: 16.41 »
copter onko tulossa Lippiksen kisan jälkeisiä pisteitä.
Monta kisaa lasketaan ja montako niitä nyt kaikkiaan järjestetään.

186
31.1-09 olis minullekin sopiva kun on Jäärata kisoja tuo koko helmikuu. Päättäkää vaan miten parhaimmaksi näette.

187
Tulokset / Vs: Kilpailukutsu NOKIAN KUMI RALLI 17.01-09
« : 16.01.09 - klo: 22.28 »
Aikataulun teko jäi sen verran kesken että päätettiin ajaa treeni samalla systeemillä kuin Lippulaivan Winter Jumpseissa.

Eli vapaa treeni ja ajo alkanee siinä klo.10.00 Ovet aukeaa klo 9.00.

2h oli kait tarkoitus ajaa treeniä jonka jälkeen 3 erää ja sitten 3 finaalia mitä sivusta kuunnelleena kuuntelin tuosta aikataulusta.
 
Palkintojen jako gaala alkanee n.18.00 jonka jälkeen siirrytään juhlimaan tuloksia Monttuun tai Aleen tai missä voittaja nyt tarjoaa ja sitä tietysti jatkuu klo 04.00 saakka.

Ps. Jose hae sieltä yhdestä öky BMW:stä kilvet ne on nippareilla kiinni.

PPs. Aamulla ehtii vielä ilmoittautua mukaan kisaan. Jos esim. vasta nyt huomasi kiinnostuksensa RC-autoiluun.

188
Tulokset / Vs: Kilpailukutsu NOKIAN KUMI RALLI 17.01-09
« : 16.01.09 - klo: 20.52 »
Erälistat tiedostossa RALLI2, enpä saanut tuota väärää poistettua

189
Tulokset / Vs: Kilpailukutsu NOKIAN KUMI RALLI 17.01-09
« : 16.01.09 - klo: 20.34 »
Ilman muuta tällä äänestys tuloksella. Ajetaan nelkut ominaan.

190
Tulokset / Vs: Kilpailukutsu NOKIAN KUMI RALLI 17.01-09
« : 16.01.09 - klo: 17.30 »
Helsingin edustus perui osallistumisensa. Josella ilmeisesti oli permanetti ja Artsilta taisi mennä ääni.
Eli Nelkku kärsii kovasti osallistumis pulaa.
Ajetaanko vain yksi 1/10 luokka?

191
Polttisautot / Vs: Prikat
« : 16.01.09 - klo: 15.06 »
Prikkoja kyllä myydäänkin, mikäli hakusessa on senkkikanta ruuville sopiva prikka. Niitä on eloksoituina montaakin eri väriä. Josella vois olla tietoa kuka myy The Prikkoja. :afro:

Kuulemma Ultimate Racing valmistaa ainakin.

192
Tulokset / Vs: Kilpailukutsu NOKIAN KUMI RALLI 17.01-09
« : 13.01.09 - klo: 22.24 »
Palkintojen jako gaalassa menee ehkä sunnuntaikin.  :huh:

193
Tulokset / Vs: Kilpailukutsu NOKIAN KUMI RALLI 17.01-09
« : 13.01.09 - klo: 22.08 »
Nyt Lelu lelu ja nelkku kuskit herätys. Ilmoja kehiin että saadaan täydet erät.


194
Moro
Tuolla Lippiksen Winter Jumps kisassa oli puhetta Matin kanssa tuon 4.tai 5. Winter Jumpsin järjestämisestä. Olemme PRCA:n porukalla suunniteltu kisojen ajankohdaksi mahdollisesti 28.03-09. Ajankohta on kyllä vain viikko FinnTrakin jälkeen mutta talkoo porukalle tuo ajankohta vaikutti sopivalta.

Nyt siis olis hyvä ottaa kantaa vaikuttaako tuo Finnträkin läheinen ajankohta osallitumisiinne.

