EA Import

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - O.D.

Sivuja: [1]
1
Polttisautot / Monsterien omistajat Espoon lähettyviltä
« : 10.09.06 - klo: 17.54 »
Olix tänään(SU) joku menos Ison-Omenan viereen ajelee???

2
Do Dii...kyllähän tää tästä näyttäiskin iloksi muuttuvan!!! ;) Jaahas...taidankin painua pihalle hakee säätöjä OIKEESTI kohalleen!

Hoke...kiitti!

3
Hoke, kiitos kärsivällisyydestä...tyhjäkäyntiruuvi...PLING! eli se oli ihan v**uralaan... ;) Yritän näitä juttuja opetella...kaikki vastaantuleva on vaan viel uutta! Tältä foorumilta on kyllä aiemminkin löytänyt vinkkejä kiitokset siitä!

(tyhmä pää...ni siitä "kärsii" muutkin) ;)

4
No sitä minäkin oon mieltä...mutta se asia mikä mättää on se palautin jousi...jos kiristän sen niin, että se on hieman puristuksissa(lue kasassa) ja painan jarrua, servo painaa jousta lisää kasaan. Jousen painuessa kassan lisää sen työntövoima työntää linkkiä taaksepäin, eli puristaa kaasarin kiinni. Koitin äsken niin, että palautinjousella oli n. 0,5cm välystä siihen itse servoon, jappun painaminen ei puristanut kaasaria kiinni, mutta eipä se jousi mitään kyllä palauttanutkaan...

Kiitos kuitenkin kärsivällisyydestä...yritän saada sen jotenkin pelittämään...

5
No sitä minäkin oon mieltä...mutta se asia mikä mättää on se palautin jousi...jos kiristän sen niin, että se on hieman puristuksissa(lue kasassa) ja painan jarrua, servo painaa jousta lisää kasaan. Jousen painuessa kassan lisää sen työntövoima työntää linkkiä taaksepäin, eli puristaa kaasarin kiinni. Koitin äsken niin, että palautinjousella oli n. 0,5cm välystä siihen itse servoon, jappun painaminen ei puristanut kaasaria kiinni, mutta eipä se jousi mitään kyllä palauttanutkaan...

Kiitos kuitenkin kärsivällisyydestä...yritän saada sen jotenkin pelittämään...

6
ÖÖh...

Siis oon kykent virran PÄÄLLE...koskematta kaasuun tai mihinkään muuhunkaan. Ja linkissä ON pieni välys niin että linkki ei liiku heti kaasuun koskettaessa.

Sorry jos selitän asiat hankalasti...ekaa kertaa neuvoa kysyn! ;) kun ei oot tota autoakaan ollut vielä kauaa.

7
Oon säätänytkin ruuveista koneen toiminnan ja "yrittänyt" säätää niistä servolta tulevista linkestä??(tai niistä vivuista...termistö hakusessa). Traxxasin sivuilla neuvottiin säätämään kaasu/jarru linkki niin että palautin jousi on hieman kasassa(puristuksissa) servojen ollessa "nolla" asennossa eli virran kytkemisen(ohjain ja auto) jälkeen. Nyt sitten jarrutettaessa servo painuu tätä palautinjousta vastaan ja ilmeisesti siinä on jännitettä liikaa koska se painaa kaasarin kiinni. Olen kokeillut useampaa eri palautusjousen "kireyttä" jopa niin ettei siinä oo jännitettä ollenkaan.
Tai sit oon vaan onneton tumpelo(paljon mahd.) ;)

8
Osaisko joku kokeneempi auttaa mua tämmösen pikku ongelman kannsa...eli suht uuden(1kk) T-Maxxin (2.5) kanssa on eteen tullut seuraava ongelma...Tyhjäkäynnillähän kaasari on hieman(n. 1mm) auki jotta kone pysyy käynnissä, nyt kuitenkin käy niin, että jarrutettaessa servolta tulevat vivut "painavatkin" kaasarin lähes kokonaan kiinni, jolloin (tietysti) kone sammuu. Muuten normaalisti ajon aikana auto käy, kiihtyy ja reagoi kaasuun/jarruun hyvin.
Nyt pyydän apua, Teiltä kokeneemmilta. Mitä tehdä???

Kiitos jo valmiiksi...

9
Polttisautot / Monsterien omistajat Espoon lähettyviltä
« : 03.09.06 - klo: 19.02 »
Tiistilässä olis yksi T-Maxx kuski...kylläkin ihan levottomia käyntihäiriöitä autossa, mutta kyl se siitä!

Sivuja: [1]