Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - IIVONEN

Sivuja: 1 ... 10 11 12 [13]
361
Sähköautot / Mini-z ja MR-02
« : 02.12.03 - klo: 23.07 »
Minusta mini-Z on vanhentuntut malli. Tulevaisuuden  24 auto on MR-02.  Minulla on kummatkin autot ja olen päässyt kokeilemaan niitä omalla radalla (radan pituus 39m ja leveys 70-80cm).  Kun zeta menee kurvissa katolleen niin uusi MR-02 menee täysillä eteenpäin. Ohjattavuus on MR-02 tarkempi ei heti kaiteeseen ajon jälkeen tarvitse säätää suoraan menoa. Eli MR-02  ja Zetan ajamisella on suuri ero M0-02 eduksi. Ja sitäpaitsi MR-02 on venytetty jonkin verran isommaksi koriltaan.  On siten lähempänä 1/24 autoa kuin entiset zeta korit.  Valitettavasti autosarjaan ei saa tällähetkellä muuta koria kuin pun. tai kel. Ferrarin korin.  Taitaa olla valmistajan myyntikikka saada uusia muovin palasia myyntiin. Hanki ehdottomasti MR-02 auto. Korimalli valikoima tulee varmasti kasvamaan nopeasti.

362
Sähköautot / Kokemuksia ja mielipiteitä Mini-Z:sta
« : 12.03.03 - klo: 10.57 »
Mini-z-freak viitisitkö soittaa mulle olis vähän kysyttävää. Mun puhelin on 0400-943182 Matti Iivonen.

363
Sähköautot / Kokemuksia ja mielipiteitä Mini-Z:sta
« : 11.03.03 - klo: 21.38 »
Minä lähinnä odottelen sellaista autoa ettei olis pakko ostaa radiota mukana.  Tulis olla sellainen johon voi hankkia vasterin, noparin ja servon erikseen.   Jos toi 24-luokka laajenee maailmalla niin on pakko tulla markkinoille sellaisia autoja jotka perustuvat ratkaisuiltaan nykyiseen käytäntöön isommissa sähköautoissa.  Mun mielestä ne olis helppo toteutaa. Liquid-auto on mennossa siihen suuntaan.  Alas kyoshon monopoli servoissa, vastereissa, nopareissa ja radiossa. Sitä mä odottelen ja sitten ruvetaan hankkimaan sellaisia maahan.

364
Sähköautot / Elimäen mini-z rata toiminnasta
« : 01.03.03 - klo: 00.12 »
Ollaan ajeltu parikuukautta omalla kiinteällä mini-z radalla.  Ajotuntumaa alkaa olla melkoisesti. Noin 40 m pitkä rata taittuu siinä 12 s kierros.  Keskivauhti 5 min ajossa noin 15 s.  Tohon mahtuu muutamia kaatoja.  Meidän rata on neulehuopaa, koska haluamme harjoitella samalla pohjalla kuin mattoautoilla.  Olemme tehneet omat kumit ostamalla sopivaa neopreenikumitiivistettä ja pito on huippuluokaa.  Auton takapäätä et saa luistamaan millään.  Vaikeinta onkin pitää auto pystyssä kurveissa.  Kehitteillä onkin laserkynistä (venäläisiltä saa niitä 4 e kpl.) kierroslaskin niin sitten kerrotaan tarkoista ajoista.  Laskin perustuu Joan Geek:in nettisivuilta löytämääni rakennusohjeisiin.  Jos se onnistuu niin siitä tulee tosi halpa kierroslaskin. Muuten ensitalveksi ollaan suunniteltu laajentaa rataa n.9m mutta pitää kaataa ensin yksi seinä.  Sitten meillä on kehitteillä elementtirata(siis siirettävä että voi pitää kilpailuja).  Prototyyppi on melkein valmis.   Päässään kohta testaan.  Täma proto on  60 cm leveä ja noin 24 m pitkä.  Tarkoitus olisi testata rataa KyPakin harjoitusvuorolla Kuusankoskella kun saadan se tehtyä valmiiksi.  Ilmoittelen siitä sitten.

365
Sähköautot / KIINTEÄ MINI-Z RATA ON ELIMÄELLÄ
« : 14.12.02 - klo: 15.53 »
Kiinteä Mini-Z rata valmistui joulukuussa 2002.  Pinta neulehuopamatto.Radan keskipituus 39 m, pääsuora  n. 10 m ja leveys 80-70 cm. Reunat maalattu 5-10 cm vapaata ja reunakaide 20 mm sähköputkea. Pääsuoran jälkeinen kurvi kallistettu. Vakio Z-autolla kierros noin 12-15 sekuntia.Tule ajamaan! Yhteyshenkilö Matti Iivonen 0400-943182. Radan osoite: Jokelantie 270, 47200 Elimäki.  Rata sijaitsee noin  25 km kuutostietä Helsinkiin päin Kouvolasta.  Hesasta sinne ajaa noin 1,5 tuntia.

Sivuja: 1 ... 10 11 12 [13]