Kisoja kun on aika turha järjestää jos ei osallistujia tule. Mitä tässä nyt pelätään vähäisen ilmoittaumisen takia Kumi Rallinkin osalta. Siinä tuli päällekäisyys tuon alue 8 kerhokisan kanssa, kun foorumin kalenterista etsittiin sopiva aika niin alue 8 kerhokisa ei siellä silloin näkynyt. Vapaita viikonloppuja kun on aika vähän enään valittavissa, myöhässä kun ollaan hämäläiseen tapaan.

195
Kiitos hyvin toimineista kisoista koko järjestävälle porukalle. Hauskaa oli.



196
Tulokset / Vs: NOKIAN KUMI RALLI 17.01-09
« : 10.01.09 - klo: 23.34 »
Moro
Akku sääntö on tuolla Winter Jumpseissa muistaakseni niin että 2 kennoiset 7,4V LiPot on sallittu ja 6-5 kennoisilla NiMh:llä toki saa myös ajaa, LiFe akkujen voltit M-18 luokassa on rajattu 9,9V.
 
Tänään Lippiksen Winter Jumpseissa koitettiin mainostaa myös Nokian Kumi rallia, kiinnostusta oli monellakin nelkku kuskilla. Jose ja Heinosen Artsi lupasi varmasti tulla ainakin nelkkua ajaan ja eiköhän Jami ja Jyväskylänkin porukka mukaan ilmoittaudu niin että saadaan nelkkuihin ja takavetoihin kunnollinen määrä kuskeja. ROHKEASTI vaan ilmoittautumaan.

Radalle ja lavalle sopii hyvin 6-8 kuskia joten erät olis tarkoitus jakaa sellaisella määrällä kunhan nyt kuskit uskaltautuu ensin mukaan.

Kerrotaan vielä että tuo Kumi ralli nimi tulee siitä että tehdas missä tila on, on vanhaa kumisaapas/rengas tehdasta. Rengas valinta on siis vapaa, onhan se foamikin kumia. Siitä kun oli jollain epäselvyyttä millä renkailla saa ajaa.

Ilmoittaumisia ei ole nyt päivitetty kisa ilmoon kun kerhon sihteeri/ajanottaja on työreissussa ulkomailla.   

Erien pituus myös tuon Winter Jumpsien ja SM säännön mukaan 5 min. Tosin olemme ajanut takavedoilla 4000mha:n LiPo akulla, kolme 5min lähtöä yhdellä latauksella eli radan teknisyyden takia akkujen kesto ei tule  ongelmaksi vaikka yhteis päätöksellä erä aikaa venytettäisikin, siihen on kumminkin tultava yksimielinen päätös.
 

197
Sähköautot / Vs: A123 M1 akkuja Rc-auto käyttöön
« : 06.01.09 - klo: 00.37 »
Moro
Ostin lähettimeeni LiFe akun ja tänään kun akun sain oli yllätys että akku ei olekaan tuollainen LiFe mitä olen kuvissa nähnyt, siis pariston näköinen pyöreillä kennoilla. Vaan ihan normaali LiPo akun näköinen litteillä kennoilla.

Ilmoitetut arvot siinä on kumminkin LiFe kahdella kennolla 6.6v ja 1800mha. No tätä topikkia hieman luin ja tulin siihen tuloksen että lataan sitä nimh asetuksella ja seuraan koska tulee täyteen. Koitin kyllä ladata LiPo asetuksella mutta kumpikaan laturini Overloader ja Pulsar3 ei tunnistanut akkua 2 kennoiseksi Lipoksikaan ja noissa latureissa kun ei LiFe toimintoa ole niin latasin senkin takia tuolla 5 kennon NiHm asetuksella nyt kerran täyteen.

Nyt kysynkin teiltä ketkä olette paremmin perehtynnyt noihin LiFe akkuihin että voinko jatkossakin ladata tuolla 5 kennon NiMh asetuksella 1.8A:lla vai kestäkö tuollainen ladata peräti 5.4A:lla? johdot tosin on sitä luokkaa että ei ehkä ihan niin suurelle virralle ole tarkoitettu. Mitään latausohjeita ei akun mukana toimitettu.

Akun merkki on Muchmore ja se on tarkoitettukin Futaban PK4:sen kanssa käytettäväksi siinä lähettimessä kun on suoja niin että norm. LiPoa ei voi käyttää ilman volttien tiputtamista, koska varoittaa jos voltteja on yli 8.1v.
Akku on kyllä kevyempi kuin lähettimen mukana tullut 6v. 5 kennoinen 1700mha:n NiMh. Ja toivottavasti myös tuo hieman pidemmän ajoajan.       

198
Tulokset / Vs: LRSK II: Tulokset ja jälkilöylyt
« : 28.12.08 - klo: 21.25 »
Moro

Kiitos kisan järjestäjille, mukavista kisoista koko Tampereen puolesta.

Oli tosiaan hauska ajaa tiukkaa kisaa Turisti Crossia. Rata toimi hyvin myös takavedolla joka varmaan auttoikin tuohon tiukkaan vääntöön. Nyt mukana olleet crossikuskit ja kaikki muutkin tervetuloa Nokian Kumi ralliin jatketaan siellä toivottavasti suurella porukalla tiukkaa kisaa rennossa meiningissä.

RF Artsia pitää kiittää vielä erikseen tuosta välitysten löytymisestä, vielä kun olis yksi finaali ollut olis saattanut pysyäkin Micen vauhdissa.

199
Tulokset / Vs: NOKIAN KUMI RALLI 17.01-09
« : 23.12.08 - klo: 00.12 »
Pitää vielä mainostaa tuota hinnoittelua mikä kannustaa ostamaan lisää joululahjoja (jos ei vielä kaikkien luokkien autoja ole).
Kerrankin saa paljous alennusta.

200
Tulokset / Vs: NOKIAN KUMI RALLI 17.01-09
« : 22.12.08 - klo: 23.52 »
Kuva löytyy PRCA sivuilta ja on hyppyreitä ja röykkyjä mutta ei liukasta eikä tule mikäli se on minusta kiinni.

Winter Jumps ajateltiin kyllä järjestää mutta tämä kumi ralli on tarkoitus olla lähinnä warm up jumpseihin. Ajankohdaksi Jumpseihin ajateltiin alustavasti muistaakseni 21.3-09.

Ne kaksi kisaa mitä olen jumpseissa ajanut (Jyväskylä ja Vaasa) on radan osalta kyllä muistuttanut crossia ja lippiksessäkin käytiin katsomassa mitä siellä on saatu aikaiseksi radan osalta. No nyt on siis mahdollisuus ajaa oikeasti crossia. Siinä mielessä tuo ralli on väärä nimi kisalle kun kerrankin on crossista kyse.

Tilasta sen verran että rata on tehty vanhaan Nokian saapas tehtaan yläkertaan ja katon kannakepilarit on harmina mutta rata on suunniteltu niin että haitta olis mahdollisimman pieni. Toisaalta rata on tehty mahdollisimman pitkäksi tuohon tilaan ja sitä on muokattu moneen kertaan että kaikki tila olisi järkevästi kisojakin järjestettäessä hyödynnetty.

Kuvista ei välttämättä saa kokonaisuudesta ihan oikeaa käsitystä mutta en turhaan sitä Suomen parhaaksi crossi areenaksi mainostanut.   

201
Sähköautot / Vs: Sanwan servo turistiautoon
« : 22.12.08 - klo: 11.12 »
Nimikettä "kuninkuusluokka" olen nähnyt liitettävän muihinkin luokkiin kuin M-8. Mikä on kuninkaallista kenellekin - taitaa vaihdella aika lailla.

Mikon yhteenvedon jälkeen jäin miettimään että montakohan servoa tässä k-luokassa keskimäärin menee nitrogallonaa kohti. Mikä niitä oikein siinä lajissa hajoittaa???

PS. Huom edelleen on servoista kysymys  :angel:

Vaikea kysymys kun en ole ihan tarkasti laittanut kulutettuja polttoaineita ylös mutta lienee helpompi sanoa että noin 3 servoa/loppuun ajettu auto.
Toki on pakko myöntää että ajoin pari autoa loppuun aika erikoisilla ohjaus viritelmillä mikä oli kyllä ainakin 4 servon hajoamisen syy, eli rattaista hajosi hampaat, ylipitkän servovarren takia(hain nopeutta ohjaukseen). Toinen mikä on erittäin huono servojen kannalta on Truggy auto missä on isot renkaat servoseiveri on oltava sen takia tiukalla,tukivarret on pitkät ja niiden syiden takia servoon tulee kovia iskuja, mikä taas rikkoo ja kuluttaa rattaita aika paljon. Taisi olla Finnis openissakin yleisin syy keskeytykseen trukeissa tuo ohjausservon hajoaminen.

Polttoainetta meni huonosta kesästä johtuen noin 100 litraa. Viime kesänä autoja kului 2 Buggyä ja 1 Truggy (Trukki ei tosin ole kulunut vielä loppuun vaikka 3 ohjaus servoa menikin).

Kuninkuus luokaksi nimesin vain sen takia tuon M-8 kun osallistuja määrät ovat olleet käsitääkseni isompia kuin missään muussa luokassa Suomessa minun harrastus aikana. Yhdessä luokassa noin 70 kuskia taisi olla ennätys Lavangon SM kisoissa viime kesänä. Toki päästäänhän sähköautoilla lähes samaan osallistuja määrään kun lasketaan kaikki luokat mukaan. Hieman kyllä ihmettelen tuota c-12 autojen MM kisojen osallistuja määrää n.45 kuskia.

HRS Moodista en tiedä mutta Futaban pk4 ilmoittaa Fasst moodin sopivan vain BLS(harjattomien) servojen kanssa sopivaksi ei siis enään pelkkä dikitaalisuus takaa tuossa eri radiossa toimivuutta.

202
The 1/18

Nää patteri autot vaikutaa aika heikoilta kokoon katsomatta.
Tehdään polttiscrossi rata talveksi johonkin että säästyis hieman rahaa ensi kesän kiertueisiin.

Hyvää Joulua

203
Sähköautot / Vs: Sanwan servo turistiautoon
« : 20.12.08 - klo: 00.44 »
Moro
Pitää minunkin kertoa kokemuksia sieltä Kuninkuus luokasta,vaikka kokemusta ei vielä ole kuin pari kautta. Olen ajanut Futaballa,Sanwalla,Hitekillä ja Acella. Kaikilla merkeillä on yksi piirre ne ei kestä.
 
-Sanwoista hajoo sähköt eli moottorin kollektori kuluu loppuun, Kiinnikeet saattaa myös aikanaan katketa. Hyvä servo silti. Noin 6 servoa testannut/ajanut loppuun.

-Futabassa on muoviratas sulakkeena ja se ei kestä tosin 9351 malleista on hajonnut ns. pääakselikin. Hyvä servo vaikka BLS on kyllä suht kallis. Noin 5 servoa testannut/ajanut loppuun.

-Hitekeistä hajosi sähköt alle kuukaudessa. Täysin ala-arvoinen kallis ja heikko. Kahden servon jälkeen jo uskoin tuotteen laadun.

-Ace hajoo rattaista vaikka sulakerattaana on muovinen niin silti sieltä hajoo messinki ratas. Jossain vaiheessa myös kiinnike kansi saattaa hajota. Hyvä ja suht edullinen ongelma on varaosien saanti. Noin 6 servoa testannut/ajanut loppuun.

-Eli seuraavaksi pitänee koittaa sitä KoPropoa jos se olisi poikkeus eikä hajoisi mistään.

Turistissa Sanwoja on hajonnut vain 2kpl, sama vika kuin M-8 luokassa ajetuissa voimakkaamissa Sanwan servoissa.
Hmm. tätä kirjoittaessa huomasin että ei ehkä olis kannatanut alkaa laskea montako servoa on hajonnut.
Pitääkin kirjoittaa Joulupukille että tuo isonpaketin ajotaitoa.

204
Tulokset / Kilpailukutsu NOKIAN KUMI RALLI 17.01-09
« : 17.12.08 - klo: 18.55 »
Kilpailukutsu

Pirkanmaan RC Autolijat (PRCA) Järjestää Suomen parhaalla sisäcrossi areenalla Winter Jumps warm up kisan.

Nyt olis mahdollista osallistua äärettömän tiukkaan ja hermoja raastavaan sisäcrossi kilpailuun Nokialla. Nokian Kumi Ralliin.
17.01. 2009 klo. 10.00 alkaen.
Ajettavat luokat M18, M2-10, M4-10.
Ei lisenssi pakkoa.
Radan pinta mattoa.
Ei rengas sääntöä.
Pöydät ja tuolit mukaan.
Akku sääntö Winter Jumpsien tapaan.
Ulko-ovi on sähköisesti lukittu ja vahtimestari ovella klo. 9.00-9.15



Osoite: Entinen Nokian Jalkineet Oy:
PIRKKALAISTIE 7. PL 43 37101 NOKIA






Ilmoittautumiset viimeistään 13.01-09
Ilmoitautuessasi kerro seuraavat tiedot.
 -Nimi
  -Luokka
    -Ponderi num. ja jos ei ole omaan niin 5€ vuokra pondereita on noin 20 kpl vuokrattavissa.
      -Käyttämäsi taajuus ja 2-3 muuta taajuutta jos ei 2.4 Ghz
       -yhteystiedot
        -mahdolliset kysymykset ?



Ajetaan 2 harjoitusta, 3 alkuerää mistä paras huomioidaan, ja 3XA finaalit 2XB-Ö finaalit.



Ilmoittautumiset Toni Pietilälle alla olevaan sähköposti osoitteeseen.
prca00@gmail.com
Viestin aihe: Nokian Kumi Ralli ilmoittautuminen



Ajanotosta huolehtii AMB ja sen käytöstä ToniP&co.



Kilpailusta kerätään osallistumismaksu joka on 10€ ensimmäinen luokka ja useammista luokista palautetaan 2€/ajettu luokka eli kaikki luokat ajavat pääsee 6€ mukaan.





Mukaan ilmoittautuneita


M18
1. Mikko Mäkinen, 2.4 GHz. (7773567)
2. Ville Turunen, 2.4 GHz
3. Mikko Santanen, (AM27.095)
4. Antti Hanninen, 2.4 GHz
5. Petri Parikka 27.045
6.-12. vapaita paikkoja vielä ehtii mukaan ole nopea.

M2-10
1. Henry Kanerva, 2.4 Ghz
2. Riku Tolonen, 2.4 GHz
3. Mikko Mäkinen, 2.4 GHz. (2391698)
4. Mika Ala-Villilä, 2.4GHz. (2263742)
5. Mikko Santanen, AM27.095
6. Miikka Kauttu, FM40.715. (6969100)
7. Antti Nurmi, 2.4GHz. (7777265)
8. Jose Quagraine 2.4 GHz
9. Marko Eklund 2.4 GHz
10.Harri Peltomaa 2.4 GHz
11.Mikko Heikkilä 2.4 GHz
12.Heikki Valtonen 2.4 GHz
13.Henri Valtonen 2.4 GHz
14.Tomi Martikainen 2,4 GHz
15.-18. Vielä pääsee haastamaan paikallisen kohu kuski Ekkulin

M4-10
1. Jami Oksanen, FM40.725. (6436637)
2. Harri Nyman, 2.4GHz. (3112895)
3. Harri Kervola, 2.4GHz. (8116035)
4. The Jose Quagraine, 2.4GHz.
5. Arto Heinonen, 2.4GHz.
6. Nik Salleh, 2.4GHz.
7.-12. Vapaita paikkoja ale hintaan.






205
Kiitos järjestäjille ja muillekin mukana touhunneille.

++Hyvä kisa.
++1/18 autolla oli hauska ajaa ainakin se vika finaali kun löytyi siitä Deanssista vikakin. Mitä nyt yksi johdon, renkaan alle tippuminen siinäkin finaalissa. Onneksi Salma Sami oli nostamassa ja korjasi tilanteen äärettömän nopeasti ja B:n 2 sija siinä lähdössä toteutui.

+Pari lähtöä onnistui M-2 luokassakin kun sai oman rikkoutuneen ponderin tilalle toisen. En sitten heti keksinyt etsiä vikaa radiohäiriön kaltaiseen vikaan ponderista.
+Voitin M-2 veteraani kilpailun.
-Oma tulos jäi vaan omalle tasolle.

Ps. Sami ikämiehiin pääsee vasta kun on tarpeeksi vanha.

206
Keskustelua kaupankäynnistä / Vs: Risut & ruusut
« : 03.12.08 - klo: 19.18 »
Timitri 87 teki muuten myös minulle samoin. Varasi pari autoa ja lupasin pitää varauksessa 2 viikkoa se sopi silloin, mutta parin päivän hän päästä pyysikin kuukauden päähän oston (kun silloin tulee rahat), no annoin jatkoaikaa kun lupasi 100% varmuudella silloin ostaa. Sitten kun kuukausi oli lähes mennyt niin ilmoitti että ei ostakaan kun ei saakkaan rahaa.
Onneksi ilmoitin toiselle samoista autoista kysyjälle, että auto on varauksessa ja jos tämä Timitri 87 ei osta niin myyn seuraavaksi hänelle.
Nyt voinkin kiittää Shrekkiä että jaksoi odottaa tuon Timitri 87 tekoset ja kaupat syntyi venymisestä huolimatta.   

207


Säännöt:
  • 1/10 -autot: Renkaat vapaat, koneet ja akut sekä muut säännöt kesäsarjan mukaiset. Lipo-akkujen käyttö on sallittu.
  • 1/16 ja 1/18 -kokoiset autot: renkaat, koneet ja akut vapaat.
  • Pitoaineet ovat kiellettyjä!!
  • M2-10 ja M4-10 luokissa sallitut takarenkaat on PL HoleShot. Eturenkaat vapaat molemmissa luokissa.

[/quote]


En ihan tarkasti ymmärtänyt tuota rengassääntöä. Ensin ne on vapaasti valittavissa mutta valinnan vapaus jää yhteen tyyppi renkaaseen takana, siis onko vapaa vai vaan PL HoleShot.

208
Mikä idea muuten on että radalla pitää olla liukkaita kohtia. Eihän niitä ole ulkonakaan muuta kun väkisin tehtyinä.
Saviradalla polttisautolla vähän olen ajanut ja siellä ainakin pito on huomattavasti parempi kun kumilla betonilla, eikä toisiaan muutu toisessa mutkassa yhtäkkiä jääksi ja seuraavassa mutkassa taas palaa kaatopitoon.
Ja mitä renkaisiin tulee niin minun mielipide on että saa ajaa millä haluaa.

209
Mites se Tampereen sisäkrossirata jakselee? Tuossa tuli puhetta siitä, jos siellä olisi mahdollista järjestää kevätpuolella yksi talvisarjan osakilpailu. Eli onko sielläpäin halukkuutta ja mahdollisuuksia kisan järkkäämiseen?
Moro
Mahdollisuus kisojen järjestämiseen kyllä on ja halukkuuttakin sellaisen järjestämiseen löytyy. Tarvinnee vaan miettiä se kisan ajankohta ettei tule päällekkäisyyksiä.
Tarkennetaan vielä että rata on Nokialla.

210
Moro
Tuo vaikuttaa hauskalta luokalta. Minä ilmoittaudun heti jos Jarkko alat viemään luokkaa eteenpäin.

Vanhoja turisti autoja kun saa halvemmalla kuin niitä minejä ja olis sitten vielä hieno kori. Onhan nuo turisti autot kumminkin paljon kestävämpiä kun ovat jo valmiiksi suunniteltu huomattavasti kovemmalle teholle.

Mäntälässä sivusta kuunnelleena ihmettelin että mineihin suunnitellaan harjatonta tekniikkaa mikä ei mielestäni ole ollenkaan järkevää. Kun jo nyt pahimmat kertoi laittaneensa 500€ miniin tänä vuonna huh huh.
Katselin muutenkin Mäntsälässä minin akku touhuja kun hauenlaukoja viritellään pötköakkun väliin että saadaan kaikki kennot purettua, niin luulen että LiPo on näidenkin käytössä turvallisempi.

Sivuja: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10 ... 13